Makkelijk te verwerken

De delen die aan getast waren geschuurd en ontvet. 1ste laag laten drogen met 200 geschuurd en toen de 2de laag aan gebracht. Ook die geschuurd en voorzien van grondverf en toen 2 lagen glansverf

Zeer goede service

Zocht reddingsvest en hadden zeer mooie aanbieding, 1x gebruikt voor wedstrijd en daarna sterk gereduceerde prijs

Prima afhandeling bestelling

Web site waar producten goed zijn te vinden, bestelling geplaatst. Keurige bezorging op locatie.

Perfecte zaak

Had mijn bestelling binnen 3 dagen in n huis en meteen nog een geplaatst. Eerste x dat ik hier bestelde.

Top service!

Goede producten tegen mooie tarieven. De service is helemaal top!

Netjes en optijd geleverd

Nette communicatie via de email en track and trace. Goed verpakt en snel geleverd

Goed verzorgd

Bestelling goed verzorgd alleen wel een hele grote doos voor een flacon van 500 cl

Duidelijke communicatie.

Door heldere informatie een goede keuze kunnen maken. Je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent levering.

Geen gezeik, gewoon echt goed spul, zeer tevreden.

Snelle levering en doet wat het moet doen. Mijn boot beschermen tegen roest. Top product.

snel

Gewoon perfect

Zoals gewoonlijk alles perfect, van bestelling tot en met levering. Helemaal TOP !!

Volgende dag in huis klasse.

Even gebeld of het op voorraad was volgende dag in huis.

Wat een service directe levering ook telefonisch contact gehad en super vriendelijk ik ga zeker reclame maken

Levering met expres post zonder dat hierom is verzocht

Hele goede service

Bij Marinediscount wordt ik al jaren lang in de verf gezet

Altijd bereid om me te helpen met het onderhout van mijn houten kottertje. Steeds met goede service en vriendelijke onthaal.

Goed assortiment

Goede prijzen, vlotte levering

Uitstekende service en concurrerende prijzen. Ik kwam een uur na mijn bestelling tot de ontdekking dat ik nog iets wilde kopen. Om extra verzendkosten te vermijden kreeg ik de tip van Marine discounter om alsnog te bestellen, onder zelf afhalen. Beide producten kwamen toen zonder extra kosten mijn richting uit. Meedenkers!

zeer tevreden

gemakkelijke website,snelle en correcte levering aan aantrekkelijke prijs,aanrader

Snel en correctheid

geweldige snelle afhandeling van mijn bestelling.

wederom een zeer snelle levering van mijn bestelde antifouling,

Vertraging was snel geregeld

mijn pakket had vertraging door 1 product, heb een email gestuurd en dat product word nu na geleverd

Snel besteld, snel geleverd!

De antifouling was snel uitgezocht en besteld maar ook binnen 2 dagen geleverd. Top, mijn boot drijft weer zonder aangroei ;-)

Prima webwinkel met scherpe prijzen.

De site mag van mij overzichtelijker gemaakt worden. Niet helemaal duidelijk soms in overzicht.

Top geregeld

Antifouling besteld keurig afgeleverd in een emmer !! Ook al moet het werk nog beginnen de start is goed !

Het artikel was perfect verpakt

Het bestelde artikel is netjes op tijd aangekomen