Wat een fijne ervaring met Pavone, klantenservice is bijzonder liefdevol en producten zijn bijzonder fijn!

Wat een bijzonder lieve review, dankjewel! Liefs, Elise Team Pavone

Als Neukundin konnte ich mich davon überzeugen, dass die Unterwäsche hält, was mir versprochen wurde: Sie sieht gut aus, hat einen angenehmen Tragekomfort, hält dicht, lässt sich gut auswaschen. Kein Nässegefühl, kein Schwitzen, keine Flecken von Pflegeprodukten, die durch das Gewebe dringen. Kurz: ein Lichtblick auf meinem langen Leidensweg mit Lichen sclerosus.

Liebe Syliva, Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung. Die Inhaberin weiß, wie es ist, mit Lichen Sclerosus zu leben, sie hat diese Unterwäsche selbst entwickelt, denn es ist in der Tat ein langer Weg, die richtigen Materialien zu finden. Wie schön zu lesen, dass es auch bei Ihnen so gut funktioniert. Liebe Grüße, Elise Team Pavone

Ik had jaren eerder van het bestaan van dit ondergoed willen weten ❣️

Geen gesjor meer, geen stress bij lach of niesbui, geen gedoe met inlegkruisjes.....ik voel niet dat ik hem (of haar ;-)) aan heb. Zalven voor Lichen vormt geen enkel probleem meer. En last but not least!!!!!! een sjieke/ mooie onderbroek aan!! Zoooooo blij mee.

Lieve Ria, Wat een mooie review, dankjewel! We doen heel hard ons best om meer bekendheid te krijgen, ook binnen de wereld van alle specialisten. Gelukkig heb je ons nu gevonden, je review helpt zoveel andere vrouwen weer om deze stap te maken. Liefs, Elise Team Pavone

Zeer tevreden klant

Super bedankt voor deze top review! Liefs, Elise Team Pavone

Super service, super ondergoed. Voel me weer vrouw.

Wat fijn om te lezen Elke, het ondergoed van Pavone is inderdaad niet alleen praktisch en comfortabel maar ook heel elegant en vrouwelijk. Liefs, Elise Team Pavone

Zoals steeds perfect

Mijn favoriete model is even uit collectie geweest. Toen het terug was heb ik er meteen zes besteld!

Wat fijn Marleen! Iedereen heeft zijn eigen favoriet :-) We proberen niet te veel te wijzigen in de collectie. Zodat iedereen kan blijven genieten van haar favoriet. Liefs, Elise team Pavone

Zuverlässige Lieferung, bequemer Slip

Die Slips fallen klein aus, bin froh, dass ich XL genommen habe. Leider ist der Slip zum Reiten in der Leiste etwas eng. Es wäre toll, wenn da wieder was passendes auf den Markt käme.

Vielen Dank für die Rezension. Es stimmt, dass der Plus-Schutz ein bisschen klein ausfällt. Wir raten unseren Kunden, eine Nummer größer zu bestellen. Es gab mehrere Beschwerden über den Gummizug. Wir haben dies in der nächsten Charge angepasst. Diese werden ab Mitte Mai lieferbar sein. Elise team Pavone

Hele fijne service

Topservice

Top klant :-) lieve review, bedankt Tineke. Liefs, Elise team Pavone

Sehr angenehm zu tragende Unterwäsche

Die Lieferung erfolgt sehr pünktlich. Die Beschreibungen der Artikel ist genau und zutreffend. Mir ist aufgefallen, dass die Größe 4XL nur noch bei wenigen Artikeln zu finden ist. Leider ist man dadurch in der Auswahl beschränkt.

Fijne mannenboxers!

Meerdere merken geprobeerd, Pavone echt het beste. Bij anderen voelt het als een luier, bij Pavone voelt het als een normale boxer en ziet er sportief uit.

