Perfect bedrijf

Levert volgens afspraak en bij retour wordt alles snel afgehandeld Had gebeld en werd keurig te woord gestaan kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

Topzaak

Ik wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen, ook als de vraag eens iets lastiger te beantwoorden is. Prijsniveau en leveringssnelheid zijn dik in orde. Absolute aanrader!

Producten goed omschreven en snel geleverd. Ook de betaling ging vlekkeloos!

Ruime keus goede prijzen

Een echte waterwinkel ! je wordt ook on line goed geholpen

Super service, vriendelijke mensen en snelle bezorging

Bij jullie is afspraak ook afspraak.

Mijn bestelling is keurig bezorgt en ook nog lekker snel.

Al veel bij dit bedrijf besteld

Snel alles in huis

Uitstekend!!!!

Onverwacht was ik vlak voor het weekend door mijn voorraad primer heen. Even telefonisch benaderd, vrijdag besteld en op zaterdag werd het keurig afgeleverd. Top! Fast en reliable. Aanrader

snelle levering goede kwaliteit

Top mooie boordlichyen

Top snelle levering en scherpe prijzen!

Regelmatig bestel ik hier materiaal en altijd heb ik het op tijd!

Mijn ervaring met Marinediscounter prima.

De webshop van Marinediscounter is een voorbeeld hoe een webshop dient te werken. Deskundige uitleg en vriendelijk over de telefoon, en ze doen gewoon wat ze beloven. Verder keurig netjes ingepakt, en snelle levering. Met vriendelijke groet, Arjan Trouw

goed verzorgd

prima service, echter om zo'n klein pakje in een grote doos te verpakken is belachelijk! Bovendien dragen de verpakkingskosten niet bij aan een goed logistiek beleid! zo kan er absoluut geen winst meer worden gemaakt!

uitstekend en vlotte bediening

zie boven

UItstekend

Het was maar een kleine bestelling: twee zoutpillen voor mijn automatische zwemvesten. Snel bezorgd, helemaal niets op aan te merken.

Keurig geleverd

Alles duidelijk gecommuniceerd en keurig afgeleverd!

fantastisch weer een snelle en goede levering ontvangen

prima geregeld en snel

freundlich und zuverlässig

optimale Abwicklung der etwas komplizierten Bestellung

Al jaren ben ik zeer tevreden over de service van Marinediscounter

Altijd behulpzaam, snelle levering en goede opvolging als er opmerkingen zijn. Prima service, houden zo!

Gewoon top !

Professionele verpakking. Na enkele maanden stopte mijn ventilator ermee. Na terugzending was het even wachten maar kreeg gewoon een nieuwe, en dat noem ik top service

Helaas werd er niet gereageerd op de eerste bestelling die niet leverbaar bleek. Door mijn telefoontje alternatief voorgesteld en verder prima afgewikkeld.

Topzaak

Goede site vriendelijke mensen artikelen op voorraad snelle levering

Prima winkel!

De spullen worden netjes verpakt en op tijd geleverd. De lak werkt prima.

betrouwbare leverancier met persoonlijke service

denkt mee

Goed advies en snelle levering

Netjes op tijd geleverd!

We hadden alles snel nodig maar alles kwam de volgende dag volgens afspraak binnen.

kanaalweg 31 8861 VA Harlingen