Goede services, altijd op tijd en top kwaliteit

Leuke kleding in een leuke verpakking

Altijd weer een cadeautje als er een pakketje van Guts & Gusto binnenkomt!

Super leuke kleding en Service. Kleding is de volgend Edah al in huis

Helemaal happy met mijn nieuwe kleding!

Mooie kleding, kwalitatief goede producten, overzichtelijke webshop, snelle en zeer vriendelijke reactie via de mail! Tevreden klant! 😁

Een winkel die je hip laat voelen

Een winkel met erg leuke kleding en bij een bestelling altijd de volgende dag in huis. Daarnaast zijn ze ook nog leuk en meestal milleubewust verpakt met een qoute die je (naast dat je blij bent met je nieuwe kledingstuk) nog net wat extra aan het lachen maakt. Wel bestel ik liever, omdat ik in de winkel regelmatig heb dat ik niet kan vinden wat ik wil doordat deze niet in de winkel aanwezig zijn.

Hi Roos, bedankt voor je positieve beoordeling! Als we je nog ergens mee kunnen helpen om die 2 laatste puntjes er bij te verdienen mag je natuurlijk altijd mailen naar info@gutsgusto.com. :-) Liefs, team Guts & Gusto.

Mijn meest bezochte webshop🙈😍

Top service😁 Top kleren🔝👍 Ik vind altijd wel iets leuks❤️❤️

Top webwinkel!

Leuke kleding en goede prijs/kwaliteitverhouding. Veel keuze en een fijne website. Als je iets besteld, wordt het snel geleverd, oftewel gewoon top dus!

Erg goede, verzorgde en snelle levering!

Ik heb al een aantal keer iets besteld bij Guts&Gusto en ik ben elke keer weer verrast. Niet alleen over de goede kwaliteit van de kleding, maar ook over de levering. De pakketjes zijn altijd top verpakt en zien er leuk uit. Ik kan niet op de site kijken zonder iets te bestellen; er belandt altijd wel iets in mijn winkelmandje!

Perfect!

Bij elke bestelling hoef ik bijna geen enkele kleding terug te sturen, omdat het net zo mooi is als in werkelijkheid! Prijs kwaliteitsverhouding klopt. Enkel 1 broek (stella) was wat van slechte kwaliteit, waardoor het na 1 keer dragen al heel veel plukjes/bolletjes kreeg door frictie van mijn jas. Maar buiten dat is er niets op aan te merken, ook de service is uitstekend!

Altijd zeer tevreden geweest over Guts&Gusto. Ze geven altijd zeer goede informatie en de pakketjes komen ook echt de volgende dag binnen. Één van mijn favoriete kledingsite's om te bestellen.

Leuk en divers assortiment.

Guts en Gusto bevat een divers en smaakvol assortiment. Doormiddel van unieke items, weten ze mij aandacht keer op keer weer te trekken. Enige min punt is dat ze 5 euro in houden op retour producten. Dit weerhoud mij ervan op items te bestellen waarvan ik niet zeker weet of het past.

Helemaal fantastisch

De kleren zijn geweldig, super goede service, altijd leuk om een pakketje te mogen ontvangen en niet duur

Prima,

Als je met retouren is het wel lastig dat het niet gratis is. Groot min punt van de webshop.

Hi Amber, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je de retourkosten als een groot minpunt zit. Helaas is dit iets wat voor ons nog niet mogelijk is om te realiseren! Wel kun je je retour gratis terugbrengen in 1 van onze winkels (Enschede, Arnhem, Utrecht, Eindhoven en binnenkort Groningen). Misschien dat dat nog een optie is voor je! Ook bieden we een retourlabel aan voor €5 waarmee de retourkosten iets minder duur zijn in de meeste gevallen! :-) Liefs, Team Guts & Gusto

Uitstekende service, goede kwaliteit en mooie collecties!

Online shoppen doe ik niet zo graag, maar daar kwam verandering in toen ik op de website van Guts and Gusto terechtkwam. Super mooie kleedjes, lekker warme maar toch modieuze truien en speelse panty's. Op zondagavond deed ik mijn bestelling en op maandagmiddag werd mijn pakje ter waarde van €250 (oepsie!) geleverd. Alle kledingstukken zagen eruit zoals ze op de afbeeldingen tonen. Van de zeven kledingstukken zat er voor mij één retourtje bij, maar dat was geen enkel probleem. Ik mailde even met Henrike en zij legde me uit welke stappen ik moest ondernemen. Retourtje de post op en de week nadien stond het geld terug op mijn rekening. Top service!

Zeer tevreden!

Regelmatig bestel ik bij Guts & Gusto en ben altijd erg tevreden! Kwaliteit is goed en niet te duur. Een echte aanrader dus!

Klantgericht, snelle verzending en persoonlijk!

Ik shop graag bij Guts & Gusto, ze hebben kleding die vaak nét even anders is. De verzending is super snel, evenals je retour. Vriendelijke antwoorden die je terug krijgt. Ze zijn persoonsgericht, je bent geen nummertje. Wat maakt dat ik hier heel graag blijf shoppen ;)

Mooie kleding en snelle bezorgservice

De kleding ziet er netjes uit en komt overeen met de kleding op de foto’s

Heel erg positief

Guts and gusto is een vriendelijk bedrijf. Reageren snel en bestelling is altijd snel binnen. Ontzettend leuke kleding en veel acties.

Hi Ymke, bedankt voor je positieve beoordeling! Als je nog tips hebt om die 2 laatste puntjes er bij te verdienen horen we dat natuurlijk graag. :-) Je mag ons altijd mailen naar info@gutsgusto.com! Liefs, team Guts & Gusto.

Awesome

Altijd een snelle levering, duidelijke communicatie via de mail, en uiteraard: Leuke kleding! Soms alleen een beetje gokken welke maat je moet nemen omdat niet alles een even goede pasvorm heeft. (Een L die kleiner oogt, of een M die groter oogt)

Mooie kleding en snelle levering!

Mijn hele wintergarderobe bestaat uit kleding van guts en gusto. Super mooie kleding en snelle levering. Ik ben er erg blij mee.

Leuke webshop met stijlvolle kleding en zeer snelle service!

Ik bestel heel vaak bij Guts&Gusto en ben tot nu toe super tevreden! Je shopt stijlvolle kleding aan betaalbare prijs. Ook mooie en kwaliteitsvolle panty's! Na 1 dag heb je je bestelling al in huis, ideaal! De pakketjes zijn telkens ook supermooi ingepakt.

Heel positief!

Leuke kleren en erg snelle service! Kwaliteit van de kleren ook erg goed. Alleen jammer dat de retourkosten zo hoog zijn.

Echt een super merk! Vlotte en vriendelijke klantenservice. Love it❤️

Goede en snelle service met mooie producten

Een fijne website met een breed assortiment. De service en bezorging is snel en je wordt goed geholpen. De winkel heeft veel collecties en een goede prijs kwaliteit verhouding

Altijd leuke kleding, goede service

Altijd hele leuke kleding, makkelijk bestellen en de volgende dag al in huis! Wel vaak dat een item al heel snel uitverkocht is en het dan een tijdje duurt voordat dat item weer beschikbaar is.

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede en Eindhoven. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!