Prettig en vriendelijk contact en uitstekende service

Toen wij een pianist wilden boeken voor ons 50-jarige bruiloft diner heeft Thomas voor ons de muzikale omlijsting verzorgd. Alle muziekgenres zijn de revue gepasseerd en zijn bijdrage heeft zeker geleid tot een prachtig feest. 5 sterren is hier zeker op zijn plaats en wij bevelen hem bijzonder bij u aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Thomas gaf een prachtige muzikale omlijsting aan de dag van Envida die plaatsvond in de mooie St. Jans kerk op het Vrijthof in Maastricht. De 450 aanwezigen hebben kunnen genieten van een zeer gevarieerd muziekspel en tevens fungeerde hij als begeleider van de aanwezige zangeres. Pure emotie...kippenvel!! Top pianist...prettig persoon...absoluut aan te bevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijn contact; denkt mee met families voor de muzikale invulling van een afscheidsplechtigheid; komt keurig de gemaakte afspraken na. Thomas is zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Thomas heeft schitterend gespeeld op de uitvaart van mijn moeder. Ik kende hem voordien niet, maar al bij het eerste contact gaf hij het vertrouwen er muzikaal iets bijzonders van te kunnen maken. Dat heeft hij zeker waargemaakt. Veel positieve reacties achteraf. Houdt zich aan afspraken. Bovendien een fijn mens!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi en goed piano spel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

9/10. Genodigden waren zeer lovend over het optreden!

Er waren 150 genodigden en het geluid kwam net niet goed genoeg door in de feestzaal. Luidsprekers aan te raden toch.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Thomas Alexander beschikt over een ontwapenende aard mensen te binden door middel van zijn pianospel. Als een moderne 'ratenvanger van Hamelen' boeit hij met zijn veelzijdige muziekkennis het aanwezige publiek en is hierdoor een onlosmakelijk onderdeel van ons event geworden. Van klassiek tot moderne popnummers, alles is mogelijk. Een echte aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Huiskamer concert gehad van Thomas die inmiddels al voor de achtste maal bij ons speelt; dat zegt toch eigenlijk al genoeg! 20 van onze muzikale vrienden dragen hem op handen. Een fantastische muzikant en een gezellige gast in ons midden. we houden gewoon van hem!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Altijd een beetje spannend als je zoiets organiseert. We wilden een huiskamerconcertje in intieme sfeer en dat kregen we. En meer ook nog. Thomas was gewoon super. Intieme muziek, indrukwekkend virtuoos gebracht, tikkeltje speels en humoristisch ook... Alle gasten (vrienden, familie, muziekkenners) waren unaniem vol lof. Tot vandaag horen we wat een geweldige ervaring het was. Kortom: verwachtingen ingelost (check!) en overtroefd! Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bij de crematie van mijn vader wilde ik snel een goede pianist regelen. Na met Thomas een fijn telefoongesprek gehad te hebben waarin hij zelfs een stukje piano heeft gespeeld, wist ik zeker dat ik graag wilde dat hij piano kwam spelen. Gelukkig kon hij op de dag van de crematie. We hebben contact gehad over welke nummers ik graag wilde dat hij speelde. Ook is het fijn dat Thomas zichzelf niet op de voorgrond zet. De dag zelf liep soepel en het piano spel voegde echt iets toe. Thomas ik hoop dat we nog een keer naar je prachtige piano spel mogen luisteren bij een leukere gelegenheid. Bedankt!

Ga vooral zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Pianist van hoge kwaliteit. Speelt klassiek, jazz en populair. Fantastisch optreden tijdens ons lustrum diner. Een aanrader !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Thomas heeft prachtig gespeeld op onze bruiloft. Ik, als bruid zijnde, wilde graag een nummer zingen voor de bruidegom. Thomas was heel flexibel in het oefenen hiervan, wat erg prettig was. Thomas heeft een hele vriendelijke, enthousiaste, open houding. We hebben de samenwerking als heel positief ervaren en we zouden hem zeker nog een keer boeken voor bijzondere gelegenheden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Thomas, ik ben een beetje jaloers, want voor mij ben je de exponent van alleen maar talent! Ik verbaas me steeds weer over de grote souplesse waarmee je werkelijk alles wat je gevraagd wordt, virtuoos, loeprein en transparant, in de meest spreekwoordelijke eenvoud, ’zomaar’ uit je hoofd, via beide handen naar de toetsen doet glijden. Om het even in welke omgeving ik je tegenkom; in alle gevallen creëer je vol overgave en snelheid de juiste magische sfeer, wanneer jij je onwezenlijk omvangrijke repertoire uit de hoge hoed tovert en het bij herhaling voor mekaar krijgt je publiek te biologeren en mij te fascineren, zelfs laat duizelen. Dat fenomeen maakt, dat ik iedereen moet aanraden op zijn minst toch één keer aanwezig te zijn bij een van je optredens, al was het alleen maar om die ervaring op te doen. Thomas, jong...; je bent keer op keer overweldigend! Toppie!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De muziek van Thomas Alexander is uniek in sfeer en kwaliteit. Een lust voor het oor!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Echte professionele speler. Betrouwbaar en correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een huiskamerconcert van Thomas bijgewoond: één groot feest! Van ontroerend mooie Schubertstukken tot Charles Aznavour en echte meezingers. Thomas vertolkt alles op fenomenale wijze en is daarnaast ook nog eens uiterst charmant, geïnteresseerd en gezellig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kan snel schakelen. Was perfect op tijd en was goed optreden!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Excellent!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Via een zoekslag op internet toevallig op de site van Thomas gekomen en dat bleek een succesvolle treffer! Telefonisch en via e-mail hebben we het e.e.a. afgestemd en op de dag van onze bruiloft is het precies gegaan zoals afgesproken. Thomas is een enthousiaste, opgewekte en gemotiveerde man die kundig en met veel plezier de muzikale omlijsting van onze bruiloft heeft verzorgd. Niet alleen wij maar ook onze gasten waren erg te spreken over Thomas, zowel over zijn spel als over hem als persoon. Hij speelt goed in op de sfeer en wensen van gasten. Ik zou hem zeker aanraden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Thomas Alexander is een vakman en een speciale virtuoos op het piano klavier... vaak is hij poeslief voor de toetsen, maar soms stormt hij als een wild beest dat de meest hemelse noten doet weerklinken uit de klankkast van z'n piano. Thomas Alexander is een absolute aanrader om uw publiek te entertainen. Wij wensen u allen heel veel luisterplezier met de snelle vingers van Thomas Alexander. Succes. Godfried Wouters +32.495251166

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een vakkundige en passievolle muzikant die van ieder optreden een bijzonder moment weet te maken. Meerdere klassieke concerten van Thomas mogen beleven... in een woord.... betoverend! Maar ook bij feesten en evenementen weet hij de gasten op hoog niveau te entertainen. Absoluut een aanrader!!

Geen.

Over A touch of Ivory - Thomas Alexander Piano