1 broekje te weinig

Ik had 4 broekjes besteld en kreeg er maar 3. Geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor. En mail gestuurd en die werd na een tijdje beantwoord met excuses en na verzending van het ontbrekende broekje. Dus uiteindelijk prima opgelost.

Eindelijk

Graag deel ik mijn ervaring met andere vrouwen. Ik draag inmiddels al een tijdje de slips van Pavone en ik moet bekennen dat dit heel prettig ondergoed is. Ik heb al mijn hele leven last van blaasontstekingen en vaginale ongemakken, met de bamboe slips van Pavone heb ik nu al een half jaar geen last meer van infecties. Het voelt als een soort van zijde kussentje die niet broeit en schoon blijft ruiken. Ik adviseer Pavone aan alle vrouwen. Eenmaal gedragen wens je niet anders meer. Dankjewel Pavone, ik wacht de nieuwe collectie af.

Mooi en perfecte pasvorm

Na 4 zwangerschappen had ik niet meer de perfecte vagina en bekkenbodem:) Gedurende de dag verlies ik heel lichtjes wat urine. Daardoor ging ik tena gebruiken. Van tena stapte ik over op de katoenen inleggers. En wat vrouwonvriendelijk is dat allemaal. Totaal seksloos voelde ik me. Via mijn vriendin aan de Pavone’s gegaan. Ik dacht eigenlijk dat het to good to be true zou zijn. Maar echt, het werkt perfect en de slips, top en body zijn zo mooi. Ik voel me weer helemaal vrouw. Laatst in de sauna kreeg ik complimentjes van andere vrouwen, ze vonden het zo mooie lingerie. En stiekem zijn wij vrouwen allemaal heel erg toe aan comfortabele lingerie die ook nog eens heel elegant oogt.

Mooie kwaliteit, ontwerp met extra bescherming

Snelle levering, mooie producten en tegen reeele prijs

Body is prachtig!

Eindelijk een body die lekker zit met lange mouwen.

Eindelijk af van mijn oma-onderbroeken en me weer sexy voelen ook met LS

De verpakking kwam door de brievenbus een dag nadat ik online mijn nieuwe setje had besteld. Een slip midi met kant en een kanten top. Ik maakte het direct open en tot mijn genoegen was het heel sjiek ingepakt met van dat mooie zwarte vloeipapier. De slip zag er precies zo uit als op de foto en het viel me gelijk op hoe fijn zacht het materiaal aanvoelde. Ik heb de slip gelijk aangetrokken met ondergoed eronder om te passen of het goed zat en voelde meteen dat de pasvorm juist was voor mij. Ik heb Lichen Sclerose en het is heel lastig het juiste ondergoed te vinden waarin er niets irriteert. Deze slip irriteert absoluut niet en voelt juist als een zacht dun kussentje en is ook nog antibacterieel. Had ik dit maar eerder ontdekt. Ik ben er zo blij mee dit te hebben ontdekt. Zo lastig om op een Website te kunnen beoordelen hoe de pasvorm precies zal zijn. Ik had op dezelfde dag van een ander bekend merk voor menstruatie ondergoed en problemen aan de vulva, ook 2 modellen bamboeslips besteld om uit te testen. Deze kwamen dagen later door de brievenbus, maar ik zag en voelde direct dat de kwaliteit minder goed was. Met het passen zaten ze vreemd en er waren toch naadjes te voelen. Die slips heb ik dus retour gestuurd en meteen nog 4 extra Pavone slips besteld. Hopen nu dat deze andere modellen ook lekker zitten. Denk trouwens dat het met fietsen ook enorm zal schelen met mijn LS. Nu ik net ongesteld ben, kan ik de slip dragen in combinatie met een menstruatie cup en zonder irriterend maandverband als backup. Dat gaat uitstekend. Ook kan ik het dragen op de lichte dagen zonder cup. Multifunctioneel dus. Ik zou dit andere vrouwen met LS of een andere aandoening aan de vulva echt aanraden te proberen. Ik heb vaak pijn en ongemak en gun mezelf deze luxe. Plus nu hoef ik die oma- onderbroeken die veel minder lekker zitten niet meer aan en kan ik me weer een sexy vrouw voelen. Dat is heel veel waard. Bedankt Pavone voor de moed om dit product op de markt te brengen!

