Een 60 ltr. ton besteld om mijn houtskool droog te houden in de buitenlucht. Mooie kleur, dezelfde kleur als mijn Black Bastard. Blij mee...!!!

Aanrader voor iedereen.

Zeer duidelijke site en een goede en snelle service. Eenmaal besteld dag erop al in de bus.

Persoonlijk contact, uitstekende service.

Ik koop al een aantal jaren bij Marinediscounter. Het is uitermate prettig om persoonlijk contact te hebben. Marinediscounter is voor mij bereikbaar, benaderbaar en nooit te beroerd om vragen te beantwoorden, je te helpen zoeken en advies te geven. O ja, en de prijs/kwaliteit verhouding is ook heel goed.

Top informatie , snelle levering .

Heb informatie gevraagd , weet er niet veel vanaf . Heb perfecte informatie ontvangen over welke primer en antie fouling . Daarom ook gelijk besteld bij Marine discounter . Volgend jaar weer !! Gr Frans .

?

Snel correct geleverd

Altijd uitstekende levering

Uitstekend, bedankt aan allen!

Perfecte service, sublieme afhandeling, keep up the good work mvg Aldo Haan

Snel besteld en geleverd.

Eenvoudig een bestelling geplaatst en dan ook nog vlot geleverd. Zeker een aanrader!

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

Normale ervaring, al is het maar een kleine bestelling.

Netjes afgehandeld

Had producten besteld maar zoals met veel artikelen momenteel was de levertijd langer dan gedacht en voor mij te laat. Zelfde dag de order geannuleerd en bedrag netjes direct terug gekregen.

Goed spul snel geleverd

Uitgebreid assortiment en snel geleverd

Prettig zaken te doen met Marinediscounter

Enthousiaste medewerkers aan de telefoon, en houden je goed op de hoogte, bezorgdienst was bijna op de afgesproken tijd aanwezig.

Goede en snelle levering!

Goede verzend wijze door de blikken verf in emmers te verzenden.

snel en accuraat

Na bestelling 1 component van een 2 componenten product werd ik direct gebeld of ik de juiste bestelling gedaan had.

Snel en vakkundig, zeer prettig winkelen. Goede webshop.

Geweldig geholpen

Door een onduidelijk heitje van twee kanten is het super opgelost, zal waar ik kan jullie aanbevelen

Overzichtelijke webshop met kwaliteitsmaterialen en snelle verzending

Overzichtelijke webshop met kwaliteitsmaterialen en snelle verzending

Kwaliteit artikelen en super snelle levering

Ooit ben ik begonnen met het bestellen van verf van het merk International bij Marinediscounter. Tot op de dag van vandaag bestel ik nog steeds mijn verf bij Marinediscounter. Gewoon top service en een verzorgde en snelle levering van mijn bestellingen.

Veel keuze, snelle levering - kortom: Prima!

Top webshop

Ik bestel nogal eens wat bij marine discounter en ze zijn altijd optijd met leveren

Top top service met echte vriendelijkheid

Goed advies, oplossings gericht en meedenkend. Snelle en vriendelijke service

Scherpe prijzen en snelle verzending

Voor ons Smartmarine.nl demobootje hebben we na persoonlijk advies, twee keer een bestelling geplaatst. Scherpe prijzen en snelle verzending. Een aanrader gewoon.

Top spulletjes!

Ventlatieschelpjes, paddenstoelventilatoren, uitstekende producten en rap geleverd, aan te bevelen!

Snelle levering, prima service.

Snelle levering. Prijstechnisch aantrekkelijk. Goede service. Aan te bevelen!

Snelle service, goede afhandeling

Goede bereikbaarheid telefonisch en mail