Een setje lingerie besteld. Het werd de volgende dag al verzonden. Goede kwaliteit. Omdat ik nog wat vragen had belde ik maar er werd niet opgenomen. Ik vond het niet nodig om iets in te spreken en heb mijn antwoord gezocht bij de FAQ’s. Een dag later werd ik toch teruggebeld met de vraag of ik tevreden was. Heel netjes!!!

Fijn om te lezen Thea. We doen ons best voor blije klanten :-) Liefs Elise team Pavone

Erg blij mee!

Mooie kleur, goede pasvorm.

Dank je wel Femke! Liefs Elise team Pavone

Mannenboxers werken uitstekend! Komt er ook nog een lichte kleur voor de zomer?

Dat is top Bart! We werken inderdaad een nieuwe collectie voor de heren in het grijs. Sta je ingeschreven voor de nieuwsbrief? Dan krijg je automatisch bericht als het zover is. Groet Elise Team Pavone

Heerlijke lingerie bij vulvaire lichen planus

Geen irritatie meer door super zacht en verdikt kruisje. Voel me weer vrouw!

Wat fijn Suus, heel erg bedankt voor je mooie review! Liefs Elise Team Pavone

I have not received my goods.

Have not received my goods. Where are they?

• Would you recommend us? No

Dear Martha, Thank you for your review and I'm sorry to read that you haven't received the items yet. All Pavone underwear is shipped from the Netherlands, we see that your package is still on its way. We have sent you the track and trace link by email. If you have any questions or remarks, please do not hesitate to call or mail us. I apologise for the delay and hope you will be very happy with the bamboo briefs. Best regards, Elise Team Pavone

Mijn derde bestelling, dat zegt genoeg denk ik. Heel tevreden.

Wat fijn om te lezen, dankjewel Karin! Liefs Elise Team Pavone

Geweldige service

Op de Libelle beurs verkeerde maat meegekregen. Supersnelle reactie op mijn mail en omruilen geen probleem. En nog een extra item gekregen voor het ongemak, dat is toch geweldig!

Wij doen (bijna:) alles voor blije klanten, dankjewel Annette! Liefs Elise, Team Pavone

Beste lingerie bij Lichen

Opluchting alom, hartelijk dank dames van Pavone!

Wat fijn Pauline, dankjewel voor je mooie review! Liefs Elise Team Pavone

De broekjes zitten goed en beschermen goed

Ik hoef geen inleg kruisje meer te gebruiken. De lingerie kun je heel lang gebruiken

De lingerie van Pavone wordt van 95% bamboe gemaakt, dit materiaal is heel sterk, super zacht en gaat jaren mee. Dankjewel voor je mooie review Boukje! Liefs Elise Team Pavone

Fijne broekjes en goede service.

Ik ben blij met het product. Tevens goed contact met klantenservice die zonder probleem een deel van de bestelling (die nog niet geleverd was) kon omzetten naar een maatje kleiner.

Een verademing

Wat een prachtige lingerie, heel comfortabel en super zacht materiaal. Totaal niet irriterend op geen enkel moment. Goed zittende onderbroekjes. Ze hebben een verzachtend effect en kalmeren de last die je kunt hebben bij urineverlies. Ze beperken sterk de jeuk klachten , vooral bij lichten sclerose. Zeer goede absorptie. Geen geurtjes. Zijn gemakkelijk om te wassen. Drogen vlot aan de lucht. Super elegant beschermend ondergoed. Je hebt op geen enkel moment het gevoel dat je anti lek ondergoed aan hebt. Geeft een fijn gevoel!

Geweldige review Karin, met je uitgebreide uitleg over het ondergoed van Pavone help je weer heel veel andere vrouwen mee. Super bedankt! Liefs Elise Team Pavone

Helemaal top!!

Wat een prachtige lingerie. Op de Libelle zomerweek gevallen voor de prachtige slips! Voor mijn moeder twee gekocht (urine verlies) en voor mijn dochter (menstruatie). Beide zijn super enthousiast! Voelen zich mooi én hoeven zich geen zorgen te maken!! Voor mijn dochter al bijbesteld, voor m’n moeder volgt wrs ook nog een bestelling! Echt top!

Wat een heerlijk enthousiaste reactie Sandra, dank je wel!! Liefs Elise team Pavone

Op de Libelle week gekocht, blij mee

Draagt bijzonder prettig, heb Pavone al vaker voorbij zien komen. Maar dit ondergoed maakt het verschil.

Dat horen we graag, Bea! Dank je wel. Liefs Elise team Pavone

Ziet er super uit

En de pasvorm en de stof zijn boven verwachting ik zal zeker weer bestellen!

Heel fijn Wilma, je hebt er even op moeten wachten, maar het was het wachten waard begrijp ik :-) Liefs ELise team Pavone

Draagt heel comfortabel.

Lang gezocht naar bamboe ondergoed, ivm Lichen Sclerosus, maar niet kunnen vinden in stenen lingerie zaken. Op de website van Stichting Lichen Sclerosus vond ik een artikel over Pavone lingerie. Na goed advies van eigenaresse Janneke kwam ik uit op de midi Aurora. Het ondergoed draagt comfortabel, is mooi om te zien en het zorgt er mede voor dat ik minder of geen klachten heb. Kortom zeer tevreden.

Marion, wat ontzettend fijn om te horen. Bedankt voor je mooie review. Liefs Elise team Pavone

Blij met de hipsters!

Top! Bedankt voor je review Nina. Liefs Elise team Pavone

Eindelijk

Wat een opluchting, verademing bij LS

Super! Bedankt voor je review. Liefs Elise team Pavone

Seht gute Qualität

Die Wäsche ist sehr angenehm zu tragen. Qualität sehr gut Toll ,dass es so eine Alternative für uns Frauen mit „ Handicap“ gibt Die Lieferung hat leider etwas verzögert

Wir entschuldigen uns dafür, dass sich die Lieferung etwas verzögert hat. Wir versuchen, so schnell wie möglich zu liefern, sind aber auch von Drittlieferanten abhängig. Sehr schön zu hören, dass die Unterwäsche Sie bei „Behinderung“ unterstützt. Vaginale Störungen sind sehr lästig. Schön, dass wir Linderung bringen können. Liebe Elise Team Pavone

Fijn

Precies wat ik zocht, geen inleggertjes meer en geen synthetisch menstruatie ondergoed. Blij mee.

Super An, bedankt voor je review. Liefs Elise team Pavone

Bij LS beste ondergoed

Wat fijn! We weten hoe naar deze aandoening is. Liefs Elise team Pavone

Luxe oplossing bij licht urineverlies

Ik voel me weer vrouw, mooie en elegante oplossing.

Yes! Daar doen we het voor. Liefs Elise team Pavone

Verslavend zacht

Aanrader!

Voor hele blije billen :-) Liefs Elise team Pavone

Comfortabel

De onderbroeken zitten comfortabel en helpen prima tegen licht urineverlies.

Dat is fijn Jan. Precies wat het moet doen :-) Liefs Elise team Pavone

Geweldig zacht

Draag alleen nog Pavone

Dank je wel D.! Wij ook :-) liefs Elise team Pavone

Super zacht

Topje is perfect, onderbroek is ook super zacht van binnen maar heeft helaas aan de beentjes een harde rand wat weer wrijving veroorzaakt. Verbeterpunt

Dank je wel voor je review en feedback Kiki! We gaan het zeker meenemen in volgende ontwerpen of het verbeteren van de huidige modellen. Liefs Elise team Pavone

Bedrijfsgegevens

Postbus 37123

3005 LC Rotterdam

085-1303231

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.