Onze bruiloft was compleet dankzij Thomas!

Wij hadden een prachtige bruiloft in België waar Thomas bij de ceremonie en op de receptie prachtig heeft gespeeld. Hij luisterde goed naar onze wensen en we hadden regelmatig contact over de voorbereidingen wat voor ons erg prettig was. Daarnaast hebben we alleen maar lovende kritieken van onze gasten gekregen die onze pianist geweldig vonden. Zijn arsenaal is flink en hij kent veel liedjes uit zijn hoofd. Wij zouden hem zeker aanraden!

Thomas Alexander maakte een mooie ceremonie geweldig!

Thomas heeft de ceremonie van ons huwelijk voorzien van muziek en dit was een verassing voor de bruid. Al vanaf het eerste contact luisterde Thomas precies naar mijn wensen. Deze waren op mijn verzoek vrij specifiek met ingewikkelde stukken en speelstijlen. Een paar dagen voor de grote dag heeft Thomas nog proefgespeeld en kreeg ik er al alle vertrouwen in dat alles goed zou gaan. Op de grote dag zelf overtrof zijn spel alle verwachtingen. Het effect van prachtige live muziek is onbeschrijfelijk. Thomas heeft de mooiste dag nog mooier gemaakt! Hij de de meest getalenteerde muzikant waar ik ook mee heb samengewerkt!

Van grote toegevoegde waarde op onze bruiloft!

Thomas Alexander heeft tijdens het diner op onze bruiloft gespeeld. Hij kan fantastisch spelen en weet een leuke diversiteit aan te brengen in de muziek. Tevens staat hij open voor verzoek nummers en houd hij in de gaten of zijn muziek goed aansluit bij het publiek. Het volume was perfect en het creëerde een hele mooie sfeer. Thomas Alexander zelf vonden wij een sympathieke man met een verzorgd voorkomen. Wij zouden hem zeker weten aanraden!

Zeer vakkundig, professioneel en vriendelijk!

Thomas heeft bij de uitvaart van mijn vader diverse pianomuziek gespeeld. Hij is professioneel en vakkundig dat is in alles terug te zien.

Als een zeer goede wijn bij een culinair diner

Alexander hartelijk dank! Uw piano muziek en kunsten, het aanvoelen van ons gezelschap en daar juist op inspelen, hebben vast en zeker bijgedragen tot een mooie herinnering aan de 50ste verjaardag van Frank. Het moeiteloos overgaan van het ene verzoek naar het andere verzoek, getuigde van professionalisme. Dank, veel dank

Prettig en vriendelijk contact en uitstekende service

Toen wij een pianist wilden boeken voor ons 50-jarige bruiloft diner heeft Thomas voor ons de muzikale omlijsting verzorgd. Alle muziekgenres zijn de revue gepasseerd en zijn bijdrage heeft zeker geleid tot een prachtig feest. 5 sterren is hier zeker op zijn plaats en wij bevelen hem bijzonder bij u aan.

Pluspunten

Thomas gaf een prachtige muzikale omlijsting aan de dag van Envida die plaatsvond in de mooie St. Jans kerk op het Vrijthof in Maastricht. De 450 aanwezigen hebben kunnen genieten van een zeer gevarieerd muziekspel en tevens fungeerde hij als begeleider van de aanwezige zangeres. Pure emotie...kippenvel!! Top pianist...prettig persoon...absoluut aan te bevelen!

Pluspunten

Fijn contact; denkt mee met families voor de muzikale invulling van een afscheidsplechtigheid; komt keurig de gemaakte afspraken na. Thomas is zeker aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Pianist van hoge kwaliteit. Speelt klassiek, jazz en populair. Fantastisch optreden tijdens ons lustrum diner. Een aanrader !