Goede reparatie, slechte gevolgschade afhandeling

IPhone 6+ disease prima gerepareerd, maar Touch-ID werkte daarna niet meer; contact losgeraakt of stekkertje er niet goed opgezet. Kon iPhone terug sturen, maar verzendkosten bleken voor mijn rekening te zijn. Ik vind dat principieel onjuist, temeer daar ik ook nog mijn IPhone weer een week kwijt zou zijn.

Snel en goed gerepareerd!

Mijn iphone 7 de home button gerepareerd, zijn snel te werk gegaan en heb een aantal keer contact met hem gehad alles super!

Pluspunten

Top service, snel en klantvriendelijk! Aanrader

Pluspunten

Zowaar! Een bedrijf dat doet wat het belooft! Helemaal top.

Pluspunten

Zeer goed en netjes geholpen door Thies!

Pluspunten

Goede service.

Pluspunten

Keurig!

Misschien wat meer persoonlijk contact mogelijkheden.

Hallo Geert, Bedankt voor de feedback.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vooraf duidelijke antwoorden en indicatie

iPhone 7 256 g had een kapotte audiochip en helaas heeft hij het niet kunnen repareren en is het moederbord tijdens reparatie kapot gegaan waardoor de telefoon onbruikbaar is geworden, daarnaast wel nog even verzendkosten moeten afrekenen voor de terugzending. Ik was niet genoeg op de hoogte van de risico’s en dit viel dus bitter tegen..

Hey Celvin, Ik snap dat je niet tevreden bent. Het mederbord van een smartphone is erg klein. Als er gesoldeerd moet worden is er altijd een klein risico dat een andere chip ook los komt te zitten. In dit geval was dat de CPU deze is zo groot dat hij niet te reballen is. Deze dingen komen heel soms voor. Daarom hebben we ook een no cure no pay policy. Verzendskosten zijn kosten die los staan van de reparatie. Deze betaalt de klant altijd zelf. Als je een aankoop retour stuurt bij een webshop moet je deze immers ook altijd zelf betalen.

Pluspunten

Goede deskundige hersteller.

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service. Vriendelijkheid van de eigenaar. Kortom: top service!

Pluspunten

Goede service. Mee denkend

Openingstijden.

Pluspunten

Snelle service. Doen wat ze beloven. Realistische prijs voor de Reparatie.

Geen. Ga zo door.

Pluspunten

Snelle reparatie. Top geregeld!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen

Pluspunten

Fantastisch :-) Mijn iPhone had de zogenaamde "touch disease". Deze heeft Thies verholpen. Ook is mijn kapotte scherm vervangen. Erg blij mee!

Pluspunten

Repareert je telefoon snel en voordeliger dan dat Apple dit aanbied. Goed bedrijf dat specialistisch werk kan leveren. Zeer tevreden.

Na reparatie vind ik dat de retourkosten op rekening van de reparateur moet komen en niet nog eens achteraf boven op de reparatiekosten bijtellen. Verwerk het desnoods in de reparatiekosten en dus niet na de offerte achteraf.

Pluspunten

Snelle reparatie van een complex probleem (iPhone 7 audio chip opnieuw vastsolderen aan moederbord). Na de reparatie bleek de accu sneller leeg te lopen dan normaal. Ook dit probleem is snel en kostenloos hersteld.

Geen

Pluspunten

Ben heel erg tevreden

Pluspunten

Mijn iphone deed het ineens niet meer. Kreeg hem niet meer aan de praat en zat toch echt met mijn handen in het haar. Nadat ik de iphone bij een datarecovery had gebracht vertelde ze mij dat deze veels te beschadigd was aan de binnenkant dat data niet meer teruggehaald kon worden. (Ik was al mijn foto's / gesprekken en verdere data kwijt die ik niet in de cloud had gezet.. gewoonweg dom maar oke) Ik heb toen contact gezocht met BB repairs en Thies vertelde mij dat hij graag zou willen kijken of het hem wel zou lukken. Eerst toch een beetje terughoudend want je weet natuurlijk niet naar wie je je telefoon stuurt maargoed. Ik heb toen mijn telefoon opgestuurd en de volgende middag een berichtje dat hij goed binnen was gekomen, Diezelfde avond nog nogmaals een berichtje van Thies, ik was een beetje sceptisch en verwachte iets van dat het wederom niet gelukt was maar.. Mijn Iphone was weer UP & RUNNING! (aan met exact dezelfde data en files hoe hij was uitgevallen!) Ik was dus werkelijk niets kwijt en heb alles weer terug. Was zo blij als een kind, sommige data was niet heel relevant maar dingen zoals werk / familie kon ik never meer terughalen werd gezegd. Afijn, Thies heeft toen een factuur gestuurd, deze heb ik betaald en de dag erna heeft hij hem weer goed ingepakt en teruggestuurd. Zodoende was ik mijn telefoon nog geen 3 dagen kwijt en was hij weer de oude. Dik tevreden met deze service. Kostenplaatje viel mee, vooral als sommige data onbetaalbaar is! BB aanrader 1

Geen verbeterpunten of tips te verzinnen, gewoon top, fijne service en duidelijke communicatie over en weer.

Pluspunten

Pluspunten

Goedkoop, meer gedaan dan nodig was!

Wat moeite met de recovery terug krijgen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Neemt graag telefoons aan Is erg druk.....

Geen terugkoppeling Na maand! Ik weet het niet... Moederbord reparaties?

Hey John we krijgen hier veel toestellen binnen en ik wou dat alles te repareren is, maar dat is helaas niet zo. Bedankt voor je feedback. Dit is inderdaad een verbeter punt. Succes met het aanschaffen van een nieuw toestel. Groetjes, B.B. repairs

Pluspunten

-Prima kennis van zaken -Goede communicatie -Snelle service -Prima prijsstelling. Ik heb de baseband chip laten repareren door Thies. In eerste instantie had ik de iPhone 7plus afgeschreven vanwege de belachelijke hoge reparatie kosten van Apple (€380) maar bij B.B. repairs was de telefoon binnen een dag gefixt voor € 143 incl btw en verzend kosten. Nogmaals super bedankt Thies !

Bedankt voor je beoordeling :)

Pluspunten

Kan repareren wat een doorsnee reparatie winkel niet kan. B.B. repairs repareert/lost het probleem op. Een doorsnee reparatie winkel kan alleen onderdelen vervangen