Kan niet beter...

Uitstekende en zeer snelle afwikkeling. Goede wijn ook. Echt prima! Alleen de extra kosten voor avondbezorging door PostNL waren niet goed besteed. PostNL besloot af te zien van avondlevering op de geplande dag en bracht de wijn een dag later overdag. Wel op zaterdag trouwens.

Perfecte service.

Correcte communicatie. Snelle en degelijke levering.

Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met onze webshop. Bedankt voor de review! Groet, Team Bovino

Webwinkel zoals een webwinkel moet zijn, informatief en snel

Prima bestelproces, goede prijs/kwaliteit, goede update per e-mail, snelle levering.

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt! Groet, Team Bovino

Klantvriendelijkheid en goede wijn

Ik liep op een zaterdagmiddag bij Bovino binnen om voor een verjaardag een flesje te kopen. Dit in de veronderstelling dat er ook een slijterij zou zijn. Nooit geweten dat in Born een super webwinkel wordt gerund met goede producten, prijzen en klantvriendelijkheid. En ik ben er ook offline toch geweldig geholpen.

Zeer goed!

Het persoonlijk geschreven kaartje is altijd erg leuk om even te lezen en maakt het persoonlijk!

Erg fijn om te horen! Bedankt voor uw review. Groet, Team Bovino

Prima leverancier

Gewoon goed, zoals het hoort te zijn.

Bedankt voor uw review. Hopelijk zien wij u snel weer terug in onze webwinkel. Groet, Team Bovino

Duidelijke website, snelle levering en goed verpakt

Heldere website, waardoor de wijn van keus snel gevonden was. Volgende dag bezorgt en goed verpakt!

super assortiment

Super assortiment en meestal snelle levering

Bedankt voor uw review! Groet, Team Bovino

Mooi assortiment en snel.

Prima service. Ben zeer tevreden. !

Zeer tevreden!!

perfect...

alles binnen een dag op mn deurmat..goed verpakt en volgens afspraak geleverd.. top

vlekkeloze service

vlekkeloze servince

Erg fijn om te horen! Bedankt voor uw review. Groet, Team Bovino

Correcte afhandeling

Correcte en vlugge behandeling van bestellingen!

Mooi gamma & Uitstekende service

Altijd snel en vriendelijk contact. Mooi gamma aan wijnen voor een goede prijs. Snelle levering. Kortom, top!

Mooi aanbod en persoonlijke service

Mooi aanbod en persoonlijke service

Topper

Xx

Bedankt voor uw review! Groet, Team Bovino

Prima uitvoering van de bestelling

Prima geregeld

Vriendelijke service, correcte prijzen en snelle levering, kortom top!

Reeds verschillende bestellingen geplaatst, met steeds een correcte afhandeling. Prima!

Goede en persoonlijke service

Mijn bestelling ontving ik meteen de volgende dag, met daarbij een persoonlijk geschreven kaartje, erg attent.

Gewoon GOED!!

Goede levering en heerlijke wijnen.

Geen reactie op bezorgproblemen

Tot 2x toe is er geen bezorger aan de deur geweest en meldde PostNL dat ik niet thuis was. Ik heb bijbetaald voor avondbezorging en was beide keren thuis. Er lag beide keren geen briefje in de bus en op camerabeelden was ook geen bezorger te zien. Uiteindelijk kon ik zelf een enorm pakket per fiets gaan ophalen. Bovino heeft niet gereageerd op mijn melding van afgelopen donderdag. Het is nu maandag. Slechte eerste (en laatste) ervaring.

Topwijnen

Topwijnen snel geleverd!!

Veel keus, keurige prijzen en snelle levering

Zie boven

Bedankt voor uw review! Groet, Team Bovino

Leuk een kaartje met een hand geschreven briefje in de doos.

De wijn kon ik al. Bij jullie besteld omdat hij elders duurder was. Leuke prijs voor een lekker wijntje

Goede, snelle en persoonlijke service

Heb voor de eerste keer wat besteld, ben erg tevreden over de snelle levering en de persoonlijke noot van Bovino.

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 3500 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.