Wat een super compliment, worden we heel blij van! Liefs, Elise Team Pavone

Lekker onbezorgd op pad

Wat fijn te lezen, dankjewel! Liefs, Elise Team Pavone

Ich bin enttäuscht

Zunächst war die Bestellung nicht lieferbar und dann wurde eine falsche Farbe geliefert. Handschriftlich wurde die Farbe rinfach abgeändert. Kein Hinweis per Mail. Qualität hätte ich mir anders gedacht. Meine Erwartungen wurden nicht erfüllt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Liebe Petra, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Und wie traurig zu lesen, dass Sie enttäuscht sind. Ich glaube, es hat ein Missverständnis gegeben. In der Tat sind wir unter dem Eindruck, dass wir mit Ihnen per E-Mail koordiniert haben, um die gesamte Bestellung auf Größe XL in schwarz zu konvertieren. Wir werden Ihnen eine persönliche E-Mail schicken, um gemeinsam eine Lösung zu finden. Mit freundlichen Grüßen, Elise Team Pavone

Mooie kwaliteit

Met liefde verpakt. Komt er nog een slip zonder kant?

Super bedankt lieve Bea voor de mooie review! Liefs Elise Team Pavone

Ik heb de strings, perfecte pasvorm

Ik ben dit tegengekomen op de VROUW beurs. Eerst 2 meegenomen, een dag later meer besteld. Zit heerlijk.

Hartelijk dank lieve Jeanet, wat fijn te lezen dat je zo enthousiast bent over de strings! Liefs Elise, Team Pavone

Zit heerlijk en prachtig om te dragen

Geen klachten meer

Wat fijn Irma dat je geen klachten meer ervaart, dankjewel voor de mooie review. Liefs, Elise Team Pavone

Hatte mich sehr gefreut, aber Größe L ist viel zu klein, Hipster nicht tragbar, sehr schade

Kontaktaufnahme funktioniert gut

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Liebe Barbara, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Der Hipster fällt in der Tat klein aus, daher empfehlen wir, eine Nummer größer zu kaufen, als Sie es gewohnt sind. Dies ist in der Produktbeschreibung angegeben. Wir werden Ihnen eine E-Mail mit einer passenden Lösung schicken. Elise Team Pavone

Mooie producten

In een woord; geweldig. Op Vrouw beurs gekocht, en het is waar. Als je dit draagt wil je geen ander merk meer.

Wat fijn om te lezen, veel draagplezier gewenst! Liefs, Elise Team Pavone

Uitmuntend

Modern & betrouwbaar & steeds weer vernieuwend. Ella dag een dansje voor de spiegel. Dank je wel Janneke.

Wij dansen graag met je mee in het Pavone ondergoed:) Super leuke review, worden we blij van! Liefs, Elise Team Pavone

goed passend ondergoed

Blij met deze broekjes, zitten goed geen gedoe met inlegkruisjes meer. Je ziet niet dat het speciale broekjes zijn, ze zitten comfortabel en zijn nog mooi ook

Dat is ook helemaal de bedoeling, hartelijk dank Joke! Liefs, Elise Team Pavone

Snel en goede service

Snel reactie, goede service, snelle bezorging

Super bedankt Jolie! Liefs, Elise Team Pavone

Bijzonder!

Zeldzame service en klantvriendelijkheid!!

Wauw, zeldzaam lieve review, dank Marit! Liefs, Elise Team Pavone

Als ik mail krijg ik meteen antwoord Bestelling snel en netjes binnen Als telefonisch moeilijk bereikbaar

Bedankt Astrid voor de mooie review! Liefs, Elise Team Pavone

Eindelijk meer vrouw voelen met dit moois

Heerlijk fijn zacht lingerie voor de vrouw met een Probleem Ik voel me weer meer mezelf en draag dit dan ook echt graag.

Dankjewel lieve Margaret, zo fijn om te lezen. Liefs, Elise Team Pavone

Geweldige service, geweldig ondergoed

Dankjewel voor de geweldige beoordeling!:) Liefs, Elise Team Pavone

Zitten erg fijn en blijf droog!

Inmiddels vertrouw ik het Pavone ondergoed en draag ik geen inlegkruisjes meer. Gun ik alle vrouwen!

Super bedankt voor de mooie review! Liefs, Elise Team Pavone