Bovino wijn is perfect, bezorging door postNL waardeloos.

Regelmatig problemen met bezorging waardoor het soms dagen duurt tot de wijn er is. Tot 2 keer toe is door PostNL de doos retour gezonden naar Bovino vanwege “beschadiging”. Huidige zending bestond uit 2 dozen, slechts 1 ontvangen, nu al een week geleden. PostNL weet waar de doos staat, maar zegt niets te kunnen doen.

Klantvriendelijk

Glazen van zalto besteld. Zijn fragiel, maar erg goed verpakt. Deze keer was er toch 1 glas gesneuveld, gelijk de dag erop een nieuw glas in huis, top!

Alles top geregeld

Snelle bezorging , netjes op de hoogte gehouden per mail . En heerlijke wijn uiteraard!

Apart

Wijn is goed echter bezorging zeer slecht. 5x bezorgtijd verandert echter nog steeds geen wijn.

Mooi assortiment en supersnelle bezorging!

Mooie Nederlandse wijnen besteld die supersnel bezorgd werden .

Makkelijk en snel

Makkelijk besteld, dag erna ophalen

top

fantastisch , leuke site om te bestellen en snelle levering.

Goede wijn - snel geleverd

Eerste bestelling bij Bovino. Mooi veilig ingepakte wijnflessen. Correct geleverd door Post NL.

Rosé ole ole

Heerlijke La Nuit Tous les Chats Gris sont Ook lekker half half met sprite zero Snel geleverd binnen 24 uur proeven maar ….

Uitgebreid assortiment met prima informatie

Het assortiment (inclusief accessoires) is uitgebreid. De informatie is prima. Levering conform afspraak.

Doen wat ze beloven

Heb een wijnkoeler besteld. Werd goed verpakt en op tijd geleverd

Good shop

Bovino.nl offers several rare to find products and sometimes has very good prices and offers. Shipping is always fast, packaging smart and nice.

Snelle levering, prima in orde

De bestelling was er binnen 1 dag !

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ik was op zoek naar de Grüner Veltliner van Johan Claus. Die is heel goed, fris en strak.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Wijnpakketten goed, bezorging onder de maat

Als ik een dood wijn bestel ga ik er van uit dat die ook bezorgd wordt. Ik blijf dan thuis. Als ik twee dagen later de doos toch bij een postkantoor moet ophalen baal ik.

Keurig en snel

Dit was mijn eerste bestelling en zeker niet de laatste. Heerlijke wijn die ik in een brasserie had gedronken, die vond ik bij Bovino. Invullen en betalen was makkelijk. Van de verzending werd ik op de hoogte gehouden en het was goed verpakt. Aanrader dus.

snelle goede servive

Prima kwaliteits verhouding goede wijn snelle service

Vandaag besteld en dag later in huis met perfecte levering.

Perfect product perfect geleverd

Flessen wijn waren snel na bestelling geleverd in een stevige verpakking.

Scherpe prijs, overzichtelijke site, snelle levering

Goede producten en goede service

Alles duidelijk om te bestellen en tijdig geleverd. Top ervaring

Super klantvriendelijk

Er waren wat problemen bij het leveren. (Geleverd in een verkeerde straat) Maar bij Bovino stonden ze meteen paraat. Heel snel antwoord op mail. De wijn is fantastisch ik bestel zeker nog bij Bovino zeker aan te raden.

Optijd binnen, prima prijs, duidelijke webshop.

Enige dat ik verwacht van een webshop is een normale levertijd en acceptabele prijzen. Beide zijn meer dan prima.

Snel en lekker

Vlotte afhandeling en goede wijn tegen een normale prijs

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 10.000 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.