Pluspunten

fijne persoonlijke benadering. denken goed mee en ik had echt het gevoel dat het bedrijf haar best wilde doen.

webshops te over met nummertjes en codes, maar vooral de persoonlijke aandacht was voor ons reden om hier te kopen.

Pluspunten

Snelle levering en perfecte communicatie!

Pluspunten

Snelle levering en mooie bedrukking van mijn bedrijfslogo BOAtrainer.nl op promotiemateriaal! Leuk om weg te geven!

Pluspunten

snelle reactie op vragen, vriendelijke behandeling.

Pluspunten

Wij hebben zowel Doppers als Fruit Infusers besteld. Beide bestellingen zijn zeer snel geleverd. Onze medewerkers zijn enthousiast over deze bruikbare producten.

Leveren van een 'fysiek' proefexemplaar i.p.v. alleen maar digitaal.

Pluspunten

Snel geleverd, prettig geholpen en producten van goede kwaliteit.

Pluspunten

Was opzoek naar een passend en gepersonaliseerd relatiegeschenk. Dank voor het meedenken en de snelle levering.

Pluspunten

Mooie website, snelle service!

Pluspunten

Voor onze webshop hebben wij ijskrabbers met het logo erop laten maken door E-Relatiegeschenken. Deze zijn van goede kwaliteit en werden snel geleverd. Ook was het contact heel prettig. Ik werd bij vragen snel geholpen.

Pluspunten

Denkt goed mee. Duidelijke communicatie en flexibel. Hoge kwaliteit printwerk.

Minder harde dropjes (persoonlijk mening)

Pluspunten

Snelle service, snelle levering, persoonlijk contact, goede communicatie.

Op de site up to date aangeven wat het juiste aantal op voorraad is van een product zodat er geen bestellingen geannuleerd hoeven te worden

Pluspunten

Heldere en makkelijke communicatie, snelle feedback via email!

Over E-Relatiegeschenken.nl

Het team van E-Relatiegeschenken staat voor je klaar met de mooiste relatiegeschenken voor jouw organisatie. Eenvoudig online bestellen of laat je verrassen door een advies op maat. Wij helpen jou om op te vallen. En dat al 10 jaar. Van pennen met logo tot aan bekers of mokken met een boodschap. We bieden de mooiste items, veelal rechtstreeks vanaf de fabrikant. Binnen elk budget denken we graag mee om het best passende product in te zetten. Want resultaat telt. Met onze jarenlange ervaring hebben wij de allerbeste producten geselecteerd. Items waar je mee opvalt en waar wij onze handen