Topkwaliteit

Heel mooie stoffen

Kwaliteit en service

Steeds snelle bezorging en eventuele verwerking van retours. Kledij en accesoires zijn steeds van goede kwaliteit

Hi Sarah, bedankt voor je leuke review! We zien je graag weer bij ons terug in een van onze winkels of in de webshop. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Top winkel met stijlvolle kleding

Geweldige winkel, totaal mijn smaak. Ik vind de verpakking erg persoonlijk en dit trekt mensen aan. Als ik nieuwe kleren nodig heb, kijk ik als eerste bij guts en gusto.

Top kledij

Hele fijne stukken, snel geleverd, correcte service

Guts en Gusto heeft ontzettend leuke kleding van hoogwaardige kwaliteit.

Guts en Gusto heeft voor iedereen wat wils. De kleding zit fijn en is van goede kwaliteit. Daarnaast verloopt het leveren en retourneren altijd vlot.

Zeer vriendelijk team met altijd leuke collectie

Ik ben zelf van België en kom al in guts& gutso toen jullie nog niet zo bekend waren en ik niemand anders in Lommel met deze kleren zag rondlopen. Toen hadden jullie enkel jullie winkel in Arhnem nog maar en moest ik 2 u rijden ondertussen kan ik op 40 min in eindhoven bij jullie gaan winkelen . jullie zijn zo snel gegroeid wat ook niet anders kan met zo’n leuke kleren en werkneemsters.

Prachtige kleding & geweldige service.

Guts & Gusto is de favoriete winkel van mij & mijn zus. We app'en elkaar als een van ons een actie of een promotie voorbij heeft zien komen en openen elkaars pakjes om te zien of er ook niets leuks voor ons inzit. Wij wonen in België, maar komen speciaal naar Eindhoven om in de fysieke winkel te kunnen winkelen. Naast de mooie kleren is ook de service buitengewoon. Je krijgt op elke vraag een persoonlijk antwoord en ze doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen.

Heel mooie kleren al is 1 kleedje na 1 keer dragen wel al beschadigd.

Hi Freya, bedankt voor je toffe review! Mocht een item beschadigd zijn mag je ons hier altijd een mail over sturen. We helpen je uiteraard graag verder. Dit mag naar info@gutsgusto.com. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Superleuke kleren die telkens geweldig zitten

De maten zijn betrouwbaar en als ze wat afwijken worden ze weergegeven bij 'pasvorm'. Ook leuk dat er regelmatig acties zijn.

Altijd super leuke producten die snel geleverd worden. Top website!

Originele looks!

Altijd leuke flamboyante kledij en ook zeer tevreden van de snelle levering!

Hi Noa, bedankt voor je leuke review! We zien je graag weer bij ons terug in een van onze winkels of in de webshop. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Snelle service, mooie kleding :)

Snelle service, mooie kleding :)

Hi Kiki, bedankt voor je toffe review! We zien je graag snel weer bij ons terug. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Super leuk ingepakt en het wordt optijd geleverd!

Fijn merk met ontzettend leuke jurkjes!

Personal touch bij iedere levering en een ontzettend leuk assortiment. De jurkjes zijn zeker mijn favoriet!

Hi Manouk, Dankjewel voor je positieve review! Fijn dat je tevreden bent met je bestelling en toffe items. Mocht je nog tips hebben om die laatste ster te bemachtigen, mag je ons dit natuurlijk altijd laten weten :-). Liefs, team Guts & Gusto

Superleuke kleding op een makkelijk te bedienen site

Jullie zijn mijn nieuwe go-to winkel geworden. Sinds corona ben ik veel meer gaan online shoppen en ik vind jullie site echt heel fijn. Kleine tip, wat ik zelf heel fijn zou vinden, is een optie om favorieten op te slaan. Zodat ik makkelijk terug kan vinden wat ik de vorige keer ook alweer zo leuk vond.

Hi Nikki, Dankjewel voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de goede tip! Deze gaan wij zeker meenemen om ook dat laatste puntje te bemachtigen. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Wil niet meer anders!

Zeer snelle service en goede kwaliteit!

Leuke kleren en snelle service!

Ik koop regelmatig bij de GutsGusto, het is één van mijn favorieten! De kleding is leuk, de website werkt heel goed en is duidelijk, levering is snel en als er iets misgaat is de klantenservice heel goed bereikbaar en persoonlijk. Echt top! Keep it up, iedereen die bij Guts werkt!

Altijd top!

Hoge kwaliteit kleding, mooi verpakt.

Hi Sandra, bedankt voor je toffe review! We zien je graag snel weer bij ons terug. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Topservice en topkledij!

Snelle levering, snel antwoord op je vragen en vriendelijke klantenservice !!!

Heel snel geleverd! Kwaliteit hangt soms af van kledingstuk tot kledingstuk, een van m’n favoriete onlineshops!!

Hi Renée, bedankt voor je positieve review en feedback! We proberen natuurlijk een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren, feedback hierop is dan ook altijd welkom. We zien je graag weer bij ons in de webshop. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding voor een prima prijs

Leuke kleding voor een leuke prijs. Snel bezorgd.

Hi, bedankt voor je positieve review! Ik wens je heel veel plezier van je items. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik had mijn bestelling snel in huis en alles was helemaal dik in orde. Goede prijs/kwaliteit verhouding! Helemaal happy dus!

Altijd super tevreden!

Steeds een super snelle en vriendelijke service. Heel tevreden over de kwaliteit! Liefst van al zou ik de hele website bestellen.

Hi Marilie, bedankt voor je toffe review! Fijn dat je zo blij bent met onze service. We zien je graag snel weer bij ons terug. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Leuke club mensen met toffe kleding!

Altijd goed geholpen door leuke mensen die op klantgerichte wijze mails schrijven.

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven en Groningen. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!