Fietsbroekje is geweldig!!!

Dit fietsbroekje van Pavone.. extra zachte bescherming aan de binnenkant, geen schuurplekken meer deze zomer! En geen plastic/siliconen randjes, alleen maar bamboe. Wat een verademing.

Ze zitten geweldig en heb weinig last van knelpunten,heb ook geen andere ondergoed meer ,draag alleen deze .

Pavone heeft écht goed ondergoed

Ik draag alleen nog maar Pavone, verslavend zacht en mooi!

Kwaliteit en goede service

Leuk setje besteld op internet. Er werd aangeraden on voor een maat groter te gaan. Via email kreeg ik te horen dat het slipje niet meer in mijn maat was. Samen besloten om toch voor een kleinere maat te gaan, ik zou deze dan kosteloos kunnen terugsturen mocht het niet passen. Ik kreeg het nog net voor mijn vakantie binnen, het slipje had misschien net iets groter gemogen, maar vond het zo leuk dat ik het meteen mee op vakantie heb genomen, het pakketje was net op tijd binnen. Bedankt!

Heerlijk ondergoed

Perfecte slips en hemdjes. Ik draag de midi Aurora met kant. Deze vallen ruim. Klantenservice is perfect. Er was iets mis met bestelling, heel snel opgelost.

Fijn ondergoed

Na een zware bevalling en bekkenfysiotherapie bleef ik last houden van licht urineverlies. Mijn fysio attendeerde me op dit merk omdat ik ook een gevoelige huid heb en inleggers voor irritaties zorgen. Ben erg blij met dit fijne ondergoed en het ziet er ook nog eens heel mooi uit.

In een woord geweldig

Eindelijk gevonden, het ondergoed van Pavone is gemaakt van bamboe, dat materiaal werkt heel goed voor mij. Nog zachter dan katoen en gaat niet irriteren. Ik vind het een goede prijs kwaliteit verhouding, wat je er voor terug krijgt is namelijk onbetaalbaar. En het ondergoed gaat ook heel lang mee en blijft goed uit de was komen.

Fantastisch!

Snelle levering en een mooi product. Ik ben er heel blij mee. Het ziet er heel mooi uit en voldoet aan de eisen. Hier hoopte ik op.

Strings zijn perfect voor een maatje meer

Ik ben heel erg blij met de strings. Ik heb maat 3XL en deze strings van Pavone zitten dus fantastisch. Eindelijk ook een mooie string in mijn maat. Voor mijn minder zekere dagen draag ik het liefst de midi Aurora, voel ik me heel vrouwelijk in. Dit model draag ik in maat 2XL. De bamboe topjes zijn super fijn, als je het bamboe van Pavone gewend bent wil je niet meer anders. Wel jammer dat vaak items zijn uitverkocht, ik wacht nu al even op de midi Aurora in het zwart maar ik weet dat Pavone altijd levert. Bij vragen word ik altijd heel vriendelijk te woord gestaan.

Beste ondergoed voor mij met mijn gevoelige huid. Mensvriendelijke klantenservice. Kwaliteit en mooi.

Super service en mooi ondergoed

Erg tevreden over de kwaliteit en service.

Hartelijk dank Rita voor deze mooie review! Liefs Elise Team Pavone

Excellent Customer Service

I purchased 6 pairs of strings from Pavone. I had an initial query regarding shipping costs because taxes are applied when shipping to the UK. Janneke was very helpful and offered me a €25 voucher to cover the taxes. Very pleased with the quality of the products. Customer Service also very good. I would recommend.

Dear Simone, Thank you very much for your review. What a pity to read that you are dissatisfied with the thongs. Most women with LS prefer to wear another model like the midi aurora, the hipster or the maxi slip. These have more bamboo than the thong. My apologies for not responding to your email sooner, we rarely respond to emails on weekends. In the Netherlands it is not common to return hygiene products like underwear, we make an exception to still be able to exchange. Pavone will take care of reshipping. Too bad this is not appreciated. We are very disappointed by this unfriendly review when we haven't even offered a solution for you yet. This is because we always think of solutions and do not like to respond to negative comments from our customers. This is not how we want our customers to experience our customer service and this is not how we want to be treated. We have sent you an email with a solution, we hope to have provided you with an appropriate solution. Should there be any further questions or comments, please allow 2-3 business days for our emails to be answered. We always come to a solution with our customers. Regards, Elise Team Pavone

Prima herenboxers

Goed materiaal, voelt als een gewone boxer. Geen stress meer om urinevlekken in mijn broeken.

Wat goed Lodewijk, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Groet Elise Team Pavone

Wat een luxe, hier word ik zo blij van! Alle inleggers zijn de deur uit en komen er nooit meer in. Dag Tena, welkom Pavone. Geen nare geurtjes, ziet er mooi uit en draagt als het badstoffen ondergoed van vroeger. Heerlijk, wat een verademing, had ik veel eerder moeten doen.

