Mooi assortiment voor een redelijke prijs

Prima kaas en verder assortiment

geweldig

besteld en snel thuis bezorgd

Duidelijke communicatie. Snelle levering. Product goed verpakt aangeleverd en de kaas vacuum verpakt. Heerlijke kaas

Vanaf dat wij in Duitsland Thüringen wonen bestellen wij regelmatig kaas via de Website. Toen wij nog in Nederland woonachtig waren kwamen wij aan de grens bij Nordhorn kaas kopen.

Prima geregeld

Normaal haal ik de kaas op de markt, maar dat lukte even niet en dan is dit superhandig

Uitstekend.

Prima, Goed verpackt, vandaag besteld en morgen ontvangen. Beter gaat niet..

gute qualität guter preis schnelle lieferung

Nachdem ich auf Ihre Firma auf dem Markt in Almelo aufmerksam wurde habe ich mich entschlossen Ihre Produkte auf dem Postweg zu bestellen und bin sehr zufrieden

Super, schnelle Lieferung

Ich bin sehr zufrieden mit der Lieferung. Die Lieferung war schon nach vier Tagen bei uns angekommen. Ich kann Boomkamp Cheese Spezialist wärmstens empfehlen und werde gern wieder bei Ihnen einkaufen. Vielen Dank

Keurig verzorgd

Reeds meerdere keren een bestelling geplaatst altijd in orde

Blijf hier terugkomen.

Super!!!

Heel erg goed snel geholpen bestelling volgende dag binnen

?

Der Käse ist wirklich lecker und schmeckt !! Aber das größte Problem ist , Sie lassen mit DPD ausliefern, was überhaupt nicht geht ! Tagelang habe ich in Berlin auf die Zustellung gewartet und irgendwann habe ich das Paket in einem Shop abholen müssen ! Sollten Sie weiter mit DPD zusammen arbeiten,werde ich keine Bestellung aufgeben,denn das geht überhaupt nicht ! Es sind Lebensmittel die müssen KÜHL gelagert werden! Sonst wird bei Ihnen die Bestellung sehr schnell bearbeitet

Als je bestelt dan is je kaas een dag erna al in huis

Lekkere kaas

Goed verpakt en snelle verzending

Prima super verpakt en snel verzonden

Heerlijke kaas, prima service

Lekkerste kaas

Alles prima geregeld

Goed product, snelle en goed bezorging, keurig verpakt, n aanrader

Sehr gut

Wir bestellen hier seit Monaten unseren gouda und sind mit der qualität sehr zufrieden. Die Lieferung erfolgt schnell und ohne Probleme.

Supertevreden

Ik bestel heel regelmatig en ben altijd weer verrast door de snelle levering. En dat terwijl ik over de grens woon. De kaas is altijd zorgzaam geseald en gemerkt qua inhoud.

super

Zeer tevreden van mijn bestelling zeer goede kaas snelle verzending Aanrader!!!

Lekkere kaas

Wat er met de prijs gebeurde qua kilo of hele kaas begrijp ik nog steeds niet, maar de biologische kaas die we hier vandaan hebben is erg lekker! Inderdaad pittig, en dat voor een jonge kaas, nog nooit geproeft!

Meine Erfahrung ist immer sehr gut

Schnell, lecker, alles bestens.

Heerlijke kaas

Snelle levering van heerlijke kaas, ook gelijk een messenset beteld, alles prima

Snelle levering, fijn verpakt, heerlijke kaas! Aanrader!