Fijne lingerie en mooi aangeleverd.

De producten zijn mooi gemaakt en van een fijne, zachte stof waardoor het heerlijk draagt. Je moet wel goed het was voorschrift volgen anders blijft het niet mooi genoeg. Zelfs de factuur zat in een leuke verpakking!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en leuk ingepakt!

Snelle bezorging. Leuk ingepakt. Slips zien er goed uit. Helaas de 1e slip die ik aandeed had een “gaatje”, moet eerst met naald en draad aan de slag om een stukje kant vast te stikken aan het effen middenstuk. 2e slip o.k. Draagt fijn, zachte stof. Voldoet tot nu toe.

Zie beneden

Heerlijke broekjes, geen maandverbandjes meer gebruiken. Positief! Minpuntje, ik draag de zwarte onderbroeken en de binnenkant van de onderbroek(kruis) verkleuren/verkleuren. Misschien komt het door mijn zuurgraad van mijn urine. Geen idee.

Snel

Zeer snel geleverd, keurig in een klein pakje zodat het in de brievenbus kan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

topservice, vriendelijk en hele goede kwaliteit producten

bij vragen snelle reactie, doen niet moeilijk met ruilen en denken mee met de klant, heel klantvriendelijk. cadeau om uit te pakken.

uitstekend

helemaal goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super zacht en vrouwvriendelijk sexy!

Hele goede service en hele mooie en zachte lingerie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en denkt mee met de klant. Ze weten wat ze verkopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke website, eenvoudig bestellen, snelle levering, past uitstekend, uiterst prettig draagbaar!

Verpakking, kunststof verpakking, kan wat representatiever, is nu zwart, geen opwekkende aanblik! Gebruik een papieren verpakking. Meer kleuren invoeren, bijvoorbeeld naast zwart/blauw/rood ook wit?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit lingerie. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie website met duidelijke omschrijving van het aanbod. Snelle levering, mooie kwaliteit

Het is jammer dat de slips tot maat 44-46 gaan en de tops maar tot maat 42. Nu is een top er niet in mij maat, terwijl ik de tops wel erg mooi vind.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie op vraag, accuraat, prettig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en hele snelle reactie, zelfs op zondag. Vriendelijk personeel. Mooie kwaliteit lingerie setje. Snelle levering

Nee, alles was top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Slips zijn een verademing! Erg zacht en chique, comfort en luxe en hele goede service. Bij Pavone ben je als klant echt koning(in)!

Groter assortiment, meer modellen, meer kleuren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk bereikbaar, zowel telefonisch als via mail. Snelle levering en prima retour mogelijkheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie uitvinding, zowel de hoge als midden hoge taille vind ik erg prettig dragen. En voel me weer helemaal sexy! Inlegkruisjes weggedaan, voelt zoveel beter.

Ik zou ook graag bamboe tops willen. En mijn vader zouden jullie ook erg helpen met een mannenlijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De lingerie zit heerlijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig fijne slips, ik wil niet meer anders!

Ga zo door Pavone!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel attent, mijn bestelling klopte niet, had verschillende maten besteld. Hier werd ik direct op geattendeerd zodat t kon worden rechtgezet. Het materiaal (bamboe )van de slips is erg mooi, ik ben alleen niet erg gecharmeerd van die dikke kruisstukjes. Ik had beter moeten lezen, het is echt ter vervanging van een inlegkruisje en aangezien ik die nooit gebruik is dit voor mij niet het juiste product. De string heb ik mee gefietst en kon er eigenlijk niet mee op m’n zadel zitten door het te brede en dikke kruisstukje. Het wordt tussen de schaamlippen geduwd, erg onprettig, ik kan dit niet aan met sporten. Ik was gevallen voor het plaatje in de vrouw bijlage van een Nederlandse krant, ziet er mooi uit maar wel voor een bepaald doeleinde waar ik min of mee overheen heb gelezen

Vermeld bij de informatie dat wanneer je nooit inlegkruisjes gebruikt dit ondergoed misschien niet geschikt is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prachtig materiaal, netjes en verzorgt verpakt

graag ook grotere maten en dan combi. Nu de xl broekje en hemd zijn verschillend van maat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie verpakking Vriendelijke mensen Prachtig product

Nog geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede klantenservice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit, prachtige verpakking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Prachtig verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

eerste aankoop gedaan , erg fijne kwaliteit van de stof en het zit erg lekker en staat mooi .koop zeker nog een keer bij dit bedrijf .en het is ook vlot binnen .

om dit moment zou ik niet weten wat er verbeterd kan worden

Over Pavone lingerie

Filter op Taal