Leuke winkel

Leuke winkel met mooie kledingstukken. Online bestellen is ook zeker aangeraden want het wordt snel geleverd en heel goede retourdienst!

Leuke kleding

Leuke kleding, goede service en een goede prijs-kwaliteit verhouding

Enorm tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen bij Guts & Gusto.

Ontzettend leuke en goede kwaliteit kleding!

Veel keuze, goede service en altijd leuk ingepakt. Voelt als een cadeautje!

Topaanbod

Gevarieerd aanbod in een makkelijk-in-gebruik-webshop. Helaas nog niet ‘live’ in een winkel geweest. (Ik woon in België) De collectie wisselt regelmatig en er zijn vaak leuke acties! Ik ben fan!

Snelle service en betaalbaar

Wanneer je het besteld is het de volgende dag in huis wat enorm leuk is! Daarnaast zijn de prijzen betaalbaar wat het ook nog eens leuk maakt. Het enige jammere is de hoge verzendingskosten en kosten om terug te sturen.

Superleuke kledij en accesoires

Ik vind altijd wel leuke dingen bij Guts&Gusto die je nergens anders vindt. Snelle levering en goede service.

Super leuke en diverse kleding!

Altijd blij met mijn kleren van Guts & Gusto. Lekker divers en het zit heerlijk. De kwaliteit is ook erg goed. Een fijne site om af en toe lekker te shoppen!

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Goede kwaliteit, fijne pasvorm en snelle bezorging.

Goede service en mooie kleding

De kleding is altijd van top kwaliteit. Daarnaast is de klantenservice altijd goed te bereiken en zorgt altijd voor een passende oplossing

Snelle levering en fijne producten

De levering bij guts en gusto is ontzettend snel. De kwaliteit en het soort kleding is goed en leuk! Het enige min punten vind ik de kosten van retourneren. Dan zij het perfect zijn!

Hi Rebecca, Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je ons altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Leuke kleding en goede service

Leuke kleding voor een goede prijs. Altijd snel in huis. Bestel hier regelmatig.

Kleren die kwaliteit uitstralen

De kleren lijken zoals op de foto's. Kwalitatief goed. Snelle bezorging, goede klantenservice. Helaas betaald retourneren per post, maar goed, dat ben je ook kwijt voor de parkeergarage als je naar de winkel gaat.

Hi Janemieke, Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je ons altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Top ervaring

Ik had een jas besteld die niet goed was. Gebeld kreeg een aardige medewerkster aan de tel die met mij mee dacht. Kon de jas retour sturen en heeft zij gelijk de.juiste jas voor mij gereserveerd en nadat ik per mail mijn retourbewijs had gemaild kreeg ik de volgende dag de juiste jas. Zodat ik de volgende dag met mijn nwe jas op vakantie kon gaan.

Hippe kledij voor een doenbare prijs

Schoenen slechte kwaliteit Vaak kortingen wat heel leuk is

Hi Lotte, Bedankt voor je positieve review! Indien een item niet naar wens is, mag je ons altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Wij lossen dit dan graag met je op. Mocht je verder nog tips hebben om het laatste puntjes erbij te verdienen, dan horen we dit graag. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Mooie kleding en leuke acties!

Ik koop regelmatig mijn kleren bij de Guts&Gusto.

Hi Ilse, Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om het laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je ons altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Zeer snelle levering!

Kledij heeft goede kwaliteit en de levering is super snel! De kledij zit ook mooi verpakt.

Zo een mooie leuke kleding en perfecte kwaliteit?

Leuke kleding, mooie winkel en hele goeie service. Laatst een jas gekocht waarvan helaas de rits eerder stuk ging dat zou moeten. Geen enkel probleem, werd goed geholpen en mee gedacht. Super service!

Prachtige kleding en steeds heel snelle levering.

Al enkele keren besteld en heel tevreden. Een ruime keuze en niet al te duur. Vaak de dag na bestelling of 1 dag later al geleverd.

Fantastische kleding

Ik mag altijd graag bij guts en gusto shoppen. Super kleding vóór een prachtig prijsje.

Super leuke kleding!

Altijd snel bezorgd en goede service!

Super fijne webshop! Bezorgen snel, hebben leuke acties en hebben een super strakke klantenservice. Bij vragen of problemen ontvang je snel een reactie.

Gewoon erg blij mee!

De site, bestel-en afleveringsprocedure verlopen vlekkenloos! Mooie kwaliteit kleding!

Zalig!

Heerlijk winkelen, mooie, unieke kleren met goede kwaliteit, goede service.

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven en Groningen. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!