Dik in orde!

Batterij iPhone 6S plus vervangen. Snelle service. Direct reactie bij aanvraag (heel fijn vind ik dat!). Later ook goed contact via de mail.

Hij doet het weer :-)

Mijn vrij oude iPhone 6 doet het gewoon weer, en verder ging alles zoals ik het verwacht had. De prijs was volgens mij heel redelijk, dus zeker aan te bevelen. Ik ben nu heel blij dat ik geen nieuwe heb gekocht puur omdat de meeste reparateurs geen moederbordreparaties (meer) doen.

Een van de weinige bedrijven die dit soort reparaties aan de iPhone 6 plus uitvoert. Goed gedaan

Zeer vriendelijk en uitstekende reparatie

Vriendelijk Heldere communicatie over prijzen Snelle service

Zeer goede en snelle service

Contact verliep goed en de toestellen snel gemaakt en weer retour gestuurd

Prima gerepareerd

Prima service en prijzen

Goed gerepareerd. Goed contact.

Zeer teleurgesteld

Zeer teleurgesteld, mijn telefoon opgestuurd, niet maken, volgens moest tog heel duur betaalen, en mijn telefoon niet gemaakt, ik raad niemand dit bedrijf aan!!!!

Ik had een telefoon en dit bedrijf heeft de data kunnen recoveren precies zoals je beloofden :). Ik heb bij mensen in mijn omgeving nagevraagd over het proces wat erachter zit en dit blijkt een ontzettend lastig proces te zijn dus ik ben meer dan tevreden.

Loze beloftes en matige communicatie

Toen ik het probleem met mijn iPhone omschreef (waterschade) en vooral de hoop op datarecovery benoemde, was de reactie: ‘dit gaat zeker goedkomen, waarschijnlijk kun je je toestel zelfs weer in gebruik nemen’. Na ‘t lezen van alle positieve beoordelingen had ik niks te verliezen. De informatie op de website (inmiddels ietwat aangepast) schiep dezelfde hoge verwachtingen. Na mijn iPhone maandenlang kwijt te zijn geweest en in die periode voortdurend zelf achter de stand v zaken aan te moeten zijn gaan, was de conclusie: een boardswap was nodig en moest extern uitbesteed worden tegen een veel hogere prijs (500-700 euro). Ook dit stond (destijds) niet op de website, waar Thies zelfs beweert data te kunnen redden van een doormidden gebroken moederbord. Klopt dus niet. Na alle hoopgevende berichten was ik extra teleurgesteld en als er reële verwachtingen en juist informatie gegeven was, had dit voorkomen kunnen worden.

Hey Lauri, Waterschade kan erg hardnekkig zijn als het veel onderdelen op het moederbord beschadigd en soms is er zo veel waterschade dat we het probleem inderdaad niet kunnen vinden. In dat geval kan de CPU en NAND op een ander moederbord geplaatst worden. Bij de iPhone SE is dit erg moeilijk en besteden we liever extern uit aan een collega in Londen. vanaf de iPhone 7 doen we dit zelf omdat daar een meer hittebestendige CPU in zit. De prijzen van dit bedrijf zijn tussen de 500 - 700,- Op onze website staat duidelijk dat het gehele procces ongeveer 4 weken kan duren en we willen graag de data voor je redden. We zouden er niks op verdienen als we de boardswap van 500,- zouden uitbesteden. Dat doen we puur om een goede service te leveren. Jammer dat je op deze manier over ons denkt. Ik ontvang graag een reactie van je.

