Pluspunten

Via een zoekslag op internet toevallig op de site van Thomas gekomen en dat bleek een succesvolle treffer! Telefonisch en via e-mail hebben we het e.e.a. afgestemd en op de dag van onze bruiloft is het precies gegaan zoals afgesproken. Thomas is een enthousiaste, opgewekte en gemotiveerde man die kundig en met veel plezier de muzikale omlijsting van onze bruiloft heeft verzorgd. Niet alleen wij maar ook onze gasten waren erg te spreken over Thomas, zowel over zijn spel als over hem als persoon. Hij speelt goed in op de sfeer en wensen van gasten. Ik zou hem zeker aanraden!

Pluspunten

Thomas Alexander is een vakman en een speciale virtuoos op het piano klavier... vaak is hij poeslief voor de toetsen, maar soms stormt hij als een wild beest dat de meest hemelse noten doet weerklinken uit de klankkast van z'n piano. Thomas Alexander is een absolute aanrader om uw publiek te entertainen. Wij wensen u allen heel veel luisterplezier met de snelle vingers van Thomas Alexander. Succes. Godfried Wouters +32.495251166

Pluspunten

Een vakkundige en passievolle muzikant die van ieder optreden een bijzonder moment weet te maken. Meerdere klassieke concerten van Thomas mogen beleven... in een woord.... betoverend! Maar ook bij feesten en evenementen weet hij de gasten op hoog niveau te entertainen. Absoluut een aanrader!!

Geen.

Over A touch of Ivory - Thomas Alexander Piano