Geweldig zacht en prachtig ondergoed

Voor vrouwen met vulva kanker is dit ondergoed een een aanrader. Ik ben ontzettend blij verrast en voel me prachtig in de smaragdgroene setjes van Pavone.

Fijn persoonlijk contact

Ik heb alle medewerking en fijne service ervaren. Heel prettig ondergoed . Zit heerlijk zacht

Goede service en kwaliteit

Kwaliteit, service en levering zijn goed.

Super blij met de nieuwe slips in smaragd groen

Wat een prachtige kleur, heel erg blij met mijn nieuwe slips. Super dat jullie blijven vernieuwen met nieuwe kleuren. Al jaren een blije klant van Pavone.

Zit heerlijk, werkt top!

Binnen een dag geleverd en volledig in lijn met de positieve reviews!

Kwaliteit: mooi en comfortabel

Meerdere keren gekocht en als tijdenlange gebruiker kan ik zeggen: zit mooi, comfortabel en blijft ook na vaak wassen een goed product.

Betrouwbaar en mooi

Ik voel me veilig en mooi in het ondergoed van Pavone. Heel zacht en mooie kwaliteit, ga zo door dames!

Heel mooi ondergoed

Heel vriendelijk en betrokken bedrijf. Complimenten Janneke

Mijn eerste ervaring met Pavone lingerie is goed bevallen. Goed passend, fijne stof.

Die Nähte der Slips sind sehr unangenehm, sie sind aus einer Kunstfaser und schneiden ein.

Es ist sehr schade, dass die sonst gut konstruierten Slips an der Stelle der Nähte einschneiden und daher doch unbequem sind. Könnte man dies nicht nahtlos gestalten. Außerdem wünschte ich mir mehr Unterhosen ohne Spitze, auch Hipster und Slips. Ich vertrage auch Eure Spitze nicht so gut auf der Haut. Mir sind die Unterhosen ohne Spitze allerdings zu altmodisch. Schade.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Best geholpen

Houden zo

Zeer mooie slips

Goede opvang ongelukjes en toch mooie slips

SUPER!

Heerlijk onderbroek en hemdje. Het was de eerste X dat ik iets bestelde, duurde even wat langer dat het geleverd kon worden ivm de kleur. Werd netjes op de hoogte houden dat het wat langer kon duren. Toppie. Draagt heerlijk. Denk dat ik snel nog een andere kleur besteld XXX

Geweldig ondergoed voor LS!

De bamboo Midislipa Aurora zijn voor mij de perfecte slips voor mijn Lichen Sclerosus: knelt niet in de liezen en zitten comfortabel. Het dubbele kruisje is meer dan voldoende om de zalven niet te laten doorlekken. Wil geen andere meer en wat ook leuk is: ze zien er ook nog eens mooi uit!

Bin total begeistert von der Unterwäsche, passt perfekt und ist soooo angenehm zu tragen!

Lieferung unkompliziert und bei auftretenden Fragen sofort Antwort erhalten!

Het bestelde product is geweldig.

Goede kwaliteit

Het zit lekker en ook mooie model.

Goede service goede producten

Echt goede lingerie het helpt mij om gerust te zijn als ik wat urine verliest daarbij goede service en vriendelijke mensen top

Super fijne en mooie lingerie

Super fijn en mooi ondergoed. Goede en duidelijke service.

Fijn LS ondergoed

Wat ben ik blij dat dit ondergoed wordt gemaakt voor vrouwen met LS. Draagt erg prettig, voelt zacht aan en ik voel me mooi in Pavona.

mooie kwaliteit

Eenvoudig bestelproces, alerte klantenservice en mooie producten.

Ich warte noch immer auf meine Ware.

Ich warte noch immer auf meine Ware. Ich bin sehr enttäuscht! Bitte nehmen Sie sofort Kontakt mit mir auf. Deshalb kann ich keinen Stern vergeben!!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super tevreden.

Van de jeuk en de inlegkruisjes afgekomen.

Opluchting!

Pavone heeft mijn voorkeur nadat ik al het uitwasbaar incontinentie / menstruatie ondergoed geprobeerd heb. En het verschil is groot. Met vlag en wimpel geslaagd voor de eerste prijs, gefeliciteerd Pavone. Grootste doorslag voor mij was dat ik geen nare geurtjes meer ervaar, de pasvorm, zachtheid en elegantie van de ontwerpen. Jammer dat er geen bh’s zijn, bamboe topjes maken wel het gevoel van setje compleet. En het bamboe van Pavone is kwaliteit en heel zacht.

Meest zacht en vrouwvriendelijk ondergoed

Mooi ondergoed werd tot nu toe gemaakt van polyester, Pavone maakt het verschil met bamboe en kant waarin ik zelfs geen inlegkruisjes meer hoef te dragen. Op advies van mijn gynaecoloog mocht ik geen inlegmateriaal meer dragen omdat ik Lichen sclerosus heb. Ik maakte de stap naar katoen inlegmateriaal maar het was niet ideaal. Lichen gaat zoveel verder, het tast je vrouw zijn aan. Pavonelingerie gaf mijn zelfvertrouwen terug, mooi ondergoed waar over nagedacht wordt, dikke pluim voor Pavone.

Postbus 37123

3005 LC Rotterdam