Nog nooit langer dan een dag op een bestelling hoeven wachten. En ze versturen het zo dat er niks mis mee kan gaan. Super!!

Snelle service, super ondersteuning. Super blij :)

Voor het eerst een bestelling bij Bovino geplaatst. Lehman champagne flutes, product precies naar wens, snel geleverd, duidelijke communicatie, de eerste bestelling van velen. Doordat ik een vrij druk leven heb mis ik vaak de mogelijkheid om rustig de tijd te nemen bij de slijterij. Dit is de perfecte oplossing, enorm blij dat ik deze webshop tegen het lijf ben gelopen. Bij deze hulde voor alle werknemers!

Wauw

Zeer snelle levering…. Netjes verpakt … een aanrader

Uitstekend verpakt en snelle bezorging!

Al eerder glazen besteld bij Bovino. Goede service en professionele verpakking!

Supersnelle levering

Mooie producten, fijn persoonlijk contact en snelle levering. Mijn favoriete webshop voor relatiegeschenken.

uitstekend

snelle levering. top verpakt.

Levering keurig geleverd

Snelle levering, mooie wijnen

Bovino weet altijd snel te leveren. Ideaal voor een last minute cadeau bijvoorbeeld. De bestelling wordt goed stevig verpakt voor verzending en een cadeauverpakking kan ook meegeleverd worden. De wijnen zijn geweldig en altijd een succes (en dat is natuurlijk waar het echt om gaat!). Er zijn wijnen van een aantal zeer mooie wijnhuizen in het assortiment opgenomen. Bij ons zijn Baron de Ley en Simonsig de absolute favorieten. Het is intussen echt al een begrip geworden; mijn ouders zijn altijd enthousiast als ik ze ‘een baronnetje’ cadeau doe!

Mooi aanbod en leuke acties

Bovino heeft een mooi aanbod, supersnelle levering en regelmatig aantrekkelijke acties.

Snelle levering + mooi product

De ice bags werden de volgende dag, op zaterdag, al geleverd met PostNL! Ideaal dus. Bedankt!

Top Quality Selection, next day delivery!

I was out of of rose and quickly needed some top quality Bandol. Bovino had it, at a fair price, and delivered next day at no charge. Perfect service just as my previous orders from hem.

Snel, en precies zoals het hoort geleverd!

Hele leuke aktie, was bij bestelling niet helemaal duidelijk dat er een extra bij zou zitten , maar na een kort mailtje naar Christel was het helemaal duidelijk. Alles netjes verpakt en super snel in huis. Precies volgens afspraak, fijn als het gaat zoals het hoort , super fijn bedrijf om te bestellen.

Top producten en snelle levering

Top producten en snelle levering

Heerlijke wijnen

Super tevreden, goede website, heerlijke wijnen, altijd mooie aanbiedingen, Snelle levering dwz volgende dag al in huis!

Doen wat ze zeggen

Goede wijnen en aanbiedingen met goede adviezen. En dan een mooie prijs en snel geleverd. Altijd goed verpakt.

Snelle levering en stevig verpakt.

Goede levering op tijd

Mooi product. Levering conform afspraak

Prachtige Lehmann Jamesse champagneglazen voor een goede prijs.

Goed verpakt en snelle levering

Goede en snelle levering

Vlot, duidelijk, meedenkend.

Binnen een paar uur al een mail met de mededeling dat de gekozen verpakking niet zou lukken. Duidelijk alternatief aangeboden. Top geregeld.

Prijs, kwaliteit en kwantiteit TOP

Zeer uitgebreide keuze veel veel wijnlanden. Vlotte levering. Kortom een aanrader.

Vlugge correcte levering

1 dag na de bestelling een correcte levering . Top service!

Ben al jaren klant en nog nooit problemen gehad, heel gemakkelijk besteld en altijd goed afgeleverd.

Snelle levering duidelijke site

Ik had op woensdag een bestelling geplaats en dit werd direct de donderdag al bezorgd. Duidelijke orderbevestiging; en status van levering.

Snel geleverd en heerlijke wijn

Lekkere wijn voor een prima prijs....en het wordt nog thuisbezorgd ook.....wat wil een mens nog meer!

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 7.000 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.