Supermooie kledij & professionele werking!

Bij Guts en Gusto vind ik altijd wel iets wat me aanstaat. Het is zo moeilijk om niets te kopen! Daarbovenop doen ze ook vaak kortingen. Vaak heb je hetgeen je besteld hebt, de volgende dag al. Kortom, een echte aanrader om een op de website te snuffelen!

Hippe kostbare seizoenskleding

Hele leuke kleding die echt veel leuker is dan bij de standaard ketens. Wel is de kwaliteit niet altijd optimaal door goedkope stoffen of naai foutjes. Hierom is de prijs niet altijd in verhouding met de kwaliteit. Toch kom ik er graag!

Hi Tanja, Dankjewel voor je beoordeling. Wat tof om te horen dat je onze kleding leuk vindt! Wat niet zou moeten is dat je kleding ontvangt met slechte afwerking. Mijn excuses hiervoor! Je mag ons altijd mailen, wij kijken namelijk graag met je mee naar een oplossing. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen hoor ik dat graag! We willen namelijk graag een 10 van de 7 maken. Dan mag je mij een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Liefs, Team Guts & Gusto

Top service!

Super leuke collectie en hele snelle service!

Mijn ervaring bij jullie is heel goed. Het bestellen en retourneren gaat altijd wel zo der problemen en wordt altijd goed geholpen. Ook in de filialen krijg ik een fijne klanten service.

Hi, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over onze winkel! Als je nog tips hebt over hoe we dat laatste puntje erbij kunnen verdienen, dan horen we het natuurlijk graag! Hopelijk zie ik je snel weer bij ons. Liefs team Guts & Gusto

Altijd snelle verzending en goeie kwaliteit kleding

Indien er iets retour moet, krijg ik altijd heel snel een mail terug met de retour barcode. Ook erg fijn. Super service!

Leuke kleding

Leuke kleding en vriendelijk geholpen. Minpuntjes: de afwerking van de kleding is niet zo netjes en verzendkosten bij retourneren.

Hi Patricia, Dankjewel voor je beoordeling. Wat tof om te horen dat je onze kleding leuk vindt en dat je goed geholpen bent! Wat niet zou moeten is dat je kleding ontvangt met slechte afwerking. Mijn excuses hiervoor! Je mag ons altijd mailen, wij kijken namelijk graag met je mee naar een oplossing. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen hoor ik dat graag! We willen namelijk graag een 10 van de 6 maken. Dan mag je mij een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Liefs, Team Guts & Gusto

Leuke (web)shop, leuke mensen, leuke kleding ♡

Guts & Gusto is een hele leuke (web)shop waar ik geregeld een bestelling plaats en dat al langere tijd. Van zomerse dresses tot dikke winterjassen, ze hebben van alles wat en gaan met de mode mee. En dan ook nog af en toe leuke winacties en kortingscodes. Een en al leukigheid!

Leuk ingepakt snelle levering TOP!

Wanneer ik een pakketje van guts gusto ontvang word ik meteen blij van de verpakking! Het is echt een cadeautje. Alle leuke details en een lief kaartje maakt mij al koper heel blij. Mijn laatste bestelling bij jullie waren een paar superleuke gympen en draag ze echt met veel plezier! Ik krijg er zodra ik ze draag complimenten over en beveel jullie als winkel aan. X Becca

Hi Becca, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over onze winkel! Als je nog tips hebt over hoe we de laatste puntjes erbij kunnen verdienen, dan horen we het natuurlijk graag! Hopelijk zie ik je snel weer bij ons. Liefs team Guts & Gusto

Goede ervaringen met Guts&Gusto

De kledij is van goede kwaliteit en ziet er uit zoals op de foto. Steeds nieuwe kledij en regelmatig leuke sales! Ook een leuke instagrampagina waarop je alles kan volgen.

Hi Kiani, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over onze winkel! Als je nog tips hebt over hoe we de laatste puntjes erbij kunnen verdienen, dan horen we het natuurlijk graag! Hopelijk zie ik je snel weer bij ons. Liefs team Guts & Gusto

Superleuke kleding, en snel in huis

Ontzettend leuke collectie, enige probleem is dat veel kleding net niet goed valt of te kort is. Ik heb niet helemaal het Guts en gusto figuur helaas. Toch houdt het me niet tegen om regelmatig iets te bestellen.

