Heerlijke kaas

Klantvriendelijkheid en kwaliteit is top!

Altijd kwaliteit en super vriendelijk geholpen

Komen al meer dan twintig jaar bij Marcel op de markt in Zwolle. Zegt genoeg denk ik.

Heerlijke kazen

het duurde 8 dagen voor het pakket werd bezorgd

het duurde 8 dagen voor het pakket werd bezorgd

Gezellig Veel keus en lekker

Snel weer shoppen in denekamp-grens hoop ik. Mis bij het online bestellen de "proef bakjes" 😉 en het team daar!! Maar top oplossing online bestellen. Groetjes Opa en Oma

kaas goed koop

de website is goed maar je krijg geen bericht als de kaas verstuurd is dus je weet nooit wanneer het komt misschien trace&trace code sturen

Beste Marinus, Uw bestelling is om 15.30uur bij ons opgehaald door de vervoerder. U krijg binnen enkele uren na dit tijdstip een track&trace code via de mail toegestuurd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en geniet van uw kaas. Boomkamp Kaasspecialist

prima service

Door de Covid-19 pandemie, nu een prima oplossing

Netjes

Mijn ervaring is:Je wordt netjes en vriendelijk geholpen.Ook de bestelling is goed verlopen

Goed verzorgd

Goed verzorgd en nu konden we ook worst bestellen, die op de markt in Almelo niet te koop is. Netjes thuis bezorgd

Heerlijke kaas, maar ik haal het toch veel liever op de markt

De kaas is heel lekker en daarom ook ivm corona een keer op deze manier geprobeerd. Dat ik echter alleen 500gr of 1000gr kan bestellen is een beetje apart, waarom niet gewoon het gewicht laten invoeren. Daarnaast kan ik ook geen voorkeur voor de vorm opgeven (middenstuk, plat, puntje) Ik ga daarom toch liever naar de markt. Het was pure nood en zal daarom niet snel nog een keer wat bestellen.

Beste meneer Diele, De website kan helaas geen prijs berekenen aan de hand van het gewicht dat u invoert, daarom is er gekozen voor de meest gangbare gewichten. Als u een ander gewicht wenst, kunnen wij u op de markt van dienst zijn. In het opmerkingenveld kunt u eventuele voorkeuren noteren. We houden hier zoveel mogelijk rekening mee wanneer we uw bestelling klaarmaken. Een vriendelijke groet, Boomkamp Kaasspecialist

Gewoon goed

Nette mensen en vel keuze in kaas en smaakvol.

Lekkere kaas

Ruim aanbod

Prima, correcte verzending en heerlijke kaas.

In deze tijd van social distance, toch genieten van vertrouwde kaas. Fijn dat deze mogelijkheid er is.

Snelle keurige levering! Kwaliteit due we al jarenlang gewend zijn!

Mooi dat het kan

Een goed voorbeeld hoe speciaalzaken of markt het ook online goed kunnen doen. Zeker als je wel klaar bent met de supermarkt kaas (producten)

Al het bestelde geleverd en uitstekend bezorgd

Meestal koop ik kaas bij Boomkamp op de markt. Gezien de 'corona-crisis' heb ik nu via de website besteld. Prima ervaring!!

Alles correct en uitstekend bezorgd

Vriendelijk en goede dienstverlening en lekkere kaas

Heerlijke kaas maar lange levertijd

Op vrijdag besteld maar pas op maandag verstuurd en op woensdag afgeleverd

Smaakvolle kaas

Vriendelijke bediening

Lekkere kaad

Lekkere kaas en fijne mensen

Perfect!

Ik kreeg wat ik verwachtte en de prijs is prima. Heerlijke producten! Ga zeker vaker bestellen.

Gaat snel goede producten prima service👍👨‍💻

Zie boven prima vrolijk personeel

Leckerer Käse zum Guten Preis

Schnelle Lieferung

Lekkere kaas

Prima service en lekkere kaas