Heel blij met Pavone ondergoed. Ik draag bijna alle slips behalve de hipster & basic, dat zijn lage modellen. En ik voel me super vrouw en veilig. Geen gedoe meer met inlegkruisjes, wat een opluchting.

alles top, wel wat langer moeten wachten op de levering maar dat komt omdat er zoveel mensen bestellen:) Voor vrouwen adviseer ik je qua maatvoering een maatje groter en voor mannen juist andersom. Mijn man draagt normaal altijd M en heeft nu S en ik draag altijd L en heb nu XL van de zwarte Pavone collectie. Ik heb Pavone gevraagd of ze dat juist om kunnen draaien omdat wij als vrouwen daar heel gevoelig voor zijn.. Maargoed, erg blij met het ondergoed met extra bescherming. Het bamboe geeft een heel luxe uitstraling en het met het kantwerk bij het damesondergoed geeft dat echt een extra elegante look. Je voelt je heel vrouwelijk, beschermd en sexy, ook al druppel je soms wel eens wat. Mijn man is erg blij dat hij stoer zwart ondergoed draagt waarin de bescherming onzichtbaar is. En door de extra dikke laag aan de voorzijde van de herenboxer is zijn vulling in de pantalon ook extra mooi:) Hij is erg blij dat ik dit voor hem gekocht heb, ook al vond hij dit in het begin een beetje lastig. Kortom, Pavone; ga zo door, je hebt er 2 nieuwe fans bij.

Prettige eerste ervaring

Fijn ondergoed, in het echt is het nog mooier. En het voelt inderdaad zijdezacht, erg blij met mijn nieuwe aankopen. Aurora en Sofia modellen zijn mijn favoriet.

Enorme fan

Ik hou van dit ondergoed, ik ben er zo blij mee. Heb inmiddels alle collecties en als dame van 63 jaar voel ik me op en top vrouw in het ondergoed van Pacone. Zelfs de string draagt heel zacht en fijn. Mijn vriendinnen zijn ook fan en de service is bijzonder persoonlijk.

Super mooi, super sexy EN veilig!

Wat een heerlijke broekjes. De basics bevielen al maar nu een aantal midi's ontvangen en die zijn helemaal top. Leuke verpakking en professionele afhandeling!

Makkelijk ruilen, ziet er goed uit en zit lekker.

Mooi

Erg mooi zowel voor man als vrouw. Voor mijn man viel het iets ruim maar hij is er nu al verslaafd aan. Ik moet even wennen zonder inleggers en ook zeer tevreden. Damesondergoed is heel chique en draagt fijn.

Fantastisch ondergoed

Het beschermt je huid, irriteert niet. Ziet er prachtig uit. Hoop dat er ook bh’s komen :-). Aanrader!

Geweldige producten die ik iedereen aanbeveel.

Zit heerlijk, oogt super en beschermt zoals beloofd! Voor mij mijn favoriete ondergoed!

Zeer positieve eerste ervaring

Ik durf sinds kort weer de deur uit zonder extra bescherming en dat voelt zo goed. Pavonel draagt erg prettig, heel zacht en mooie pasvorm.

Kan niet beter!

Prachtig ondergoed en draagt heerlijk, aanrader!!

Excellent!

Wat een weelde is het ondergoed van Pavone Lingerie.

Yes!!

Eindelijk echt echt goed damesondergoed, ik ben zo blij met deze bamboe slips!

Zo mooi, zo fijn..

Elegant en verfijnd, ik voel me weer vrouw en een seksueel wezen.

Allerfijnste lingerie

Van een vriendin kreeg ik een prachtig setje van string + hipster + hemdje. Het hemdje blijft lekker zitten, omdat het wat langer is. De hipster is het allerfijnste broekje dat ik ooit heb gehad en ook de string is comfortabel. Het materiaal is heerlijk zacht en het kant is prachtig. Ik heb vandaag direct een order geplaatst voor meer. Voor mij alleen nog broekjes van Pavone!

Zeer prettig draagbaar en mooi

veilig en zeker gevoel en vrouwelijkheid terug

Ik ben zeer te vreden 0ver mijn slips van Pavone .voel me veilig en beschermt. Ik heb vele jaren inco gebruikt en nu helemaal overgestapt naar pavone zo blij mee weer volledig vrouw te voelen

Superundies❤️ Dank PAVONE!

Prima service en prijs/kwaliteit verhouding

Mooie producten voor een goede prijs! Het bamboe kruisje voelt super zacht aan

fantastisch

De kwaliteit is hoog (blijft ook goed in de was) en voor ieders lichaam is er wel een slip te vinden met de perfecte pasvorm. En het ziet er ook nog eens mooi en elegant uit! Ik ben erg tevreden met het verdikte kruisje omdat ik lichen sclerosus heb. Hierdoor kan ik zalf gebruiken zonder bang te zijn dat mijn kleding er vies van wordt. Ook zorgt het verdikte kruisje voor extra bescherming.

Gewoon heel goed

Ondergoed is heel fijn, ik hoop dat de nieuwe champagne collectie niet te lang op zich laat wachten. Ideaal voor onder mijn werkkleding.

GEWELDIG! Had ik dit meer jaren geleden geweten!

Wow wow wow!!! Eindelijk kan ik dragen wat ik wil zonder dat ik bang ben dat ik natte plekken in mijn kleding zie. Nooit geen inlegkruisjes meer voor mij!!! Ik kan mij nu overal uitkleden/omkleden zonder dat ik mij zorgen hoef te maken of iemand die witte flappen ziet zitten. Ik ren in mijn string door de kamer nu :) wat een feest! De bikini is onderweg dus ook daar zal ik nog iets over schrijven de volgende keer. Voor mij krijgt het hele Pavone team een dikke 10 Liefs Petra

Prachtig ondergoed

Daar word je spontaan incontinent van, dit ondergoed wil elke vrouw.

verrassend lingerie.

Slipjes prima pasvorm, verrassende uitstraling.