Eindelijk ondergoed waar geen extra voorziening als inlegkruisje in behoeft. Het zit heerlijk.

Snel geleverd en kwalitatief goed

Meerdere modellen bamboe slips geprobeerd bij verschillende aanbieders en qua comfort & kwaliteit wint dit merk overduidelijk. Wel een maat groter bestellen als je niet van te strak ondergoed houdt. Levering snel en mooi ingepakt als een cadeau.

Superslips

Zacht, elegant en geen inlegkruisjes meer, ik ben blij!

Zeer prettig ondergoed

Wat een verademing!

Wat een verrassing en verademing!!!

Van dit ondergoed worden vrouwen gelukkig. Ik voel me zoveel vrijer en meer vrouwelijk door deze slips. Ik kan volledig vertrouwen op de veiligheid van de zijdezachte kussentjes. Inleggertjes zijn de deur uit. Dank Pavone!

Bijzonder goed

Aanrader!

super mooi comfortabel lingerie

mooie kwaliteit super mooi sexy én comfortabel... wist niet dat dat kon Ben er heel erg blij mee Ook snelle levering dmv heel mooi brievenbus pakje

Goed ondergoed, vriendelijke klantenservice.

Kan niet beter qua kwaliteit en pasvorm. Mag wel groter assortiment in tailles.

Kan niet beter qua kwaliteit en pasvorm. Mag wel groter assortiment in tailles.

Zalige slips

Door lichen sclerosis gebruik ik veel olie ter bescherming van de vulvahuid. De slips van Pavone zijn een prima oplossing om je kleren schoon te houden. Bovendien zitten ze erg prettig en zijn ze ontzettend mooi. Ze hebben heel erg geholpen om ook als patiënt weer sexy rond te draaien in de badkamer en daarbuiten.

Ik draag inmiddels 2 jaar de slips van Pavone en wil niet meer anders. Ik heb alle andere aanbieders ook geprobeerd van soortgelijke slips maar deze zijn opvallend de beste. Leuk dat er nu stapelkorting is daarmee zijn ze nu ook het meest goedkoop.

Heerlijk

Meest prettige slips ooit gedragen en nog mooi ook. In de hipster voel ik me het meest charmant. De midi en taille zijn heerlijk. String perfect tijdens sporten. Ook erg prettig tijdens fietsen. De inleggers zijn de deur uit, gewoon niet meer nodig. Geeft een heerlijk vrij gevoel.

Fantastisch!

Super strings, gebruik tijdens sporten, (licht urineverlies) Vind ze fijn aanvoelen en helpt zeker om droog te blijven voelen. Ze zien er ook heel mooi uit en goede kwaliteit. Ik ga nu de bikini bestellen, benieuwd!

Uitstekend!

Zit lekker comfortabel, mooie pasvorm en zeer klantvriendelijke service. Wel jammer dat de bikini met gouden rand nog niet beschikbaar is.

Verrassend goed!

Wat een verrassing.. ik vond het te mooi om waar te zijn en het werkt zo goed. Beste investering van dit jaar.

Mooi & comfortabel

Heel mooi ondergoed en heel zacht ondergoed. Geen scherpe randen, het kruisje loopt aan de voorkant door en werkt echt. Ik voel me zeker als ik de deur uitga en weer meer vrouw. Het is een investering maar ik heb er geen spijt van.

Wat een zachtheid, ik wil elke dag een Pavone aan. En ik wil meer kleuren:)

heel goed

Jammer dat bijna alles weer uitverkocht is in mijn maat. Ik moet er echt elke keer op tijd bij zijn zodra nieuwe collectie er is. Gelukkig laat Janneke me de volgende keer direct weten zodra de taille en midi er weer zijn in zwart. Hele goede en persoonlijke service. En die bamboe slips wil je het liefst elke dag aan.

Eindelijk

Eindelijk echt goed damesondergoed!

Goede eerste ervaring met Pavone. Ruilen ging makkelijk en telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Leuk dat binnenkort ook zwart & rood online komt. Ik ben benieuwd naar de gouden glitterset, dat is een bikini! De kruisjes in de slips zijn heel zacht, dat draagt dus heel erg fijn. En de pasvorm vind ik van de basic en midi het meest prettig. Ik moest wel even onderzoeken welke slips het beste bij mijn lichaam passen. Het topje is gemaakt van zacht elastisch kant, jammer dat deze nog niet van bamboe gemaakt wordt. De body is prachtig. Daar voel ik me echt ‘wauw’ in. Ga zo door Pavone!

Prachtige slipjes

De hipsters zijn prachtig en zitten heerlijk. Ik zit wel op de zwarte uitvoering te wachten, want die zijn blijkbaar uitverkocht. Dan bestel ik er nog 5 bij!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Niet goedkoop maar ziet er mooi uit. Hier wil ik graag in lopen! Snelle levering, en goede communicatie.

Werd gebeld dat een deel van de bestelling nog niet binnen was. Naar aanleiding daarvan de maat veranderd van een item omdat degene die belde vroeg wat mijn confectiemaat was. Super. Alle artikelen netjes thuisgestuurd gekregen en passen perfect. Fijne kwaliteit ook!

Vriendelijk en behulpzaam

Zeer vriendelijk en behulpzaam bij een verkeerde bestelling