veel mails maar geen levering, zelfs niet van een voorrad produkt.

Zie mijn zin. Lees uw mails. Zie mijn bestelling

Prachtig

Geweldig goed, mooi, duurzaam en praktisch. Alles in een product. Goed werk dames van Pavone!

Klantgericht en goede kwaliteit herenboxers.

Hartelijk dank Bas voor je review, de reacties van mannen worden ook zeer gewaardeerd! Groet, Team Pavone

Verrassing

Wat een cadeau, prachtig en in het echt nog mooier. Een en al lof!

Wat een mooi review cadeautje en dan heb je onze nieuwe embroidery lijn nog niet eens gezien!:) Liefs, Team Pavone

Blij!

Heel fijn ondergoed, wat een verademing om van de inlegkruisjes af te zijn. Ik voel me schoner en weer helemaal vrouw. Zelfs de string draagt fijn!

Wat fijn te lezen Roos en wat goed dat je ook onze string hebt geprobeerd! En geen inlegkruisjes meer, heel dapper dat je hebt leren vertrouwen op het ondergoed van Pavone. Veel draagplezier gewenst! Liefs, Team Pavone

slechte betaling met creditcard

men probeer schijnbaar betalingen met creditcard te ontmoedigen moet minimaal 10 maal steeds maar weer de gegevens invullen voor men accepteer was dus mijn laatste bestelling

Beste heer Goslinga, Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. We hebben u gebeld om de processen uit te leggen. Wij werken namelijk met een extern betaalsysteem van Mollie en ook creditcards worden geaccepteerd als betaling. Dat mag dus geen probleem zijn voor onze klanten. Het is ons niet gelukt om u de processen goed uit te leggen, u was erg boos. We vonden het erg spijtig om telefonisch te vernemen dat u de order wenst te crediteren, dit hebben we inmiddels verwerkt. Ook gaf u aan dat onze prijzen gestegen zijn en dat u in de winkel ons ondergoed wilde gaan kopen. Onze prijzen voor het herenondergoed zijn niet gestegen, we zien wel dat u in het verleden gebruik heeft gemaakt van de Black Friday actie, wellicht zit daar de verwarring. Al het ondergoed van Pavone Lingerie wordt door de eigenaresse ontworpen. Wij bieden het ondergoed van Pavone alleen aan via de webshop, het is dus niet mogelijk om elders ons ondergoed aan te schaffen. Uiteraard bent u vrij om ander incontinentieondergoed aan te schaffen van andere aanbieders. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we graag weer van u. U blijft altijd welkom om ondergoed bij ons online af te nemen. Echter, contact wensen wij op een andere manier, een meer respectvolle en vriendelijke vorm zal zeer gewaardeerd worden. Vriendelijke groet, Team Pavone

happy customer!

Heel blij met mijn nieuwe bamboo undies!

Wat fijn te lezen Cato, dankjewel voor de mooie review! Liefs, Team Pavone

Nu voel ik mij weer vrouw van deze lingerie

Ik ben weer n gelukkige vrouw geworden,nu hoef ik niet meer bang te zijn dat ik wat verlies.Met deze mooie goed zittende lingerie daar word ik weer heel blij en zekerder van. En ik wil ook nog Janneke bedanken voor haar inzet en service. Ik had n bestelling gedaan maar die nooit aangekomen is, Post.nl zegt dat het door de brievenbus bezorgt is,maar nee dus niet ontvangen. Waar is mijn pakketje gebleven?? Nu heeft Janneke naar mij opnieuw de bestelling gestuurd,dit is zo lief van haar en goede service. Janneke heeft hart voor deze zaak. Mevr elberse

Beste mevrouw Elberse, Wat een mooie review, hartelijk dank, ook namens Janneke. PostNL raakt helaas heel soms pakketjes kwijt, wij vinden het klantonvriendelijk om de verantwoordelijkheid bij de klant te leggen. Daarom lossen wij het altijd op als een situatie als deze voorkomt. Wij wensen u heel veel draagplezier! Liefs, Team Pavone

Super fijn

Dank Pavone, zo blij met jullie ondergoed gemaakt van bamboe. Bijzonder zacht en ik voel me mooi!

