Fantastisch ondergoed

Het beschermt je huid, irriteert niet. Ziet er prachtig uit. Hoop dat er ook bh’s komen :-). Aanrader!

Geweldige producten die ik iedereen aanbeveel.

Zit heerlijk, oogt super en beschermt zoals beloofd! Voor mij mijn favoriete ondergoed!

Zeer positieve eerste ervaring

Ik durf sinds kort weer de deur uit zonder extra bescherming en dat voelt zo goed. Pavonel draagt erg prettig, heel zacht en mooie pasvorm.

Kan niet beter!

Prachtig ondergoed en draagt heerlijk, aanrader!!

Excellent!

Wat een weelde is het ondergoed van Pavone Lingerie.

Yes!!

Eindelijk echt echt goed damesondergoed, ik ben zo blij met deze bamboe slips!

Zo mooi, zo fijn..

Elegant en verfijnd, ik voel me weer vrouw en een seksueel wezen.

Allerfijnste lingerie

Van een vriendin kreeg ik een prachtig setje van string + hipster + hemdje. Het hemdje blijft lekker zitten, omdat het wat langer is. De hipster is het allerfijnste broekje dat ik ooit heb gehad en ook de string is comfortabel. Het materiaal is heerlijk zacht en het kant is prachtig. Ik heb vandaag direct een order geplaatst voor meer. Voor mij alleen nog broekjes van Pavone!

Zeer prettig draagbaar en mooi

veilig en zeker gevoel en vrouwelijkheid terug

Ik ben zeer te vreden 0ver mijn slips van Pavone .voel me veilig en beschermt. Ik heb vele jaren inco gebruikt en nu helemaal overgestapt naar pavone zo blij mee weer volledig vrouw te voelen

Superundies❤️ Dank PAVONE!

Prima service en prijs/kwaliteit verhouding

Mooie producten voor een goede prijs! Het bamboe kruisje voelt super zacht aan

fantastisch

De kwaliteit is hoog (blijft ook goed in de was) en voor ieders lichaam is er wel een slip te vinden met de perfecte pasvorm. En het ziet er ook nog eens mooi en elegant uit! Ik ben erg tevreden met het verdikte kruisje omdat ik lichen sclerosus heb. Hierdoor kan ik zalf gebruiken zonder bang te zijn dat mijn kleding er vies van wordt. Ook zorgt het verdikte kruisje voor extra bescherming.

Gewoon heel goed

Ondergoed is heel fijn, ik hoop dat de nieuwe champagne collectie niet te lang op zich laat wachten. Ideaal voor onder mijn werkkleding.

GEWELDIG! Had ik dit meer jaren geleden geweten!

Wow wow wow!!! Eindelijk kan ik dragen wat ik wil zonder dat ik bang ben dat ik natte plekken in mijn kleding zie. Nooit geen inlegkruisjes meer voor mij!!! Ik kan mij nu overal uitkleden/omkleden zonder dat ik mij zorgen hoef te maken of iemand die witte flappen ziet zitten. Ik ren in mijn string door de kamer nu :) wat een feest! De bikini is onderweg dus ook daar zal ik nog iets over schrijven de volgende keer. Voor mij krijgt het hele Pavone team een dikke 10 Liefs Petra

Prachtig ondergoed

Daar word je spontaan incontinent van, dit ondergoed wil elke vrouw.

verrassend lingerie.

Slipjes prima pasvorm, verrassende uitstraling.

Via Libelle bij PAVONE gekomen. Wat een fijne oplossing en het ondergoed en bijpassende topjes zijn prachtig en heel zacht.

Fijn ondergoed

Heel zacht materiaal en prettig contact, persoonlijk en mooi ingepakt.

Zo blij mee!

Opluchting alom, zeer tevreden klant.

Nog geen ervaring, maar het ziet er prachtig uit

Ik heb nog geen lingerie gekocht. Ik draag graag boxers, dus daar wacht ik op!

Prachtige lingerie die heerlijk draagt!

Zonet werd het pakje met uw lingerie bezorgd, liefdevol verpakt, en ik ben erg enthousiast! Ik vind de lingerie heel mooi, en het draagt heerlijk! Je voelt helemaal niet dat je iets aan hebt. En wat fantastisch dat ik bij zwarte lingerie nu geen witte inlegkruisjes meer hoef te dragen. Dat vond ik altijd zo jammer! Lieve groeten van een enthousiaste klant!

Uitstekende kwaliteit, zeer zacht. Ik waarschuw jullie; eenmaal gedragen wil je echt niet meer anders.

Zit heerlijk en een veilig gevoel zonder inlegkruisje