lekkere kazen en worsten besteld en deze waren snel geleverd

een lekkere kaas

werd in een korte termijn geleverd. Goede staat, heel lekker, niet te duur.

Het echt heel goed

Het word super goed verpakt. En zeer snel geleverd ook al wonen wij in België Echt Top

Eenvoudig bestellen; snelle bezorging en prima afhandeling!

Lekkere kaas, slechte levering

Over de producten die ik kocht zeer tevreden Bezorging van pakket was een ramp Maandag besteld pas vrijdags geleverd, zonder aanbellen, lag het pak gedumpt aan de brievenbus langs de straatkant op 30 meter van de voordeur

Snel en extra dingen geregeld

Snelle bezorging overzichtelijke site Gevraagd om per pond te sealen werd niet moeilijk over gedaan

heerlijke kaas, top service

heb nu een aantal bestellingen bij ze geplaatst voor verzenden naar Azie waar ik en mijn gezin genieten van heerlijke boerenkazen ;-) het boomkamp team is super behulpzaam in het voorbereiden van de pakketten .. Dank

Prima kaas / levering

Zoals de titel zegt, tevreden over de bestelling. Netjes verpakt / op tijd geleverd en goede waren.

Heerlijke verse kaas, snel geleverd

Vooral genoten van Texel/extra belegen

Lekkere kaas en worst

Heerlijke kazen, onze favoriet blijft toch de Twentse bunkerkaas, en de droge worsten zijn ook heel erg lekker. Wordt altijd goed op tijd en zeer netjes verpakt (vacuüm) bezorgt.

snel besteld, snel geleverd

perfect dat de stukken kaas per kilo zijn gevacumeerd! Goed van smaak en blij met de prijs!

Sehr gut!

Schneller Versand, super Geschmack, guter Preis !!!

Preis Leistung Top

Professioneller Laden. Super Personal, freundlich und große Auswahl.

Heerlijke kaas.

Enorm veel keus in kazen.

Geweldig goed

Ik heb nieuwe kazen gevonden en waren lekker en ik bestel nog regelmatig. De prijzen zijn ok alleen spijtig dat het zo ver is om een persoonlijk bezoek te brengen je weet nooit.

Zeer goed.

Fijne online shop.

Bestelling duurt paar dagen voordat deze aankomt ook ivm vervoerder die geen garantie van 24 uurs levering kan geven. Maar verpakking is prima en de kaas smaakt zoals altijd uitstekend

Perfecte service tegen een zeer goede Prijs

Hallo allemaal Boomkaas verkoopt en levert in perfectie Tegen een vast ongelofelijke prijs !! Een kilo kaas kostet hier in Duitsland Tussen 15 en 27€ de Kilo Groetjes

geweldig!!

goede overzichtelijke site met goede prijzen en besteld en heel snel thuis

Kwaliteit en bezorging prima

Zeer goede en uitgebreid assortiment

correcte service en goede kwaliteit kazen

Bestellen is simpel, veel keus, niet alleen in assortiment, maar ook in gewicht. Netjes ingeseald dus goed houdbaar bij grotere bestelling.

Sinds lang mijn kaasspecialist van vertrouwen.

De kaas komt goed vacuüm verpakt aan en ik verheug me elke keer weer dat de koelkast gevuld is met de lekkere kaas. Boomkamp kaas is zeer aan te bevelen. Groetjes

Goede kaas, matige aflevering

De doos, waarin de kaas wordt verstuurd, wordt in de brandende zon bij de voordeur gezet, toen ik even niet thuis was. Dit komt de smaak van de kaas niet ten goede. Dit is al de 2e keer dat de vervoerder aankondigde dat er geleverd werd, maar toch een dag (de vorige keer zelfs 5 dagen) later. Niet erg betrouwbaar dus.

Zéér smakelijke kazen!!

Wat een verassing bij het openen van het pakket. Kreeg gelijk trek. De verschillende kazen zijn zéér smakelijk. Kleine tip, het zou handig zijn om de kazen te voorzien van een etiket. Met omschrijving van naam, gewicht en smaaksoort. En hoe lang de kaas gerijpt is.

Lekkere kaas!

Prima verzending