Goede levering, snel en hele mooie verpakking

Vrijdags besteld,zaterdag middag al binnen. 6 mooie gouden Prosecco flesjes in een hele mooie sjieke verpakking

Snelle service maar kan nog beter qua service

Ik had een cadeauset besteld van Anna Cordoniu en op de website stonden glazen met een tekst op de kelk. Blijkbaar worden deze niet meer gemaakt. Nu staat er een zeer kleine tekst op de voet. Ik heb het gemeld en de reden is dat het niet meer gemaakt wordt. Het zou leuk geweest zijn als dit op een of andere manier gecompenseerd wordt. Groet A. Hinkema

Uitstekende service!

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en uitstekende service! Bij aankomst van de levering bleek de helft van de bestelling tijdens transport kapot te zijn gegaan. Een belletje naar Bovino, een paar foto's mailen en de volgende dag was het restant van de bestelling er geheel kosteloos alsnog. Keurig opgelost!

Razendsnel de wijn die ik zocht in huis

Op zoek naar Nederlandse wijn vond ik het overzicht van de Bovino website erg gebruiksvriendelijk en informatief bij het maken van mijn keuze en de volgende dag al had ik de flessen in huis.

Vlotte service, goede kwaliteit, heerlijke wijn

Blij verrast was ik met de vlotte service. Binnen een dag werd de bestelde wijn keurig bezorgd in een stevige doos.

Perfecte service en levering!

Perfect!

Goede prijs en een super snelle levering!

Snelle levering, mooie fles

Snelle levering, goede communicatie. Alleen jammer dat de gift box aan de zijkant beschadigd was bij levering. Klein minpuntje, maar voor rest een erg chique cadeau!

Snel en betrouwbaar

Een fijne plek om mijn wijn in te slaan!

Heerlijke thee, vrij hoge verzendkosten

"English Rose Tea" besteld, in een prachtig blik. Thee smaakt uitstekend, echt een heel bijzondere. Bestelproces ging vloeiend, met bezorging direct de volgende dag. Ik vond alleen de bezorgkosten vrij hoog (rond de 6 euro), voor een blik thee dat net 100 gram weegt. Wellicht dat de bezorgkosten vooral zijn gebaseerd op het versturen van wijn?

snel zonder poespas

Zal ik doen na ontvangst van de wijn!

Perfecte service

Fast delivery. Well packaged and quality product.

Mooie producten, goede prijsstelling, gevarieerd en levering tot in de puntjes!

Correcte en snelle bezorging

Heerlijke witte wijn (Baron de Ley ‘Tres Vinas’)

Mooie site, prompte levering, goed verpakt. Volgende keer weer

Alles naar wens!

Bovino levert top producten op top snelheid

Vaker bij bovino bestelt, geen klachten te melden. Wijn wordt geleverd in goede verpakking, op tijd en snel (dag na bestellen). Groot en goed aanbod aan wijn voor een goede prijs. 100% een aanrader voor het bestellen van je wijn!

Snelle levering, goed bereikbaar voor advies, accessoires zijn te duur

Bestelling ging vlot en advies per telefoon was fijn. Echter accessoire zoals magnum kistje was leuk geweest maar vind ik helaas te duur geprijsd bij Bovino.

's middags besteld en de andere dag al geleverd, TOP!

Al diverse malen een bestelling gedaan bij Bovino en altijd snelle levering.

Super snelle levering en kwaliteit

Ik bestelde dit uit alle haast net een paar minuten voor 17.00, waar vele winkels het daar dan een dag extra laten liggen om te verzenden, had bovino dit netjes optijd verzonden en geleverd. Het werd goed en veilig bezorgd en was goed verpakt. Top ervaring en ga er zeker vaker bestellen

In een woord PRIMA

Besteld, de wijn werd goed omschreven, duidelijk, zeer goede prijs kwaliteit verhouding, en de volgende dag in huis

Hoogstaande service met uitstekende producten

Ontzettend goed geholpen met mijn bestelling, snelle klantenservice en snelle levering. Perfect!

Nog nooit een bestelling zo snel ontvangen .Top .

Zeer snelle levering .Top

Geweldig snelle levering goed verpakt

Super goede prijs/kwaliteit verhouding

Uitstekende service!!

Per ongeluk waren de verkeerde bottega flesjes bij ons geleverd! Na één mail perfect opgelost door Christel. En hadden wij de juiste flesjes twee dagen later in huis. Heel blij mee aangezien dit onze huwelijks bedankjes zijn ☺️

Mooie producten , snelle levering

Top! Mooie producten , super snelle levering.

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 3500 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.