Weinig op aan te merken behalve dan dat ik meer wil voor minder. Hoop dat er nieuwe modellen bijkomen maat M is altijd snel weg. Gelukkig nu sale, heb meteen basics en midis ingekocht. Draagt bijzonder prettig.

Zeer goed ondergoed, wel jammer dat zwart elke keer zo snel uitverkocht is.

Zeer klantgericht.

Mooi product, prettig om te dragen. Niet goedkoop en beperkte keus.

Fijn!

Heel blij met dit merk, ik draag het liefst Pavone. Ik raad het alle vrouwen aan die inleggertjes dragen.

Draag alleen nog Pavone, heel prettig ondergoed. Tena de deur uit, voel me weer vrouw. Fijn dat er een sale is, meteen mijn voorraadkast gevuld. Wanneer komt zwart weer binnen?

Mooi en praktisch

Alles in een, heel zacht aan de binnenkant. En het werkt, zeker aan te bevelen.

Blije klant

Zeer tevreden met het bamboe ondergoed, het draagt heel prettig. Wanneer is het ondergoed weer op voorraad in zwart?

De tailles zijn geweldig!

Ik heb nog nooit deze kwaliteit van ondergoed eerder gevonden en wat ben ik blij met de hoge taille slips van Pavone. Ik ga nu voor rood, prachtige nieuwe kleur! Wanneer komen donkerblauw en Bordeaux weer in het assortiment? Vr gr Heidi

dit is mijn eerste bestelling dus ik weet het nog niet zo goed

nog weinig ervaring

Geweldige slips

Wat dragen de slips waanzinnig fijn. Ik voel me heerlijk en ook de body en bikini zijn ook zo prachtig. Alles met veel zorg ingepakt en gemaakt, ook een geweldige service, ruilen geen probleem. Wel wat langer moeten wachten door drukte bij PostNL maar is het wachten meer dan waard. Ik hoop dat zwart weer snel aangevuld wordt. Rood is in het echt nog mooier dan op foto’s. Ga zo door Pavone.

Heel goed product

Draagt erg prettig en zacht, mooie pasvorm en geen inlegkruisjes meer nodig. Ik ben heel blij met de basics en bikini. Ook zeer vriendelijke klantenservice. Ga zo door!

Helaas zijn de slips geen 100% eco materiaal

Eerlijk is eerlijk, ze zitten heerlijk en het is ideaal om op deze manier een uitwasbare inleg te hebben. Wat ik alleen erg jammer vind is dat ze niet 100 of 95 % duurzaam ecologisch zijn. Ik vond de tekst op de site wat misleidend toen ik de broekjes in huis kreeg. Maar er was snel contact en de labels bleken verkeerd geprint te zijn. Nu is, als het goed is, de correcte info ook op de site te vinden. Fijn dat de eigenaresse zo snel en adequaat heeft gereageerd. Dank daarvoor.

Opluchting

Ik voel me weer schoon en fris, vrij en vrouw. Wat een onderbroek allemaal kan doen! Heel erg blij met de bamboe kruisjes en de elegante slips.

Prachtige slip en voor mij dé oplossing.

Na heel veel jaren tobben met inlegkruisjes en Tena Lady vanwege urineverlies, is dit voor mij dé oplossing om me prettig, schoon en veilig te voelen. De lingerie is luxueus en uitgevoerd in glanzend kant en fijne bamboe stof. Tip: ik spoel tussendoor met water zodat ik nog langer een fris gevoel heb. Geen bidet maar gewoon een flesje water op het toilet. Voor een lange rit met openbaar vervoer of op de fiets draag ik nu nog incidenteel een inlegkruisje maar wie weet is dat op den duur niet meer nodig. Een paar jaar geleden kreeg ik te horen dat ik een zogeheten "matje" kon laten plaatsen, mocht ik meer problemen krijgen. En dat terwijl al lang bekend is dat dat levensgevaarlijk kan zijn. Ik ben blij dat ik naar eigen inzicht heb gehandeld en wil iedereen aanraden daar nooit aan te beginnen. Bovendien is bewezen dat je zonder inlegkruisjes minder urine verliest dan met. De lingerie van Pavone kan ik echt aanraden.

De broekjes zitten heerlijk en voldoen aan de eisen . De service van Pavone is geweldig ! Een échte aanrader!

Super blij!!

Eindelijk!! Zo fijn en doet wat het moet. Ik hoop dat er meerdere modellen komen bv de taille slip maar dan hoger uitgesneden bij de been. En ook dat er hemdjes komen van bamboe. Ik ben super blij en heb meteen meer besteld!!

Zacht en elegant

Draagt erg prettig, ik ga weer bestellen!

Fantastisch!

Super slips, prettige service, wel wat langer moeten wachten ivm drukte bij PostNL.

Super tevreden

Ik had al een kleine bestelling gedaan om te proberen , en nu een grotere besteld, op 3dagen had ik de bestelling binnen , super tevreden !

Top producten

Hier zijn we aan toe, prachtige producten, ga zo door Pavone!

Heel fijn ondergoed

Prettige oplossing tegen maandverband en inlegkruisjes. De string is tijdens het sporten ideaal. Komt er ook huidskleur en ondergoed zonder kant?

Hele dag een schoongevoel

Eindelijk een broek nog een keer dragen, geen nare luchtjes meer en ook ideaal op reis met deze ondergoed

Yesss dit is een aanrader!

Zo zacht en fijn, ik ben heel gelukkig met dit nieuwe merk. Mijn moeder liep er opeens wel heel mooi bij, waardoor ik ook dat bamboe wilde. Wist niet eens dat dit ondergoed een soort beschermend kussentje heeft. En dat kussentje is geweldig, ik voel me weer zeker & op & top vrouw.

Eindelijk ondergoed waar geen extra voorziening als inlegkruisje in behoeft. Het zit heerlijk.

Snel geleverd en kwalitatief goed

Meerdere modellen bamboe slips geprobeerd bij verschillende aanbieders en qua comfort & kwaliteit wint dit merk overduidelijk. Wel een maat groter bestellen als je niet van te strak ondergoed houdt. Levering snel en mooi ingepakt als een cadeau.