Geweldige service

Vragen werden beantwoord en in Katie omgezet . Goede kwaliteit van de geleverde schapenhekken

Mooie tuinkas laten plaatsen

Vakkundig en snel gedaan! En bedankt voor de tips!

Ik moet de pottafel nog inelkaar zetten maar ga er vanuit dat het goed is. Helaas 1 pakket van de 2 geleverd maar ik had dezelfde dag, en nog voor de aflevering, een bericht dat er iets niet helemaal goed was gegaan bij de vervoerder. Dus pro-actief en dat waardeer ik!!! Product moest ook nog na een bepaalde datum geleverd worden i.v.m. vakantie. Ook geen probleem, was goed geregeld.

Slechte en foutieve communicatie

Er wordt belooft binnen 48 uur te leveren blijkt uiteindelijk niet te kunnen. Aangezien er schade aan het product was, dit wordt niet met de klant gedeeld. Na zelf bellen krijg je dan dit te horen. Met als oplossing dat er een nieuwe wordt verstuurd vanuit de fabriek. Na een week nog niets gehoord, dus weer bellen. Blijkt er helemaal geen nieuw order te zijn gemaakt. Dat gaan ze nu wel doen mogen we hopen. Deze wordt dan binnen 10 werkdagen geleverd..... maar u krijgt wel 15% korting. Deze korting wordt vanavond nog overgemaakt werd er belooft. De korting is tot vandaag nog steeds niet overgemaakt zelfs niet na nogmaals bellen. Het product is na 5 werkdagen wel geleverd. Uiteindelijke levertijd blijkt 2,5 week te zijn i.p.v. 48 uur. Zeker geen aanrader. Slechte service en onprofessioneel.

Verkeerde en incomplete producten geleverd

Ik heb in april (5 maanden geleden) een bestelling gedaan, een deel van de bestelling is niet op tijd geleverd, ik ben erachteraan gegaan, probeerden ze eerst het product voor een andere te ruilen. Het tweede item (kinderpicknicktafel) is wel geleverd, echter het was een ander model, en zowel schroefjes als gebruiksaanwijzing ontbraken. Herhaaldelijk contact gehad (per email en telefoon), eerst zouden schroefjes en montagehandleiding worden nageleverd wat niet gebeurde, nu wordt me al een paar weken beloofd dat ze het geld terugstorten maar ook dat is tot op heden niet gebeurd.

Levering op tijd en men helpt met het tillen van het pakket

Goede ervaring met het geleverde produkt en vervoerder helpt met het afleveren van het geleverde produkt.

Measurements on website were incorrect

We bought a children's picnic table on the website, and the measurements listed on on the website were not accurate at all. As a result we have a smaller table than we anticipated. We still kept it as we ordered it in time for my son's birthday (and didn't have time to order another one), but I'm disappointed that we'll be able to use the table for a shorter period of time than anticipated. Still, the table is rather good quality, but in that size we could have gotten it for cheaper from other retailers.

Abominabele service !

Niet binnen redelijke termijn geleverd. Diverse malen moeten bellen en zou worden teruggebeld. Is dus niet gedaan! Geen excuses, niets ! Kortom: ééns maar NOOIT meer !

Goede kwaliteit en bezorging prima geregeld

Plantenbakken zie er goed uit bezorging super

Erg goed

Prima prettig snelle en goede aflevering. Zeker aanbevelingswaardig.

De service lijkt vlot en effectief, maar blijkt slordig en onder de maat.

Mijn bestelling van een windscherm leek vlot en soepel te verlopen. Prettig telefonisch contact, soepele levering van spullen. Alleen....die levering bleek incompleet. Ondanks dat mij vooraf verzekerd was dat alle bevestigingsmaterialen er bij zouden zitten, bleek dat niet het geval. Na een belletje, plus mailtje, mailen zouden de ontbrekende onderdelen meteen nagezonden worden: bleek niet het geval. Nog eens bellen werkte: de boel werd geleverd. Maar...bij montage bleken de geleverde onderdelen weer niet te passen. Te dikke schroeven voor de sleuven, te kleine pluggen voor de schroeven etc. Kortom: voordat dat ding hing waren we drie pogingen, extra kosten voor de klusjesman - die 2x tevergeefs moest komen en er extra werk aan had - en heel wat ergernis verder. Het totaal maakte al met al een rommelige en ongeïnteseerde indruk.

Pluspunten

Bestelde rozenboog netjes verpakt ontvangen alleen de liggers pasten niet ik moest er wat vanaf zagen, uitsparingen waren te krap om op de boog te plaatsen verder keurige boog geleverd zonder bezorgkosten waar voor een dikke pluim.

Ik werd gebeld door de chauffeur dat hij bij ons aan de deur stond om het pakket af te leveren en dat er niemand thuis was, overlegd dat hij het achter het huis neer kon leggen en dat zal niet bij iedereen kunnen. Ik had geen mail ontvangen wanneer het bestelde geleverd zou worden. A.U.B klanten vooraf op de hoogte brengen wanneer het bestelde geleverd gaat worden zodat er iemand aanwezig kan zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Pluspunten

Heb geen link gehad met de verzending van het pakket.

Pluspunten

snelle levering geen verzendkosten bij grotere bedragen, onafhankelijk van de grootte van het pak

zoeken in website lukte niet altijd

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Tafel is echt heel goed qua kwaliteit, prima!

Communicatie kan echt beter. Geen reacties op mail en zonder aankondiging stond er ineens een tafel in de voortuin. Avond ervoor nog gebeld. Dat is niet zo handig.

Pluspunten

supersnelle levering, goed verpakt, afgeleverd bij de buren

nihil sorry

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uitgebreid assortiment

Levertijd komt niet overeen met opgave op de website, beoordeling wordt verstuurd voor levering

Pluspunten

keurig afgeleverd alles prima, zo hoort het. Ruud

Pluspunten

snelle levering!

sneller reageren op de mails

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ze leveren hun spullen niet, zit al weken te wachten

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prima producten, eerlijke prijzen

De producten zouden de volgende dag bezorgd werden, dat gebeurde niet. Twee mailtjes hierover werden niet beantwoord. Uiteindelijk gebeld: het bleek dat onze bestelling gewoon nooit verzonden was, zij wisten ook niet waarom. Nieuw bezorgmoment ingepland, tracking ontvangen, dat verliep prima. Als een levering meer dan een week te laat is en de communicatie zo slecht loopt verwacht ik op z'n minst een oprechte excuses (of een klein extraatje), maar de verkoper deed er heel nonchalant over.

Pluspunten

Kwaliteit is goed, levering zeer snel. Netjes achter het huis afgeleverd door de chauffeur en pallets gelijk weer meegenomen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

communicatie over levering, beantwoorden van mail