Via Stichting LS bij Pavone gekomen en besteld na goed advies over mijn maat. Fijn dat de klantenservice ook veel weet over LS. Ik ben heel blij met mijn aankoop, ga er nog meer bestellen.

Dankjewel Beatrijs voor je mooie feedback, we maken inderdaad erg veel vrouwen en mannen blij met ondergoed bij klachten zoals lichen sclerosus en lichen planus. En geweldig dat Stichting LS ons ondergoed onder de aandacht brengt. Liefs Elise Team Pavone

Service is prima maar product voldoet niet

Bestelling prima afgehandeld maar t product maakt de belofte niet waar! Bij lichte incontinentie toch doorlekken. Spijt van mijn bestelling van 65 euro

Beste Mirella, wat ontzettend vervelend dat het product niet naar wens is. Ons ondergoed heeft een 3 laagse bescherming, de bescherming werkt als een inlegkruisje. en kan tot 50 ml opnemen. Wellicht heb je iets meer dan licht urineverlies? Ik zie dat je 4 slips hebt besteld. Mocht je de andere drie nog niet gedragen en gewassen hebben dan mag je deze retourneren. Je mag een mail sturen aan [email protected] tav van mij. Liefs Elise Team Pavone

Sehr angenehm zu Tragen

Angenehmes Tragegefühl. Schnelle Lieferung. Schnelle Antwort bei Fragen.

Prima ondergoed

Twee slips besteld om uit te proberen. Bevalt zo goed, en daarom wil ik graag meer bestellen. Maar helaas maat M is even niet leverbaar. Ik hoop dat ik gauw meer kan bestellen.

Bedankt Anna! Fijn dat het zo goed bevalt. De voorraden worden volgende week allemaal weer aangevuld. Yes! Liefs Elise team Pavone

Top produkt!

Prachtig materiaal, goede pasvorm! Vlotte verzending!

Dank je wel Hilde! liefs Elise team Pavone

Verrassend: eindelijk een in alle opzichten uitstekend product

1) prachtige, goed afgewerkte broekjes met bamboe-viscose, zeer goed materiaal 2) uitstekende pasvorm, draagt heerlijk, nergens irritatie 3) heel goed doordacht wat betreft doelmatigheid 4) blijft prima in de was van 40 graden 5) Snelle levering, via de brievenbus 6) eindelijk lingerie waarbij nagedacht is over wat voor de consument belangrijk is. Daar word je blij van!

Wat een heerlijke review :-) Daar worden we blij van! Liefs Elise team Pavone

Prima boxershort

Goede pasvorm,lekker zacht

Dank je wel NIne!. De bamboe voelt als zijde. Liefs Elise team Pavone

Prettige eerste ervaring met Pavone. Ondergoed is zacht en doet zijn werking. Mooie pasvorm.

Wat fijn Erika! Bedankt voor de review. Liefs Elise Team Pavone

Na kontakt ,zeer vriendelijke hulp van klantendienst

Eerst was ik niet zo tevreden van pavona lingerie.het paste niet goed,.verkeerde maat.na kontakt van de klantendienst,hebben ze mij geholpen om het juiste model en maat te vinden Dank u hiervoor

Beste Rita, wat vervelend. Heeft u contact opgenomen met de klantenservice? Wellicht heeft u niet het juiste model. We adviseren u graag welk model slip het beste bij u past. Liefs Elise team Pavone

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en zit fantastisch

Super Carla! Bedankt vor de review. liefs Elise team Pavone

Super mooi met perfecte pasvorm

Super mooi eindelijk me weer sexy voelen met deze prachtige pavone lijn. Voor vrouwen die net even anders zijn dan ze zouden willen.

Wat een mooie review! Dank je wel Margaret. Liefs Elise team Pavone

Comfort en sexy in 1

Verliefd op de strings.

Wij ook :-) !! liefs Elise team Pavone

Bin sehr zufrieden. Alles genau so wie beschrieben

Bin sehr zufrieden. Prompte Lieferung. Allerdings fallen noch Annahmegebühren an, was so nicht beschschrieben ist. Das finde ich sehr schade!

