Super mooie en verzorgde pakketjes + snelle levering

Mijn ervaring bij Gust&Gusto is super goed. Dit omdat het gemakkelijk is om te bestelen, mooi ingepakt is en ook altijd snel thuis bezorgt wordt. Gust&Gusto is voor mij echt een van de beste winkels waar ik mij goed en vertrouwt in mijn vel voel tijdens het winkelen. Blijf zo verder doen!

Handige website, vlotte levering dag nadien en bij problemen steeds goed geholpen.

Hi Jente, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Mocht je nog tips hebben over hoe wij de laatste 'ster' er ook bij kunnen scoren, dan mag je mailen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Goede webshop met super leuke fashion items!

Webshop is goed en overzichtelijk ingericht. Prima verzending- en retourvoorwaarden. Goede klantenservice. En het aller belangrijkste: hele leuke, betaalbare items.

Heel leuke kledij en accesoires! Zit altijd perfect! Snelle verzending en top klantenservice! Kunnen wij een winkel krijgen in Belgie?!

Hi Emmelie, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te zien dat je zo positief bent over ons en hopelijk komt de winkel in België er snel, hihi! Tot snel! :-) Liefs, team Guts & Gusto

Top kwaliteit en mooie kleding.

Ik ben super blij met alle aankopen die ik heb gedaan bij guts en gusto. Ben recent een paar maten kleiner geworden en heb hele mooie nieuwe kleding gevonden die heerlijk en mooi zitten.

Top webshop

Heel vaak nieuwe collectie, heel vaak sales. Zeer snelle verzending en gemakkelijke retours. Ik ben fan!

Super leuke kleding en goede service

Al vaker kleding besteld op deze site! Altijd snelle levering en goede kwaliteit kleding

Hi Lisa! Bedankt voor je mooie review! Superleuk dat je zo tevreden bent met onze service en collectie. Graag tot snel. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding en spoedige levering

Hi Sarah! Bedankt voor je positieve beoordeling! Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Altijd snel bezorgd en top kwaliteit kleding!

Meerdere malen bij Guts & Gusto besteld en altijd tevreden! Goede prijs / kwaliteit verhouding en snel verzonden. Alleen retourneren is ingewikkeld omdat je eerst moet mailen ipv gewoon een retourlabel krijgt.

Hi Joy! Bedankt voor je positieve beoordeling! Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Goeie kwaliteit

Ik vind hier altijd de leukste kleding voor elke gelegenheid! Maten zitten eigenlijk altijd goed. Soms alleen beetje zoeken met broeken dat ligt aan het stretch gehalte.

Hi Marina! Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Top!!!

Snelle en vlotte levering. Top kwaliteit en mooie kleren.

Hi Charlotte! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Supere klantenservice!

Van de week laarsjes besteld bij Guts&Gusto die na een keer dragen al kapot zijn gegaan. Gelijk contact opgenomen met de klantenservice betreft de garantie. Er werd snel op mijn mails gereageerd en binnen een dag had ik een nieuw paar laarsjes binnen met een paar oorbellen als excuses. Dankjewel voor de goede service!

Hi Yanick, Bedankt voor je review. Fijn om te zien dat je zo positief bent over onze service! We hopen je snel weer een keer te zien. Liefs, team Guts & Gusto

Goede kwaliteit / prijs

Altijd leuke kleding die uniek is van andere websites. Prijs kwaliteit vind ik erg goed Blijft lang mooi

Hi Charissa, Wauw, wat een mooie review! Super bedankt. Hopelijk zien we je snel terug en kan je weer genieten van toffe items. Liefs, team Guts & Gusto

Geweldige shop, vriendelijke mensen

Werd goed geholpen bij mails.

Hi, Bedankt voor je positieve review en wat fijn om te horen dat wij jou goed hebben kunnen helpen. Hopelijk zien we je snel terug en kan je weer genieten van toffe items. Liefs, team Guts & Gusto

Fijne winkel maar retourbeleid kan makkelijker

Het retourbeleid is wat omslachtig dat je een mail moet sturen voor je retourlabel. Ook jammer dat je niet gratis kan retourneren.

Hi Sophie, Bedankt voor je positieve review! Wij denken graag aan het milieu. Niet alle pakketjes komen terug, waardoor het onnodig is om hier papier of plastic aan te verspillen. Ook is het mogelijk om jouw pakketje in een van onze winkels af te geven. Hiervoor is gelukkig geen retoursticker nodig en het is gratis! Mochten er nog meer tips zijn om de laatste puntjes erbij te verdienen dan mag je dit mailen naar info@gutsgusto.com. Liefs, team Guts& Gusto

In één woord, top!

Bestelling lopen altijd soepel, snel in huis en de kleding is echt mooi. Inmiddels al heel wat guts gusto items rijker!

Hi Renee, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Altijd een fijne aankoop!

Goede kwaliteit, snelle levering, duidelijke communicatie.

Hi Jeannette, Bedankt voor je mooie review! Wat goed om te lezen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Hopelijk zien we je snel terug. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Top service en super kwaliteit

Ik heb alleen maar goede ervaring met Guts & Gusto.

Hi Ellen, Wauw, wat een mooie review! Superbedankt. :-) Hopelijk zien we je snel terug en kan je weer genieten van toffe items. Liefs, team Guts & Gusto

Leuk, hip en klantvriendelijk merk!

Voor elke gelegenheid iets leuks te vinden. De bestellingen zien er altijd leuk uit met een kaartje en stickers. Ook is het vrijwel altijd de volgende dag al in huis.

Hi Maaike, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat we aan je verwachtingen voldoen en je zo tevreden bent over onze collectie en verzending. :-) Als je nog tips hebt om ook het laatste puntje te kunnen veroveren mag je ons altijd mailen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Erg leuke kleding, van goede kwaliteit, leuk en persoonlijk ingepakt. Ze reageren snel en zijn zeer vriendelijk. Ik zou Guts & Gusto zeker aanraden.

Leuke kleding en goeie service

De kleding wordt snel geleverd en altijd leuk ingepakt. Een feestje om te bestellen bij GutsGutso en om de kleding te dragen

Geweldige winkel

Altijd goede service en mooie producten. De webshop is ook heel fijn, maar als je even in het echt wil winkelen word je ook altijd goed geholpen.

Hi Annelieke, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over ons en onze winkels. Hopelijk zien we je snel terug. Liefs, team Guts & Gusto

Enkel positieve ervaringen: snelle levering, goede dienst na-verkoop, enz.

Hi Eline! Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Top webshop en klantenservice!

Bestel hier regelmatig kleding/sieraden/home, heel tevreden over de kwaliteit. Mocht ik vragen hebben of evt wat willen retourneren, direct persoonlijk mail contact. Heel fijne shop ervaring!

Hi Lotte, Bedankt voor je leuke en positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over onze mailtjes, site, pakketjes en kleding. :-) Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding, helaas valt het meeste klein uit en grotere maten zijn er niet.

Ik vind de stijl van de kleding erg leuk. Vandaar dat ik er ook vaak bestel. Echter heb ik cup c en bij bijvoorbeeld de WE een maat L qua broekmaat. Bij jullie pas ik de L en XL vaak niet. Ook passen veel tops niet vanwege mijn boezem. Dit vind ik erg jammer. Ik zou deze winkel zeker aanraden bij mensen die in een andere winkel maat S of M hebben.

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en the Mall of the Netherlands. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!