Fijne lingerie

Mooi en efficient, prettig om dragen

Werkt goed

Werkt goed, in ieder geval, bij licht urine verlies. Ruikt niet, mits je geen vis eet ofzo, dan ruikt je urine wel helaas. De randen van het verdikte gedeelte is wat dik. Daar heb ik soms wat last van. Dit zou nog wat verbetering kunnen hebben. Ik heb alleen de hoge broekjes omdat ik bij de midi wel vind dat het op een incontinentie broekje lijkt. Materiaal is fijn en goed te wassen.

heel fijn

de stof, het hoge broekje, kortom, het zit heel lekker om je lijf!

Prima kwaliteit, prima service !

Had een te kleine maat slip besteld ( 8 stuks nog wel) met gebruikmaking van een aanbieding en deze werden zonder pardon geruild. Ik stelde voor dat ik de portokosten voor mijn rekening zou nemen gezien ik in Frankrijk woon maar zelfs dat was niet nodig! Draag de slips , nu in de juiste maat met plezier. Ik heb LS en het verdikte kruis beschermt echt heel goed, ben er heel blij mee.

Fijne slips

Fijne slip ... zit goed en doet wat het moet doen.

Flodderige pasvorm

Wel goed voor licht urineverlies, maar flodderige pasvorm

Met mijn 78 jaren en zieke kwetsbare gevoelige vrouwelijke delen, brengen enige ongemakkelijkheden met zich mee. Sinds ik Pavona lingerie draag voel ik mij weer zo vrouwelijk, vrij en verzorgd. Bij het dragen voel ik me zo trots als een pauw.

Van teleurstelling naar topgevoel

Aanvankelijk teleurstelling, toen bleek dat mijn bestelling een paar weken op zich liet wachten. Dat werd nog erger, toen de wachttijd een paar maanden zou duren. Vanwege leveringsperikelen in het buitenland. Maar er werd goed, duidelijk en op persoonlijke wijze gecommuniceerd en er was flexibiliteit tav verzendkosten. Uiteindelijk werd zelfs nog cadeau aangeboden. Toen ik het pakket eenmaal ontving bleek het een verkeerde zending te zijn. Ook dit werd zeer coulant opgelost. Hierdoor én door het product zelf (boxer en slip) heb ik aan Pavone, ondanks enkele teleurstellingen, toch een topgevoel overgehouden. Klasse!

Ook als er iets misgaat prima geholpen

Bij een bestelling de verkeerd de verkeerde maat ontvangen. Geen probleem, goede maat opgestuurd, omdat er aan retourneren kosten vastzitten mocht ik de verkeerde houden.

Zeer bruikbaar ook bij auto immuumziekte

Beter ondergoed voor auto immuum ziekte is er niet

Foto's en beschrijvingen duidelijk

Ik had moeite met de maten te vinden dus gemaild en snel antwoord

Mooi product

Mooi product alleen de levert tijd vind ik wel heeeel erg lang. Product en levertijd vind ik niet in goede balans.

Mooi product en klantgericht

De producten zijn super mooi, vrouwelijk en sexy (ik zou t graag aanraden aan bv mijn zumbagroep) en de benadering vanuit palvone is altijd vriendelijk en klantgericht Ik ben er heel blij mee

Zeer slecht

Info was zeer slecht. Valt ruim wat men wist wordt nergens vermeld en na trrugsturen blijken de juiste maten niet op voorraad. Terwijl met een reclame campagne in de Telegraaf men dus niet voorbereid was. Slechte zaak

Prachtig product, dat erg lang wegbleef

De bestelling van mijn slipje liet erg lang op zich wachten. Toen ik uiteindelijk daarover belde bleek dat hij nog gemaakt moest worden. Prima, maar communiceer daarover. Vervolgens was de verrassing groot toen bleek dat ik vanwege het oponthoud een slipje extra ontving. Fantastisch. Het product zelf is prachtig, heerlijk materiaal, draagt heel fijn en ziet er mooi uit. Kortom, met een beetje geduld, krijg je een verrassing en een geweldig product

Vanwege Lichen sclerose heb ik veel huidproblemen en afscheiding. Door wegwerpmateriaal werd dit alleen erger. Deze slips zijn fantastisch zacht en fijn voor mijn huid. Het enige minpunt is dat het kruis te kort is aan de voorkant. Ook ben ik normaal hipster model gewend die hoger in de taille zitten en geen naadje op de billen. Verder is het ondanks vooroordelen een fantastische oplossing.

Geweldige service

Slips zeer mooi zitten heerlijk. Na email gelijk veranderen van mijn bestelling. Kreeg zelfs 2 extra slips omdat ik net voor de uitverkoop besteld had. Dank je pavone voor de mooie slips en vriendelijke hulp. Ps soms mag het bij de beenomvang iets losser.

Super vriendelijke meiden....mooi product

Heel fijn en kundig contact met de dames van Pavone. Mooi en prettig product. Draag t al een paar jaar. Leuk dat er regelmatig andere kleurtjes en modellen zijn. Hoop dat de mooie rode kleur terugkomt in de collectie.

Topkwaliteit

Top service en top kwaliteit en nog mooi ook!

Zit heerlijk

Gewoon goed

Mooie onderbroek, hoop dat deze het zo lekker zit als hij eruit ziet

Mooi en goed

De slips doen het prima, waarvoor ze gemaakt zijn, en ze zijn prachtig om te zien.

functioneel en mooi ondergoed.

Erg goed

Ondergoed is fantastisch en als je een vraag hebt wordt deze altijd netjes beantwoord.