Goed, correct, persoonlijk, snel en goedkoop.

Goed, correct, persoonlijk, snel en goedkoop.

Snel

Snel en eenvoudig

Super snelle en goede service

Er wordt open en eerlijk gecommuniceerd op een prettige en in eerste instantie vrijblijvende manier. Er wordt snel gehandeld en afspraken worden netjes nagekomen. Om mijn schadevrije jaren te behouden hebben ze mij geadviseerd om documenten op te vragen waarna zij het met een begeleidend schrijven hebben ingediend. Het voldeed niet geheel aan de gestelde eisen echter heeft het begeleidend schrijven ervoor gezorgd dat het gehonoreerd werd. Dat noem ik goede service.

Snel en zonder problemen mijn scooter kunnen verzekeren

Gemakkelijk online verzekering aanvragen waarbij direct voorlopige dekking word gegeven, dus gelijk kunnen rijden.

Goed geregeld en snel

Snel de offerte ontvangen. Snel en goed afgehandeld

Goede indruk

Betrouwbaarheid

Alles correct geregeld en nette afhandeling

Het gevraagde wordt netjes teruggekoppeld en zelfs after sales is prima in orde.

overzichtelijk

vergelijk gezocht naar fietsverzekering E bike (gebruikt) snel en overzichtelijk vergelijk niet alleen qua prijs maar ook van verschillen in voorwaarden

Vakkundig geholpen

Vlot, snel en netjes geholpen

Goede info!

Prettige communicatie. Duidelijk en snel advies!

Deskundige, vriendelijk, adequaat en snel geholpen

Leuk jong bedrijf. Ze bestaan nog, bedrijven die snel n deskundig een uitstekend advies op maat kunnen geven

goed en snel afgehandeld mijn fietsverzekering

direct afgehandeld en correct

Uitmuntend

Fijn persoon ( Vincent), duidelijk en direct. Goede informatie en afhandeling

Eerste instantie goed. Later minder.

Eerste instantie goed . Ze hebben een aanbod gedaan en daar zouden ze de volgende dag op terug komen. Drie dagen later namen ze contact op en toen ik daar wat van zei ging de telefoon erop . De klantvriendelijkheid is maar net wie je treft.

Makkelijk af te sluiten

Goede website en makkelijk af te sluiten

Alles goed en duidelijk aangegeven

snel en vlot geregeld!!

In een woord ...Goed!!

Snel geholpen

Super geholpen online

Ging snel, makelijk en simpel. Zou alleen wel fijn zijn als er een database zou komen waarin jullie kunnen zien hoeveel schade vrije jaren je hebt.

Beste Ronald, Bedankt voor je review! We zijn het helemaal met je eens dat er een centrale database zou moeten zijn voor het bijhouden van schadevrije jaren m.b.t. bromfietsverzekeringen. In tegenstelling tot bij auto's en motoren (RoyData) is dit helaas niet het geval bij bromfietsverzekeringen. Om toch je schadevrije jaren in gebruik te kunnen nemen, hebben we je royementsverklaring van je vorige verzekeraar opgevraagd. Wij wensen je veel plezier met je bromfiets!

Snel geregeld

Heb verder nog geen ervaring met deze verzekering maatschappij!

prima geregeld

prima en snel correct geregeld

Geweldig geholpen

Denken goed met je mee en zijn erg vriendelijk

Online stacaravan verzekering gevonden

zeer goed

Razendsnel en goed geregeld.

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen kan natuurlijk ook.. 035-6857888