Scherpe prijs en toch goede service.

Prima telefonisch geholpen bij het afsluiten van een verzekering en de premie was veel lager dan verwacht.

Goed vergelijk, maar mag helderder

Bij vergelijken van verzekeringen voor e-bike wordt prijs per maand en voor volledige looptijd van verzekering getoond. In eerste instantie denk je dan per maand te gaan betalen. Achteraf blijkt dat je voor de volledige afgesloten periode in 1x moet betalen. Advies aan u is om de maandprijs niet te tonen bij verzekeringen die je in 1x volledig moet voldoen. Uiteindelijk wel een goede en voordelige verzekering hierdoor gekregen.

Goede ervaring

Mijn ervaring op de de deze site was goed

Niet beter of goedkoper

Deze verzekering biedt geen voordelen voor mij.

Persoonlijk en professionele werkwijze, goede en vlotte afhandeling van mijn verzekeringsaanvraag

Omdat ik eerder vaak bij bedrijven meemaakte dat je je als een anonieme klant behandelt voelt, was ik zeer aangenaam verrast door de fijne, vlotte, persoonlijke en professionele aanpak van vergelijkdirect. Een aanrader!

Laagste verzekeringsbedrag, snel afgesloten en prima contact

Na aanschaf E-scooter gezocht op WA verzekering en vergeleken met andere aanbieders. Snel geregeld, alleen even opletten dat bij het premiebedrag nog assurantiekosten en administratiekosten bij komen. Dat zal wel ergens hebben gestaan, maar viel mij niet zo snel op. En dat doen ze allemaal. Al met al tevreden en ook met het E-mail contact.

Veel te duur

Veel te duur

Hoefde niet veel moeite te doen om een verzekering af te sluiten

Ik had weinig moeite om deze verzekering te vinden en het afsluiten was ook zo gefixt

Fijn dat ik per wats-app advies kreeg

snel en overzichtelijk

eerste kennismaking verliep vlot

Een aanwinst voor jullie maatschappij

Een vriendelijke stem goed kan goed luisteren naar jouw verhaal goed op de hoogte en duidelijk.

overzichtelijke website

Scherpe premie, gemakkelijk geregeld, direct bevestiging met polis, prima dus

Tot heden positief

Goed contact met Vincent, komt afspraak na, ik ben net klant, goed gevoel

Duidelijk, prima vergelijkbaar

Snel en duidelijk! Lekker makkelijk!!

Snel overzicht

Zeer snel is zichtbaar welke keuze de voordeligste is.

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld Hartelijk dank H C Koningen

Snel service goede site

Makkelijk, overzichtelijk. snel

zocht een fiets verzekering. alles op een rij met wat ze aanbieden. er 1 uitgezocht. ingevuld. en bevestiging gekregen. 1 puntje .. had ook een voorlopige dekking. er zou een polisblad als bijlage bij de mail zitten. Maar geen bijlage gezien. Ik wacht gewoon op de gewone polis.

Makkelijke site, snel geregeld

Snel geregeld

Snelle afhandeling voor mijn scooter verzekering.

Duidelijke site

Simpel in gebruik en toch duidelijk en helder

Goede verzekering voor een perfecte prijs

Op de duidelijke website kon ik gemakkelijk de juiste verzekering kiezen. Met een vriendelijke en snelle klantenservice. Helemaal top !

Snel geregeld

Snelle reactie

Veel goedkoper dan mijn huidige verzekering!

Ben nu 2,50€ duurder uit maar dan wel voor een subliem pakket voor een nieuwe vouwwagen TOV mijn vorige van 12 jaar oud.

Duidelijk overzichtelijk

Snel en duidelijke vergelijkbare verzekeringen Goed mailcontact met alle informatie die nodig is

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen kan natuurlijk ook.. 035-6857888