Hi Harriette, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over onze winkel! Als je nog tips hebt over hoe we de laatste puntjes erbij kunnen verdienen, dan horen we het natuurlijk graag! Hopelijk zie ik je snel weer bij ons. Liefs team Guts & Gusto

Super mooie kleding en geweldige klantenservice

Altijd blij als mijn pakketje binnenkomst. Leuk ingepakt, net een cadeautje. Toen ik een kapotte schoen had, kreeg ik zo een nieuw paar opgestuurd.

Hi Lieke, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over onze winkel! Als je nog tips hebt over hoe het laatste puntje erbij kunnen verdienen, dan horen we het natuurlijk graag! Hopelijk zie ik je snel weer bij ons. Liefs team Guts & Gusto

Eén van de leukste winkels/webshop van dit moment

Ik ben heel blij met Gute&Gusto. Leuke, fleurige collecties, Mooie kwaliteit kleding, snelle verzending, retour wordt snel verwerkt. Top! Het enige minpunt is dat je je Guts&Gusto cadeaubon niet in kan wisselen wanneer er een kortingsactie bestaat of wanneer je een kortingscode gebruikt.

Hi Manon, Bedankt voor je toffe en positieve review! Leuk om te lezen dat je blij bent met onze collecties en met onze service, dit doen wij natuurlijk graag voor je. Het klopt inderdaad dat je bij ons op de webshop maar een kortingscode tegelijkertijd in kan vullen. Toch kijken wij natuurlijk graag met je mee, daarom mag je ons altijd een mailtje sturen. Dan kunnen wij kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Liefs, Team Guts & Gusto

Top en snelle service!

Hele mooie en leuke kleding, schoenen en accessoires, goede kwaliteit en snelle verzending!

Hele goede ervaring

Bestellen gaat soepel, vaak vandaag besteld morgen in huis. Vaak goede acties om gratis te verzenden. Retourservice is ook goed geregeld, kost helaas wel geld

Mooie kleding! Makkelijk bestellen en retourneren.

Heel erg positief en tevreden

De collectie is altijd leuk, divers en wordt regelmatig vernieuwd. De bezorging is snel en ook de optie om de bestelling in de winkel op te kunnen halen en om het daar direct te passen is ideaal. Klantvriendelijkheid is top en er wordt altijd met je meegedacht en in oplossingen gedacht.

Ontzettend leuk, voor iedere vrouw wat wils.

Winkel die echt naar de trends kijkt, pasvorm is echt altijd goed. Ook fijn dat de nadruk niet zo ligt op maatje XS maar gewoon ook voor de ‘gemiddelde’ Nederlandse vrouw!

Snelle levering en reactie op vragen.

Veel leuke dingen te koop die op dit moment hip zijn! De juiste prijs met een goede kwaliteit van producten. Al vaak wat besteld.

Hi Anne-Mirthe, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over onze winkel! Als je nog tips hebt over hoe we de laatste puntjes erbij kunnen verdienen, dan horen we het natuurlijk graag! Hopelijk zie ik je snel weer bij ons. Liefs team Guts & Gusto.

Fijn merk, met leuke kleding en over het algemeen goede kwaliteit. Snel binnen en netjes verpakt. Retourneren gaat zonder problemen

Hi Lotte, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over onze winkel! Als je nog tips hebt over hoe we dat laatste puntje erbij kunnen verdienen, dan horen we het natuurlijk graag! Hopelijk zie ik je snel weer bij ons. Liefs team Guts & Gusto.

Super leuke kleding, goede kwaliteit en altijd leuk bezorgd!

Goede ervaring, elke keer weer. Erg fijne winkel om te shoppen!

Goede service!

Kleding vandaag besteld en morgen heb je het binnen! Super leuke jurkjes!

Top beleving

Winkelen bij Guts en Gusto staat voor goede kwaliteit, geweldige klantenservice en een super leuke stijl. Combineer dat alles nog eens met scherpe prijzen en je winkelt nooit meer ergens anders. Ik ben fan!

Leuke kleding

Mooie site met elke week wel een nieuwe aanbieding

Het wordt snel geleverd, is super leuke kleding!!!!

Zeer prettig, een fijne website en een snelle en vriendelijke service. Als er een artikel niet aan de verwachtingen voldoet, is retourneren geen probleem en gaat dat op een fijne manier. Ik heb er een nieuwe favoriete winkel / webshop bij!

Mijn favo winkel!

Prachtige winkel en mooie website. Guts en Gusto is by far mijn favoriete winkel. Erg klantvriendelijk en goede service.

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven en Groningen. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!