heel goed

Jammer dat bijna alles weer uitverkocht is in mijn maat. Ik moet er echt elke keer op tijd bij zijn zodra nieuwe collectie er is. Gelukkig laat Janneke me de volgende keer direct weten zodra de taille en midi er weer zijn in zwart. Hele goede en persoonlijke service. En die bamboe slips wil je het liefst elke dag aan.

Eindelijk

Eindelijk echt goed damesondergoed!

Goede eerste ervaring met Pavone. Ruilen ging makkelijk en telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Leuk dat binnenkort ook zwart & rood online komt. Ik ben benieuwd naar de gouden glitterset, dat is een bikini! De kruisjes in de slips zijn heel zacht, dat draagt dus heel erg fijn. En de pasvorm vind ik van de basic en midi het meest prettig. Ik moest wel even onderzoeken welke slips het beste bij mijn lichaam passen. Het topje is gemaakt van zacht elastisch kant, jammer dat deze nog niet van bamboe gemaakt wordt. De body is prachtig. Daar voel ik me echt ‘wauw’ in. Ga zo door Pavone!

Prachtige slipjes

De hipsters zijn prachtig en zitten heerlijk. Ik zit wel op de zwarte uitvoering te wachten, want die zijn blijkbaar uitverkocht. Dan bestel ik er nog 5 bij!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Niet goedkoop maar ziet er mooi uit. Hier wil ik graag in lopen! Snelle levering, en goede communicatie.

Werd gebeld dat een deel van de bestelling nog niet binnen was. Naar aanleiding daarvan de maat veranderd van een item omdat degene die belde vroeg wat mijn confectiemaat was. Super. Alle artikelen netjes thuisgestuurd gekregen en passen perfect. Fijne kwaliteit ook!

Vriendelijk en behulpzaam

Zeer vriendelijk en behulpzaam bij een verkeerde bestelling

Snelle levering, fijne producten

Erg tevreden

De lingerie werd op tijd geleverd en voldoet volledig aan mijn verwachtingen! Erg blij mee.

Ik ben nog in afwachting van mijn bestelling

Hierover goed contact gehad

Snel, goed, praktisch & mooi.

een heerlijk droog gevoel

Ik ben verrast door de zachte, drooghoudende, lingerie van Pavone. Ik wist niet precies welk model slip mij het best zou bevallen, dus ik heb meteen de hipster, de midislip en de maxislip besteld. Bij de midislip en maxislip had ik enigszins last van de naad van het kruisje, maar dat is dan ook het enige "minpuntje" dat ik heb kunnen verzinnen.

Snel. goed telefonisch overleg. tevreden

Maten waren niet allemaal leverbaar. Na telefonisch overleg werden de maten aangepast. Singlet te klein. Zal teruggestuurd worden en wachten tot de juiste maat leverbaar is.

Prettig

Goede service, heel prettig telefonisch te woord gestaan. Ga zo door Pavone, ik ga weer bestellen bij de zwarte en rode collectie.

Mooi product

Ik heb om te proberen een basic model besteld, maar dit is een verkeerde keuze geweest. Rolt omlaag. Ga hiernaa het hoge model proberen.

Mooi product

Verzending duurde anderhalve week, dat is wat lang. Met name als het een kado is. Lingerie ziet er mooi uit. Body is aan de onderzijde iets te lang.

Slip met hempjr

Slip valt wat klein. Mooie kwaliteit en heel mooi uitgevoerd

Accuraat

Door drukte waren de producten niet zo gauw te leveren . Afwachten dus

Heerlijk

Heel zacht en mooi, ik voel me weer vrouw!

ik heb niet ontvangen wat ik besteld heb

Ik heb 2 hipsters en 1 slip besteld en ontving 3 identieke slips. Deze wel in gebruik genomen omdat ik ontzettend benieuwd was naar het product, maar jammer dat de bestelling fout gegaan is. De slips zitten goed, doen hun werk , dus qua product ben ik tevreden.

zacht en mooi

De string is erg prettig, dit is de beste string die ik ooit in mijn leven heb gedragen. Geen harde naadjes en een beschermend kussentje aan de binnenzijde. Ik wist niet dat ik zo gelukkig kan worden van ondergoed.

Fijne slips

Fijne slips, ik heb de hipster en de basic geprobeerd Ik vind ze echter iets te kort ik heb liever iets hogere slips. Dus nu ga ik nog de midden hoge en de hoge taille slip proberen. Maar ik ben weg van het materiaal. Het is een heel fijn draagcomfort.

Snel ontvangen na bestelling

Artikelen zien er goed uit, jammer dat van allebei de slips naast de randen was gestikt bij het kant. Zelf gerepareerd, kwestie van een paar steekjes, maar wat meer aandacht voor de afwerking en eindcontrole is misschien wenselijk. Verder fijn materiaal, voelt goed!

Prima service en discrete levering

Pavone doet wat ze belooft.

Snelle levering. Mooi product nu nog ervaren hoe het werkt