Slecht hout en geen enkele moeite vanaf de klantenservice om je überhaupt te antwoorden

Houten relaxbank Parijs gekocht via Bol.com. Kreeg deze netjes geleverd echter in 1 van de leuningen zat een flinke scheur in het hout, nagenoeg over de gehele lengte. Dit enkele dagen na levering aangegeven bij Klaas Jan Menkes van Koopjetuinspul.nl. Hij heeft 1 keer gereageerd en daarna niet meer. Inmiddels is de scheur nog groter geworden en zij geven niet meer thuis, top geregeld hoor! Mijn advies: kijk eerst naar de reviews en koop niet bij dit bedrijf! Ik heb dit ook bij Bol.com neergelegd in de hoop dat zij de boel nog vlot kunnen trekken maar heb er weinig vertrouwen in....

onbetrouwbaar

zeer slechte service, nalevering van bestelde en niet geleverde onderdelen zijn na maanden contact nog steeds niet geleverd

Complete levering is moeilijk

In 1 bestelling 2 dingen besteld. 1 product ontvangen zonder bericht over het 2e product. Hier achter aan gegaan. Vraag over nalevering of geld terug beantwoord Met nalevering. Maand later nog niets ontvangen. Daarover een mail gestuurd. Reactie zonder excuses dat het geld geretourneerd word. Wanneer ik dat mag gaan ontvangen???? Negatieve ervaring.

Beschamend slecht

Deze webwinkel zou zich moeten schamen! Late levering, beschadigd artikel, slechte kwaliteit, slechte communicate, niet terugbellen of mailen. klant onvriendelijk ! Kortgezegd; geen aanrader!

Zeer slechte communicatie en beloven veel, maar doen weinig...

Zelden zo'n slechte online ervaring gehad als met deze partij. Na ruim anderhalve week na een bestelling, en nog geen enkel bericht, maar eens zelf contact opgenomen. Na verscheidene emails, in totaal wel 15 telefoontjes en vele gebroken beloften ruim een maand verder zonder levering. Het bestaat.... Het op de website vermelde "Voor 16:00 besteld, morgen in huis!" krijgt zo wel een andere dimensie. Er staat namelijk niet bij dat het 16:00 volgend jaar is.... Wat ons betreft is dit de slechtste webshop allertijden. Koop er niet!!

Zeer teleurstellend en slecht

De bestelde sidetable Elan (Hillhout) was beschadigd, vreemd ingepakt, 2 kartonnen niet echt passende dozen gebruikt, gewikkeld in zwart plastic. Plankjes beschadigd. De sidetable wel gemonteerd en 'opgeknapt'. Terugsturen zou ook een 'gedoe' zijn geweest/ niet passende dozen, aan elkaar tapen etc.. Melding gemaakt bij de klantenservice en geen antwoord ontvangen.

Lang moeten wachten op complete bestelling

Toen mijn bestelling werd geleverd ontbrak de helft. Het kostte de leverancier eerst een paar dagen om uit te zoeken of ik gelijk had terwijl overduidelijk was dat niet alles in een pakket had kunnen zitten... Toen men had geconstateerd dat er inderdaad een deel ontbrak zou dat de volgende dag worden verstuurd. Na drie dagen weer zelf moeten informeren waar het restant bleef... uiteindelijk daarna wel ontvangen maar voelt niet fijn dat ze eerst uit moeten zoeken of mijn klacht klopt en dat je daar dan zelf nog twee keer achteraan moet mailen. Was de eerste en denk ook laatste bestelling. Er kan best iets mis gaan maar dan moet dat netjes worden opgelost en wil ik daar niet zelf 3 mails voor sturen.

Slecht hout geleverd

Kastanjehouten hekwerk besteld. Gelaas erg teleurgesteld in kwaliteit van het kastanje houten hekwerk gescheurd en gespleten hout erg ruw afgewerkt.

ook wanneer er wat mis is goede service

Mooie kerstboom, goede service

Heb een mooie volle kerstboom gekregen. Jammer dat ik de boom niet gelijk met boorgat geleverd kreeg, terwijl ik dit wel had aangegeven. Kreeg de volgende dag door de goede service de boom mét boorgat.

Hele mooie kerstboom ontvangen

SUPER mooie boom ontvangen

Geweldige service

Vragen werden beantwoord en in Katie omgezet . Goede kwaliteit van de geleverde schapenhekken

Mooie tuinkas laten plaatsen

Vakkundig en snel gedaan! En bedankt voor de tips!

