Makkelijk bestellen

Ik ben super blij dat ik de rookkaas met ham bij jullie kan bestellen ,want je kunt nergens meer zo,n lekker stukje kaas kopen dus ik bestel heel graag bij jullie gr annie

Ik heb mijn favoriete kaas hier gekocht. Verzending was snel en top kwaliteit producten.

Super kazen en snelle levering (ook naar Duitsland)!

De kazen waren perfect gevacuümeerd en ingepakt en de levering naar Berlijn ging voorspoedig. De worsten en chutney's zijn ook een aanrader!

Käse ist lecker

Die bislang bestellten Käse schmeckten sehr gut. Leider war 2 mal der Käse nicht richtig luftdicht verschlossen

Er was iets niet helemaal goed gegaan maar keurig opgelost. Heerlijke kaas.

Snelle levering en heerlijke kazen

Veel verschillende soorten kaas, tegen een betaalbare prijs.

zeer goede kwaliteit

kaas zeer goed van smaak.

Heerlijke kazen

Kwaliteit van de kazen is uitstekend. Verpakking en levering is nu zeer goed. Vijf sterren als ook het gewicht van de stukken kaas niet aan de lage kant is, laatste leveringen totaalgewicht per soort te laag.

Altijd de lekkerste kaas in huis!

Ik ben nu nog blijer met Boomkamp onze kaas is bezorgd door een andere bezorger en dat was een geweldige service en niet te vergeten supersnel bezorgd!

Goede kwaliteit kaas!

Prima levering met vetvrij papier erbij om de kaas in te doen, nadat het uit de vacuüm verpakking is.

Vriendelijke bediening zeker top !!!

Altijd ruime keuze aan lekkere kazen en ook uitleg en vriendelijke bediening

Super lekker en snel geleverd

De kaas is super vers en top verpakt. De levering gebeurt snel en zeer professioneel.

Zie Hieronder………

Een 10 met een griffel,prachtig produkt met smaak! Respect hoe men dit alles zo goed en ook snel regelt!

Sehr schnelle Lieferung

Bis jetzt zweimal Käse bestellt und alles prima.

geweldig

besteld en snel thuis bezorgd

Kwaliteit en eerlijke prijs

Ruime keus en een eerlijke prijs. Over het algemeen gaat het sealen meestal goed. Ook leuke pakketten die worden samengesteld. Levering ook altijd snel.

geweldig Alle smaken naar mijn persoonlijk genot

Alleen een soort die ik mis in de lijst is Gruijere kaas

Snel en heerlijk

Snel geleverd en heerlijk groot assortiment kazen en dergelijke. Alleen de verzendkosten zouden wel iets lager mogen zijn, moet nu een vracht aan kaas bestellen

geweldige kaas en geweldige medewerkers

een prima product en geweldige medewerkers

Perfecte kaas

Kaas is geweldig, net als de fuetworst helaas minder tevreden over trunkers. Levering tot 2x toe uitgesteld, van track en trace maandag uiteindelijk naar woensdag en dat met verse producten. Hopelijk verbetert dat.

Goede kwaliteit kazen

Kwaliteit van de kazen is zeer goed en betaalbaar. Verzending en verpakking is ook keurig. Al met al dik tevreden.

Was super lekker

Goede smaak rauwe kazen en keurig ingepakt.

Snelle levering en alles vacuüm verpakt, ik koop hier al jaren mijn kaas, als er iets niet klopt, wat zelden voorkomt wordt het meteen opgelost

Uitstekende producten en snelle verzending

hele lekkere kaas

Snelle levering, en super producten