Verademing bij LS

Via de Facebook pagina van de patiëntenvereniging Lichen Sclerosus kwam ik bij Pavone lingerie terecht. Ik was op zoek naar fijn ondergoed ivm LS. Tot nu gebruikte ik altijd wasbare inlegkruisjes maar ik wilde eigenlijk een 2 in 1 oplossing. Die heb ik gevonden bij Pavone. De maxi giorgia slip zit superfijn. Heerlijk zacht en door het speciale kruisje geen zorgen over zalfvlekken. Ik heb ook een paar strings van pavone, ook deze zitten super, fijn onder een iets strakkere broek en lekker luchtig in de zomer. Ik had een fietsbroekje ontvangen om te proberen, deze zit lekker zacht, ook fijn dat het speciale kruisje helemaal door loopt. De pijpjes zijn voor mij helaas net iets te kort om fijn te zitten onder een jurkje. Ze kruipen wat omhoog waardoor mijn benen dan weer tegen elkaar schuren. Ik draag het broekje nu ook gewoon onder een normale broek. Je ziet dan ook geen randjes zitten nl. De service bij Pavone is fantastisch. Zeer vriendelijk contact gehad. Ik had in de sale nog een paar broekjes extra besteld en via de mail gevraagd of het diezelfde dag nog op de post kon zodat het mee kon op vakantie en dat hebben ze ook keurig gedaan, werd mooi op tijd bezorgd, kon ze nog even wassen en drogen en vervolgens mooi mee in de caravan!

Zacht en fijn draagbaar, kwaliteit en heel mooi.

Qualität

Tolles design!

Alles top

Speciaal voor LS is dit ondergoed echt een aanrader. Benieuwd naar de nieuwe slip taille comfort sensitieve. Hele vriendelijke klantenservice en fijn advies.

We hebben ook hele vriendelijke klanten, dan is die klantenservice niet zo'n punt:) Dankjewel voor de mooie review Fem! Liefs Elise Team Pavone

Super fietsbroekje, geen naden in de liezen en werkt ook meteen als ondergoed. Ideaal.

Helemaal top Lies, dank voor deze mooie beoordeling! Liefs Elise Team Pavone

Goede en fijne kwaliteit van ondergoed en zeer attente service!

Zeer tevreden!

Wat een attente review, dankjewel Els! Liefs Elise Team Pavone

Heel fijn ondergoed

Gebruik al verschillende jaren dit ondergoed en bevalt me prima. Beveel het iedereen aan.

Dat is super om te lezen, hartelijk dank! Liefs Elise Team Pavone

correct, op tijd, financieel in orde

Dankjewel voor de mooie review! Liefs Elise Team Pavone

Bikeshort laat me weer fietsen zonder pijn

Bij het fietsbroekje van Pavone zijn er geen naden in de liezen, wat een luxe op de fiets. Het kruisje van bamboe loopt door aan de binnenkant van de benen, erg blij mee. Met LS is fietsen pijnlijk, met bikeshort heb ik weer sinds lange tijd durven fietsen.

Geweldig Marlies, zo fijn! Liefs Elise Team Pavone

Fijn ondergoed

De stof voelt fijn aan. Ze passen goed. Minpuntje is de toch wel harde rand in de lies.

Lieve Betty, Dankjewel voor je review. Misschien is de taille comfort sensitive een beter model voor je? Deze heeft extra zachte randen in de liezen en taille en is speciaal ontworpen voor vrouwen met een hele gevoelige huid. Liefs Elise Team Pavone

Geweldig !

Mooi product,zit fantastisch Heerlijk fietsen zonder klachten

Super fijn Ria, heel veel fietsplezier gewenst! Liefs Elise Team Pavone

Inderdaad: Geweldig fijn, zacht, ademend! Vallen goed op maat, voelt als een 2de huid. Ik ben fan!!!

Geweldige review, wat fijn dat je fan bent Magreth! Liefs Elise Team Pavone

Gutes weiches Material - Übergang bei Lichen zu dick

Mit diesem Satz ist mein Problem beschrieben. Ausserdem wäre die Spitze nicht notwendig. Eine glatte Version wäre besser. TROTZDEM ansonsten ein gutes Tragegefühl.

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Die Unterwäsche ohne Spitze könnte eine bessere Idee sein? Die Biker-Shorts und die Taille Komfort sensible sind sehr feine Modelle, zum Beispiel. Mit freundlichen Grüßen, Elise Team Pavone

lichen ondergoed zit goed

zonder inlegkruisjes is de lichen planus draaglijker, goed produkt.

Wat goed om te lezen Ann, het ondergoed is inderdaad ook heel geschikt voor vrouwen met vulvaire lichen planus. Dankjewel voor je mooie review. Liefs Elise Team Pavone

Top, zacht kruisje, geen naden!

Ik kan weer fietsen

Wat fijn Jennie, dat nieuwe fietsbroekje werkt extra zacht zonder het gebruik van naden. Dankjewel voor de mooie review. Liefs Elise Team Pavone

Super tevreden

Goed bereikbaar als je iemand wil spreken en ze geven ook hele duidelijke informatie. Ook ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de lingerie. Het is een bedrijf dat meedenkt met medische problemen waar lingerie een belangrijke factor in kan meespelen. De producten worden snel geleverd en als dat niet mogelijk is geven ze dat duidelijk aan.

