niks ontvangen !!!

Altijd alle lof voor dit bedrijf en nu is er iets heel erg mis denk ik. Heb niets ontvangen. Ik ga er vanuit dat dit netjes wordt opgelost.

Comfortabel én elegant: eindelijk de lingerie die ik zocht!

Toen ik onlangs de diagnose LS kreeg, ging ik op zoek naar slipjes die bestand zijn tegen het gedoe met zalven. Zo ontdekte ik Pavone. Ik vroeg Janneke per mail wat meer uitleg over welke maat me best zou passen en ze stuurde me zo'n vriendelijk, persoonlijk antwoord! Pavone betekent echt een soort troost voor me: ik heb nog nooit zulke comfortabele én tegelijk elegante mooie slipjes gehad.. ik heb er inmiddels een hele verzameling en draai met plezier elke ochtend een rondje voor de spiegel om m'n keuze van de dag te bewonderen. En dát voor een oude vrouw van voorbij 70!

Door omstandigheden was de levering van de slips behoorlijk vertraagd. Gelukkig werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling! Helemaal prima.

Heel prettig

Goed product, snelle levering.

Voorzichtig positief over de slips

Stap voor stap probeer ik zelfvertrouwen te winnen met behulp van de fijne slips. De basic slip zit comfortabel en kan aardig wat urine verlies aan. Bij de string is de opname natuurlijk minder, maar voel me een beetje tegen. Toch nog natte kleding, helaas. Toch wordt ik nog wel erg blij van de mogelijkheid die er is.

Mooi vernieuwend concept.

Zit goed, is mooi. Vangt meer vocht op dan ander ondergoed.

prima underwear voor dames en heren!

en heel prettig in levering en kontakt!

Te lange levertijd, ik heb 2 maanden moeten wachten.

Te lange levertijd, ik heb 2 maanden moeten wachten.

Ik heb veel te lang moeten wachten op mijn bestellen.

20 april mijn bestelling gedaan 3 broekjes De eerste twee kwamen redelijk snel maar de derde is pas op 15 Juli geleverd Dat is drie maanden wachten. Dat is echt veel te lang Daarnaast vind ik ze niet prettig draagbaar Ik ga daarom niet meer bestellen bij jullie

Ondergoed wijkt

Niet optimaal Het kante randje van het hempje wijkt en is niet mooi Broekje is te dik daardoor zwererig!

Mooie kwaliteit goed wasbaar. Blijft goed in model.

maat is kleiner als vermeld

Ondergoed is mooi, goeie kwaliteit en voelt prettig aan, helaas is het zeker 1 -2 maten te klein en omdat het ondergoed is mag het niet retour. Ik vind dat niet kunnen voor die prijzen! Zeker niet omdat ik al expres een maat groter (grootste) had besteld. Ben zwaar teleurgesteld

Geen inleggers meer nodig. Prima.

Mooie producten en prima service

Na een vertraging de producten geleverd. Tijdens de wachttijd goed geinformeerd over stand van zaken en als beloning voor het wachten van een actie gebruik mogen maken. Chapeau!! Toen producten binnen waren snel uitgeleverd

Goed.

Snelle en adequate afhandeling retourneren van de “onjuist” bestelde artikelen,

Goede kwaliteit

Deze keer lang moeten wachten op mijn bestelling

Ze helpen uitstekend

Prima onderbroeken

Mooi, handig met 1 opmerking. Ik vind de broekspijp te nauw en te strak

Het zou voor mij beter zijn als de groekspijpen iets wijder en elastischer zouden zijn

Goed.

Heb alleen mijn tweede bestelling nog niet binnen.Hoop dat die voor de vakantie binnen komt.

Mooie slips netjes verzorgd in gepakt.

Wordt altijd netjes en vriendelijk aan de telefoon geholpen.

Prachtig ondergoed, goede kwaliteit, gaat lang mee en bamboe draagt erg prettig. Aanrader! En helemaal van de inleggers af, verademing.

Spuug lelijke bikini

Een bikini besteld Vreselijk. Zonde van mijn portokosten Service verder goed Maar gezien de kwaliteit nooit meer

Dames koop deze stijlvolle slips!

Het wachten op mijn bestelling is het enige wat ik minder leuk vond, maar o wat zitten deze broekjes fijn!!! Weg met de inlegkruisjes en voel je weer vrij!!

Niet goed

De pijpen waren veel te weid voor medium maat

heel fijn en mooi ondergoed en blijft mooi

Door het gebruik van bamboe en dikker kruisje heb je geen inlegkruisjes meer nodig, Dus minder irritatie. Verder zijn het prachtig uitziende onderbroeken. Of met kant of mooi gebloemd. Betaalbaar en ook de hemden zijn prachtig. Ik hoop dat er ook nog gebloemde hemden komen. En tevens in allerlei soorten en maten te bestellen.