Erg goed

Prima prettig snelle en goede aflevering. Zeker aanbevelingswaardig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De service lijkt vlot en effectief, maar blijkt slordig en onder de maat.

Mijn bestelling van een windscherm leek vlot en soepel te verlopen. Prettig telefonisch contact, soepele levering van spullen. Alleen....die levering bleek incompleet. Ondanks dat mij vooraf verzekerd was dat alle bevestigingsmaterialen er bij zouden zitten, bleek dat niet het geval. Na een belletje, plus mailtje, mailen zouden de ontbrekende onderdelen meteen nagezonden worden: bleek niet het geval. Nog eens bellen werkte: de boel werd geleverd. Maar...bij montage bleken de geleverde onderdelen weer niet te passen. Te dikke schroeven voor de sleuven, te kleine pluggen voor de schroeven etc. Kortom: voordat dat ding hing waren we drie pogingen, extra kosten voor de klusjesman - die 2x tevergeefs moest komen en er extra werk aan had - en heel wat ergernis verder. Het totaal maakte al met al een rommelige en ongeïnteseerde indruk.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Bestelde rozenboog netjes verpakt ontvangen alleen de liggers pasten niet ik moest er wat vanaf zagen, uitsparingen waren te krap om op de boog te plaatsen verder keurige boog geleverd zonder bezorgkosten waar voor een dikke pluim.

Ik werd gebeld door de chauffeur dat hij bij ons aan de deur stond om het pakket af te leveren en dat er niemand thuis was, overlegd dat hij het achter het huis neer kon leggen en dat zal niet bij iedereen kunnen. Ik had geen mail ontvangen wanneer het bestelde geleverd zou worden. A.U.B klanten vooraf op de hoogte brengen wanneer het bestelde geleverd gaat worden zodat er iemand aanwezig kan zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Pluspunten

Heb geen link gehad met de verzending van het pakket.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering geen verzendkosten bij grotere bedragen, onafhankelijk van de grootte van het pak

zoeken in website lukte niet altijd

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Tafel is echt heel goed qua kwaliteit, prima!

Communicatie kan echt beter. Geen reacties op mail en zonder aankondiging stond er ineens een tafel in de voortuin. Avond ervoor nog gebeld. Dat is niet zo handig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

supersnelle levering, goed verpakt, afgeleverd bij de buren

nihil sorry

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uitgebreid assortiment

Levertijd komt niet overeen met opgave op de website, beoordeling wordt verstuurd voor levering

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

keurig afgeleverd alles prima, zo hoort het. Ruud

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering!

sneller reageren op de mails

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ze leveren hun spullen niet, zit al weken te wachten

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prima producten, eerlijke prijzen

De producten zouden de volgende dag bezorgd werden, dat gebeurde niet. Twee mailtjes hierover werden niet beantwoord. Uiteindelijk gebeld: het bleek dat onze bestelling gewoon nooit verzonden was, zij wisten ook niet waarom. Nieuw bezorgmoment ingepland, tracking ontvangen, dat verliep prima. Als een levering meer dan een week te laat is en de communicatie zo slecht loopt verwacht ik op z'n minst een oprechte excuses (of een klein extraatje), maar de verkoper deed er heel nonchalant over.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Kwaliteit is goed, levering zeer snel. Netjes achter het huis afgeleverd door de chauffeur en pallets gelijk weer meegenomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

communicatie over levering, beantwoorden van mail

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Tropische planten waren degelijk ingepakt. Planten in uitstekende conditie geleverd. Top. Ook speciaal potgrond bij besteld.

niet publiceren: zak met aarde, onder de pot met pant leggen. Niet op de plant...Met pijl op doos, dit is de onderkant ;)

2 sterren: slechter dan verwacht

Als er op de site staat om op een bepaalde dag te leveren en zelfs een bericht stuurt dat er door de transporteur op tijd wordt geleverd en men doet dat dan niet en laat mensen wachten zonder tegenbericht,dan vind ik dat onvoldoende. Ik heb een hek bested, verlof genomen, mensen geregeld om het hek te plaatsen en dan komt het gewoon niet! Zelf moeten mailen waar het spul blijft, krijg ik te horen dat het pas vier dagen later wordt geleverd!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Goede prijs - kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Windschermen keurig en netjes verpakt geleverd op de van tevoren afgesproken datum. Prima!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs

Betere vindbaarheid, nu gevonden via bol.com maar besteld rechtstreeks om kosten te drukken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig op de hoogte gehouden, snel, artikelen waren zeer goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prettig werkende website

Onjuiste info op site Verkeerde bezorging Laconieke reactie op klachten hierover

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goede communicatie. Snelle en goede levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie prijs / kwaliteit verhouding en prima geplaatst. Een aanrader voor iedereen die een kas geplaatst wil hebben.

Ga zo door

Over Koopjetuinspul.nl