prettig bedrijf

Het pakketje was er binnen een dag en heel mooi ingepakt, een cadeautje voor mezelf echt een verrassing. Slip zit ook erg prettig, nog wel even wennen zonder inleggertje en kwam ook mooi weer uit de wasmachine. Heeft wel wat langer de tijd nodig om uit te hangen en te drogen. Jammer dat het niet in droger mag. Komt er ook nog een boxer of broekje met pijpjes? Mag ook zonder kant wat mij betreft.

Snelle levering, goede service en mooi product

Zeer zacht, praktisch en mooi

Prettig ondergoed, was al fan van bamboe maar deze slipjes van Pavona zijn extra fijn door de zachte binnenkant.

top product en personeel

op de beurs kennis mogen maken met het Pavone team, wat een super meiden, geweldig goed geholpen. Ik wilde de taille maar de midi zit nog lekkerder en beter. Heel gelukkig met dit ondergoed en geen inlegkruisjes meer!

Fantastische lingerie!

Al een paar weken heb ik de strings, de taille slips en een hemdje in huis, dus volgens mij kan ik een goede beoordeling geven. En wat zijn ze geweldig! Het is even wennen na jaren inlegkruisjes gebruikt te hebben, maar ik vertrouw nu volledig op Pavone! De string is prachtig en zit geweldig! De taille slip krult niet naar beneden en laat mijn buik er platter uitzien. Of ik hem nou echt heel seksie vind....? mijn man in elk geval wel ;-) Kleine minpuntjes (hopelijk opbouwende kritiek): ik vind de taille slip best strak bij de liezen hoewel ik slanke benen heb, ik vind het jammer dat de randen bij de billen te zien zijn wanneer je een strakke broek draagt en ik vind het jammer dat ze pas na een aantal keren wassen geen pluisjes meer afgeven.

Prachtig materiaal, als mijn hemdjes ook in XL binnen komen ben ik helemaal tevreden en wordt het een 10.

Ben in een schonere wereld terecht gekomen Geen inleg kruisje meer nodig, ik gebruikte deze ondingen voor als het nodig zou kunnen zijn, maar ik gooide dat ding meestal “schoon” weg Ik voel me met deze broekjes dus weer volledig vrouw ,zonder angst

Te groot

Volgens de maattabel moet ik een L Ik vind deze te groot daarmee zit het inlegkruisje dus niet lekker Ik heb een high rise, ik hoop dat ie wat kleiner wordt in de was Ik dacht dat ze perfect zouden zijn heb er dus 2 gekocht,jammer

Ik wil niet meer anders

Ik was in het begin een beetje voorzichtig, durfde ik het wel aan zonder inlegkruisje? Na weken testen denk ik zelfs te merken dat ik minder verlies zodra ik de slips van Pavone draag. Ze zitten zo prettig dat ik niet meer anders wil. En ze zien er ook nog zo mooi uit, ik wil niet meer anders..

Fantastische service, maten kloppen perfect!

Uniek product, heerlijke pasvorm en je ontvangt de bestelling echt als een kado!

Verwarrende maten en veranderde bestelling

Prettig om gebeld te worden met advies de maat van top aan te passen, jammer dat er niet gecommuniceerd wordt dat een artikel er niet meer is en dat dit zonder overleg veranderd is in een ander model.

Is goed geregeld

Ruikt heerlijk als je je pakketje open maakt, word ik blij van

Snel antwoord

Goede informatie

Goed op de hoogte gehouden wanneer de juiste maat weer op voorraad was. Ik heb al enkele slips gedurende enige tijd en enige nadeel bij zowel de rode als de blauw is de het kant na verloop van tijd behoorlijk verkleurd/lichter wordt in verhouding met de rest van de stof. De pasvorm blijft perfect, niks knelt, rolt of zit te strak.

Is gewoon goed!

Is prima,ik had een hoog en laag model, hoog model bevalt beter,misschien omdat ik normaal maat 44 draag en dat een laag model meer bij een maatje kleiner past? Ik hoop nog wel op andere modellen (zonder kant/effen?) en kleuren,b.v.wit/huidskleur!

Perfecte pasvorm en service!

De lingerie past perfect. Nadat ik vergeten was bij de opmerkingen een iets grotere maat voor het topje te noteren werd ik gebeld om te vragen of het juist was. Toch voor de zekerheid 1 maat groter besteld en het klopt het is echt nodig 1 maat groter.

Voor het eerst lingerie gekocht bij Pavone in een woord perfect.

Een goede en overzichtelijke site om de keuze te maken en binnen enkele dagen thuis bezorgd. Mooie kleuren lingerie en met een uitstekende pasvorm, zonder meer een hele goede ervaring ik kan dus alleen maar zeggen compliment hiervoor.

correcte levering

Goede ervaring met levertijd en aftersales. Ook de retourzending loopt vlekkeloos. Mooie producten

Fantastische lingerie!

Pavone maakt waar met hun lingerie wat ze beloven. Het voldoet volledig aan de verwachting. Nu nog slips in ivoor kleur en dan is het aanbod voor mij compleet.

Vlotte afwerking

Vlotte levering en bij retour geen problemen m.a.w. voor herhaling vatbaar.

Mooie Lingerie, goede passing. Zit lekker. Het aanbevelen zeker waard.

Vlotte levering, prima verpakking en verrassend mooie lingerie.

Waanzinnig!

Perfecte lingerie, voel me weer helemaal sexy en safe, luxe uitstraling, heerlijk ruikend.. Chanel.. en mooie pasvorm. Ik wil niet meer anders!

Uitstekende service en product

Keurig afhandeling bij het ruilen van product

Prachtig design,zit heerlijk zacht,snelle levering,met zorg ingepakt met parfumgeur,echt Top!

Net andere lingerie gekocht voordat ik op Pavone terecht kwam, jammer want eenmaal gedragen en je wil niet anders... Hopelijk komen er nog andere kleuren in het assortiment... Geef een 10 voor de items die ik heb ontvangen, kan niet beter.

Goede website, eenvoudig bestellen, uitstekende afhandeling !

Mooie lingerie, prettig draagbaar en heerlijk geen inlegkruisje meer.