Snel geleverd, fijne communicatie!

Voor de derde keer besteld. En wederom snelle communicatie en levering. :)

De 5 sterren zeggen genoeg

Besteld Bevestigd Bezorgd en dat super snel! Dus eigenlijk geen sterren maar BBB

Geweldige wijn

De wijn die ik gekozen was echt mijne smaakt

Goed en snel!

Snel verzonden en netjes verpakt. Aanrader.

Zowel website als bezorging prima geregeld, helder en schappelijk qua bezorgingskosten.

Mooie wijnen, die redelijk exclusief zijn in vergelijking met andere webshops.

Lekkere wijn, goede service en uitstekende webshop

Fantaaaaastisch

Snelheid, prijs en smaak Alles klopt

altijd goede service

Al jaren bestel ik bubbels en wijn bij Bovino. Mocht er onverhoopt iets zijn met de bestelling, wat maar zelden voorkomt, wordt dit direct goed opgepakt en opgelost. Een fles niet leverbaar? Dan word er gezocht naar een gelijkwaardig alternatief. Waarom ik bij Bovino bestel, omdat zij de geweldige wijnen van wijnhuis Astoria hebben. Maar dankzij de leuke proefpakketten ook al andere pareltjes gevonden. Snelle levering, heldere website, en geweldige service,

Snel

S'middags besteld, volgende dag geleverd! Een van de weinige die MIP rose op voorraad heeft. - puntje is dat er een doos om een doos zit.

Fantastisch!

Mooie producten, snel, zorgvuldig en goed gecommuniceerd!

overzichtelijke site en snelle levering

Site overzichtelijk en snelle levering. Doen wat je beloofd is sterk motto altijd.

Snel adequaat en goed

Ik ben erg tevreden over de bestellingen die ik plaats en de wijze waarop ze worden afgeleverd. Een punt van feed back is wel dat de verpakking te groot en te zwaar is naar mijn idee voor de bezorger. 18 flessen in een doos gaat die mensen hun rug kosten ben ik bang. /verder voortreffelijk

Ben heel tevreden

Snelle levering en prettige afhandeling !

Snelle levering en prettige afhandeling !

Makkelijk te bestellen, snelle bezorging. Goede verpakking. Heerlijke wijn.

Eerlijk en oprecht dit zijn niet alleen jullie wijnen maar ook jullie service.

Bovenstaande geldt voor de prijzen van de wijnen en bij de verzending wordt vermeld dat het bestelde iets later kan arriveren ivm de corona, en dat is eerlijk

Scherpe prijsstelling, snelle levering

Bovino heeft een uitgebreide collectie wijnen. Kwaliteit/prijs verhouding van de door mij bestelde wijn Gran Trio Rosso Salento is prima. Snelle levering

Zeer snelle levering en stevig ingepakt met karton!

's Middags na 5 uur bestelling geplaatst en de volgende ochtend bezorgd. Prima service!

Top Top Top

Bestelling snel bezorgd en prima verpakt en...……………… uiteraard een heerlijke wij.

Super snel !

Last minute een bestelling geplaatst en binnen een kwartier had ik track en trace van post nl ontvangen in de mail !

Super snelle levering !

Top wijnen !

super speedy

I've ordered 3 times in the past few months and the delivery is no more than 2 days - very pleased.

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 5.000 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.