Snelle en goede service

Goede aanbieding met korting op onze favoriete wijnen. Bij meer aanbiedingen, krijgt Bovino een 10!

Bijna helemaal tevreden

De levering was echt bijzonder snel. Vrijdag besteld en zaterdag geleverd. Super. Ik had echter een 1,5 liter fles Matsu El Recio 2018 besteld en ontving een 1,5 literfles uit 2019. Als de 2018 er niet meer is, kun je hem beter niet meer op de site aanbieden of een korte opmerking op de rekening zou ook volstaan hebben. De wijn zal er niet minder om smaken, want die heb ik al eens geproefd.

Veel keuze, snelle service

Veel keuze in het assortiment, goede communicatie over de status van de bestelling en prima service

Qpr Top!!

Good service, good qpr!

Mooie spiegelau wijnglazen besteld. Ik was een beetje bang voor breken van het glas tijdens het transport. Alles was echter goed ingepakt waardoor ze heelhuids aankwamen!

uitstekende service en levering

prima en zeer snelle levering. netjes en goed verpakt.

Echt Super snel!!

Bestellen en echt de volgende dag in huis. Daar hou ik van.

Snelle levering. De bestelling ging ook op rolletjes, geen hick-ups. De rose van Hans Greyl is heerlijk! Marja Loggen

Super leuk cadeau om geven en te krijgen

Goede en snelle service

Voordeel van de twijfel.

Twee bestellingen gedaan. De eerste was niet conform de website details. Levering binne twee a drie werkdagen werden ruim anderhalve week. De tweede bestelling was zoals beloofd binnen èèn werkdag.

Op de website besteld donderdag en vrijdag al geleverd. Gewoon super!!

Snelle levering!

Fijne Sal de Ibiza producten en snelle levering! Ik kan Bovino zeker aanbevelen!!

Hou van Aviva wijn, donderdag einde van de middag besteld en vrijdag 09:30 al bezorgd. Enorm goeie service en zal zeker vaker mijn wijn bij jullie kopen!! Fantastisch!

Een enorme keuze lekkerste wijnen!

Een enorme keuze kwaliteitswijnen… lekker voor mezelf, maar ook om cadeau te geven. De webshop is heel duidelijk en met goede informatie over de wijnen. De levering van mijn bestelling is keurig verzorgd en heb ik de volgende dag al in huis. Elke keer weer ben ik zeer tevreden.

Supersnelle levering

Vandaag besteld, morgen geleverd. Vaak kan je dit lezen, maar Bovino maakt het waar. Meerdere keren besteld, iedere keer waargemaakt.

Kwalitatief goede wijnen

Zowel de gekozen rode als de witte wijn vielen in de smaak. De twee soorten wijn werden gekozen op aanraden van een kennis die de wijnen in een restaurant had gedronken. De bestelprocedure is zeer eenvoudig. De levertijd is kort. Het prijsniveau is redelijk.

Snel geleverd, topwijnen

Volgende dag al snel in huis. Top wijnen!

Zeer goed en snel

prime in orde

Excellent service!!!

Professional and trustworthy company, it was smooth transaction.

Eindelijk een leverancier die belofte na komt

Zeer klantvriendelijk en goede levering

Het kado is goed ontvangen! Mijn vriendin was blij!!

top. geen klachten. recht door zee. direct en snel

zoals ik in de titel beschreef: top. geen klachten. recht door zee. direct en snel

Goede en snelle service

In de ochtend een kadootje besteld bij Bovino. In de middag al direct het beloofde telefoontje ter controle van het aantal kilometers dat vermeld moest worden. Dag erna was het kado al in huis en het zag er perfect uit!

Prima en Prompt!

Efficiënt bestel-, betaal- en leveringsproces.

Top.

Snelle levering , goed verpakt geen minpunten.

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 7.000 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.