Wauw Vera, wat mooi, dankjewel! Liefs Elise Team Pavone

Beste ondergoed bij LS

Het was een hele zoektocht om het juiste ondergoed te vinden. Met LS en licht urineverlies zoek je naar katoenen ondergoed met bescherming. Ik had wel al vaker over Pavone gehoord maar ik twijfelde omdat Pavone duurder is dan ander ondergoed wat online vergelijkbaar lijkt. Ik heb alles geprobeerd wat qua oplossing hetzelfde te bieden heeft maar in het echt is het ondergoed van Pavone zoveel beter. Op het gebied van kwaliteit, functionaliteit, vrouwelijkheid, pasvorm en het hoge bamboe percentage wat zorgt voor de hypoallergene werking. Mijn favoriet is de midi Aurora. Ik gun alle vrouwen met LS dit ondergoed.

Lieve Gina, wat een fijne review, hartelijk dank daarvoor. Vrouwen met LS waarderen de maxi Giorgia en midi Aurora het meest. We hebben nu ook een nieuw model ontwikkeld met nog zachtere randen voor de hele gevoelige huid. Dit model is getest door vrouwen met LS en de reacties zijn geweldig. Het nieuwe model heet: taille comfort sensitive. Liefs Elise Team Pavone

Al jaren klant bij Pavone

Leuk dat er elk jaar nieuwe collecties komen, benieuwd naar de nieuwe kleur in smaragd groen, wanneer komt deze online? Ik hoop dat Janneke ook nog een keer een onderjurk en ochtendjas gaat maken van dit heerlijke materiaal, idee? Ga zo door dames van Pavone, jullie hebben een heel fijn, klantvriendelijk bedrijf met geweldige producten.

Super mooie review, hartelijk dank Fien! Liefs Elise Team Pavone

Fijn bedrijf en mooie lingerie

Via mijn dermatoloog bij Pavone uitgekomen, dit ondergoed helpt mijn lichen zo goed rustig te houden. Super blij dat dit bestaat speciaal voor vrouwen met LS. Ook via de patiëntenvereniging zijn vrouwen enthousiast, hartelijk dan Pavone.

Geweldig om te lezen, dankjewel Ine. Liefs Elise Team Pavone

Zacht materiaal

Fijne lingerie die een veilige gevoel geeft bij een ongelukje. En je ziet er toch sex/vrouwelijk uit.

Dan is onze missie geslaagd, mooi Audrey! Liefs Elise Team Pavone

Hervorragende Qualität

Tolles Design!

Vielen Dank für die schöne Rezension! Grüße Elise Team Pavone

Boxers voor mannen zijn verrassend goed. Alles top.

Dat is helemaal top Wouter, dank! Groet Elise Team Pavone

Fantastische kwaliteit en service

Blij verrast werd ik door een extra geleverd artikel omdat mijn bestelling niet helemaal leverbaar bleek. Een beloning voor mijn geduld, stond er op het handgeschreven kaartje. Meer dan attent, Dankjulliewel!

Wat mooi dat deze geste gewaardeerd wordt, hartelijk dank Vivi! Liefs Elise Team Pavone

Dankbaar

In een leven met lichen sclerosus is dit ondergoed een heel mooi lichtpuntje. Jullie verdienen een hele dikke pluim voor dit prachtige ondergoed en de meerwaarde voor vele vrouwen.

Wat geweldig mooi om te lezen, hartelijk dank Peet. Liefs Elise Team Pavone

Ben al jaren klant en het is mooi om te zien dat Pavone zich blijft ontwikkelen en verbeteren. Ik mis alleen de midi maddalena is het assortiment. Komt dit model weer terug?

Dankjewel voor de mooie beoordeling. De midi maddalena staat online, is als pre order beschikbaar en komt in augustus weer binnen in het Pavone warehouse. Fijn he! Liefs Elise Team Pavone

Fijne slips die doen wat ze beloven.

Eindelijk de juiste slips gevonden passende bij mijn LS. Toegegeven ik was wat sceptisch en vond de prijs best hoog maar met de korting van Stichting LS scheelde het best veel. Fijn dat jullie de leden van Stichting LS hierin tegemoet komen.

Wat fijn om te lezen Susan, dankjewel. Liefs Elise Team Pavone

Attent

En vriendelijk . Snelle reacties Pavone behandelt de klant als mens Niet als nummer

Fijn om te horen dat het zo wordt ervaren! Dat is precies waar we elke dag hard aan werken. liefs Elise team Pavone

Bedrijfsgegevens

Postbus 37123

3005 LC Rotterdam

085-1303231

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.