Goede prijs en snel thuisbezorgd

Antifouling besteld op een maandag. Omdat ik er beslist woensdag wou gebruiken en nu nog niet voorradig was, zou ik het zelf ophalen als het er was. Dus geen verzendkosten. Wat schetste mijn verbazing: het werd dinsdag thuis bezorgd.

Super.

Super duidelijke site snelle levering

Geheel vlgns verwachting

super service altijd

makkelijk te bestellen, snelle service.

Prima website, veilig geleverd.

Prima in orde

Vlotte en perfecte levering. Ruimenassortiment met hele nette prijzen.

Goedkoop en snel geleverd en product is heel goed , sigma natuurlijk .

top bedrijf waar goed mee is te handelen

had antifouling op hars basis bleek dat het bij ons niet toe gepast kon worden te hoog zout gehalte in het water, maar terug name was geen probleem en heb het bedrijf al bij verschillende mensen op de jachthaven aangeraden

Verliep goed en vlot

Ondanks een kleine vertraging had ik mijn bestelling binnen 5 dagen voor een lage prijs

Snelle levering, laagste prijs

Fijn dat er snel geleverd wordt als je er te laat achter komt dat je nog antifouling nodig hebt !

vlot en goedkoop

vlot en goedkoop

Prima prijzen en snelle verzending

Ruim assortiment met goede prijzen, snelle en goed verpakte verzending.

Ik ga zeker opnieuw kopen

Zeer correct en volledig en zeker prijsbewust een topper

Goede snelle levering, en goede informatie ontvangen

Mijn verf bestelling was in zeer goede staat geleverd en ook snel, na telefoon gesprek werd eerlijk verteld dat zwart (antifouling) uitverkocht was en dat het langer zou duren of als ik andere kleur (blauw) nam wel gelijk geleverd kon worden. Met de aluminium anodes helaas geen t&t code gehad waardoor ik dacht dat hetzelfde bedrijf zou leveren en toen ik geen anodes vond even kort mailtje gestuurd waar ik vriendelijk antwoord op gekregen heb dat deze door een ander bedrijf verstuurd zou worden. Mocht er een puntje zijn dan is het een t&t code voor de bestelling (verf wel gehad)

Cool

All ok !

Ok maar de transporteur transmission is niet goed

Transmission in België geeft aan 'niet thuis' En dat is onzin Wou gewoon sneller naar huis denk ik Tevreden over Marinediscounter

Een zaak die Creative is en mee denkt

Ondanks de slechte leveringen van de toe leverancier, toch tot een goede oplossing komen ze denken met je mee.

Meerdere keren een bestelling gedaan. Naar volle tevredenheid.

Duidelijke site en niet te duur. Goede producten en snelle levering.

snel en accuraat

Goede snelle afhandeling van de bestelling.

Ontzettend goede kwaliteit en service!

Heel wat verf gekocht voor de refit van mijn boot, en ik ben ontzettend tevreden met de kwaliteit van de verf, de prijs en de snelle levering. Echt een top bedrijf!

slecht

Eind februari besteld, nu op 22 maart nog steeds niks ontvangen. Uitleg gekregen, eerst was iets niet op voorraad. Daarna was het naar een verkeerd adres gestuurd en willen ze wachten tot het retour is voordat ze het naar mij sturen. Ondertussen wacht ik al een maand en staat het vaarseizoen voor de deur.

Prima communicatie

Kreeg bericht, dat mijn bestelling vertraging had opgelopen. Na een telefoontje was de bestelling bezorgd.

alles netjes en snel geleverd

snel en perfect geleverd

Prima services

Goede prijs, makkelijk bestellen en vlot geleverd, aanrader voor booteigenaren.

Snelle levering en scherp geprijsd

Snelle levering en scherp geprijsd