Exclusieve setjes

Toen ik guts gutso ontdekte ging er een wereld voor mij open. Niet meer door 600 artikelen van zara scrollen, maar gewoon de setjes die al zijn gemaakt kopen. Het is toch iets exclusiever , mooier en meer kwaliteit. En niet iedereen loopt ermee

Leuke comfortabele kleding

Leuke comfortabele kleding. Vernieuwend assortiment. Enige nadeel is dat de kwaliteit soms iets minder naar verwachting is. De rits van de pantalon doet snel moeilijk en de wollen truien krijgen wat snel pulletjes.

Erg klantvriendelijk!

Zowel in de winkel als aan de telefoon erg vriendelijk geholpen. Daarnaast erg leuke kleding!!

Hi Christel, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent! Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Altijd blij als ik mijn pakketje open

Levering is altijd correct en de kleding van goede kwaliteit Hele mooie stuks in hun collectie!

Hi Julie, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent! Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Altijd fijne service en mooie producten. Zowel online als in fysieke winkels elke keer weer een fijne ervaring!

Hi Jetske Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent! Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Fijne online shop.

Hi Tamara, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent! Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding en super snelle levering.

Mooie, overzichtelijke site. Snelle levering is echt een usp!

Hi Samantha, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent! Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Super leuke kleding en hele fijne service!

Hele leuke diverse collectie. Snelle levering en fijne/vriendelijke service met een persoonlijk tintje.

Hi Myrthe, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te zien dat je zo positief bent over ons. Tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Mooie kleding

Altijd een leuk aanbod wat past bij het moment.

Hi Margot! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Super fijne webshop

Snel antwoord en snel verzonden

Hi Esther, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding, snel en netjes geleverd

Al meerdere keren besteld en altijd tevreden over de kwaliteit en levering. Enige verbeterpuntje is retourneren gratis maken.

Hi Denise, Bedankt voor je toffe review. Wat fijn om te zien dat je tevreden bent. Helaas is kosteloos retourneren op dit moment nog niet mogelijk, maar wie weet in de toekomst. Op dit moment hopen we je in elk geval tegemoet te komen door een retourlabel aan te bieden die goedkoper is dan zelf retour sturen via de post! :-) We hopen je snel weer een keer te zien. Liefs, team Guts & Gusto

Topservice

Klantenservice heel persoonlijk en snel alles geregeld.

Hi Natasja, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Leuke winkel!

De website is fijn en duidelijk ingericht, alles gaat makkelijk en de kleding wordt super leuk ingepakt! Heel erg blij met alles wat ik heb ontvangen

Hi Briana! Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Super goed!

Hi Emma! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Zeer snelle levering, leuke collecties

Altijd snel geleverd, één keer een pakje gehad dat naar een verkeerd adres was verzonden, meteen opnieuw verzonden. Heel goede communicatie en leuke collecties.

Hi Lesley, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te zien dat je zo positief bent over ons. Tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Goeie service en kwaliteit

Hele leuke collectie met een goede kwaliteit. Service is ook top. Reageren snel en een hele fijne klantenservice.

Hi Bionda! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Top!!!

Altijd superleuke kleding! Ik vind de zomercollectie wel heel tof, de wintercollectie vind ik de jurkjes net te kort. Het is leuk dat alles zo persoonlijk is ingepskt. Echt een feestje om je pakket te openen.

Altijd gelukkig met mijn pakjes nog geen dag na mijn bestelling.

Snelle levering, leuke stuks, altijd zoals verwacht!

Hi Charlotte! Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Leuke kleren, snelle service

Ik bestel heel regelmatig bij GutsGusto en stuur niet vaak iets terug. Soms valt de kwaliteit heel erg tegen bij webshop, maar dat is hier niet het geval. Ook fijne snelle levering, helemaal top!

Hi Janneke! Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om het laatste puntje erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Maakt je verwachting altijd waar

Bestelling is altijd er snel binnen! Ook zijn artikelen snel weer op voorraad en zijn er vaak leuke acties!

Hi Nikki! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding en super snel in huis!

Leuke kleding, hip, en regelmatig nieuwe items. Het is altijd de volgende dag in huis en ook makkelijk te retourneren. Heel blij met deze shop en shop hier sinds het eerste bezoek bijna al mijn kleding.

Hi Marjet! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Geweldige spullen en leuk imago

Super leuke kleding en accessoires. En de klantenservice is ook erg prettig en behulpzaam

Hi Amber! Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Geweldige winkel

Behulpzaam en goed personeel en altijd de leukste kleding! <3

Heerlijke webshop

Leuke vlotte kleding die een maatje groter ook aankan.

Hi Rianne, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Goede kwaliteit en snelle levering

Van mijn bestellingen nog nooit wat retour gedaan dus dat zegt genoeg.

Hi Marieke, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en the Mall of the Netherlands. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!