Ik moet de pottafel nog inelkaar zetten maar ga er vanuit dat het goed is. Helaas 1 pakket van de 2 geleverd maar ik had dezelfde dag, en nog voor de aflevering, een bericht dat er iets niet helemaal goed was gegaan bij de vervoerder. Dus pro-actief en dat waardeer ik!!! Product moest ook nog na een bepaalde datum geleverd worden i.v.m. vakantie. Ook geen probleem, was goed geregeld.

Slechte en foutieve communicatie

Er wordt belooft binnen 48 uur te leveren blijkt uiteindelijk niet te kunnen. Aangezien er schade aan het product was, dit wordt niet met de klant gedeeld. Na zelf bellen krijg je dan dit te horen. Met als oplossing dat er een nieuwe wordt verstuurd vanuit de fabriek. Na een week nog niets gehoord, dus weer bellen. Blijkt er helemaal geen nieuw order te zijn gemaakt. Dat gaan ze nu wel doen mogen we hopen. Deze wordt dan binnen 10 werkdagen geleverd..... maar u krijgt wel 15% korting. Deze korting wordt vanavond nog overgemaakt werd er belooft. De korting is tot vandaag nog steeds niet overgemaakt zelfs niet na nogmaals bellen. Het product is na 5 werkdagen wel geleverd. Uiteindelijke levertijd blijkt 2,5 week te zijn i.p.v. 48 uur. Zeker geen aanrader. Slechte service en onprofessioneel.

Verkeerde en incomplete producten geleverd

Ik heb in april (5 maanden geleden) een bestelling gedaan, een deel van de bestelling is niet op tijd geleverd, ik ben erachteraan gegaan, probeerden ze eerst het product voor een andere te ruilen. Het tweede item (kinderpicknicktafel) is wel geleverd, echter het was een ander model, en zowel schroefjes als gebruiksaanwijzing ontbraken. Herhaaldelijk contact gehad (per email en telefoon), eerst zouden schroefjes en montagehandleiding worden nageleverd wat niet gebeurde, nu wordt me al een paar weken beloofd dat ze het geld terugstorten maar ook dat is tot op heden niet gebeurd.

Levering op tijd en men helpt met het tillen van het pakket

Goede ervaring met het geleverde produkt en vervoerder helpt met het afleveren van het geleverde produkt.

Measurements on website were incorrect

We bought a children's picnic table on the website, and the measurements listed on on the website were not accurate at all. As a result we have a smaller table than we anticipated. We still kept it as we ordered it in time for my son's birthday (and didn't have time to order another one), but I'm disappointed that we'll be able to use the table for a shorter period of time than anticipated. Still, the table is rather good quality, but in that size we could have gotten it for cheaper from other retailers.

Abominabele service !

Niet binnen redelijke termijn geleverd. Diverse malen moeten bellen en zou worden teruggebeld. Is dus niet gedaan! Geen excuses, niets ! Kortom: ééns maar NOOIT meer !

Goede kwaliteit en bezorging prima geregeld

Plantenbakken zie er goed uit bezorging super

Erg goed

Prima prettig snelle en goede aflevering. Zeker aanbevelingswaardig.

De service lijkt vlot en effectief, maar blijkt slordig en onder de maat.

Mijn bestelling van een windscherm leek vlot en soepel te verlopen. Prettig telefonisch contact, soepele levering van spullen. Alleen....die levering bleek incompleet. Ondanks dat mij vooraf verzekerd was dat alle bevestigingsmaterialen er bij zouden zitten, bleek dat niet het geval. Na een belletje, plus mailtje, mailen zouden de ontbrekende onderdelen meteen nagezonden worden: bleek niet het geval. Nog eens bellen werkte: de boel werd geleverd. Maar...bij montage bleken de geleverde onderdelen weer niet te passen. Te dikke schroeven voor de sleuven, te kleine pluggen voor de schroeven etc. Kortom: voordat dat ding hing waren we drie pogingen, extra kosten voor de klusjesman - die 2x tevergeefs moest komen en er extra werk aan had - en heel wat ergernis verder. Het totaal maakte al met al een rommelige en ongeïnteseerde indruk.

Pluspunten

Bestelde rozenboog netjes verpakt ontvangen alleen de liggers pasten niet ik moest er wat vanaf zagen, uitsparingen waren te krap om op de boog te plaatsen verder keurige boog geleverd zonder bezorgkosten waar voor een dikke pluim.

Ik werd gebeld door de chauffeur dat hij bij ons aan de deur stond om het pakket af te leveren en dat er niemand thuis was, overlegd dat hij het achter het huis neer kon leggen en dat zal niet bij iedereen kunnen. Ik had geen mail ontvangen wanneer het bestelde geleverd zou worden. A.U.B klanten vooraf op de hoogte brengen wanneer het bestelde geleverd gaat worden zodat er iemand aanwezig kan zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Pluspunten

Heb geen link gehad met de verzending van het pakket.