Zit heerlijk

Aanrader!

Top om te lezen dat ons bamboe ondergoed heerlijk draagt, dankjewel voor deze review! Liefs, Elise Team Pavone

Klantgericht

Zeer tevreden!

Geweldig, zeer blij met deze reactie! Liefs, Elise Team Pavone

Fijn ondergoed, snelle levering

Dankjewel Anne-Marie voor deze fijne review! Liefs, Elise Team Pavone

Fijne broekjes

Dragen fijn en voldoen prima aan mijn eisen.

Super! Dank :-) Liefs Elise team Pavone

Verrassend goed

Even wennen zonder inlegkruisje maar zo blij dat ik het geprobeerd heb. Ben nu helemaal van die stinkdingen af, geen irritaties meer!

Yes! Onze slogan is dan ook 'nooit meer een inlegkruisje'! Goed dat je het hebt aan gedurfd. Liefs Elise team Pavone

Erg mooi ondergoed ,wat ook nog eens erg fijn zit . Advies wat je krijgt via mail of telefoon is gewoon top.

Super om te horen dat het advies per mail en telefoon zo goed verloopt! Dank je wel voor je review Candida! Liefs Elise team Pavone

Bijzonder fijn

Blij met de tip die ik kreeg voor dit ondergoed! En fijn dat dit bestaat, mijn dank is groot!!

Super Kim! Onze dank is groot voor zo'n mooie review. Liefs Elise team Pavone

Pavone is een geweldig bedrijf met beste ondergoed voor mij met Lichen.

Bedankt lieve Pat voor deze mooie review! Liefs, Elise Team Pavone

Fijn

Beste oplossing bij LS, midi Aurora is mijn favoriet.

Wat fijn om te lezen Cynthia, dankjewel voor je reactie! Liefs, Elise Team Pavone

Snelle levering, maarrrr de kwaliteit valt vies tegen

Ik had 6 broekjes Bamboo Maxi Giorgia Mystic Black besteld en gekregen, vanwege lichen sclerosus. De kwaliteit viel mij tegen: het broekje heeft dik gestikte randen, die schuren. Een paar broekjes hadden bij levering al een paar losse draadjes. Ik heb de broekjes apart in een waszakje gewassen. Na drie keer dragen hingen er al een paar draadjes verder uit, eentje bleef hangen en dat resulteerde in een meter lange draad, gauw weer vastgestikt. Dat verwacht ik niet voor die prijs!

23 april 2024 Lieve Teun, vandaag ontvang je een pakketje van Pavone met een ander model slip. Deze is wellicht beter draagbaar bij je LS klachten. We horen graag wat je er van vindt, dan kunnen we of de andere slips ook vervangen of nog een ander model uit testen :-) Liefs Elise 18 april 2024 Lieve Teun, wat vervelend dat de items die je ontvangen hebt niet van de kwaliteit zijn die je van ons mag verwachten. Dit mag je altijd melden aan de klantenservice, wij vinden de klanttevredenheid heel belangrijk. Betreft de dik gestikte randen, wellicht is de maxi Giorgia niet het juiste model voor je. Ik ga je een email sturen dan kunnen we samen uitzoeken welk model wel geschikt is. Liefs Elise team Pavone

Ik had een verkeerde maat slip besteld. Ik belde voor een retour formulier, ze hebben toen meteen de juiste slip opgestuurd. Terwijl ik de verkeerde maat nog niet eens retour had gedaan. Fijn dat ze vertrouwen hebben in de klanten

Bedankt voor je lieve review Marja! liefs Elise team Pavone

Ondergoed is een verademing, heel zacht en mooi, ik draag alleen nog maar Pavone.

Bedankt voor je lieve review! Eens Pavone altijd Pavone ;-) Liefs Elise team Pavone

Jammer

Kruisje van slip heeft zeer harde randen. Niet fijn voor iemand met zeer gevoelige huid

23 april 2024 Goedemorgen, vorige week hebben wij geprobeerd contact op te nemen met u betreft uw review. Helaas hebben we elkaar nog niet kunnen spreken. Zojuist op een andere wijze contact geprobeerd op te nemen. We hopen uw klacht te kunnen behandelen en samen tot een passende oplossing te komen. Liefs Elise 19 april 2024 Goedemorgen Mo, wat vervelend dat je dit zo ervaart. Wellicht is het model van de slip niet de juiste voor jou. Ik ga je een persoonlijke mail sturen. Dan kunnen we samen op zoek naar een goede oplossing. Liefs Elise team Pavone

Goede kwaliteit, snelle levering en mooi en persoonlijk ingepakt. Was mijn tweede bestelling en er volgen er vast nog meer.

Wat goed om te lezen Karin, super bedankt voor je review! Liefs Elise team Pavone

Pavone heeft heel mooie functionele lingerie en beschikt over een uitmuntende service!

Lieve Youetta, Wat een geweldig mooie review, dankjewel! Liefs, Elise Team Pavone

Fantastisch deskundig advies en geweldige service. De lingerie is van super kwaliteit.

Ruilen van één slip (ik had er twee gekocht) voor een ander model vanwege de pasvorm (die voor mij niet geschikt bleek), was totaal geen probleem. Keurig verpakt met vriendelijk kaartje erbij.

Lieve Danielle, Dankjewel voor je mooie beoordeling. En hoe leuk is het om een kaartje terug te krijgen van van je, super verrassing! Veel draagplezier gewenst. Liefs, Janneke

Vanwege mijn LS was ik al een tijdje op zoek. Ben blij dat ik nu het juiste heb gevonden

Wat fijn dat je bij ons bent terecht gekomen. Het ondergoed kan echt helpen de klachten te verlichten. Bedankt voor je review Jakobina! Liefs Elise team Pavone

Prima mannenboxers, geen gedoe meer dankzij de tip van mijn fysio.

We zijn vaak bij de bekken fysio cursus dagen. Fijn dat het wordt opgepikt door de fysios. Bedankt voor je review Tim! Liefs Elise team Pavone

Qua dienstverlening is het top.

Mijn bestelling paste niet, ik heb hierover gebeld. Ben prima te woord gestaan,heb de bestelling retour gedaan en binnen drie dagen werd de goede maat geleverd. Top!!

Klantenservice is voor ons heel belangrijk. Fijn dat het ook zo wordt ervaren! Bedankt voor je review Ans! Liefs Elise Team Pavone

Comfortabel ondergoed

Snelle levering, ben tevreden over materiaal en maat

Fijn! Bedankt voor de review Marian. Liefs, Elise team Pavone

Goede service, snelle levering, omruiling ging heel soepel en beste ondergoed!

Wat fijn om te lezen Do, dankjewel! Liefs, Elise Team Pavone

Uitstekende herenboxers, voelt en oogt normaal. Draagcomfort is top.

Dat is top om te lezen Ruud, hartelijk dank! Liefs, Elise Team Pavone

Vriendelijk

Behulpzaam en kwaliteit ondergoed.

Wat lief Dini, hartelijk dank voor deze mooie review. Liefs, Elise Team Pavone

Efficiënt, mooi, veilig & comfy, kortom: perfect!

Dankjewel Annelieke voor de fijne beoordeling! Liefs, Elise Team Pavone

Wat een fijne ervaring met Pavone, klantenservice is bijzonder liefdevol en producten zijn bijzonder fijn!

Wat een bijzonder lieve review, dankjewel! Liefs, Elise Team Pavone