Na een aantal lokale bedrijven te hebben bezocht leek het of ik mijn foto's van mijn iphone 7 definitief kwijt was. Gelukkig kon Thies ze nog redden! Aanrader

Twee Iphone's met complexe problemen volledig gerepareerd en zijn als nieuw

Iphone 6s met laadproblemen leek niet meer te repareren te zijn i.vm. een probleem op het moederbord, aldus een lokale repair store in Heemstede. BB Repairs heeft dit tegen een vaste prijs van 99,= incl verzenden volledig opgelost. Daarnaast een Iphone 6 Plus met scherm problemen (ivm bend gate) eveneens volledig opgelost. Zelfde verhaal, de lokale repair store kon dit niet oplossen. BB Repairs binnen een week opgelost voor vaste prijs van 89,= incl verzenden. Communicatie duidelijk en resultaat perfect!

Zeer prettig en snel gerepareerd.

Binnen een paar uur iPhone weer als nieuw!

Data gered!

Correcte en snelle hulp bij data redden van mijn Iphone 7. Verprutst door 2 andere bedrijven was er kortsluiting in mijn telefoon ontstaan. Stom geen back up. Is via BB Repairs wel gelukt. Weer werkende Iphone. Dank Thies! Belangrijke after sale: back up door Thies afgeschermd online gezet en voor mij terug te downloaden! Top.

Touch disease succesvol verholpen

Iphone 6 Touch disease gerepareerd zoals beloofd en even contact gezocht toen bekend was wat daarvoor nodig was. Dank daarvoor. Ben wel benieuwd hoe deze oplossing tegen touch disease zich houdt op de lange termijn.

Fantastisch snelle service!

Mijn telefoon na een duik in het zwembad opgestuurd en kon gereanimeerd worden en was binnen no time weer terug in mijn handen met alle data nog intact!

Thies is een Topper😎👍🏻

Top service!

Kundige reparateur

Voor BB Repairs gekozen op basis van het zoeken en vinden van een YouTube filmpje. Thies Baarsma kan meer dan een gewoon scherm of batterij vervangend bedrijf die je tegenwoordig overal ziet. Hij is in mijn ogen een specialist op zaken die verder gaan in een mobieltje en ik zou hem zeker aanbevelen.

Niet geholpen

Moederboard kapot, maar was niet te maken terwijl dit wel mogelijk zou zijn. Jammer ! Het moederboard was kapot, via whatsapp te horen gekregen dat ze dit zeker konden maken. Was helaas niet het geval. Jammer!

Snelle service en niet verwacht dat het zou lukken

Apple en nog een andere winkel hadden gezegd dat het niet meer gerepareerd kon worden. Apple heeft aangeraden als ik echt de data terug zou willen het misschien door een professioneel bedrijf gedaan moest worden voor € 2000. Echter had deze gozer het voor € 250 gedaan. En wel ook nog dat de telefoon weer werkte. Het ging mij alleen om de data. Bedankt! Richard Surie

Prima vakkundige service.

Iphone audiochip laten repareren. Probleem dat erbij ontstond werd prima als service opgelost. Telefoon keurig via track en trace teruggestuurd gekregen. Hele prima vakkundige service.

Deskundige reparatie in een wereld waar veel in beloofd wordt maar weinig goed werk geleverd wordt.

Nadat het scherm van de telefoon van mijn dochter kapot was gegaan zjjn we speciaal terug gegaan naar de winkel waar het was gekocht. (PhoneMarket) Deze repareerden het glas maar trokken de draden van de homeknop kapot. Ipv dit toe te geven beweerden ze bij hoog en laag dat dit bij de val was gebeurd. GEWOON NIET WAAR! Een kleine zoektocht op Google bevestigde dit. Door BB Repairs is de telefoon weer deskundig gemaakt.

Thies is een Topper😎

Goede Service🙏👍🏻

Heel blij met de foto’s van de telefoon met waterschade!

Onze zoon lag op de IC en net in die periode heb ik mijn telefoon in het toilet laten vallen. De telefoon dood. Alle foto’s van de ziekenhuisperiode kwijt. Via Google kwam ik bij B.B. Repairs terecht. Thies heeft de foto’s eraf kunnen halen en hij heeft zelfs de telefoon weer kunnen repareren! Heel erg blij mee!!