De afspraken zijn nagekomen. De slips zien er geweldig uit en zitten heerlijk

Voldoet prima.

In plaats van een inlegkruisje die ik af en toe gebruik tegen urineverlies pavone geprobeerd. Bevalt super.

Service gericht

Prachtig ondergoed. Bij problemen fijn contact, oplossingsgericht, service. Aanrader.

Perfecte oplossing

Het werkt en is prachtig, zeer tevreden!

Super service en product!

Hele persoonlijke service, mooi ingepakt en product doet echt wat het belooft! Heel vrouwelijke en mooie slip.

Wat een verademing dit ondergoed, hier word ik blij van! Nu alleen nog een bamboe slip zonder kant en een badpak, komen die nog?

Comfortabel, sexy en echt voor álle vrouwen geschikt :)

Normaalgesproken Hema-slips en -hemdjes (jawel), maar de kanten Pavonehemdjes zijn vrouwelijk, zacht en echt heel comfortabel. De service van Janneke is echt top. Ze zoekt wat bij jou past, is oprecht begaan met haar klanten en dat voel je. Dankje Janneke!

Top ervaring

Heel blij word ik van dit ondergoed. Vanuit veiligheid zat ik vast aan de inleggertjes, na 1 week durfde ik zonder de straat op. En nu vooral nooit meer inlegkruisjes, ze komen mijn huis niet meer in. Wat een opluchting.

De lingerie doet wat het beloofd

Zit heerlijk, mooi uitgevoerd en voelt heel veilig tijdens t sporten.

Mooi en comfortabel

Van mijn dochter een heel mooi setje in mint cadeau gekregen... heel mooi, zit heerlijk, voelt fijn en heel mooi verpakt! Ga zeker nog meer bestellen.

Geweldige lingerie, uitstekende service #wilnietmeeranders

Prachtig superfijn rood lingeriesetje gekocht. Sexy en zelfverzekerder .... ik wil echt niet meer anders. Superbedankt Janneke voor je persoonlijke en professionele service!

Comfortabel en mooi

Zit super comfortabel en mooie lingerie van zeer goede kwaliteit. Blijft mooi na vaker dragen. Kan het zeker aanraden

Mint is mooi

Eindelijk mijn mint order ontvangen. Heb wat langer moeten wachten dan normaal maar het was ook een pre-order. En het was het wachten meer dan waard. Mint is in het echt nog mooier, nu nog 1 week wachten op de nieuwe zwarte midi, taille en maxi. Spannend!

geweldig

geweldige draagervaring, inderdaad verslavend zacht zoals Pavone beweert, eenmaal gedragen wil je niet meer anders

Had ik veel eerder moeten aanschaffen

Ik had ze veel eerder moeten kopen, lang getwijfeld en nu heel blij met deze zachte en milieu- en vrouwvriendelijke oplossing.

Fijne kwaliteit

Heel mooi en functioneel. Doet wat het moet doen, inleggertjes gebruik ik nu sinds 2 weken niet meer.

Heerlijk

Heerlijk zacht ondergoed en ziet er ook nog eens heel mooi uit.

Geweldig!!!!

Alleen maar lof voor dit ondergoed, heel leuk dat de eigenaresse zo betrokken is bij haar bedrijf. Persoonlijk en prachtig product, ik ben fan.

Mooie kwaliteit

Goede service, klantvriendelijk en hele mooie lingerie. Ik draag nu 6 weken Pavone en ik merk al heel veel verschil. Mijn LS veel beter onder controle en ik voel me weer heel vrouwelijk. Dankjewel dames van Pavone Lingerie, ik ben heel benieuwd naar de nieuwe collectie.

Top ervaring!

Prachtige slips, draagt heerlijk. En zwart is weer beschikbaar, ik ga nu de maxi proberen..

Eerste keer slips besteld, ruilen was eenvoudig en snel, service persoonlijk en vriendelijk, verpakking is als cadeau en ondergoed is mooi en draagt prettig. Nu wachten totdat zwarte maxi slips er zijn en dan gaan alle andere onderbroeken de deur uit.

Geweldige service

Altijd goede en persoonlijke service.

Tevreden klant

Hele goede service, klantvriendelijk en pakketjes zijn een cadeautje om uit te pakken. De lingerie wordt met liefde verpakt en de basics zijn ideaal.

Bijzonder goed

Weinig op aan te merken behalve dan dat ik meer wil voor minder. Hoop dat er nieuwe modellen bijkomen maat M is altijd snel weg. Gelukkig nu sale, heb meteen basics en midis ingekocht. Draagt bijzonder prettig.