Snel geleverd, en goedkoper dan de anderen !

Snel geleverd, nu nog iemand vinden die de verf er op smeert.

Mijn schilderprobleem

Zeer goede service en adviezen voor mijn schilder probleem voor met name de onderkant van mijn schip.

Vlug en voordelig

De bestelde verf is van goede kwaliteit en snel bezorgd.

In een woord. super

Super snelle levering, Ik bel op donderdag om 14:00 uur met de vraag kan het voor het weekend geleverd worden, en vrijdag al in huis. Service en klant vriendelijk heid echt goed.

Voordelig en vlug

Op de website wordt goede informatie gegeven en het bestelproces is simpel. De bestelde antifouling werd snel verzonden; jammer dat de aflevering fout liep, omdat er wegwerkzaamheden bij ons aan de gang zijn. Maar nadat ik had laten weten hoe de chauffeur bij ons kon komen, kwam het goed. De antifouling zit inmiddels op de boot.

De gevraagde info werd snel en correct gegeven. De levering verliep al even goed. In een woord uitstekend.

Ik had per ongeluk een verkeerde kleur besteld en dit hebben ze nog even snel aangepast voor me vlak voor die werdt opgestuurt. Hele prettige communicatie en uitstekende service

Zeer goede afhandeling

Het is gewoon goed en een vlotte levering met goede documentatie bedankt

Vakbekwaam en hulpzaam

Alhoewel ik maar een kleine bestelling plaatste, kreeg ik telefonisch prima advies en kon ik mijn bestelling zelfs dezelfde dag nog afhalen. Hulde!

Goed product en op tijd bezorgd volgens afspraak. Een duimpje waard.

Mijn eerste ervaring met Marinediscounter is prima bevallen. De professionele dieselbacteriereinger waar ik naar op zoek was kende ik al en de aangeboden prijs was zondermeer in orde.

Snel geleverd, product als beschreven

Snel goed geleverd.

juiste product snelle levering

Snelle service, product geleverd zoals besteld

Snelle service, product geleverd zoals besteld

Super zaak met behulpzame mensen!

Mooi assortiment en snelle levering. Bij afwijkende wensen is er telefonisch met de behulpzame medewerkers vaak een oplossing mogelijk.

Goed en snel

Makkelijk bestellen , zeer snelle levering en grote keus.

Uitstekend!

Prima geregeld en snel, bezorging altijd correct, bedankt mensen van Marinediscounter!!!!

Goede ervaring opgedaan

Vorig jaar een bestelling gedaan en verliep goed. Vandaar opnieuw besteld. Keurig opgebeld dat er in tweeën geleverd wordt omdat artikelen van elders moeten komen. Inmiddels alles ontvangen.

Hele goede service en uitleg.

Bij een vraag altijd perfecte en eerlijke uitleg.

Makkelijke webshop voor aanvullende informatie goed bereikbaar en vriendelijk geholpen.

Mijn reddingsvesten laten keuren door drukte bij het bedrijf duurde het wat langer, maar de service was helemaal goed, bovendien attente mensen aan de telefoon. Ik ga zeker meer gebruik maken van Marinediscounter

Goede service en een snelle levering van het artikel.

Telefonisch contact gehad en zeer goed geinformeerd zodat ik zeker wist wat ik moest bestellen.

Altijd vlotte en correcte levering

Erg tevreden over marinediscounter, verschillende keren een bestelling geplaatst en altijd snel en correct geleverd.

Marinediscounter is de beste vriend van mijn boot.

Zoals altijd was de bestelling mooi verzorgt en op tijd afgeleverd bij mij. Mijn Franse vriend en captain van een klassiek zeiljacht was heel verbaast toen ik hem de bestelde verf afleverde, twee dagen nadat hij besteld had. Dit product kon hij in Noord Frankrijk niet vinden.

Op tijd geleverd beschreven artikelen en goed verpakt

Goede servies en rap

S.middags besteld volgen morgen in huis .dus super