Dat is een super review Arianne, worden we zo blij van! Liefs Elise Team Pavone

Snelle levering. Voelt heerlijk zacht aan. Wel jammer dan niet alle kleuren voorradig zijn in mijn maat.

Dankjewel voor de mooie review Jose. Zwart is onze basis collectie en deze wordt aangevuld met items uit de limited edition. Binnenkort verschijnt er bijvoorbeeld de nieuwe collectie in smaragd groen. Deze wordt niet aangevuld en is dus tijdelijk beschikbaar. Sta je al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan weet je altijd als eerste zodra nieuwe collecties online staan. Liefs Elise Team Pavone

Een vraag in mijn bestelling werd direct met een telefoontje beantwoord en er werd goed meegedacht en gereageerd! Kan niet beter.

Dat is helemaal top Annemarie! Liefs Elise Team Pavone

Matig

Ik heb 7 weken moeten wachten op mijn bestelling zonder bericht, ik heb zelf maar eens gevraagd waar het bleef

Wat vervelend om te lezen Monique dat de informatie niet helemaal goed is doorgekomen. Mochten items niet direct leverbaar zijn, dan vermelden we de levertijd bij de product omschrijving. Ook staat er voor de product code dat het om een backorder gaat of dat het op voorraad is en onder de knop toevoegen winkelwagen zie je nog een keer wanneer het weer leverbaar is. Veel vrouwen lezen daar toch overheen. Wij stellen pre orders beschikbaar omdat vrouwen graag zeker willen zijn van het favoriete model in de juiste maat. De nieuwe fietsbroekjes waren bijvoorbeeld binnen 2 weken uitverkocht. Vrouwen die hebben gewacht totdat ze binnen waren, moeten nu weer 4 weken wachten. Mochten er vragen zijn over je order dan staat onze klantenservice altijd voor je klaar. Liefs Elise Team Pavone

Blij met het ondergoed van Pavone, een verademing bij Lichen en ik zie er ook nog eens mooi uit. Fijne stoffen, aanrader.

Wat fijn Bea, hartelijk dank voor de mooie review! Liefs Elise Team Pavone

Lichen

Sehr schöne Unterhosen, Zwickel ist etwas dicker,leider gibt es dieses Modell nur in schwarzer Farbe, wäre auch in hautfarben und weiß toll. Preis etwas zu hoch.....!!! Es wird Frauen geben,die es sich in der heutigen Zeit nicht leisten können,solch hochpreisige Unterwäsche zu kaufen. Unterhosen sehr gute Qualität, hoffentlich halten sie ,was sie versprechen.....

Liebe Margot, Vielen Dank für deine Nachricht. Die Champagner-Kollektion wird demnächst mit neuen Modellen aufgefüllt, darunter auch die hoch taillierten Modelle. Sind Sie für unseren Newsletter angemeldet? Dann werden Sie automatisch benachrichtigt, wenn es so weit ist. Wenn Sie mehr Schutz wünschen, ist der Waist Rosa eine gute Alternative. Dieses Modell läuft von vorne bis hinten mit einem 3-lagigen Schutz. Die Unterwäsche ist speziell für Frauen mit LS gemacht und wird von unseren Stammkunden sehr geschätzt. Wir glauben, dass Sie am Ende genauso begeistert sein werden wie wir. Wenn Sie Fragen oder Anmerkungen haben, zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren. Freundliche Grüsse Elise Team Pavone

Foutje snel en vriendelijk rechtgezet

Al vaker probleemloos besteld. Nu ontbrak er iets in de bestelling. Eén mailtje en de volgende dag al het ontbrekende artikel probleemloos nageleverd. Als een bedrijf netjes omgaat met dit soort zaken, dan zorgt dat bij mij voor een sterke klantenbinding. Natuurlijk wil je dat alles in één keer goed gaat. Maar als er dan toch onverhoopt iets niet klopt, kan een bedrijf zich onderscheiden. Iets met kaf en koren. Goed gedaan, Pavone. Chapeau!

Merci Jolanda, wat fijn dat dit gewaardeerd wordt! We werken bij Pavone met een semi geautomatiseerd systeem, dit betekent dat we met echte mensen werken die soms nog een foutje maken. Onze klantenservice staat altijd voor de klanten klaar. Liefs Elise Team Pavone

Heerlijk vrij

Door dit ondergoed kun je jezelf vrij voelen zonder dat je dingen doet die je beter kunt laten. TOP

Wat heerlijk Gerda, fijn dat je durft te vertrouwen op het ondergoed van Pavone! Liefs Elise Team Pavone

Zo fijn dat ik even geen inleggers hoef te gebruiken.

Even geen inleggers. Super. Voel me even niet beperkt.

Dat is fijn Tjerk, daar doen we het allemaal voor. Liefs Elise Team Pavone

Fijn klantencontact en evenzo fijne producten.

Wat fijn Suus, dankjewel! Liefs Elise Team Pavone

Postbus 37123