Snelle service, duidelijke communicatie

Snelle service, duidelijke communicatie

Snelle levering, uitstekende verpakking, goede prijs

Nul klacht of opmerking

Zie boven

Zorgvuldig bedrijf

De bestelling was mooi verpakt. Het bedrag van de flessen, die niet geleverd konden worden, was direct terug gestort.

Top !!

Eerste keer bestelling gedaan bij bovino Heel goed bestelling op tijd . Zeker aan te raden !!

Handige website

Gemakkelijk bestellen. Snel geleverd.

Levering prachtige glazen

Perfect verstuurd en mooie kwalteit

Netjes

Ontvangst van de eerste levering Hophoutthee (mooi alternatief voor wijn) duurde wat lang. Maar ja je weet nooit of dat aan Bovino of PostNL ligt of beide. De tweede levering ontving ik supersnel.

Uitstekend!

Op tijd en veilig zonder brokken geleverd :)

Snelle levering en bereikbare klantenservice

Een bestelling gedaan welke binnen een dag geleverd was. Prima. Helaas was er iets kleins fout gegaan, maar dan blijkt pas echt wat service waard is. Binnen een dag contact en opgelost via email. Oprecht klantenservice dus!

Uitstekend!

Alles klopte!

Snelle perfecte levering.

Prima snelle levering van kwaliteits product.

Parfait

Les produits que je recherchais aux meilleurs prix et super rapide pour l’envoi!

Uitstekend.

Duidelijke website en snelle levering!

perfecte en vlugge levering dus alles ok

bestelling vlug aangekomen, lekkere cava, wat met je meer hebben!!!

Fijne (web-) winkel en heerlijke jam

Van bestellen tot afleveren, het ging allemaal prima! De bestelde Belberry jam (rabarber zonder toegevoegde suiker en abrikozen zonder toegevoegde suiker) is absoluut top! De rabarberjam is m.i.de lekkerste jam ooit. Varianten met extra suiker, zijn lang niet zo lekker. Een aanrader.

Alles verliep zeer goed!

Vlotte en correcte service.

Snel en goed bezorgd

Binnen 2 dagen was de wijn bezorgd.

Top service!

Besteld en de volgende dag in huis, geweldig 8

altijd juiste levering

goed,goed

Over het algemeen wordt de bestelling snel geleverd.

Kijk, ik vind het een enorm nadeel van enquêtes dat er opeens meer velden verplicht ingevuld moeten worden. Weinig klantvriendelijk! Helaas een ster minder..

prima, Alleen de ptt was zeer onduidelijk met afleverings tijden

.verschillende tijden van aflevering doorgekregen van ptt

Komt afspraken na

Goede service, helpdesk prima bereikbaar.

Goede prijs en snel geleverd.

Zoals hierboven omschreven. Het kan niet beter.

Heel mooi ruim aanbod en zeer snelle levering

Ik was op zoek naar een specifieke wijn. Deze vond ik aan een courante prijs bij bovino. 2d later werd de wijn reeds geleverd. Enkel de verzendkosten mochten iets lager liggen

Getelberg 34

6121XR Born

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 8.500 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.