Waar blijven die nieuwe slips!! Ik kan namelijk niet meer zonder.. en heb de gaten erin gesport:)

Nieuwe body is bijzonder mooi!

Heb van de nieuwe collectie al de body mogen ontvangen.. wat een prachtig exemplaar! Eindelijk een body met lange mouwen, mooi en sterk kant en het zachte kruisje! Mijn partner was ook even sprakeloos..:) Zo benieuwd naar de andere items, wanneer komt de nieuwe collectie online?

Mooi fijn ondergoed

Zit erg comfortabel

Geweldig product.

1.5 jaar geleden ontdekt en wil nooit meer anders! Prachtige slips en nooit meer inlegkruisjes. Hoe fijn is dat. Iedere vrouw zou Pavone moeten dragen.

Aanrader

Ik hou van duurzame producten en deze slips van Pavone staat dik op nummer 1! Geen maandverband meer, gebruik naast mijn menstruatiecup dit ondergoed en draagt zo lekker dat ik naast mijn menstruatie ook Pavone draag. Ik hoop dat het goedkoper wordt in de toekomst zodat alle vrouwen dit ondergoed kunnen dragen.

Ideaal tijdens sporten

Tijdens sporten draag ik altijd inlegkruisjes, nu draag ik de sportstring van Pavone. Echt een aanrader!

Geweldig ondergoed

Wat een fantastisch draagcomfort heeft dit ondergoed, zo blij dat ik van de inlegkruisjes af ben. Voelt goed, dank Pavone!

Mooi en comfort in een

Zeer elegant, slips dragen zo bijzonder comfortabel dat je de andere slips in de kast laat liggen. Fijn dat de nieuwe collectie wit bijna binnen is. Sturen jullie me een bericht als het zover is? Ik kijk er naar uit.

Super zacht en mooi

Ik wil niet meer anders. Nog een paar weken wachten op nieuwe collectie en dan gaat mijn oude ondergoed de deur uit. Inclusief de tenalady. Dank Pavone!

Eindelijk goed ondergoed! En heel elegant ook!

Super blije klant!

prima pasvorm

prima pasvorm.zeer tevreden

Heerlijke slips, ideaal tijdens paardrijden.

Super zachte materialen, schuurt niet tijdens paardrijden, aanrader!

Duidelijke site, goede kwaliteit lingerie en service

Mooie lingerie. Voor de 2de keer een bestelling geplaatst. Ik zou graag een aanvulling zien in het aanbod.

Geweldige service

Alles top!

Pavone lingerie geeft je mooie vrijheid!

Weer blij met de nieuwe strings en slips die je vrijheid geven om te bewegen en je je ook nog mooi laten voelen. Tijdens het sporten draag ik graag de strings en op een mooie zomerdag onder een jurkje voel ik me zeker met de boxers van Pavone eronder. Dank Janneke!

Draag alleen nog Pavone

Ik draag deze slips vanaf 2019 en wil niets anders meer. De zachte kruisjes werken verslavend en ik voel me er ook nog eens heel mooi in. Vrouwvriendelijk en duurzaam, hoop zo dat de nieuwe collectie snel komt. Mijn ph waarde van de vagina is helemaal hersteld, in het verleden heb ik veel last gehad van Candida, het gebruik van inleggertjes is zo slecht voor de vagjna. Mijn huisarts wees me op dit product, ik ben haar zo dankbaar!

zeer tevreden

super service en goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Beste webshop!

Alles gewoon heel erg goed!

New fave underwear

Amazing brand!