Wit binnen, mooi!

Eindelijk mijn bestelling ontvangen, had er lang op moeten wachten, was blijkbaar een pre order. In het echt is het nog mooier en voel je hoe bijzonder zacht de stoffen zijn. Het was meer dan het wachten waard, ik ga meteen weer bestellen.

Prachtig en praktisch ondergoed, eindelijk! Wist niet dat ik zo gelukkig van een onderbroek kon worden:)

Ontzettend tevreden na eerste bestelling

Ik heb de bamboe basic en de bamboe boxer besteld om uit te proberen. Beide zitten als gegoten, zijn erg mooi en de antilek functie werkt perfect.

Super eerste ervaring

Jaaaa blij mee, eindelijk echt fijn ondergoed!

Prachtig ondergoed

Zo blij met dit ondergoed, draagt verrassend zacht, geen scherpe randen is praktisch en elegant. Perfecte combinatie voor een moeder van 4 jongens.

Gebruik geen inlegkruisjes meer sinds Pavone, ik kan nu volledig vertrouwen op de veiligheid van de zachte bamboe slips. Erg prettig!

Zeer tevreden over de herenboxershorts, werken goed en goede maat en model.

Mooi, fijne kwaliteit, zacht, elegant, vrouwelijk, cadeau om uit te pakken.

Het bestellen ging eenvoudig

Duidelijke website

Super blij mee

Broekjes zitten heel lekker, zijn mooi en het bamboe kruisje voelt heerlijk zacht aan.

Zacht en mooii

Inlegkruisjes gebruik ik niet meer door dit ondergoed. Extra laagje is heel zacht en absorbeert heel goed. Ik voel me veilig en vrouw, geen gedoe meer met inlegkruisjes. Wanneer komt ivoor precies weer?

Heel goed!

Blij word ik van het ondergoed van Pavone Lingerie!

Pavone, prachtig dat het er is.

Pavone, prachtig dat het er is. Zou niet meer zonder kunnen. Vangt perfect mijn stress en angst ongelukjes op zonder dat iemand het merkt. Daarnaast werkt het niet alleen goed, het zit ook heerlijk en ziet er goed uit. Niemand die iets merkt tijdens het sporten! Ook een voordeel, thuis bestellen en thuis ontvangen. Geen gedoe meer om pakken verband te halen terwijl iedereen toekijkt. Geen afvalbak meer zoeken tijdens verschonen, geen stress meer tijdens sporten dat iemand het ziet, nee niks meer daarvan. Geef mij maar Pavone!

Superfijn

Erg prettig, draagbaar en sexy, beste ondergoed wat ik ooit gedragen heb. Dank Janneke!

Heel fijn ondergoed

Heerlijk geen inleggers meer, wat een luxe! Alles omgeruild naar bamboe Pavone, aanrader.

Verrassend

Bijzonder aangenaam verrast met het ondergoed! Voor zowel mijn man als ik. Mooi ingepakt!

Uitstekende eerste ervaring

Prachtig damesondergoed, zit zo fijn dat ik niet meer anders wens dan een pavone aan mijn bibs:)

Uitstekend geholpen na verkeerde bestelling, erg klantgericht en goede service.

Helaas had ik een verkeerde slip gekregen, en doordat ik in het buitenland woon kwam ik hier pas een aantal weken later achter toen het pakketje in Nieuw Zeeland aankwam. Nadat ik een mailtje had gestuurd kreeg ik erg vlot een reactie met een ontzettende goede oplossing. Topservice, vriendelijk contact en fijn ondergoed;)

Mooi

Oogt erg mooi en draagt zacht. Even wennen en leren vertrouwen op de onderbroekjes maar ben na een 1e week Pavone al heel erg blij. Stof is zo zacht en blijft droog aanvoelen. De string is erg prettig tijdens het sporten. Ik vind het product wel prijzig, vooral als je nog niet weet of je er blij van wordt. Kan er misschien een kennismakingskorting komen voor nieuwe klanten? Of een slip die minder luxe is maar wel beter betaalbaar? Het liefst zou ik al mijn ondergoed willen vervangen maar ik spaar nog eventjes. Komt er ook een black friday actie?

Gewoon heel goed

Fijne ervaringen met het team van PAVONE. Altijd klantvriendelijk, pakketjes zijn als een cadeau en ondergoed is in het echt nog mooier. Ik voel me zo fijn in de PAVONE slips dat ik ze het liefst elke dag draag. Ik vond het in het begin wel prijzig maar de investering loont. Hartelijk dank aan de vrouwen achter Pavone Lingerie.

Heel blij met Pavone ondergoed. Ik draag bijna alle slips behalve de hipster & basic, dat zijn lage modellen. En ik voel me super vrouw en veilig. Geen gedoe meer met inlegkruisjes, wat een opluchting.

alles top, wel wat langer moeten wachten op de levering maar dat komt omdat er zoveel mensen bestellen:) Voor vrouwen adviseer ik je qua maatvoering een maatje groter en voor mannen juist andersom. Mijn man draagt normaal altijd M en heeft nu S en ik draag altijd L en heb nu XL van de zwarte Pavone collectie. Ik heb Pavone gevraagd of ze dat juist om kunnen draaien omdat wij als vrouwen daar heel gevoelig voor zijn.. Maargoed, erg blij met het ondergoed met extra bescherming. Het bamboe geeft een heel luxe uitstraling en het met het kantwerk bij het damesondergoed geeft dat echt een extra elegante look. Je voelt je heel vrouwelijk, beschermd en sexy, ook al druppel je soms wel eens wat. Mijn man is erg blij dat hij stoer zwart ondergoed draagt waarin de bescherming onzichtbaar is. En door de extra dikke laag aan de voorzijde van de herenboxer is zijn vulling in de pantalon ook extra mooi:) Hij is erg blij dat ik dit voor hem gekocht heb, ook al vond hij dit in het begin een beetje lastig. Kortom, Pavone; ga zo door, je hebt er 2 nieuwe fans bij.

Prettige eerste ervaring

Fijn ondergoed, in het echt is het nog mooier. En het voelt inderdaad zijdezacht, erg blij met mijn nieuwe aankopen. Aurora en Sofia modellen zijn mijn favoriet.

Enorme fan

Ik hou van dit ondergoed, ik ben er zo blij mee. Heb inmiddels alle collecties en als dame van 63 jaar voel ik me op en top vrouw in het ondergoed van Pacone. Zelfs de string draagt heel zacht en fijn. Mijn vriendinnen zijn ook fan en de service is bijzonder persoonlijk.

Super mooi, super sexy EN veilig!

Wat een heerlijke broekjes. De basics bevielen al maar nu een aantal midi's ontvangen en die zijn helemaal top. Leuke verpakking en professionele afhandeling!