al jaren goed

Daar werken nog mensen die met je meedenken

Vlot geholpen, snel geleverd, mooie prijs.

Super snel geleverd vanaf de vaste wal naar Vlieland! Zonder problemen en of vertragingen, ook de meldingen van de vervoerder waren zeer goed!

Snelle, vlotte levering. Prima prijs kwaliteit verhouding. Uitstekend verpakt. De site om mijn spullen te bestellen.

Bestelling nooit binnen gekregen

Ik heb een bar meter bestelt en nooit binnengekregen

tevreden

vlotte levering nette prijzen en een goed assortiment.

Snelle levering.

Prima vlotte sevice

Nadat volgens mij de digitale bestelling niet goed was gegaan heb ik hierover gebeld. Daarbij werd alles prima opgelost en uitgelegd. Daarna werd bestelling vlot en correct geleverd.

snel levering vriendelijk personeel aan de telefoon

snel levering vriendelijk personeel aan telefoon

Voor caravan en boten liefhebbers DE beste winkel

Zeer snelle levering uitgebreid assortiment goede prijs kwaliteit verhouding prima website .Dus ik zou zeggen doen !!!!

Goede klantervaring

Persoonlijk en relevant. Omdat een product even niet leverbaar was nam men telefonisch contact op om een prima alternatief voor te stellen, super.

zeer vriendelijk en accuraat

ik heb al verschillende keren besteld dat gaat super ik doe wel eens wat verkeerd maar na een mailtje word he opgelost super begeleiding

goed product, verzorgd verpakt en keurig afgeleverd

goed product prima verpakt, overeenkomstig afspraak, aan geleverd

Heel erg tevreden met de snelle levering

Snelle levering bedankt

Supervriendelijk en top service

Ik was op zoek naar een onderdeel voor een reddingsvest, maar werd overal van het kastje naar de muur gestuurd. Met Marinediscounter gebeld. Zij hebben een en ander uitgezocht en belden mij vlot terug, maar helaas konden zij mijn probleem ook niet verhelpen (onderdeel wat niet los verkrijgbaar bleek te zijn). Zij gaven een aantal mogelijke oplossingen, maar ook een interessant alternatief. Daar ben ik uiteindelijk voor gegaan. Het is vooral de service en klantvriendelijkheid die ik erg gewaardeerd heb.

Prima bedrijf goede service!!

Snel en vakkundige.levering

goed gedaan

Snelle en goede levering waarvoor dank.

Levering snel en met een leuk presentje erbij. Prima producten. Handige site

Goeie site, prima en snelle levering. Leuk presentje

Een snelle levering op maandag besteld en donderdag in huis,En het is top kwaliteit de producten!

Goede prijs en snel geleverd

Prima prijs ten opzichte van andere leverancier, snel geleverd en goed en onbeschadigd aangekomen!

Artikel kwam de volgende dag, prima postorderbedrijf. Ze belde 5 minuten voordat ze er waren, erg prettig

Geen onverwachte ervaring, zoals het hoort.

Producten zijn, zoals omschreven op de website. Geleverd volgens afspraak. Tevreden.

Aanbod is conform wens

Snelle levering van goede producten!

Sinds oktober ben ik bezig met mijn eerste grote bootproject. Een complete refit, en een compleet nieuw verfsysteem onderwater, bovenwater en binnen. Ik bestel al mijn verf bij Marinediscounter, en het wordt altijd supersnel geleverd, mooi verpakt in een handige emmer waar je de boel in kan mengen. Ook heb ik ze eens opgebeld voor advies, en ze hebben me toen professioneel advies gegeven over mijn verfsysteem. En dat ook nog eens allemaal tegen hele schappelijke prijzen!

Eerste keer wat besteld hier

Super snel geleverd die hele mooie davits En niet duur Echt top!