Prima prijs kwaliteit verhouding

Een bedrijf waar service nog bestaat

Bestelling betaald, niet ontvangen maar uiteindelijk goed opgelost!

We hebben gemaild naar Verfstop om ze op de hoogte te brengen van de situatie, en ze hebben een nieuwe product opgestuurd!

Perfecte dienstverlening, super snelle levering

Super bedrijf ++++

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Snelle levering.

Top ervaring

Wax besteld. Normaal altijd via de Gamma besteld maar die vragen woekerprijzen daarvoor. Verstop.nl hanteert tenminste nog een reëele prijs. Besteld en de volgende dag al in huis! Super dus!

Snelle bezorging en keurig verpakt

Verstop heeft een prima website en je kunt met Klarna achteraf betalen. Het pakket kwam keurig verpakt en snel binnen.

Spuitbussen

Grote keuze snelle levering. Alles klopte. Ik mis wel een goede handleiding bij de spuitbussen. Ben namelijk geen professional.

Groot succes

Een onbehandeld bamboe raamscherm met Decowax van Verfstop behandeld en het is erg mooi geworden!

Goed materiaal

Mooi materiaal en snel geleverd

Supersnelle levering

Vandaag besteld morgen in huis.

Goede prijs

Beste aanbieding, snel geleverd en goed verpakt.

Snelle en perfecte levering

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd product nog niet verwerkt

Snelle en correcte levering.

Dutch Colorado carboleum besteld. Super spul, dekt goed en ruikt totaal niet. Een enorm verschil met het spul wat ik vroeger gebruikte.

Snel geleverd goede prijs

super snel geleverd.

Goeie service

Klantvriendelijk en goedkoop

Goede verf tegen lage prijs, Vriedelijke verkoper die goed adviseert en altijd de beste oplossing heeft

Wederom weer uitstekend

Goede prijzen Goede site Snel gekocht en snel verzonden. De bestelling ook dit keer weer snel in huis & goed verpakt. Niets op aan te merken.

Niet aan te raden

Deze webshop raad ik niet aan. De geleverde verf was niet de RAL kleur die ik had gekocht.

Top bedrijf !

Goed advies, goede prijs en snelle levering. Top !

Goeie service en kwaliteit / prijsverhouding. Ik kom zeker terug

Zeer snelle reactie op mails gekregen, dus goeie service. De betonverf was ook snel geleverd. De hoeveelheid voor de prijs is ook erg netjes, blij mee. Ik kom zeker terug. 1 klein puntje, de verf was wel erg bezonken, donkere pigment zat echt voornamelijk onderin het 20L blik. Voor verzenden graag door de schudmachine.

Zeker niet voor herhaling vatbaar

Ik heb veel te weinig ontvangen. Ik heb al twee mails gestuurd en twee keer gebeld maar na 1,5 week heb ik nog steeds niet mijn geld teruggekregen waar ik recht op had. Zij hebben mij expres te weinig verf gegeven omdat de voorraad op was, zij hebben mij hier niet van op de hoogte gebracht wat ik echt niet netjes vind. Ik ben er zelf achterna aan het gaan want ik wil mijn geld terug krijgen. Daarom zou ik deze site nooit aanbevelen.

Zeer keurig bedrijf, snelle verzending. Ivm feestdagen nog ter info gevraagd wanneer er werd verzonden, waarna keurig snel antwoord. En gelukkig snelle verzending. Een absolute aanrader en hier bestel ik vaker!

Snel en netjes verzonden

netjes verpakt en snel verzonden.

Rijksweg 61 1906 BD Limmen

+31 (0)6 29 37 33 59