10

Onze bruiloft was compleet dankzij Thomas!

Wij hadden een prachtige bruiloft in België waar Thomas bij de ceremonie en op de receptie prachtig heeft gespeeld. Hij luisterde goed naar onze wensen en we hadden regelmatig contact over de voorbereidingen wat voor ons erg prettig was. Daarnaast hebben we alleen maar lovende kritieken van onze gasten gekregen die onze pianist geweldig vonden. Zijn arsenaal is flink en hij kent veel liedjes uit zijn hoofd. Wij zouden hem zeker aanraden!

10

Thomas Alexander maakte een mooie ceremonie geweldig!

Thomas heeft de ceremonie van ons huwelijk voorzien van muziek en dit was een verassing voor de bruid. Al vanaf het eerste contact luisterde Thomas precies naar mijn wensen. Deze waren op mijn verzoek vrij specifiek met ingewikkelde stukken en speelstijlen. Een paar dagen voor de grote dag heeft Thomas nog proefgespeeld en kreeg ik er al alle vertrouwen in dat alles goed zou gaan. Op de grote dag zelf overtrof zijn spel alle verwachtingen. Het effect van prachtige live muziek is onbeschrijfelijk. Thomas heeft de mooiste dag nog mooier gemaakt! Hij de de meest getalenteerde muzikant waar ik ook mee heb samengewerkt!

10

Van grote toegevoegde waarde op onze bruiloft!

Thomas Alexander heeft tijdens het diner op onze bruiloft gespeeld. Hij kan fantastisch spelen en weet een leuke diversiteit aan te brengen in de muziek. Tevens staat hij open voor verzoek nummers en houd hij in de gaten of zijn muziek goed aansluit bij het publiek. Het volume was perfect en het creëerde een hele mooie sfeer. Thomas Alexander zelf vonden wij een sympathieke man met een verzorgd voorkomen. Wij zouden hem zeker weten aanraden!

10

Zeer vakkundig, professioneel en vriendelijk!

Thomas heeft bij de uitvaart van mijn vader diverse pianomuziek gespeeld. Hij is professioneel en vakkundig dat is in alles terug te zien.

10

Als een zeer goede wijn bij een culinair diner

Alexander hartelijk dank! Uw piano muziek en kunsten, het aanvoelen van ons gezelschap en daar juist op inspelen, hebben vast en zeker bijgedragen tot een mooie herinnering aan de 50ste verjaardag van Frank. Het moeiteloos overgaan van het ene verzoek naar het andere verzoek, getuigde van professionalisme. Dank, veel dank

10

Prettig en vriendelijk contact en uitstekende service

Toen wij een pianist wilden boeken voor ons 50-jarige bruiloft diner heeft Thomas voor ons de muzikale omlijsting verzorgd. Alle muziekgenres zijn de revue gepasseerd en zijn bijdrage heeft zeker geleid tot een prachtig feest. 5 sterren is hier zeker op zijn plaats en wij bevelen hem bijzonder bij u aan.

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Thomas gaf een prachtige muzikale omlijsting aan de dag van Envida die plaatsvond in de mooie St. Jans kerk op het Vrijthof in Maastricht. De 450 aanwezigen hebben kunnen genieten van een zeer gevarieerd muziekspel en tevens fungeerde hij als begeleider van de aanwezige zangeres. Pure emotie...kippenvel!! Top pianist...prettig persoon...absoluut aan te bevelen!

10

Pluspunten

Fijn contact; denkt mee met families voor de muzikale invulling van een afscheidsplechtigheid; komt keurig de gemaakte afspraken na. Thomas is zeker aan te bevelen.

10

Pluspunten

Thomas heeft schitterend gespeeld op de uitvaart van mijn moeder. Ik kende hem voordien niet, maar al bij het eerste contact gaf hij het vertrouwen er muzikaal iets bijzonders van te kunnen maken. Dat heeft hij zeker waargemaakt. Veel positieve reacties achteraf. Houdt zich aan afspraken. Bovendien een fijn mens!

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooi en goed piano spel.

9

Pluspunten

9/10. Genodigden waren zeer lovend over het optreden!

Verbeterpunten

Er waren 150 genodigden en het geluid kwam net niet goed genoeg door in de feestzaal. Luidsprekers aan te raden toch.

