Snelle levering, fijn verpakt, heerlijke kaas! Aanrader!

De Allerbeste Kaasboer

Boomkamp Kaasspecialist uit Borne is een prima familiebedrijf met hardwerkende mensen en een prachtig assortiment kazen! Hun website is overzichtelijk en voorzien van alle info, hun bestelproces is vlot en gemakkelijk en de verzending verloopt bliksems snel en wordt door de bezorger punctueel afgeleverd! Een zeer tevreden KaasKlant !!

Yammie

Lekkere belegen Edammer, snel geleverd

heel goed

lekker vers

Kan beter

We hadden ons bedrijf voor een zakelijk account aangemeld. Er wordt van bestelling tot bestelling gekeken wat ze kunnen betekenen voor je. Daar hebben hebben we dus niks aan. Nu bij een andere aanbieder, betere prijzen gekregen. Geen gedoe meer. We hebben het hier niet over een pak suiker. Jammer dat het zo moet Volgend jaar hebben we 80 Edammer kazen van 1.5 kg nodig.

Goedemiddag, Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden was. Zoals aangegeven bieden wij een prijs aan op basis van aantallen. En dit hoeft echt niet elke keer opnieuw, maar of een klant 20 of 100 edammers bestelt, dat is voor ons nog wel een verschil. Een edammer is immers geen pak suiker inderdaad, dat zijn we uiteraard met u eens. U zou ons aangeven hoeveel edammers u nodig heeft en wij zouden u aangeven voor welke prijs per edammer wij u kunnen leveren. Helaas hebben wij echter nooit van u mogen horen hoeveel u er af zou willen nemen en dus geen prijs kunnen maken. Mvg, Boomkamp Kaas.

Heerlijke kaas, snelle service, perfect verpakt

Wat fijn om te horen, graag tot een volgende keer! Boomkamp Kaas.

Gewoon goed

Goede en vooral lekkere kaas

Kwaliteit kaas en service

De kazen zijn kwalitatief hoogstaand. Het assortiment is is zeer goed. De order afhandeling is goed en de service is prima.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen een beoordeling te schrijven. Het doet ons goed te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Boomkamp Kaas.

Twice disappointed

Previously, the lid of one of Parmesan cheese tubes I ordered was broken spilling the cheese in the box. Now, my request that the 1k cheese be packed in 500g servings was not granted.

Perfect op tijd geleverde.

Wat ik had besteld is geleverd.

Mijn Erfahrung ist super. Lecker en snel.

Kaas is prima.

De tegenvaller zit hem in het feit dat bij beide stukken kaas het gewicht niet klopte in mijn nadeel!! Belegen kaas moest zijn 500 gr. maar was 472 gr. De Komijnekaas moest zijn 500 gr. maar kwam uit op 478 gr. verder was het goed de verpakking ok en de bezorging op de afgesproken tijd, maar of het een vervolg heeft is onzeker, jammer want de kaas was heerlijk!!

Goedendag, Vervelend te lezen dat u wat minder kaas heeft ontvangen. Wij snijden vers van het mes, de gewichten op onze site zijn dan ook +/-, omdat wij helaas niet precies 500 gram kunnen snijden. Vaak is het iets meer, soms ietsje minder. Een verschil van +/- 20 gram kan dan ook voorkomen. Heeft u echter het gevoel dat het verschil niet acceptabel is dan mag u ons altijd een mail sturen en dan zoeken we samen naar een oplossing. Boomkamp Kaas.

Top kwaliteit voor een mooie prijs!

Ga zeker weer bestellen!

Fijn te horen! We zien je bestelling(en) graag tegemoet. Fijne feestdagen gewenst! Boomkamp Kaas.

Kon hier rookkaas met stukjes ham bestellen

Vlotte levering, goede kwaliteit kaas

Prijs kwaliteit en service prima in orde!

Prijs kwaliteit en service prima in orde!

Gewoon goed.

Tot nu toe, elke keer gewoon goed!

Prima ervaring

Nadat in eerste instantie mijn bestelling tijdens vervoer beschadigd is heeft de webshop daarop een deel ervan opnieuw verzonden. Zoiets kan altijd gebeuren. Alle lof voor de manier waarop ze het opgelost hebben.

Fijn te horen dat u tevreden was over de afhandeling. Dat horen wij graag en daar doen we altijd ons best voor. Boomkamp Kaas.

Heerlijke kaas voor betaalbare prijs

Prima levering, lekkere oude kaas.

Goed bedrijf netjes geleverd

Had belegen bestelt maar had meer weg van jong. voor ons is extra belegen beter denk ik of oud

Goed assortiment

Makkelijk bestellen, snelle levering. Heerlijke kaas!

geweldig

goede overzichtelijke site besteld en snel thuis bezorgd geweldig

lekkere kazen en worsten besteld en deze waren snel geleverd

een lekkere kaas

werd in een korte termijn geleverd. Goede staat, heel lekker, niet te duur.

Het echt heel goed

Het word super goed verpakt. En zeer snel geleverd ook al wonen wij in België Echt Top