prima levering, netjes verpakt en goed geinformeerd tijdens leverproces

Overzichtelijke site. Mooie proefdoos van 6 Spaanse wijnen besteld en goed op de hoogte gehouden tijdens levering.

wat valt er nog te verbeteren?

informatie is duidelijk, afhandeling verloopt vlot en wijn staat op de stoep voor je het weet.

Snelle en vakkundige levering

Duidelijke website en mooi assortiment

Snel in huis, compact ingepakt, heerlijke wijn! Voor herhaling vatbaar.

super snelle levering

ondanks de drukte bij Post.nl is mijn bestelling super snel en correct geleverd. Ik kan weer volop genieten:)

3 flessen AIX + een bucket AIX

Snelle en nette levering. Alles netjes ingepakt dus top service 👍

Bovino maakt verwachtingen waar!

Snel, vakkundig en de top van de markt met verrukkelijke wijnen, dat is wat Bovino biedt! Kortom, genieten 👌

Altijd via de telefoon prettig contact en goede service

Heb de laatste nogal wat contact gehad. Was altijd prettig en snelle levering

Spam

Goed opletten. Voor je het weet zit je op een nieuwsbrief want die zetten ze vrolijk standaard voor je aan tenzij je het zelf uitzet. Daarna gaan ze je ongevraagd mailen om recensies te plaatsen. Nou, bij deze.. Verder moet je verplicht je geboortedatum geven tijdens het bestellen, waar ze natuurlijk niets mee te maken hebben. Het is dat ze bepaalde producten kunnen leveren waar lastig aan te komen is, maar anders zou ik elders bestellen.

Vlot snel en goed

Lekker fijne en snelle service, mijn corvina ampullen werden goed bezorgd

Goede respons op mail en heerlijke MIp rose gekocht in deze lastige tijd. Hebben we toch nog iets.

Bezorging duurde even wat langer dan normaal maar prima door jullie opgepakt. Gaan lekker glaasje Mip nemen zodat we toch nog iets leuk en lekkers hebben in deze vervelende en lastige tijd.

Lekker op de service, geweldige spullen

Ondanks de drukte met pakketten bezorgen, liet Bovino het er niet bij zitten en hield me netjes op de hoogte. Netjes gedaan.

Goede webwinkel met fijn aanbod

Snelle bezorging, prettige communicatie en lekkere wijn. Top!

Corona maakte dat keer de bestelling iets langer op zich liet wachten, de wijn daarentegen maakte ve

Corona maakte dat dit keer de bestelling langer op zich liet wachten, de wijn daarentegen maakte veel goed.

Ondanks de corona toch netjes afgeleverd

Fijne website

Besteld, bevestigingsmail en niet lang daarna mail met track and tracé ontvangen en volgende dag al bezorgd! Ook op ander adres laten bezorgen gaat net zo snel, Top!!

Snelle levering en goed verpakt, het geschreven kaartje maakt het helemaal af.

Snelle levering, goed verpakt en een hand geschreven kaartje om te genieten van je aangekochte producten maakt het helemaal af. We zijn alweer toe aan een nieuwe bestelling 😃

Heerlijke wijn ., goede communicatie en snelle bezorging!

Goede communicatie en heerlijke wijn! Leuk als kadootje , vooral voor vliegend personeel 😃

Perfecte service

Snelle levering, goede communicatie en kwaliteitswijnen!

Makkelijk te bestellen op de website en snel bezorgd.

Afwachten maar...

Het is allemaal wat warrig verlopen, was ervoor thuisgebleven. Ik hoop vandaag wat te ontvangen.

Snelle reacties, mooi aanbod, overzichtelijke website.

Ik bestel al enkele jaren bij Vivino. Ze hebben een goed aanbod, leuke acties, overzichtelijke en snelle website en goede service. Niets is perfect. Uit al mijn bestellingen en contact is één keer nooit gereageerd op mijn vraag. Kortom, dikke aanrader!

Mooi assortiment, goede klantenservice

Ik moest langer wachten op mijn bestelling maar dit werd goed opgevangen. Daar kon Bovino ook niets aan doen, maar ze verscholen zich niet achter de huidige omstandigheden. En dat is knap!

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 3500 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.