Je krijgt wat er is beloofd

Overzichtelijke site Snelle levering en goed verpakt En wat een mooie glazen heel blij mee Ik de toekomst bestel ik zeker weer bij jullie

Perfecte levering

Bestelling gedaan, volgende dag in huis. Wijn was zeer goed verpakt, dank daar voor! En de wijn, Riesling van De Apostelhoeve, is weer lekker!!!

Goed verpakt snel geleverd!

Goed verpakt en snel geleverd !

Precies zoals het hoort. Tot de volgende!

Grote keuze, gemakkelijk te bestellen en betalen. Zeer snelle levering

Zalto glazen bestelling

Makkelijk gevonden op de website, bestel proces vlotjes, super snelle levering.

Goed en snel bezorgd

Goed assortiment, snelle levering

Positieve ervaring gebaseerd op een bezoek; prompte, correcte levering van een goed product. De levering was zo snel dat na de bevestiging van mijn bestelling er de dag erna al het bericht van PostNL in de mail zat dat ze de wijn kwamen brengen.

Snel geleverd.

Voor de 1e keer wat besteld, zal in de toekomst nog weleens bestellen Goede service .

Snel geleverd wat ik bestelde

Goede keuze in wijnen en je kunt combineren en zit niet vast aan een doos per wijn

Eerste ervaring is niet vlekkeloos maar wel correct verlopen

Bestelling van 7 flessen gedaan, maar de voorraad was op. De levering ontvangen met twee flessen minder dan gepland, met een brief erbij met de verontschuldigingen, dat de voorraad op was (kan gebeuren). De dag erna was het verschil van 2 flessen netjes terug gestort op onze rekening. Leuk dat jullie zo correct zijn. Volgende keer zal ik terug bij jullie bestellen!

Supersnel en zeer nette levering door PostNL

Duidelijke website, genoeg informatie, ruime keuze in wijn en aanverwante artikelen. Top!

Goede voorraad, snelle levering, goed verpakt

Goede voorraad, snelle levering, goed verpakt

Bestellingen worden niet op huisadres ondanks dat men gewoon thuis was.

Leveringen worden niet op het adres afgeleverd ondanks dat men thuis was. Of geven aan dat het is afgeleverd op het huisadres met een fake handtekening.

Makkelijk besteld en snel bezorgd in stevige doos.

mooi assortiment

goede uitleg bij de wijnen - snelle levering

Top bedrijf en perfecte service.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Bestelling ging eenvoudig zoals ook de betaling. Daarna was de communicatie duidelijk en wist je precies hoe het stond met de bestelling. Als je weet welke wijn je wilt is het een aanrader.

Mooie wijnen, goede prijs en service

De wijn die ik zocht had Bovino, snelle actie bij verzenden, en leuke surprise de nootjes die erbij zaten (dat is pas onderscheidend)

Top aperitief bubles zonder alcohool

Iederen waren zeer blij om een perfect alcoohol vrij aperitief

Zeer snelle en goede levering

Snel gevonden wat ik zocht, mooie prijs en snel en goed bezorgd.

Matige kwaliteit

Vlak van smaak geen afdronk en onherkenbaar als Tempranillo

Snelle levering, mooie collectie

Snelle levering, mooie collectie

Snel, behulpzaam!

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 8.500 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.