Liebe Jasmine, Wie ärgerlich, gut, dass du uns das mitteilst. Wir waren uns dessen nicht bewusst. Kannst du uns eine E-Mail mit dem Betrag schicken? Dann erstellen wir Ihnen einen Gutscheincode, den Sie bei Ihrer nächsten Bestellung verwenden können. Und was die Zahlung vor Erhalt betrifft, so werden wir das überprüfen, um zu sehen, ob das anders gemacht werden kann. Elise team Pavone

Fijne eerste ervaring

Met LS is dit ondergoed een uitkomst, heel blij mee! Via mijn gynaecoloog bij Pavone gekomen, fijn dat ze samples kon laten zien. Als je de stof voelt begrijp je direct waarom je dit wil dragen.

Steeds meer gynaecologen en bekkenfysiotherapeuten weten van Pavone en hebben samples om aan de patienten te laten zien. Fijn dat ons ondergoed jou helpt. liefs Elise team Pavone

Fijn ondergoed en goede service

Producten worden snel verzonden. De kwaliteit van het ondergoed is goed en het ziet er mooi uit. De service is ook goed. Toen ik een kleur bestelde die niet op voorraad was werd ik gelijk op vriendelijke wijze gemaild met het voorstel voor een vervangend artikel. Prima dus!

Goed om te horen :-) Wij vinden de klanttevredenheid erg belangrijk! Liefs Elise team Pavone

Wat een verademing, heel blij met dit ondergoed!

Dank je wel Dirkje! Liefs Elise Team Pavone

Top kapot en kreeg een nieuwe

Echt een top ervaring. Top gekocht bij een beurs. Thuis kwam ik erachter dat hij kapot was. Mail gestuurd en ik kreeg een nieuwe toegestuurd!

Dank je wel voor de review Tessa. Enjoy Pavone! Liefs Elise Team Pavone

Superkwaliteit en pasvorm

Ik ben heel tevreden met de slips. Goede kwaliteit en pasvorm. Ik kocht ze eerder en ze BLIJVEN ook mooi.

Wat fijn om te horen Anja! Liefs Elise team Pavone

Blij mee

Fijn ondergoed, inleggers niet meer nodig. Voel me zoveel schoner. En ziet er ook nog mooi uit.

Praktisch, sexy en vrouwelijk, echt Pavone. Dank je wel VEra. Liefs Elise Team Pavone

Prettig contact

Zeer vriendelijk personeel bij Pavone, geven goed advies en klant is weer echt koning(in), ga zo door Pavone!

Elke klant is voor ons uniek. Wij vinden klanttevredenheid heel erg belangrijk. Fijn dat het ook zo wordt ervaren Petri, dank je wel. Liefs Elise team Pavone

Top ondergoed

Beste bamboe ondergoed voor vrouwen met een gevoelige huid. Ik kan niet meer zonder mijn Pavone’s.

Beste E. wat fijn om te horen! Liefs Elise team Pavone

Opluchting!

De stof voelt comfortabel en geen sprake van doorlekken. Ik heb 3 slips asn kijn moeder gegeven die veel last heeft van lichen sclerosis. Zij is zo tevreden dat we nog een bestelling gaan plaatsen.

Wat super fijn voor je moeder! Pavone lingerie kan inderdaad klachten van LS verlichten. Dank je wel voor de mooie review. Liefs Elise team Pavone

Prima producten prima service, aanrader!

Mooie slips en functioneel. Prettig om te dragen. Mooi verpakte pakketjes, leuk om te ontvangen. Uitstekende retour/ruilservice.

Super leuke klanten hebben wij. Lieve woorden, dank je wel Jeanette. Liefs Elise team Pavone

Goede kwaliteit, snelle levering en mooi en persoonlijk ingepakt.

Elk pakketje wordt met zorg en liefde ingepakt. Fijn dat dat wordt gezien :-) Liefs Elise team Pavone

Fijne slip en zeer snelle levering

Al eerder broekjes gekocht. Heel fijn! Zelfs de donkerrode, uit de eerste collectie, draag ik nog steeds.

Wauw, wat goed om te horen dat je al zo lang klant bent en de donkerrode slip nog steeds goed draagt! Inmiddels zijn we al zoveel collecties verder. Heel erg bedankt Marga. Liefs Elise team Pavone