Top producten

Aanrader!

Dank! liefs Elise team Pavone

Fijne eerste ervaring

Vriendelijk en behulpzaam, fijn ondergoed.

Super bedankt Pieternel voor de mooie review! Liefs, Elise Team Pavone

Zeer tevreden klant

Wat ontzettend fijn om te lezen, dankjewel! Liefs, Elise Team Pavone

Super service. Super ondergoed. Super blije klant.

Super review. Super klanten. Super blij bedrijf. liefs, Elise team Pavone

Aanrader

De midi Aurora is mijn favoriet. En heel blij dat de hipster weer terug komt. Met LS is dit ondergoed een verademing.

De midi Aurora is ons meest verkochte model. En ook absoluut mijn nummer 1 :-) Liefs, Elise team Pavone

Sehr schöne und angenehm zu tragende Unterwäsche.

Die Lieferung war pünktlich. Die Wäsche passt mit der ausgewählten Größe sehr gut und trägt sich sehr angenhme auf der Haut. Habe mir sofort weitere Höschen bestellt.

Wie unglaublich schön zu hören, dass es Ihnen so gut gefällt! Vielen Dank für die Rezension. Liebe Grüße, Elise Team Pavone

Hoogwaardige lingerie.

UITMUNTEND Zowel de pasvorm als de kwaliteit. Modern en betrouwbaar. Divers en steeds weer vernieuwend. Kortom elke dag een klein feestje. Dank je wel.

Reviews als deze zijn ook een klein feestje om te lezen! Dank je wel. liefs, Elise team Pavone

Hele goede service!

Ik had waarschijnlijk een verkeerde maat aangeklikt en zag het pas toen ik het thuis uitpakte. Contact met Janneke gehad en dezelfde dag nog opgelost, fantastisch.

Super! Klantenservice vinden wij heel belangrijk :-) Liefs, Elise team Pavone

Zit heerlijk absorptie neemt met de tijd wel af

De slips zitten super fijn, maar ik gebruik wel een verbandje erin want de absorptie neemt helaas met de tijd af. Pavlone heeft geadviseerd de slips niet heter te wassen dan 40 graden en niet in de droger. Ik ga dat zeker aanhouden nu.

Lieve Marjon, bedankt voor je bericht. Dat zou niet moeten, want dan schieten we ons doel voorbij. Ik ga je even prive een mail sturen en zoeken naar een passende oplossing. Liefs, Elise team Pavone

Zit heerlijk en prachtig om aan te hebben

Draag niks anders ,en heb geen klachten meer

Dat is toch geweldig! Wat super fijn om te horen. liefs, Elise team Pavone

Mooi, comfortabel en ‘n soft kruis

Mooi om te zien en ‘n goed draagcomfort

Top, precies wat we graag willen bereiken :-) Liefs, Elise team Pavone

Ware wie beschrieben. Einfach toll

Vielen Dank Claudia! Liefs, Elise Team Pavone

Comfort en sexy in 1

Verliefd op de strings

Ja! Wij ook ! Liefs Elise team Pavone

Dankbaar

In de wereld van LS is dit bamboe ondergoed een heel mooi lichtpuntje.

Wauw :-) Bedankt. Liefs Elise team Pavone

Zit als een 2e huid maar toch vrouwelijk

Fijn materiaal dat goed vocht/ongelukje opvangt. Mooi kant waardoor je er toch een sexy gevoel van krijgt Zou voor mij in nog veel meer kleuren mogen

Bedankt Audrey! Goed nieuws in het voorjaar komt er een nieuwe kleur. Elk jaar ontwerpen we de slips een limited edition kleur. Dit jaar zal het de bordeaux rood zijn. Een hele zwoele kleur :-) Liefs Elise Team Pavone

Fijne lingerie

Het voelt degelijk en in de spiegel ziet het er mooi uit. Voel me weer vrouw, inlegkruisjes zouden verboden moeten worden, wat een fijne oplossing is dit. Zoveel zachter dan ander ondergoed en geen nare geurtjes. Heb lang getwijfeld of ik het zou proberen, toch duurder dan ander lekvrij ondergoed. Je koopt uiteindelijk kwaliteit, dat voel je en zie je.

Wat goed dat je het toch hebt geprobeerd en het zo bevalt ! Inlegkruisjes zouden inderdaad verboden moeten worden :-) Liefs Elise team Pavone

Ondergoed zit heerlijk

Lekker onbezorgd op pad

Super! Wat fijn dat je het zo ervaart. liefs Elise team Pavone

Voortaan mijn vaste aankoop

Mooie kwaliteit en met zorg verpakt.

Met liefde gemaakt. liefs Elise team Pavone

Fantastisch bedrijf

Ik heb met een van de vrouwen van Pavone gesproken, ze nemen alle tijd voor je en al mijn vragen werden erg prettig beantwoord. De volgende dag lag mijn bestelling al in de brievenbus met een persoonlijk kaartje. Heel mooi ingepakt, met zorg en aandacht.

Goed om te horen dat je zo fijn bent geholpen! Veel draagplezier. liefs Elise team Pavone

Fantastisch!

Kwaliteit & modieus!

Dank! Liefs Elise team Pavone

Beste boxers voor mannen, zit perfect en werkt perfect.

Perfecte review :-) Liefs Elise team Pavone

Super Service

Nachdem das von mir bestellte Slip doch nicht das passende Modell für mich war, hat mich Elise von Pavone Lingerie prima beraten. Mit einem neuen Modell bin ich jetzt rundum zufrieden. Vielen Dank für die tolle Dienstleistung.

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie ärgerlich, dass es nicht erfüllt hat, was Sie erwartet haben. Wir werden Ihnen eine E-Mail schicken und sehen, ob wir gemeinsam eine Lösung finden können. Elise team Pavone

Geweldige service

Geweldige klanten :-) liefs Elise team Pavone

Package has not arrived

Package has not arrived, I have no way of tracking it

• Would you recommend us? No

Goodmorning dear Anne, Thank you for your message. I checked the track and trace and the package is on its way. We posted your package at 8th of February. We sent you a link for the track and trace by email. It says the PostNL has delays (but not why). Hope you have a little more patience. Please let us know when nothing happened in the delivery process (after the weekend) Then we will contact PostNL. And when needed sending you the package again. And we hope you will change the review after your package is deliverd 😊 Kind regards

Alles gut

Alles gut gelaufen