Snel, goed prijs, duidelijke site

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bons services. Livraison rapide et soignée

Sérieux et rapdité

Geen service

Bestelling geplaatst en geen levering ontvangen, zelfs op een mail werd niet binnen 24 uur gereageerd. Telefonisch de order na ca. 10 dagen geannuleerd. Nooit meer weer !

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima service - en gelukkig op tijd!

Bovino, een van de enigen die de onvolprezen Jumilla-wijn in assortiment heeft! Een teken van zéér goede smaak 😃

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede en vlotte service

Gewoon goed!

Great service and delivery

Can’t praise enough

Goede ervaring. Snelle levering

Perfecte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, exact levering zoals aangegeven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede wijn, snelle levering en zeer goede prijs.

Goede wijn, snelle levering en zeer goede prijs. Ze doen en leveren wat ze beloven.

snelle service

uitstekende service, zeer tevreden over de wijn , echter zeer ontevreden over prijs! in dezelfde periode heb ik € 15,45 meer betaald voor hetzelfde pakket wijn dwz 12 flessen Müller Thurgau 2018 voor €146,00 ipv 131,45. Ik verwacht compensatie!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, lekkere wijnen, snelle leveringen en top aanbiedingen.

Al diverse malen besteld en altijd goed. Waarom dan geen 10. Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering.

Prima customer service!

Een van de bestelde wijnen voor een feestje was helaas niet op voorraad. Ik ben na sluitingstijd gebeld door de klantenservice en in overleg werd een alternatief aangeboden. Het prijsverschil hoefde ik niet te betalen. Dezelfde avond ging te wijn nog op de post. Top service!

Tevreden klant

Wijn goed verpakt. Bestelling na 5 dagen ontvangen,hetgeen ook op de site staat vermeld. Wat ik goed vind op de site is,dat je via de druiven soorten de wijn kan selecteren. Bovino verkoopt goede wijnen,zeker in het duurdere segment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

wijn goed verpakt, redelijk snel geleverd

Op vrijdag(avond) bestellen is dinsdag in huis...kan volgens mij sneller toch?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen en snelle levering.

Heb een vaderdagcadeau gekocht via Bovino. Deze site leek mij het meest toegankelijk en ze beloven een snelle levering. Bestellen en betalen was zeer eenvoudig. Volgende keer bestel ik opnieuw via deze site.

Perfect.

Top !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles is volgens afspraak geregeld!

Ik heb voor de eerste keer hier besteld en heb daar uitstekende ervaring mee opgedaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle prettige service !

Prima service en snel in huis!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen bijzonderheden tegengekomen, online besteld en prima uitgeleverd, niets op aan te merken.

Goede service.

Gewoon goed. bestellen gaat eenvoudig, afhandeling en levering ook vlot en eenvoudig. Probleemloos.

Goede prijs nette levering

Supersnelle levering

Website makkelijk en overzichtelijk, de bestelde wijnfles was prima verpakt en een zeer snelle levering.

Goed service

Makkelijk bestellen snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitgebreid assortiment en zeer snel geleverd

Even voor 17:00u 12 flessen wijn besteld, volgende ochten 09:30u in huis.. zeer top..

Over Bovino

Filter op Taal