Prima snelle levering

Ik was beetje verrast dat de fles er anders uitzag dan voorheen. Volgens mij is de wijn wel dezelfde hoop ik

Gewoon helemaal goed.

Had telefonisch advies nodig, dat werd professioneel gegeven. Daarna kwam de bestelling ook precies op de afgesproken dag en tijd.

Goed communicatie, klantvriendelijk, snel bezorging.

Altijd snel, klantgericht service. Items komen super snel en goed ingepakt aan. Communicatie loopt ook altijd fantastisch: aanbiedingen etc. Maar ook als iets ineens niet lukt wordt gezocht naar een passend alternatief. Top!

Super wijn

Goede wijn en een goede service

Lekkere wijn. Op tijd geleverd

Wijn werd op tijd geleverd. Correcte service!

Goed assortiment, snel en m'n moeder blij met het cadeau

Goed assortiment, snel en m'n moeder blij met het cadeau

Correct en vlugge ontvangst

Vlugge en correcte bestelling ontvangen.

Slechts gedeeltelijke bestelling ontvangen

Pakket was onvolledig toegekomen. Foto's van de beschadigde verpakking doorgestuurd (pakket was achtergelaten op een publieke plaats). Customer support was snel om het formulier van PostNL door te sturen, maar nadien niets meer vernomen van hun. Slechte opvolging.

Meer dan goed!

Geweldig assortiment, goede website. Voor een onduidelijkheid bij m'n bestelling belde ik even met de klantenservice en die was snel adequaat en vriendelijk. Goede communicatie (mail en track&trace) over de bestelling en verzending. Prima geleverd. Kortom: perfect.

Duidelijke website en snel geleverd

Snel gevonden wat ik zocht. Snel besteld en snel geleverd.

Snelle en goede afhandeling

Op tijd, compleet en zoals omschreven

Snel en service

Snelle levering. 1 pakket was beschadigd en ging automatisch retour. Binnen 1 dag na retourontvangst ontving ik nieuw pakket.

prima product

prima product , snel en correct ontvangen

Goed aanbod, site prima!

Ik ben via een kennis verwend geweest met de Scaia chardonnay. Na googelen bij jullie terecht gekomen. Zoals gezegd, goed aanbod en snelle service. Wel één dingetje: aangezien ik fulltime werk is het bezorgmoment niet altijd fijn, moet ik weer naar een dichtstbijzijnd servicepoint. Bij sommige bedrijven kun je bijvoorbeeld aangeven dat je tussen 17:00 en 22:00 het pakket wilt ontvangen.

Levering zoals beloofd na 1 werkdag. Goederen goed verpakt.

Onze 1ste aankoop verliep zeer snel en de communicatie met Bovino is top!

Vlotte site, mooie keuze wijnen aan goede prijzen. Snelle levering, wijnen zijn goed ingepakt. Heel aangename ervaring met Bovino. Zeker aan te raden.

Trage verzending

Laat je zeker niet verleiden door de valse reclame van het snelle verzenden. Hier al 3 dagen geleden iets besteld en het is zelfs nog niet aangeboden aan PostNL.

Eerste indruk goed

Alleen wijnglazen besteld maar snel en keurig afgeleverd. Kan nog niets zeggen over hun wijnen maar dat gaat zeker komen.

Top !

Duidelijke site, netjes verpakt en vlotte levering.

Uitstekend.

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. De bestelde wijnglazen samen met het flesje wijn werden zeer degelijk verpakt en verstuurd. Zonder enige twijfel zal ik in de toekomst nog bestellingen plaatsen.

Uitstekende ervaring

Prima kwaliteit prijs verhouding en snelle verzending

Vlotte afhandeling.

De koerier heeft wel geen controle gedaan op leeftijd van mij als afnemer.

Slecht

Cadeaupakket besteld, kwam beschadigd aan, foto's gestuurd, geen reactie, zelf achteraan moeten bellen. Ik heb maandag gebeld of betreffend pakket op voorraad was omdat ik het woensdag cadeau wilde doen, en dat was allemaal geen probleem. Gisteren hadden jullie een nieuw pakket kunnen opsturen, maar dat is niet gebeurd. Nu heb ik geen cadeau.

Ik zocht naar naar een voor mij favoriete Rosé op het internet. Deze vond ik op de webshop van Bovino. De bestelling ging gemakkelijk en snel. De wijn kwam goed verpakt ook snel binnen

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 8.500 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.