Beste Yilda, Daar doen we het voor, dankjewel voor je review! Liefs, Team Pavone

Zit heerlijk, heel zacht en ziet er prachtig uit.

Zou het elke vrouw aanbevelen

Dank Lindy voor deze positieve review en veel draagplezier gewenst! Liefs, Team Pavone

Draagt prettig

De midi lace is mijn favoriete slip, zachte randen en valt over de billen, daardoor geen randje zichtbaar. Komt deze ook in de nieuwe collectie met bloemen? De nieuwe collectie vind ik nl heel mooi.

Dat klopt inderdaad, de nieuwe midi lace komt ook in de embroidery collectie, zodra deze online staat, krijg je weer bericht van ons. Dankjewel voor je mooie review! Liefs, Team Pavone

Niet helemaal tevreden

Aangeschaft ivm LS. Geeft een goed gevoel maar de boord zit in mijn lies te strak. Jammer. Verder voldoet de slip prima.

Beste Ank, Wat jammer te lezen dat de slip niet helemaal naar wens is. We adviseren altijd verschillende modellen te proberen daar alle vrouwenlichamen anders zijn. Mocht je hierover vragen hebben dan geven wij met veel liefde advies. Liefs, Team Pavone

Heel mooi ondergoed

Heel mooi ondergoed. Heel erg blij hiermee. En de klantenservice is top!!!

Super Heidi, heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Liefs, Team Pavone

Kwalitatief goed ondergoed

Mijn eerste Pavone kocht ik in 2019. Nu heb ik al het ondergoed omgewisseld naar Pavone. Ik wil niets anders meer. Het is kwaliteit en elegantie in een plus het draagcomfort wat niet vergelijkbaar is met andere merken. Ik voel aan alles dat deze bamboe slipjes zoveel beter zijn dan de inleggers van libresse en tena. Mijn vagina is weer in balans, ga zo door Pavone.

Een vaste klant reactie is altijd heel waardevol voor ons, dankjewel Floor! Liefs, Team Pavone

Pavone biedt kwaliteit & service

In 2019 kocht ik mijn eerste Pavone slips. Ik was direct erg verrast door de zachtheid van de materialen en pasvorm. Inmiddels ben ik nog steeds trouwe klant alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik wel bij andere aanbieders (goedkoper) ook ondergoed heb geprobeerd. Ik bleef telkens concluderen dat Pavone de beste is. En wat ik nu echt heel mooi vind aan Pavone is dat het personeel altijd heel vriendelijk is, meedenken in het belang van de klant en kritisch zijn naar de producten. Ik had namelijk een drukfout in een van mijn onderbroeken. Daar doet Pavone echt niet moeilijk over. Ik kreeg meteen een nieuw exemplaar. Dikke klasse.

Dankjewel voor je eerlijke review Ursula. Al het ondergoed van Pavone wordt met de hand gemaakt en waar mensen werken, worden wel eens foutjes gemaakt. Mocht je Pavone een defect hebben, dan sturen wij altijd, na het zien van een foto, een nieuwe Pavone naar je toe. Veel draagplezier gewenst! Liefs, Team Pavone

Prachtige èn comfortabele lingerie!

Zit heerlijk, heel zacht en ziet er prachtig uit.

Wat fijn te lezen Yvonne, dankjewel voor je review! Liefs, Team Pavone

Super positief!

Blij word ik van deze bamboe slips. Zo zacht én sexy én praktisch, duidelijk door een vrouw voor de vrouw ontworpen. Eigenlijk besef ik nu pas hoe slecht het grootste gedeelte van het ondergoed is wat ik altijd gedragen heb. Bedankt Pavone, ga zo door!! Nog een verzoek, ik wil bij mijn borstvoeding geen pads dragen maar dat beschermende kruisje in mijn bh, kunnen jullie dat maken..?