10

Pluspunten

Thomas Alexander beschikt over een ontwapenende aard mensen te binden door middel van zijn pianospel. Als een moderne 'ratenvanger van Hamelen' boeit hij met zijn veelzijdige muziekkennis het aanwezige publiek en is hierdoor een onlosmakelijk onderdeel van ons event geworden. Van klassiek tot moderne popnummers, alles is mogelijk. Een echte aanrader!

10

Pluspunten

Huiskamer concert gehad van Thomas die inmiddels al voor de achtste maal bij ons speelt; dat zegt toch eigenlijk al genoeg! 20 van onze muzikale vrienden dragen hem op handen. Een fantastische muzikant en een gezellige gast in ons midden. we houden gewoon van hem!

10

Pluspunten

Altijd een beetje spannend als je zoiets organiseert. We wilden een huiskamerconcertje in intieme sfeer en dat kregen we. En meer ook nog. Thomas was gewoon super. Intieme muziek, indrukwekkend virtuoos gebracht, tikkeltje speels en humoristisch ook... Alle gasten (vrienden, familie, muziekkenners) waren unaniem vol lof. Tot vandaag horen we wat een geweldige ervaring het was. Kortom: verwachtingen ingelost (check!) en overtroefd! Top!

10

Pluspunten

Bij de crematie van mijn vader wilde ik snel een goede pianist regelen. Na met Thomas een fijn telefoongesprek gehad te hebben waarin hij zelfs een stukje piano heeft gespeeld, wist ik zeker dat ik graag wilde dat hij piano kwam spelen. Gelukkig kon hij op de dag van de crematie. We hebben contact gehad over welke nummers ik graag wilde dat hij speelde. Ook is het fijn dat Thomas zichzelf niet op de voorgrond zet. De dag zelf liep soepel en het piano spel voegde echt iets toe. Thomas ik hoop dat we nog een keer naar je prachtige piano spel mogen luisteren bij een leukere gelegenheid. Bedankt!

Verbeterpunten

Ga vooral zo door

10

10

Pluspunten

Pianist van hoge kwaliteit. Speelt klassiek, jazz en populair. Fantastisch optreden tijdens ons lustrum diner. Een aanrader !

10

Pluspunten

Thomas heeft prachtig gespeeld op onze bruiloft. Ik, als bruid zijnde, wilde graag een nummer zingen voor de bruidegom. Thomas was heel flexibel in het oefenen hiervan, wat erg prettig was. Thomas heeft een hele vriendelijke, enthousiaste, open houding. We hebben de samenwerking als heel positief ervaren en we zouden hem zeker nog een keer boeken voor bijzondere gelegenheden!

Verbeterpunten

Geen

10

Pluspunten

Thomas, ik ben een beetje jaloers, want voor mij ben je de exponent van alleen maar talent! Ik verbaas me steeds weer over de grote souplesse waarmee je werkelijk alles wat je gevraagd wordt, virtuoos, loeprein en transparant, in de meest spreekwoordelijke eenvoud, ’zomaar’ uit je hoofd, via beide handen naar de toetsen doet glijden. Om het even in welke omgeving ik je tegenkom; in alle gevallen creëer je vol overgave en snelheid de juiste magische sfeer, wanneer jij je onwezenlijk omvangrijke repertoire uit de hoge hoed tovert en het bij herhaling voor mekaar krijgt je publiek te biologeren en mij te fascineren, zelfs laat duizelen. Dat fenomeen maakt, dat ik iedereen moet aanraden op zijn minst toch één keer aanwezig te zijn bij een van je optredens, al was het alleen maar om die ervaring op te doen. Thomas, jong...; je bent keer op keer overweldigend! Toppie!

10

Pluspunten

De muziek van Thomas Alexander is uniek in sfeer en kwaliteit. Een lust voor het oor!

10

Pluspunten

Echte professionele speler. Betrouwbaar en correct

Verbeterpunten

Geen

10

Pluspunten

Geweldig

10

Pluspunten

Een huiskamerconcert van Thomas bijgewoond: één groot feest! Van ontroerend mooie Schubertstukken tot Charles Aznavour en echte meezingers. Thomas vertolkt alles op fenomenale wijze en is daarnaast ook nog eens uiterst charmant, geïnteresseerd en gezellig!

10

Pluspunten

Kan snel schakelen. Was perfect op tijd en was goed optreden!