Uitstekend!

Snelle levering, heerlijke kaas!

Mijn bestelling werd snel geleverd en heel goed verpakt aangezien ik heb mee moest nemen in he vliegtuig

uitstekend

goede kaas snelle levering

uitstekend

goede kaas snelle levering

De lekkerste kaas van Nederland

Mijn familie haalt de kaas al 30 jaar bij Boomkamp op de markt in Zwolle. Het personeel is vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Inmiddels gaan er nu dus 4 generaties mee naar de markt op zaterdag. Een echte aanrader is de Texel romig belegen, maar eigenlijk is hier gewoon elke kaas fantastisch.

Goede ervaring, zoals je hoopt.

Lekkere kaas, goed verpakt voor transport, snelle service, normale prijs, papiertje erbij voor de kaas, lekkere worstjes. Precies wat je bij een goede kaasboer verwacht alleen dan per post.

DE Echte Messeklever gewoon geweldig en erg goed verpakt en snel geleverd. TOP.

Binnen 1,5 dag geleverd net voor het weekend. Kijk dan is er wat te genieten. Lang gezocht naar de 12 kaas ..de echte messeklever kaas en hier gevonden. Prijs in netjes , goed verpakt, snel in huis. Toch geweldig . zelf uit de regio Gouda komen en dan hier vandaan de kaas laten komen.... ik heb er GEEN probleem mee. Zeer tevreden en gaat zeker vaker gebeuren. Thx Boomkamp.

Fijn om te horen dat de Messeklever kaas zo goed in de smaak valt en dat u gevonden heeft wat u zocht! Met vriendelijke groet, Team Boomkamp Kaasspecialist.

Pluspunten

Quality, price, value for money, prompt delivery and all taste fantastic. This is the third order I have made and I am always pleased with the whole process. I can heartily recommend the Boomkamp and the cheeses they sell. I will be back when my current delivery runs out.

Nothing really except my wife eats too much of the cheese and complains she has gained weight

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bijzonder....hoef ik niet naar de grens te rijden. Uitstekend verpakt en mooi op tijd geleverd.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Lekkere minder vet kaas.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heerlijke kaas. Goede prijs kwaliteit. Prijs ligt circa 15 a 20% onder de prijs van de supermarkten. Ik heb het dan niet over de budgetkaas van de supermarkten. Die kaas mag je niet vergelijken met de kaas van Boomkamp. Veelal neem ik de Texelse kaas met af en toe een boerderijkaas.

Ik bestel op de site vaak een kilo of 3 en dat wordt dan gevacumeerd thuis bezorgd. Dat vacumeren kan beter. Al 4 keer een stukje kaas gekregen waarbij na enkele dagen het vacuum was verdwenen. Of de kwaliteit plastic is niet goed of het vacumeren gaat te gehaast. Ik vacumeer zelf thuis ook en het plastic wat ik gebruik (Foodsaver) is van een beter kwaliteit dan het plastic wat Boomkamp gebruikt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede snelle levering

Momenteel geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heerlijke kaas! Onze kaasboer op de markt is gestopt helaas. Dit wordt onze nieuwe kaasboer want we zijn gek op deze kaas.

1kg kaas besteld, we kregen 960 gram. Doe dan ook gewoon 1 kilo. Verder een heerlijke smaak!!

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Seit über 30 Jahren kaufen wir regelmässig Boomkamp Käse. Zunächst bei Harry auf dem Markt in Enschede, dann bei den Töchtern auf verschiedenen Märkten in der Umgebung oder in Geschäft an der Grenze zu Deutschland. Das war immer TOP! Wir haben nun zum ersten Mal online bestellt, auch das war schnell, gut und in der gewohnten Qualität. Danke !!!

Verbesserungspunkte

Lieber wäre es uns, wenn der Käse ohne Papier vakumiert wäre, das wird nach einiger Zeit Lagerung feucht. Wir werden bei der nächsten Bestellung darum extra bitten.

• Preis
  • Qualität
  • Geschwindigkeit/Lieferzeit
  • Zuverlässigkeit

Pluspunten

Lekkerste jonge kaas!

Voorkeur respecteren. Vraag platte stukken kaas. Krijg kleine dikke punten.

• Betrouwbaarheid

druk op sterren deugd van geen kant ik had diverse soorten kaas besteld van 500gram ik heb ze nagemeten maar helaas sommige kaassoorten wogen geen 500gram wel betaald voor 500gram gaat mij niet om die paar centen maar toch?

• Betrouwbaarheid

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Als u een stuk kaas bestelt, is de gramaanduiding +/-, we proberen altijd zo dicht mogelijk bij dit streefgewicht te komen uiteraard. Vervelend dat u moest constateren dat de stukjes wat minder wogen, het komt namelijk ook vaak voor dat ze juist iets meer wegen. Wanneer u weer bestelt, zullen we iets lekkers toevoegen aan uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen via de contactpagina op onze site. Met vriendelijke groet, Boomkamp Kaasspecialist

Pluspunten

Nette service

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Supersnelle levering en heerlijke kaas

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Producten goede kwaliteit. Communicatie prima. Prijzen concurrerend.

Verzending / duur transport. 4 dagen benodigd voor transport is veel te lang voor verse producten. Beter transportbedrijf contracteren.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle en correct geleverd