Via Libelle bij PAVONE gekomen. Wat een fijne oplossing en het ondergoed en bijpassende topjes zijn prachtig en heel zacht.

Fijn ondergoed

Heel zacht materiaal en prettig contact, persoonlijk en mooi ingepakt.

Zo blij mee!

Opluchting alom, zeer tevreden klant.

Nog geen ervaring, maar het ziet er prachtig uit

Ik heb nog geen lingerie gekocht. Ik draag graag boxers, dus daar wacht ik op!

Prachtige lingerie die heerlijk draagt!

Zonet werd het pakje met uw lingerie bezorgd, liefdevol verpakt, en ik ben erg enthousiast! Ik vind de lingerie heel mooi, en het draagt heerlijk! Je voelt helemaal niet dat je iets aan hebt. En wat fantastisch dat ik bij zwarte lingerie nu geen witte inlegkruisjes meer hoef te dragen. Dat vond ik altijd zo jammer! Lieve groeten van een enthousiaste klant!

Uitstekende kwaliteit, zeer zacht. Ik waarschuw jullie; eenmaal gedragen wil je echt niet meer anders.

Zit heerlijk en een veilig gevoel zonder inlegkruisje

Op de huishoudbeurs 3 jaar geleden mijn eerste pavoneslips gekocht. Super product wil nooit meer anders. Inmiddels al meerderekleren in huis. Super service.

Kwaliteit en klantgericht

Mooi en draagbaar ondergoed, heel tevreden klant erbij.

Wat een luxe aan mijn bips!

Heerlijk, kan niet anders zeggen. Inlegkruisjes komen mijn huis niet meer in, dank Pavone!

Prachtige producten

Eindelijk! Meest zacht en comfortabel, prachtige ontwerpen. Heel blij!

Super zacht

In het echt nog mooier en zachter, zodra je de stof voelt snap je het. Slips dragen belachelijk fijn, ik word heeeel blij van dit ondergoed!

ook geschikt voor stomapatiënten

Al jaren ben ik ileostomapatient en sinds die tijd op zoek naar geschikte slips. Deze zijn er maar allemaal van kunststof. Toen ontdekte ik de Pavone maxi, in één woord fantastisch. Zacht, voldoende rekbaar voor de vulling van het stomazakje en voldoende hoog in de taille. En het beschermende kruisje is mooi meegenomen.

Super ervaring, heel fijn ondergoed en prachtig gemaakt. Echt een luxe ervaring, mooi ingepakt als een cadeau en zeer prettig contact met het bedrijf.

De afspraken zijn nagekomen. De slips zien er geweldig uit en zitten heerlijk

Voldoet prima.

In plaats van een inlegkruisje die ik af en toe gebruik tegen urineverlies pavone geprobeerd. Bevalt super.

Service gericht

Prachtig ondergoed. Bij problemen fijn contact, oplossingsgericht, service. Aanrader.

Perfecte oplossing

Het werkt en is prachtig, zeer tevreden!

Super service en product!

Hele persoonlijke service, mooi ingepakt en product doet echt wat het belooft! Heel vrouwelijke en mooie slip.

Wat een verademing dit ondergoed, hier word ik blij van! Nu alleen nog een bamboe slip zonder kant en een badpak, komen die nog?

Comfortabel, sexy en echt voor álle vrouwen geschikt :)

Normaalgesproken Hema-slips en -hemdjes (jawel), maar de kanten Pavonehemdjes zijn vrouwelijk, zacht en echt heel comfortabel. De service van Janneke is echt top. Ze zoekt wat bij jou past, is oprecht begaan met haar klanten en dat voel je. Dankje Janneke!

Top ervaring

Heel blij word ik van dit ondergoed. Vanuit veiligheid zat ik vast aan de inleggertjes, na 1 week durfde ik zonder de straat op. En nu vooral nooit meer inlegkruisjes, ze komen mijn huis niet meer in. Wat een opluchting.

De lingerie doet wat het beloofd

Zit heerlijk, mooi uitgevoerd en voelt heel veilig tijdens t sporten.

Mooi en comfortabel

Van mijn dochter een heel mooi setje in mint cadeau gekregen... heel mooi, zit heerlijk, voelt fijn en heel mooi verpakt! Ga zeker nog meer bestellen.

Geweldige lingerie, uitstekende service #wilnietmeeranders

Prachtig superfijn rood lingeriesetje gekocht. Sexy en zelfverzekerder .... ik wil echt niet meer anders. Superbedankt Janneke voor je persoonlijke en professionele service!