Ik zocht naar naar een voor mij favoriete Rosé op het internet. Deze vond ik op de webshop van Bovino. De bestelling ging gemakkelijk en snel. De wijn kwam goed verpakt ook snel binnen

Doen wat ze beloven

Zeer goede dienstverlening Afspraken nakomen Updates omtrent proces

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en de afhandeling er van.

Dank zij een erg toegankelijke webshop die een zeer overzichtelijk assortiment presenteert was de bestelling snel geplaatst. Ook de verbluffend snelle levering heeft van mij een tevreden klant gemaakt

Prachtige glazen

Levering vlot en keurig.

Zeer uitgebreid assortiment en snelle levering

Zie boven

Als enige heeft Bovino de wijn die wij in een restaurant dronken.

Zondag de 20ste kreeg in een late verjaardagslunch aangeboden bij Breakers Beach in Noordwijk aan Zee. We hebben daar een 0% cave rosé gedronken die we zó lekker vonden, dat we hem na enig googelen hebben gevonden, alleen bij Bovino. Ik heb 12 flessen besteld en die werden de volgende dag al bezorgd. Hulde, Bovino! Het gaat om de Vinada Ruby Rosé Bubble.

Snel

Was snel bezord goed verpakt

Mooie kwaliteit Leuke prijs

Duidelijke site; bevestiging; tijd van levering

Wellicht zijn 12 flessen in 1 doos wat te zwaar voor de vervoerder en de ontvanger. Voor de rest geen aanmerkingen.

Klantenservice zoals het hoort!

Ik had een bestelling geplaatst bij Bovino: kristallen wijnglazen. Helaas ontdekte ik bij het uitpakken dat 1 glas gebroken in de verpakking zat (allicht beschadigd tijdens het transport). Ik had dit gemeld aan de klantendienst en er werd mij meteen bevestigd dat een nieuw glas zou worden opgestuurd, zonder dat er vervelend werd gedaan over de reden van de beschadiging. Topservice!

snel en efficient

snel en efficient

Snelle levering !

Leuk maar minder dan verwacht.

De levering is zeer vlot verlopen maar van het product ben ik minder tevreden. Ik heb een geurdoos van Le nez du vin besteld. Hierbij voldoet het merendeel van de flesjes aan de verwachtingen. Toch zijn er enkele geuren die minder bevredigd werken. Zo zijn er bijvoorbeeld de geuren van framboos, aardbei, banaan en knoppen van zwarte bessen die niet ruiken naar wat ze beweren te zijn. Of zijn er ook de geuren zoals aalbes, kweepeer, kers en braam waarvan de geurintetensiteit vele malen lager ligt dan andere geuren uit de doos.

Heel netjes

Op tijd bezorgd

Goede communicatie en snelle levering van de wijn. Kortom een tevreden klant!

Goede communicatie en snelle levering van de wijn. Kortom een tevreden klant!

Top wijn, top service

Ik bestel regelmatig, altijd goede wijn, altijd perfecte service! Slechts 1 keer een flesje te weinig geleverd, maar direct top opgelost, fijne communicatie, kortweg een aanrader voor elke wijnliefhebber

Snelle juiste perfecte service

Snelle ,juiste , perfecte service

Vlot geregeld

Vandaag besteld, morgen in huis; ook op zaterdag. Netjes verpakt.

Supersnel

Geweldig hoe snel ik mijn bestelling binnen had en dan ook nog zonder verzendkosten. Supertevreden over de service.

Lekkere wijnen

Super service!!!

Overzichtelijke website, perfecte opvolging van de bestelling

Gebruiksvriendelijke website, bestelling verloopt vlot en correct. Na bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden over de levering.

Qualité du service et rapidité.

Excellente.

Uitgebreid assortiment, snelle levering

Fijne overzichtelijke website met een uitgebreid assortiment. Snelle levering. Voor mijn favoriete wijn van de Apostelhoeve, hoef ik nu niet speciaal naar Zuid-Limburg te rijden.

Snelle service, duidelijke communicatie

Snelle service, duidelijke communicatie

Getelberg 34 6121XR Born

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 8.500 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.