Dank Fleur voor je fijne review! Alles van Pavone wordt inderdaad door de eigenaresse ontworpen en de eerste samples zet zij in elkaar. Daarna gaan de samples naar onze ateliers in het buitenland en worden ze in grote aantallen achter de naaimachine in elkaar gezet. Het ondergoed van Pavone is en blijft altijd maatwerk. Het idee van pads in je bh is inderdaad ook in ontwikkeling bij Pavone. Echter is het maken van een bh weer een totaal andere expertise. We zijn op zoek naar een mooie oplossing en werken hier hard aan. Sta je al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan krijg je als eerste bericht wanneer weer een nieuwe ontwikkeling gelanceerd. Liefs, Team Pavone

Beste vervanger inleggers

Vanaf de geboorte van mijn zoon heb ik last van licht urineverlies. Vooral tijdens sporten hou ik het niet droog. De pavone string vind ik daarom een uitkomst, vangt alle druppels netjes op en ben eindelijk van het inlegkruisje af. Ik voel me zoveel beter zonder die synthetische rotzooi in mijn slip. Ik kijk uit naar een hoge taille string, hebben jullie daar ook wel eens aan gedacht?

Hi Wies, De hoge taille string is inderdaad in de maak! En met jou, zoveel vrouwen, die te dealen hebben met urineverlies na een bevalling. Zo jammer dat er nog weinig over wordt gepraat en wij geloven in verandering. (met dank aan Eva Jinek:) Goed om te lezen dat ook onze klanten hier inmiddels vrij over durven te praten, keep up the good work! Liefs, Team Pavone

Beste vervanger inleggers

Ik ben een vrouw met Lichen Sclerosus en mijn huisarts wees me op het ondergoed van Pavone. De ivoren midi lace vind ik fantastisch. Goed te combineren met de zalf en draagt echt prettig. Het was een lange zoektocht naar goed ondergoed. LS is erg naar en dit ondergoed gun ik elke vrouw, zeker een aanrader.

Dankjewel Maria voor het delen van je ervaring. We hebben inderdaad veel klanten met LS die ons ondergoed positief waarderen. Een model slip is altijd heel persoonlijk omdat we nu eenmaal allemaal een ander lichaam hebben. Liefs, Team Pavone

Mooie kwaliteit en draagt heel fijn.

Dankjewel Imk voor de mooie review en wat goed te lezen dat het ondergoed fijn draagt! Liefs, Team Pavone

Super blij mee!

Echt een cadeautje wat je mag uitpakken, in een mooi papier verpakt met een hartjesstickertje dicht geplakt. Was erg benieuwd hoe de witte gehaakte body zou zitten, maar deze zit echt perfect, en lekker zacht van onder ;-) Ik ga het dragen onder een mooi jasje. Super!!

Dankjewel Marloes voor de mooie review, worden wij ook weer blij van! De bodysuit is inderdaad heel mooi onder een colbert of juist als party outfit:) Veel draagplezier gewenst! Liefs, Team Pavone

Witte body

Ik heb nu al een tijdje de witte body. Ik ben er super blij mee, omdat de body makkelijk te combineren is. Op een spijkerbroek, of voor een nettere gelegenheid met bijvoorbeeld een pantalon. Mooie kwaliteit, ook na het wassen, een echte aanrader dus!

Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent met de bodysuit! Deze is idd goed te combineren en een echte eye-catcher:) Veel draagplezier gewenst! Liefs, Team Pavone

Mooi en sexy

Mooie en sexy lingerie. Goede kwaliteit. De body is ook een beetje corrigerend. Zit heerlijk!!

Dankjewel Esmee voor je prachtige review, dat corrigerende wisten wij eigenlijk nog niet, nog een plus:) Veel draagplezier gewenst! Liefs, Team Pavone

Perfect passend

Nog nooit eerder zulk perfect passend en "veilig"ondergoed gehad ,nou ondergoed dat zou de naam niet mogen zijn , LINGERIE echt met hoofdletters.en dan de kwaliteit het is dat je geen 12 kan geven.blijft super mooi ook na div wasbeurten.heb zelfs broekjes uit de eerste collectie,die nog steeds heel mooi blijven en dan ook de snelle levering echt een top bedrijf

Lieve Manja, Wat een mooie review, je bent al klant vanaf ons eerste jaar, dat is heel bijzonder. We hebben van je begrepen dat zelfs onze eerste blauwe collectie nog heel mooi is, dat vinden we geweldig goed nieuws. En wat heel leuk is, deze marineblauwe collectie komt binnenkort weer in ons assortiment! Tot snel weer, Liefs, Team Pavone