Een goede en duidelijke website.

Voor bet eerst een verzekering bij jullie afgesloten, het was zo gedaan, duidelijk en simpel.

Geen

Ik heb geen ervaring ik ben nieuwe nog

Prima geen negatief commentaar

Ging snel

Ging snel, en is betaalbaar.

Goedkoopste, duidelijk, snel, kwaliteit

Goedkoopste, duidelijk, snel, kwaliteit Heel goede verzekering afgesloten. Ik heb alle grote websites van de meeste verzekeringen geprobeerd en toch kwam Vergelijkdirekt.com met de goedkoopste voor de beste dekking. Bedankt!

heel overzichtelijk alles

Het was zeer vlug geregeld mijn caravan verzekering zeer tevreden ik hoop het voor de toekomst ook

Goed geholpen

Duidelijke en overzichtelijke website

Site werkt, maar maatschappijen laat te wensen over

De site zelf werkt goed en is duidelijk. Alleen de maatschappijen zorgen voor een mindere ervaring. Ik wilde op een zondag een motor kopen en ermee naar huis rijden. Via de site gezocht en kwam bij de gematchte maatschappij uit. Voor mij betekende het dat ze per direct de motor konden verzekeren. De maatschappij adverteerde dat je binnen enkele minuten je voertuig verzekerd kon hebben, dus....voor mij ideaal. Alleen na alles te hebben doorlopen en mijn akkoord had gegeven, kreeg ik een melding dat het 24 uur kon duren voordat de motor verzekerd zou zijn. Beetje jammer. Toen buiten de site om toch maar ergens verzekerd waar het wel kon.

Duidelijke info en vriendelijke medewerkers

Bij vragen goed bereikbare klantenservice met vriendelijke medewerkers die juiste en complete info ggeven

Prima geholpen

Prima geholpen, ook met alternatieven als de gekozen verzekeraar geen dekking kan geven.

We zijn nog niet waar we wezen willen, verzekering nog afronden.

Tot nu toe tevreden. Wordt wel een 5 stars, als de verzekering ook is afgesloten.

supermakkelijk

en heel simpel om te doen. ondersteuning/support en dikke 10 en al die service voor een leuke prijs!

Alles was goed overzichtelijk

Het lukte ons om het per computer te regelen. Top

Snelle reaktie

Er wordt snel gereageerd op vragen. Wel jammer dat je de ingangsdatum niet kan aangeven op de website, de verzekering ging gelijk in en dat was niet de bedoeling. Gevraagd of dat kon worden aangepast, dat was geen probleem. Direct nieuwe verzekeringsgegevens ontvangen. Helaas had ik toen ineens 2 verzekeringen en 2 facturen ipv 1. Na weer een mailtje zou het worden aangepast. Beetje slordig misschien...

Goed maar betaaltermijn klopt niet

Fiets Verzekering afgesloten maar ik moet direct het totaal bedrag overmaken. Dat heb ik nergens gelezen. Misschien gemist maar dan moet het duidelijker vermeld worden.

GEWELDIG GOED.

JE HEBT SNEL CONTACT MET DIT TEAM VAN VERGELIJKDIRECT.COM ZE SPRINGEN METEEN IN DE PEN. BEANTWOORDEN METEEN UW VRAAG, EN ANDERS GAAN ZE ER ACHTERAAN EN BERICHTEN U, OP WELKE MANIER DAN OOK. TOP JONGENS DIE MIJNHEER BART EN ANDERE BART.

Ya

Snel, duidelijk en vriendelijk

Aardige mensen aan de telefoon gehad. Verstand van zaken en met veel geduld. Geven duidelijke info en snelle reacties via de mail.

Goed vergeleken en goede service!

Heel goed, vrijwel geen ogen of haken. Kleine lettertjes zijn er niet!

Het was snel en makkelijk geregeld.

Bij het zoeken naar een nieuwe caravan verzekering (mijn verzekering bij de FBTO wordt m.i.v. 01-09-2021 beëindigd door de verzekeraar) kwam ik op uw website terecht en kon ik gemakkelijk de keuze maken voor de Unigarant caravan verzekering. Ik ben er zeer content mee. Dank. M.v.g. J.W.Dijkstra

Top service!

Goede service met duidelijke uitleg!

Oostergracht 1315 3763 LX Soest

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen kan natuurlijk ook.. 035-6857888