Fijne webshop en goede kwaliteit kleding

Ik heb een fijne ervaring gehad bij Guts Gusto. De kleding werd netjes geleverd. Het eventueel terugsturen is wel wat lastiger. Maar kleding valt goed op maat, hierdoor was dat voor nu niet nodig. De kleding is ook van een erg mooie kwaliteit.

Hele mooie goede kwaliteit kleding

Dol op dit merk. Kwaliteit is goed en de kleding zit heerlijk. Jammer dat de winkels niet bij mij in de buurt staan of misschien wel beter voor mij ;) dan zou mijn hele kast volhangen.

Hi Kim, Bedankt voor je 5-sterren review! Zo leuk om te horen dat je dol bent op ons merk, YAY! Daarnaast ook super om te horen dat de kleding je lekker zit. Je zult er vast in shinen! Liefs, Team Guts & Gusto

Vaste, trouwe klant van de fantastische collectie.

Ik ben super tevreden van Guts&Gusto. De collectie is altijd super en de kwaliteit van de kledij is top. Enige minpunt is de verzendkosten bij het retourneren.

Hi Silke, Bedankt voor je toffe review! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze collecties en de kwaliteit. We hopen je dan ook snel weer te zien in een van onze winkels! Liefs, Team Guts & Gusto

Top service en leuke kleding

Heb vorige maand voor t eerst besteld bij guts&gusto. Alle kleding die ik uitgekozen had bleken perfect. De dag er na verscheen er een kortinscode welke na een mailtje verwerkt werd. Top service! Wanneer komen jullie naar Alkmaar

Hi Joyce, Wat een superfijne review heb je achtergelaten, dankjewel! Wat tof dat je zo'n goeie eerste ervaring hebt gehad en dat je items perfect bleken te zijn! Ook goed om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen op onze klantenservice. Wie weet komen we in de toekomst ook in Alkmaar zodat je daar lekker kunt komen shoppen. :)) Veel liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding, snelle levering

Altijd leuke kleding die snel geleverd wordt. Kwaliteit is ook goed! Wel mis ik lengtemaat 30 en het gratis retourneren. In Zeeland zit helaas geen winkel waar ik deze terug kan brengen. Misschien een idee? ;)

Hi Simone, Dankjewel voor je review! Wat tof dat je zo tevreden bent over onze items en de snelle levertijd! Wellicht is een winkel in Zeeland een ideetje voor in de toekomst, we nemen je feedback mee. :) Hopelijk tot snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding en goede service

De kleding is mooi en de service is snel. Kleding altijd mooi ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij. Klantenservice reageert snel en accuraat. Ik heb al veel gekocht bij Guts en Gusto.

Hi Linda, Kijk aan, wat een fantastische review! Hoe fijn dat je zo tevreden bent met al je toffe aankopen bij ons! Super leuk dat je enthousiast bent over onze items en service. We doen ons best om van ieder pakketje een feestje te maken. :) Hopelijk zien we je snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Fijne winkel met leuke producten

Fijn

Hi Anna, Dankjewel voor je 5 sterren review! Wat tof dat je zo'n fan bent van onze winkels en items. Hopelijk kom je snel weer een keertje langs om te shoppen. :) Veel liefs, team Guts & Gusto

Snelle service, mooie kleding

Erg tevreden met mijn aankopen

Hi Zita, Bedankt voor je 5-sterren review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop! Ik wens je veel plezier ermee. Liefs, Team Guts & Gusto

Snelle service en goede kwaliteit

Bestelling komt zeer snel aan en kwaliteit en product voldoet aan omschrijving!

Hi Livinia, Superfijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de levering. Wij zijn elke dag hard aan het werk om de bestelling die voor 21:30u worden besteld, de volgende dag te leveren. Daarnaast vinden wij het geweldig om te lezen dat de items voldoen aan je verwachtingen. :-) Hopelijk tot snel weer. Liefs, Team Guts & Gusto.

Tof en kwalitatief

Ontzettend blij met deze shop. Heb er afgelopen jaar al veel (te veel) bestellingen gedaan omdat ik elke keer weer wat leuks zie. Daarnaast vind ik sommige broeken en blazers zó prettig, dat ik ze het liefste in alle kleuren koop. Voor elke gelegenheid hebben ze wel wat leuks. Top vind ik ook dat ze kleding niet met grote hoeveelheden produceren. Soms is een artikel dan even out of stock, maar het is het waard om op te wachten. (Zou top zijn als er een store in Limburg, Maastricht, zou zijn om jaar toe te gaan.)

Hey Nikki, Wat super tof om te lezen dat je zo'n terugkerende klant bent bij ons! Wij proberen inderdaad zo duurzaam mogelijk te zijn mbt tot het produceren. Wat lief dat het je opvalt! Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met je gekochte items! En wie weet komen we binnenkort met een paar nieuwe locaties van winkels ;-) Liefs Team Guts & Gusto

Fijne winkel met snelle service

De bestellingen die ik doe bij Guts Gusto worden snel en met zorg geleverd. Over de prijzen en de kwaliteit van de kleding ben ik zeer tevreden. Ik mag er graag shoppen. Zowel online als in de store zelf!

