Top service, super boxer

Het is al lastig genoeg om het over licht urineverlies te hebben als man, echter mijn vragen werden uiterst professioneel opgepakt. Een boxer van een ander bedrijf leek wel een luier van stof, dit zit lekker en werkt perfect qua absorptie!

Voel me veilig

Het is erg fijn geen inlegkruisjes neer hoeven te gebruiken

Top producten

Zeer goede kwaliteit,pasvorm Ben er erg content mee blijft mooi Zijn geld dubbel en dwars waard

wat een service !

Had 1 witte en 1 zwarte body besteld de witte paste goed maar de zwarte was te krap bij bovenarmen en 2 pluizen linkerzijde Binnen 3 werkdagen nieuwe body in de bus zonder commentaar. Helemaal top Diny

Omdat ik dit ondergoed bij een vriendin heb gespot, durfde ik het aan. Het is namelijk een heel dun verdikt kruisje, onzichtbaar en mega zacht. (En het werkt!) Als je het voelt dan ben je om:) Wanneer openen jullie een winkel? Ik ben heel blij met deze uitvinding, draag alleen Pavone.

Super blij

Wat een opluchting, verademing alom, heel zacht en geweldig mooie pasvorm. Inlegkruisjes komen er nooit meer in. Ik twijfelde over maat, super vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Goed advies gekregen, blauwe en bloemen collectie zijn prachtig. Dank Pavone!

Comfortabel en mooi! Wat wil je nog meer?!

Het was even wennen maar draag ze nu 24/7. Heerlijk zacht, comfortabel, mooi en voel me veilig met deze fijne broekjes. Leuk dat er regelmatig een nieuwe kleur komt, rood is mijn favoriet en zwart mijn basis!

De afhandelingen duren wat lang

De beoordelingsvraag is er eerder dan het product zelf. Ook bij de aanvraag van een retourenformulier duurt het lang, voordat je dat ontvangt. Wellicht is het handiger om het retourenformulier te kunnen downloaden van de site.

Zeer tevreden over lingerie

Heb zelfvertrouwen bij licht urineverlies vooral als ik onderweg ben

Heel blij met mijn nieuwe ontdekking Pavone. Het werkt, draagt super zacht en ziet er echt mooi uit. Hier is heel goed over nagedacht en alles is met zoveel zorg gedaan, het pakketje is als een cadeautje ingepakt, zo leuk! Ik word elke keer heel blij als ik in de spiegel kijk, bloemen collectie is prachtig en alles van zeer goede kwaliteit. Bij twijfel doen, dit is het beste cadeau aan mezelf.

mooie kwaliteit snelle levering

Mooie en kwalitatief goede lingerie.

Prima dienstverlening. Mooie en kwalitatief goede lingerie netjes verpakt en in de brievenbus bezorgd. Erg blij mee. Hier zal ik zeker vaker bestellen.

Goed produkt en goede service

Goed contact via mail en de broekjes zijn zo mooi en goed wil niet anders meer

Heel fijn geholpen

Super super blij hiermee!!!

Het heeft mijn leven echt veranderd! Wat een uitvinding is dit zeg. Nooit meer die lelijke inlegkruisjes in mijn slipjes. Vorige week had ik een foto shoot en ik kon mij gewoon zonder schaamte uitkleden omdat het voor een buitenstaander niet zichtbaar is! Zooo happy hiermee. Ik zou alleen het kruisje in de string iets verder willen laten doorlopen naar de billen toe.

Verrassend goed

Zekerheid, modern uitmuntende kwaliteit

Draagt heerlijk

Het ondergoed draagt heerlijk, enige nadeel, ik ben een buitenmens. Mijn huid is wel eens ruw. Jammer dat de stof dan blijft haken.

Beste ondergoed!

Dikke 10 voor Pavone en het bamboe ondergoed. Wat een verademing, geen inlegkruisjes meer en het natuurlijke bamboe materiaal is heel zacht en hypoallergeen waardoor alles lekker blijft ademenen, weg geurtjes! De blauwe en bloemen collecties zijn nog mooier en beter dan ooit, ik wil niet meer anders dan Pavone aan mijn bibs. Janneke, ga zo door, ik kijk uit naar je nieuwe collecties en blijf eeuwig trouwe klant:) Dank!

top kwaliteit tegen een eerlijke prijs

goede pasvorm

Mooie lingerie

Fijne pasvorm en mooie kwaliteit.

Zit SUPER

De slips zitten super lekker. Heerlijk dragen. En ik nog mooi

Het lingerie zit heerlijk. Alleen jammer dat Post.nl een week overdeed om het bij ons te bezorgen.

Ik heb lichen sclerose En daarvoor zijn de badstof kruisjes erg fijn

Fijne lingerie

Mooi en efficient, prettig om dragen