Toen bleek dat het gekozen product niet meer leverbaar was hebben ze een goed alternatief geboden waar ik supper blij mee ben

Lekker goedkope site

Prima carboleum voor die prijs.

Goed product

Goed product als er iets niet naar behoren is word er snel accuraat actie ondernomen dikke +

Slecht, heb niet geleverd gekregen waar ik op hoopte.

fact nr: 16430 Een tijdje terug had ik dezelfde PU paintmaster beton primer aangeschaft en kreeg ik zeer goede, op terpentine basis, primer. Met deze bestelling echter kreeg ik bij precies hetzelfde opschrift een op water basis primer. Ik kon deze dus niet gebruiken maar moest wel verder met mijn vloer. Ik zou graag de mogelijkheid hebben om mijn geld geretouneerd te krijgen aangezien ik nu een hele bus primer heb die ik nooit meer kan gebruiken

Ik ben tevreden met verfstop.nl

Goedkoper dan andere en de volgende dag in huis.

Snelle levering en lage prijs

Product is goed verpakt!

Na een omweg goed gekomen

We hadden niets ontvangen, maar na bellen goed geholpen. Bleek op een anders adres geleverd te zijn en die mensen hebben het mee terug gegeven. Na een belletje toch goed gekomen. Alleen niet kunnen verven het weekend, dus steiger moet nog even blijven.

Goede, snelle levering

Helaas was het bestelde product even niet op voorraad, maar een paar dagen later alsnog geleverd. En in de tussentijd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang.

Netjes geleverd

20 loter douglas olie besteld . Alleen de levering duurde erg lang . Verfstof gebeld . En die zijn erachteraan gegaan foutje van de koerier . Volgende dag gelijk geleverd. Top service

Moeilijk contact te krijgen

Verfstop wil graag dat je je vragen per email stelt. Dat staat overal, op de website, op afleveren, bestelbevestiging, etc. Alleen je vraag per email wordt niet beantwoord....

Super goede service

2x verf besteld deze werd zeer snel geleverd. Door omstandigheden was er iets mis gegaan met de kleur ook dit werd snel en vakkundig opgelost.

besteld en snel geleverd!

Zeer tevreden met de bestelling en levering. Duidelijk en snel!

Product zoals beschreven.

Goed Produkt met een top service.

Zeer goede service

Vriendelijke medewerkers en prima service!

Doen maar wat

Verf besteld 4 potten 2,5 liter krijg allemaal kleine potjes van 0,75. Ik had de verf in ral 9001 besteld maar is zeker 3 tinten donkerder dan 9001.

Snel en geleverd en goeie kwaliteit is al gebruikt.top verf

Goeie kwaliteit verf is al gebruikt en verft mooi

Perfecte service

De bestelde verf was niet meer leverbaar maar het door Verfstop voorgestelde alternatief was zelfs beter.

Prima lakje ,,mooi optijd binnen,zeer tevreden

prima service

we hebben een grote bestelling geplaatst. Een aantal blikken lekten bij aankomst. We hebben dit gemeld en dit is super opgelost door verfstop. Wij zijn zeer tevreden en bestellen zeker weer.

erg goed

vlotte levering,goed bedrijf.

Uitstekend geholpen!

Nadat een product niet meer leverbaar was is er direct met mij meegedacht voor een werkbare oplossing voor mijn keuken. Top service geleverd bedankt!

Vlotte afhandeling, netjes verpakt en snel geleverd

Zie hierboven

Goed produkt

Een goed product en snel geleverd.

Levering was top

Prima prijs kwaliteit verhouding

Een bedrijf waar service nog bestaat