Jan vande velde

Snelle service en goed verpakt en zal in de toekomst nog artikelen hear willen kopen.

deskundig advies en tips, vriendelijke medewerker.

Ik had een aantal vragen over de te gebruiken ondergrond voor het onderwatergedeelte van m'n boot. De medewerker dacht goed mee over de te gebruiken lagen, verwerking en gaf tips.

Goed en deskundig advies, en snelle opvolging bij vragen

Ik had een 13 tal dingen besteld, een ervan was niet op voorraad, maar een 99,9% goed alternatief was, dus dat werd van hunh kant voorgesteld, waardoor de levering meteen de deur uit kon.

Voldeed aan de verwachting

Goede afhandeling, en perfect ingepakt en in goede staat ontvangen.

Levering duurde te lang . Belofte 2 dagen ,werd uiteindelijk 5 dagen

Bij een 2e levering was de bestelling wel binnen 2dagen .

Snelle levering en goed verzorgd

Snelle levering en goed verzorgd

Prima. Correct en snel geleverd.

Gewoon goed.

Onderdeel besteld snel geleverd. Helaas was deze stuk. Na 1 belletje de volgende dag een nieuwe in huis. Geen gezeur goed opgelost. Ik raad het iedereen aan hier te kopen

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, snelle service. Zeker een adres om bij terug te komen.

Snel en correct

Zeker een aanbeveling waard , met een nette prijs ,op naar de v logende bestelling 👍

Prima meegedacht toen gevraagde oplossing niet voorhanden was en alternatief verzonnen. Goed!

Helemaal top.

Ik heb mijn bestelling prima op tijd gekregen . De verf is ook goed . Ik kreeg er zelfs een emmer bij om de verf te mengen Als ik weer 2 componenten verf nodig heb bestel ik weer bij marinediscounter

Een week te laat

Het product is prima, maar de levering een drama. Overigens geeft marinediscounter geen track & trace dus is niet te achterhalen waar de verzending is.

Prima !! Zoals het hoort.

Fout gemaakt bij bestelling van kabels. Kon gewoon retour, geld terug twee dagen na afgifte bij de postagent. Fantastische service.

Goed en snel geleverd.

Mijn ervaring, nou ja ik heb geen kontakt gehad met de Marine Discounter telefonisch ,maar dat wil verdere niets zeggen. Wel een duidelijke site en ik denk de enigste ???? In Nederland waar je de Sigma Cover Primer 280 in een een liter kan bestellen????. Tenminste ik heb dat niet zo gauw kunnen vinden. Vandaar dat ik er blij mee ben Top.

Product en bezorging top

Product goed en snel geleverd. De bezorger belde ivm moeilijk te vinden adres, goede service!

Marinediscounter is prima maar DPD bezorging was eeb drama

Over marinediscounter prima tevreden! Goede producten tegen een goede prijs. De bezorging door DPD was echter een drama en ik heb zodoende erg lang op de producten moeten wachten met vrij weinig duidelijkheid vanuit DPD over wanneer en waar er bezorgd zou worden. Wellicht kan marinediscounter beter met een andere vervoerder in zee gaan...

Goede afhandeling

Producten goed verzorgd en goed verpakt verstuurd. Ja,top. C.T.

Eenvoudig bestellen maar veel extra kosten zoals levering

Helemaal top gewoon zoals het hoort !

Heb een bestelling geplaatst . En het werd netjes afgeleverd. terwijl ik niet thuis was. Werd ik gelijk gebeld door de bezorger. Die vroeg mij wat ik wou . Ik zij breng het maar naar de buurman zo gezegd zo gedaan. Ik kwam thuis en het lag zoals gezegd bij de buurman. Marinediscounter . Is een bedrijf wat de afspraken zeer goed nakomen. Echt een aanrader....

Keurig nette prijs voor de producten en bovendien snel geleverd

Ik zou hier zeker weer bestelen

Alles klopte perfect!

bestelling volgende dag geleverd zoals beloofd

Goed bedrijf mijn bestelling was goed verpakt en snel geleverd .