Supersnelle levering. Heel tevreden

Ik bestel altijd de MIP rose bij Bovino. Ik krijg bericht als de nieuwe jaargang er is, Vandaag besteld is echt morgen in huis. Levering is altijd goed verpakt en ik heb nog nooit problemen met een bestelling gehad. Zeer betrouwbare wijnleverancier

Op vrijdagavond rond 18.00 uur mijn wijn besteld en volgende ochtend rond 8.45 uur had ik het al in huis. Echt super snel!

Snelle en goede afhandeling

Bestelling snel geleverd en verse producten en lekkere wijnen helemaal Top

zeer goed

super snelle levering

Lekkere wijn , snelle levering, goede service

Snelle levering en lekkere wijnen

Zeer tevreden, ruim assortiment en snelle levering!

Meerdere wijnen en artikelen besteld, allemaal keurig en snel geleverd. Wellicht inpakken van accessories iets steviger vastzetten.

Mooie wijnen,snelle correcte levering

Top service, leuke korting

Rose seizoen is weer begonnen, de Provence heeft de fijnste. En Bovino een leuke korting, tel uit je winst!!!

Zeer klantvriendelijk en meedenkend! Uiterst tevreden!

Zeer klantvriendelijk en meedenkend! Snelle levering!!

Top!!

Je deel erg snel, en je kreeg een mail met alle stappen wat er gedaan werd..

De perfecte service bestaat!

Vandaag besteld en morgen in huis. Werd middels de mail netjes op de hoogte gehouden. De flessen waren netjes verpakt. De kwaliteit van de wijn is echt goed. De prijs kwaliteit verhouding ook top! Heb niks te zeuren terwijl ik vrij kritisch ben. Dit betreft een review van meerdere bestellingen.

Snel, correct, duidelijke mails, goed verpakt. Mooie prijs. Top assortiment.

Goede service, nette prijzen, prima assortiment.

Supersnelle service, levering en altijd messcherpe prijzen wereldwijd.

Geweldig werkende website, overzichtelijk, altijd behulpzaam aan de telefoon, en de volgende dag geleverd. In een woord chapeau.

Producten allemaal op voorraad en netjes binnen 1 werkdag geleverd. Prima service

Prima !

Makkelijk en snel.

Uitgebreid assortiment en snelle verzending!

Zoals een webshop moet zijn, overzichtelijk, prima prijzen en snelle verzending.

Super snel geleverd en goed verpakt!!

Super om bij Bovino te bestellen, volgende dag is het al in huis en super goed verpakt zeker bij de wat grotere flessen. Ik ga zeker vaker bestellen bij Bovino en raad het ten zeerste aan!

prijs prestatie en levering ok

Goede wijnen tegen mooie prijzen en snel binnen!

Mooie wijnen en goede voorraad. Als ik wat bestel is het vaak de volgende dag al binnen. Ook ideaal om cadeaus vandaan te versturen. Ik ben fan!

Makkelijk en snel!

Geen op of aanmerkingen, gewoon super goed.

Uitstekend!

Uitstekende snelle service en levering. Goed gedaan, proost!

Bijzonder lekkere wijnen en snelle levering

Bovino biedt goede kwalitatieve wijnen aan. Hun website is overzichtelijk en leveren razendsnel.

Op het moment dat je aan een wijntje denkt staat de bestelling al in de gang!

Super snelle levering!!

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 5.000 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.