Fijne en persoonlijk klantenservice!

De klantenservice nam persoonlijk contact om de levering door te spreken. Het gemak van een webshop met persoonlijk contact en advies. De jongens van VVEP staan voor je klaar.

Zeer goed!

Mijn bestelling binnen 24 uur mogen ontvangen! Super service en fijn contact gehad met de medewerkers. Helemaal top!

Pluspunten

De bestelling zou binnen 5 tot 9 werkdagen geleverd worden. 2 dagen na dat ik de bestelling geplaatst had, werd het al geleverd. Super snel.

Pluspunten

Prettige in de communicatie, snelle en zorgvuldige afhandeling.

Pluspunten

Denkt mee en handelt snel.

Pluspunten

Prima bedrijf en levert ook prima producten tegen scherpe prijzen! Geen enkel probleem om speciale verzoeken in te willigen. Levering snel volgens afspraak. Een klein garantie dingetje werd snel opgepakt en helemaal naar wens afgehandeld. Voor een volgende bestelling zal ik zeker eerst VVEP benaderen.

nou nee, eigenlijk niet.

Pluspunten

Geven meteen een scherpe prijs zonder te onderhandelen en leveren direct uit voorraad. Zeer klantgericht, altijd bereid een stap extra te doen, als er iets misgaat bij levering (1 keer gebeurd buiten schuld van VVEP) wordt dit onmiddellijk opgelost.

Pluspunten

De medewerkers waren vriendelijk en met kennis van zaken. Veel productaanbod. Daarnaast een snelle levering, erg prettig.

Pluspunten

Wij vinden het vooral fijn dat het bedrijf de tijd voor je neemt en goed advies geeft. Daarnaast zijn we erg tevreden over de kwaliteit van onze aankopen; statafel Pro met bijhorende statafelhoezen en barkrukken.

Hebben we niet..

Pluspunten

Voor onze vereniging hebben we statafelhoezen besteld. Ze werden erg vlot geleverd en hadden precies de gewenste kleur. Telefonisch nog wat praktische tips gekregen over hoe de stretchhoezen het vlotst over een statafel te krijgen. Ik ben erg blij met de snelle levering en persoonlijke aandacht. Mochten we in de toekomst statafels of stoelen nodig hebben, dan kijk ik eerst bij VVEP.

Pluspunten

Ik heb bij VVEP statafels besteld welke uitermate goed bevallen! Een hele goede kwaliteit dat zie je aan alles en eenvoudig te gebruiken. Zien er daarnaast luxe en robuust uit. Ook de statafelrokken bevallen prima. Na het wassen zien ze er weer als nieuw uit.

tevreden!

Pluspunten

Heb een paar klapstoelen besteld waarbij de levertijd 1 tot 3 dagen was. De volgende dag al binnen en goed verpakt, Top