Cafe de Tijd

suoernmooie T-shirt en ze zijn geduldig

Snelle communicatie en een mooi cadeau op maat!

Ik werd snel geholpen, er werd altijd snel gereageerd en goed meegedacht met mijn wensen. Heel erg tevreden over de service!

Goede kwaliteit en service!

Ik heb voor mijn bedrijf pennen en notitieboekjes besteld met logo. De producten zijn van goede kwaliteit en de bedrukking ook!

Goede services!

Erg vriendelijke mensen, fijn contact mee gehad!

Fijne samenwerking

Ruim aanbod, goede service en de kwaliteit van de bedrukking bovenverwachting.

op correcte en laagdrempelige manier te woord gestaan, zeker tevreden

Vriendelijke mensen, luisteren naar wat de klant wil.

Netjes, snel en duidelijk!

Snelle reactie, prima prijs en een correcte vlotte levering (sneller dan verwacht!) Aftersales zeer correct, ik werd nog even gebeld of alles naar wens was verlopen en of ik tevreden was met het product. Ik tevreden en onze opdrachtgever tevreden! Freek Beek, CreaCompany reclamebureau

Geweldige service - meedenkend en professioneel.

Wij hadden met spoed Keykoords voor een event nodig, en dat dat is gelukt. Binnen gestelde tijd hadden we ze in huis. Bedankt voor de snelle levering.

Ik ben erg tevreden over ons contact en service

De levering viel eigenlijk buiten de normale dienstverlening. Ondanks dat hebben jullie willen leveren

Pluspunten

Goede en snelle service. Zeer meedenkend en vriendelijk. We zijn zeer tevreden over het geleverde product.

Pluspunten

Snelle levertijd en video met daarin uitleg over de dichtheid van jute maakte mijn keuze makkelijker.

Pluspunten

Goede en erg klantvriendelijke service! De geleverde producten waren van prima kwaliteit.

Pluspunten

Zeer prettige communicatie! Denken mee met je wensen

Pluspunten

snelle acties op mail en telefoon. Komen afspraken na en denken mee

Pluspunten

Goede communicatie. Komen afspraken stipt na.

Pluspunten

Zeer snelle feedback, top!

Ga zo door.

Pluspunten

Geweldig meegedacht, en zeer snel in levering en kwaliteit

nvt

Pluspunten

Komen afspraken na! Prijs/kwaliteit is prima.

Zou het niet weten.

Pluspunten

De geleverde goederen zien er uitstekend uit en zijn snel geleverd! Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

Snelle service en fijn contact.

Pluspunten

Ruim assortiment. Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Veel organisaties als verenigingen kijken (denk ik) niet altijd onder relatiegeschenken als ze iets nodig hebben als kleinigheid voor een bepaalde prestatie van leden. Daar ligt denk ik wel een markt van afnemers. Veel succes.

Pluspunten

Snelle service, goede kwaliteit

Pluspunten

Snel antwoord op vragen Erg behulpzaam

Over E-Relatiegeschenken.nl

Het team van E-Relatiegeschenken staat voor je klaar met de mooiste relatiegeschenken voor jouw organisatie. Eenvoudig online bestellen of laat je verrassen door een advies op maat. Wij helpen jou om op te vallen. En dat al 10 jaar. Van pennen met logo tot aan bekers of mokken met een boodschap. We bieden de mooiste items, veelal rechtstreeks vanaf de fabrikant. Binnen elk budget denken we graag mee om het best passende product in te zetten. Want resultaat telt. Met onze jarenlange ervaring hebben wij de allerbeste producten geselecteerd. Items waar je mee opvalt en waar wij onze handen