Positief

Gebruik gemaakt van de valentijn actie, hierdoor 50% korting. Snel geleverd en een fijn product.

Niet naar verwachting

De tailleslip heeft rechte pijpen en dat zit niet prettig. Meer opgesneden was fijner geweest. Na een aantal keren wassen was het kant enorm verbleekt. Ik draag de slips niet meer.

Leuke blogs ook! En heel prettig ondergoed. In de hipster voel ik me zelfs sexy, nooit gedacht dat dit praktisch ondergoed ook sexy kan zijn:) zou ook graag topjes van 100% bamboe wensen!

Superslips

Zacht, natuurproduct, geen irritaties meer. Top!

Superslips

Zacht, natuurproduct, geen irritaties meer. Top!

geen problemen om te bestellen

persoonlijke service en goede kwaliteit

Ik gebruik de string tijdens sporten. Geen zichtbare randjes. Knelt niet en voelt heel zacht aan. Het kruis is dikker dan de rest van de stof en draagt prettig. Tevens komt de dikkere stof tot aan de voorkant van de string. Geen geklooi meer met inlegkruisjes.

Heerlijk!

Eindelijk strings die niet knellen/snijden, zacht en mooi zijn!

Dikke klasse!

Wat leuk om een online winkel te vinden die het echt persoonlijk maakt. Slips zijn geweldig, heerlijk zacht, voel me weer charmant & aantrekkelijk. Slips gooi ik gewoon in de droger en ze komen er weer prima uit, ook al wordt dit afgeraden. Ik kan alleen maar zeggen: dikke klasse, ik wil meer!

Product doet wat beloofd!

De slips voldoen perfect zoals ze bedoeld zijn. Uitstekende pasvorm en fijn materiaal. Waarom dan geen 10? Na wassen is de droogtijd van het kruisje erg lang, zeker anderhalve dag. ( maar dat heb ik er toch graag voor over doordat slips zo goed zijn). Aan de doelgroep van deze slips beveel ik Pavone zeker aan!

Verrassend goed

Voel me weer helemaal vrij & sexy. Blij met de tip van mijn vriendin, alle inlegkruisjes zijn de deur uit. Voel me schoon en veilig, kantwerk kriebelt niet en is gewoon mooi. Kwaliteit ook goed, hoop dat er meer komt. Hebben jullie ook wel eens over badkleding nagedacht? Elke vrouw wordt hier blij van, zelfs mijn schoondochter draagt de strings tijdens haar onzekere dagen, ook een meisje blij gemaakt. Niet alleen voor de dames op leeftijd dus, verrassend tijdloos, beste nieuwe merk in mijn assortiment.

Top, snelle levering en mooie producten

Met liefde ingepakt en opgestuurd!

Eindelijk iemand die het snapt!

Eindelijk iemand die het snapt. Qualiteit ; TOP uitstraling ; TOP geen zorgen meer ; TOP service ; TOP aanbieding : TOP Hartelijk dank.

Perfect zittend ondergoed en mooi om te zien

Ben er heel blij mee , voor mensen met blaasklachten , geeft het je zekerheid.

Fantastisch!

Zeer comfortabele onderbroeken. Groot model (Midi) met toch sexy uitstraling. Ik hoef geen inlegkruisjes meer te gebruiken. Even wennen aan het toch wat dikkere kruisje. Maar dit is in zachte stof. Ideaal. Ik ben fan.

Slips dragen heerlijk

Ik was wat sceptisch, twijfelde over de hygiëne, dacht schoner te zijn met dagelijks inleggertjes. Ik moest toegeven, het product heeft zich bewezen. Ik ben er verslaafd aan geraakt, alleen de dure slips heb ik gehouden, de rest allemaal weggegooid en vervangen. Ik raad het iedereen aan in mijn omgeving, ook veel vriendinnen en de meiden van de sportclub. Tijdens paardrijden ook echt een aanrader, geen last van schuurplekken meer.

Fijne basics met mooi kant

Slips en strings zijn supercomfy. Mooie kleuren en materialen. Enige waar ik minder blij van word is minder duurzame verpakking (extra papier enzo) en die wolk parfum waar mijn luchtwegen geïrriteerd door raken. Zou fijn zijn als die verpakking en parfum optioneel zijn!

matig; verkeerde maat geleverd, maar wel bestelde gefactureerd

product goed; service uitstekend

Perfecte service

Ten eerste zijn het natuurlijk heel fijne slips: dragen heerlijk en het dikkere kruisje doet wat het belooft. Ik draag geen inlegkruisjes meer met dit ondergoed. Daarnaast een persoonlijke service, altijd netjes verpakt en snel geleverd.

Mooi ingepakt en prachtige slips! Ze doen de truc!

Beste cadeau voor mijn lingeriekast:)

Wat heb ik mezelf toch altijd aangedaan! En wat een verademing. Voel me vrij en zelfs weer aantrekkelijk in de bamboeslips van Pavone. En ze dragen ook zo lekker. Mijn beste investering van 2019!

Heerlijk comfortabel,en zo lekker geen inlegkruisjes meer!

Geweldig product

Heerlijk in dagelijks/werk gebruik. Maar oook ontzettend fijn in gebruik tijdens lange wandelingen. Geen inlegkruisjes meer nodig, dus ook geen irritatie meer.

geweldig

Is sexy en zit heerlijk!!!!

Zeer fijne pasvorm en bescherming

De lingerie van Pavone voldoen aan alle verwachtingen. De sexy uitstraling blijft behouden terwijl je optimale bescherming ervaart.