Helaas zijn de slips geen 100% eco materiaal

Eerlijk is eerlijk, ze zitten heerlijk en het is ideaal om op deze manier een uitwasbare inleg te hebben. Wat ik alleen erg jammer vind is dat ze niet 100 of 95 % duurzaam ecologisch zijn. Ik vond de tekst op de site wat misleidend toen ik de broekjes in huis kreeg. Maar er was snel contact en de labels bleken verkeerd geprint te zijn. Nu is, als het goed is, de correcte info ook op de site te vinden. Fijn dat de eigenaresse zo snel en adequaat heeft gereageerd. Dank daarvoor.

Opluchting

Ik voel me weer schoon en fris, vrij en vrouw. Wat een onderbroek allemaal kan doen! Heel erg blij met de bamboe kruisjes en de elegante slips.

Prachtige slip en voor mij dé oplossing.

Na heel veel jaren tobben met inlegkruisjes en Tena Lady vanwege urineverlies, is dit voor mij dé oplossing om me prettig, schoon en veilig te voelen. De lingerie is luxueus en uitgevoerd in glanzend kant en fijne bamboe stof. Tip: ik spoel tussendoor met water zodat ik nog langer een fris gevoel heb. Geen bidet maar gewoon een flesje water op het toilet. Voor een lange rit met openbaar vervoer of op de fiets draag ik nu nog incidenteel een inlegkruisje maar wie weet is dat op den duur niet meer nodig. Een paar jaar geleden kreeg ik te horen dat ik een zogeheten "matje" kon laten plaatsen, mocht ik meer problemen krijgen. En dat terwijl al lang bekend is dat dat levensgevaarlijk kan zijn. Ik ben blij dat ik naar eigen inzicht heb gehandeld en wil iedereen aanraden daar nooit aan te beginnen. Bovendien is bewezen dat je zonder inlegkruisjes minder urine verliest dan met. De lingerie van Pavone kan ik echt aanraden.

De broekjes zitten heerlijk en voldoen aan de eisen . De service van Pavone is geweldig ! Een échte aanrader!

Super blij!!

Eindelijk!! Zo fijn en doet wat het moet. Ik hoop dat er meerdere modellen komen bv de taille slip maar dan hoger uitgesneden bij de been. En ook dat er hemdjes komen van bamboe. Ik ben super blij en heb meteen meer besteld!!

Zacht en elegant

Draagt erg prettig, ik ga weer bestellen!

Fantastisch!

Super slips, prettige service, wel wat langer moeten wachten ivm drukte bij PostNL.

Super tevreden

Ik had al een kleine bestelling gedaan om te proberen , en nu een grotere besteld, op 3dagen had ik de bestelling binnen , super tevreden !

Top producten

Hier zijn we aan toe, prachtige producten, ga zo door Pavone!

Heel fijn ondergoed

Prettige oplossing tegen maandverband en inlegkruisjes. De string is tijdens het sporten ideaal. Komt er ook huidskleur en ondergoed zonder kant?

Hele dag een schoongevoel

Eindelijk een broek nog een keer dragen, geen nare luchtjes meer en ook ideaal op reis met deze ondergoed

Yesss dit is een aanrader!

Zo zacht en fijn, ik ben heel gelukkig met dit nieuwe merk. Mijn moeder liep er opeens wel heel mooi bij, waardoor ik ook dat bamboe wilde. Wist niet eens dat dit ondergoed een soort beschermend kussentje heeft. En dat kussentje is geweldig, ik voel me weer zeker & op & top vrouw.

Eindelijk ondergoed waar geen extra voorziening als inlegkruisje in behoeft. Het zit heerlijk.

Snel geleverd en kwalitatief goed

Meerdere modellen bamboe slips geprobeerd bij verschillende aanbieders en qua comfort & kwaliteit wint dit merk overduidelijk. Wel een maat groter bestellen als je niet van te strak ondergoed houdt. Levering snel en mooi ingepakt als een cadeau.

Superslips

Zacht, elegant en geen inlegkruisjes meer, ik ben blij!

Zeer prettig ondergoed

Wat een verademing!

Wat een verrassing en verademing!!!

Van dit ondergoed worden vrouwen gelukkig. Ik voel me zoveel vrijer en meer vrouwelijk door deze slips. Ik kan volledig vertrouwen op de veiligheid van de zijdezachte kussentjes. Inleggertjes zijn de deur uit. Dank Pavone!

Bijzonder goed

Aanrader!

super mooi comfortabel lingerie

mooie kwaliteit super mooi sexy én comfortabel... wist niet dat dat kon Ben er heel erg blij mee Ook snelle levering dmv heel mooi brievenbus pakje

Goed ondergoed, vriendelijke klantenservice.

Kan niet beter qua kwaliteit en pasvorm. Mag wel groter assortiment in tailles.

Kan niet beter qua kwaliteit en pasvorm. Mag wel groter assortiment in tailles.

Zalige slips

Door lichen sclerosis gebruik ik veel olie ter bescherming van de vulvahuid. De slips van Pavone zijn een prima oplossing om je kleren schoon te houden. Bovendien zitten ze erg prettig en zijn ze ontzettend mooi. Ze hebben heel erg geholpen om ook als patiënt weer sexy rond te draaien in de badkamer en daarbuiten.

Ik draag inmiddels 2 jaar de slips van Pavone en wil niet meer anders. Ik heb alle andere aanbieders ook geprobeerd van soortgelijke slips maar deze zijn opvallend de beste. Leuk dat er nu stapelkorting is daarmee zijn ze nu ook het meest goedkoop.

Heerlijk

Meest prettige slips ooit gedragen en nog mooi ook. In de hipster voel ik me het meest charmant. De midi en taille zijn heerlijk. String perfect tijdens sporten. Ook erg prettig tijdens fietsen. De inleggers zijn de deur uit, gewoon niet meer nodig. Geeft een heerlijk vrij gevoel.