Supper snel geleverd

Super service!

Maandags besteld, afleverdag/-tijdstip aangegeven en volkomen nagekomen. Erg prettig, ook prijs/kwaliteit verhouding is dikke prima!!

Snelle levering, goed product

Top kwaliteit

Nergens anders nog een zelfde betrokkenheid en directe communicatie ervaren. Een absolute aanrader voor de wijnliefhebber!

Fast and Easy

I ordered on Thursday afternoon and received my order next day. Very happy with packaging and delivery experience

Zeer vlotte en correcte levering

Lekkere wijn. Makkelijk en vlot via zeer toegankelijke website besteld.

Trek in een roseetje en zo in huis!

Heerlijke wijn, goede beschrijving. Het is echt super geregeld dat je de wijn zo snel in huis hebt. Ik ga zeker weer bestellen.

prima!

Snelle levering goed verpakt kant en klare kaart erbij dus helemaal super

heel goed!

heel goede ervaring in wijn sturen naar jarige vrienden die wijn echt waarderen. altijd op tijd en mooi verpakt. En vooral de keuze in bijzondere wijnen die Bovino biedt maakt het een al een feestje om een cadeau samen te stellen.

Top geregeld

Snelle bestelling en afhandeling. Top wijnen!

Top, besteld en de volgende dag bezorgd!

Klasse, zonder verassingen achteraf. Bestelling geplaatst en direct continue op de hoogte van het tijdstip tot aan levering.

Fantastisch bedrijf

De snelle service, eerlijke prijzen zorgen ervoor dat ik hier bestel. Vriendelijkheid staat bovenaan. Goed assortiment.

Snelle levering en mooie wijnen, de ideale combinatie!

Zelfs na melding van de verlate levering( niet binnen 24 uur) werd toch netjes binnen 24 uur geleverd!

Fantastische wijn, snel geleverd

Bovino heeft een prachtig assortiment aan heerlijke wijnen, bijvoorbeeld de MiP-roseetjes, de Apostelhoeve en de Biscardo-wijnen om er maar een paar te noemen. Ik heb er al een paar keer besteld en er wordt altijd netjes op tijd geleverd, helemaal top dus!

Bestelling zoals altijd snel verwerkt en bezorgd.Nu de bestelling afgeleverd voor de geplande datum.Hoe vlot wil je het hebben.

Top assortiment en snelle levering

Bovino heeft mooie wijnen en regelmatig aanbiedingen. De wijn is vaak snel geleverd.

SUPER EN HELE GOEDE SERVICE!!!!

Super vriendelijk persoon bij de klanten afdeling, snelle service, en er alles voor doen, om het op tijd binnen te krijgen. Daardoor ons feestje helemaal gemaakt met het snel leveren van het geweldige wijn pakket Enorme aanrader dus!!!

Super ervaringen, breed assortiment en snelle levering.

Groot assortiment, waarin meerdere prijsklassen aanwezig zijn. Ook fijn dat er uniekere flessen aanwezig zijn. Betrouwbaar in levering en snel in levering.

Lekkere wijnen, snelle bezorging. Top!

Lekkere wijnen, snelle bezorging. Top!

Binnen 1 dag geleverd!

Binnen 1 dag geleverd!

Geweldige ervaring en snelle levering

Bovino was vaker in mijn zoekresultaten terecht gekomen, maar we hadden nog nooit iets besteld. Nu we wat specifieke producten nodig hadden hebben we onze eerste bestelling geplaatst. Het ruime assortiment aan exclusieve producten is voor ons erg prettig. Dit sluit aan bij de branche waarin wij werkzaam zijn. We zijn zeer tevreden vanaf bestelling tot levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel proces. De volgende dag hadden we onze producten reeds in huis. De volgende bestelling is alweer in de maak. Dank voor de goede zorgen.

Klantvriendelijk en ze denken met je mee als er iets niet voorraad is. Zieken naar een alternatief of betalen hey snel terug

Op aanbevelen van mijn dochter als klant een goeie keuze om bij bovino te bestellen

Heel goede en snelle service, TOP !!!

geweldige service!!

snelle levering,goede service,mooie producten,eindelijk!!

Geweldige ervaring met Bovino

Reeds meerdere keren een doosje wijn besteld. - snelle en degelijke levering , de laatste doos vrijdag om 8 uur besteld , en op zaterdag ontvangen. - goede prijzen, ruim assortiment. - goed werkende website , en wat ik prettig vindt : gewoon bestellen zonder dat je een account hoef aan te maken.

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 6.000 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.