De heerlijkste kaas snel bezorgd. Top!

Al jaren klant van Boomkamp op de markt. Vanwege verhuizing echter niet meer in de gelegenheid op de markt te kopen. Via de webshop echter een goede keuze van werkelijk de lekkerste kaas welke in Nederland te koop is. Snel besteld, vlot bezorgd.

Uitmuntend

Normaal haal ik de kaas op de markt maar vanwege de coronacrisis is het mij veel te druk op de markt en heb ik de kaas indien besteld. De levering was perfect evenals de overheerlijke Texelse jonge graskaas.

Bekannte Qualität, perfekte Lieferung.

Bekannte Qualität, perfekte Lieferung.

Snel geleverd, heerlijke kaas!!

Kaas is lekker, en snel geleverd... zeer tevreden

Walnusskäse

Wir haben in Denekamp letztes Wochenende viel Käse gekauft. Der Walnusskäse (ca. 500 Gramm) war ohne Walnüsse, dafür voll mit Nelken = ungenießbar! Wir gehen davon aus, das das ein Produktionsfehler war. Wir würden uns freuen wenn sie uns einen „echten“ Wallnusskäse als Ersatz schicken. Vielen Dank für einen kostenlosen Austausch. Helle Limbers Neuer Wall 36 49809 Lingen Duitsland

Lekkere kaas

Altijd vriendelijk geholpen

Goed zo

Super lekkere kaas.

De kaas is super goed. Service bij de kraam is altijd goed. En ook online goede snelle service.

Prima zaak

Voorkomend personeel

Excellent cheese and fast delivery

The cheese offered by Boomkamp is from excellent quality, combined with a fair price and fast delivered.

Heerlijke kaas en vlotte levering.

Door de bestelmogelijkheid op de site, hoef ik niet naar de weekmarkt in Enschede als we bij mijn schoonmoeder in Glanerbrug zijn.

Top kaas!

Super lekkere romige kaas hoewel de Texelse lightvariant veel minder vet bevat!

Altijd een goed product na een goed advies

Al ruim 20 jaar klant op de markt in zwolle. Zelf na een verhuizing nasr Flevoland.

Goede kwaliteit heerlijke kaas

Heerlijke kaas. Zelfs mijn kinderen proeven het verschil met andere kaaswinkels deze kaas vinden wij het lekkerst. Onze mening natuurlijk. En ook vriendelijk personeel. Van ons een dikke 10

Helemaal top, alleen jammer dat je alleen pondstukjes kan bestellen, en niet van een kilo, ja kan wel maar dan betaal je een toeslag wat ik niet helemaal snap

4 generaties genieten van de heerlijke kazen van Boomkamp, al ruim 35 jaar vaste klant.

Uiterst tevreden

We komen al jaren bij de stand in Denekamp en zijn altijd heel tevreden over de kwaliteit van de producten. Een extra aanbeveling ook voor de medewerkers!

Kom er elke week met plezier

Heerlijke kaas

Klantvriendelijkheid en kwaliteit is top!

Altijd kwaliteit en super vriendelijk geholpen

Komen al meer dan twintig jaar bij Marcel op de markt in Zwolle. Zegt genoeg denk ik.

Heerlijke kazen

het duurde 8 dagen voor het pakket werd bezorgd

het duurde 8 dagen voor het pakket werd bezorgd

Gezellig Veel keus en lekker

Snel weer shoppen in denekamp-grens hoop ik. Mis bij het online bestellen de "proef bakjes" 😉 en het team daar!! Maar top oplossing online bestellen. Groetjes Opa en Oma

kaas goed koop

de website is goed maar je krijg geen bericht als de kaas verstuurd is dus je weet nooit wanneer het komt misschien trace&trace code sturen

Beste Marinus, Uw bestelling is om 15.30uur bij ons opgehaald door de vervoerder. U krijg binnen enkele uren na dit tijdstip een track&trace code via de mail toegestuurd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en geniet van uw kaas. Boomkamp Kaasspecialist

prima service

Door de Covid-19 pandemie, nu een prima oplossing