Hi Tamara, Yay! 5- sterren, daar zijn wij super blij mee. Ik lees alleen maar fijne dingen, dankjewel! We doen elke dag hard ons best om alle pakketten zo snel mogelijk, maar ook met zorg (zoals je dat zelf zo mooi benoemt) te versturen. Fijn dat je dit zo opmerkt. Mocht je nog tips hebben dan horen wij dat natuurlijk ook graag! Dit mag je altijd mailen naar [email protected]. Wie weet tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Super webshop!

Onlangs voor het eerst besteld, nu inmiddels al 3x in korte tijd. Wat een leuke kleding en super service!

Hi Nina! Wat super om te lezen dat je al een aantal keer bij ons besteld hebt! Dan moeten de producten ook wel erg leuk zijn hè ;-) Ik wens je er veel plezier mee! Liefs team Guts & Gusto.

GutsGusto is een fijne website met leuke kleren

Ik heb al meerdere leuke items besteld bij GutsGusto. Ook heb ik de site al aanbevolen bij meerdere vriendinnen. Fijne site met leuke kleding en snelle bezorging!

Fijne site, toffe kleding

Fijne site met toffe kleding! Kan hier altijd goed slagen. Ook fijn dat lengte maten direct zichtbaar zijn.

Hi Nicole, Bedankt voor je 5-sterren review! Zo fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze kleding en de site! Dit doet ons erg goed. :-) We hopen je snel weer eens te zien! Liefs, Team Guts & Gusto

Hele fijne winkel

Elke keer weer blij met de aankopen van guts en gusto! Gaan mee met de trends en goeie kwaliteit kleding

Hi! Bedankt voor je 5-sterren review! Zo tof dat je zo tevreden bent over je aankopen en de kealiteit! Hier doen we het natuurlijk voor! Liefs, Team Guts & Gusto

Mooie producten en snelle service voor ruilen of als er iets is

Hi Natalie, Bedankt voor je 5-sterren review! Zo tof dat je zo tevreden bent over de producten en service die wij leveren. Hier doen we het natuurlijk voor! Liefs, Team Guts & Gusto

Alle producten die ik heb besteld waren goed!

Hi Claudia, Dankjewel voor je super review! Heel tof om te horen dat je fan bent van al je bestelde items bij ons. Ik wens je er heel veel plezier mee. :) Tot snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Mooie kleding, goede pasvorm en prettige service.

Hi Mieke, Méga bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen! Daarnaast is het natuurlijk nog fijner om te lezen dat je positieve woorden spreekt over Guts & Gusto. Mocht je in de toekomst toch nog tegen dingen aan lopen, dan mag je ons natuurlijk altijd hierover benaderen via [email protected]. Hopelijk zien we je snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Leuke winkel!

Veel verschillende kledij en felle kleurtjes! Ook leuke oversized kleding!

Hi Steffi, Wat een super leuke review! Mega fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de items die wij verkopen. Tóch goed om te weten dat ze in de smaak vallen hihi. Hopelijk tot snel. :-) Veel liefs, team Guts & Gusto

De jumpsuit die ik besteld had, had een klein gaatje. Er werd met mij mee gedacht hoe dit opgelost kon worden. Vanuit de klanten service kwam er een oplossing die voor mij goed uitkwam en ook nog eens milieu vriendelijk was. Helemaal super!

Hi Denise, Woehoe 5 sterren! Altijd vervelend als je een tof item besteld en deze een defect heeft, dat kan helaas heel af en toe gebeuren. Des te fijner om te horen dat we zo goed met je mee hebben kunnen denken voor een passende oplossing. Wij houden graag rekening met zowel de beste optie voor jou als voor ons milieu. Superfijn dat dit jouw ervaring bij ons 5 sterren heeft laten maken. :) Tot snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Mooie winkels en top service. En online ook goed geregeld. Snel antwooed op mijn vragen en hele leuke kleding. Ik ben fan!

Hi Marianne, Yay dankjewel voor je supertoffe review! Super om te horen dat je zo'n fan bent van de Guts, daar worden we erg blij van. :) Leuk dat je zowel graag in onze winkels als webshop shopt en goed kan slagen voor toffe nieuwe items! Hopelijk zien we je snel weer. Veel liefs, team Guts & Gusto

Mooie kleding

Mooie kleding,zit lekker. Snel bezorgd. Mijn nieuwe favo winkel

Hi! Een 10, wat super! Wij zijn heel erg blij dat je zo enthousiast bent over de collectie en verzending, daar doen wij ook hard ons best voor. :-) Liefs, Team Guts & Gusto

Complete ervaring.

Artikelen zijn van kwaliteit, in grote maten en snel verzonden in een goede en nette verpakking. Ik koop graag bij jullie!

Hi Stephanie, Wow, een 10! Super bedankt voor de tijd die je hebt genomen om deze fijne review te schrijven. Wij zijn heel erg blij dat je zo enthousiast bent over de kwaliteit- collectie en verzending, daar doen wij ook hard ons best voor. :-) Mocht je nog tips hebben dan horen wij dat natuurlijk óók graag! Liefs en een fijn weekend, team Guts & Gusto

Hele snelle levering, mooie kwaliteit, goede/fijne service

Hi Kim, Bedankt voor je 5-sterren review! Zo super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering, kwaliteit en service! Liefs, Team Guts & Gusto.

Guts & Gusto is een tof merk!

Ik shop graag bij Guts & Gusto. Superleuke kleding in gave kleuren of printjes. Je bestelling wordt heel snel geleverd en is net een cadeautje, zo mooi ingepakt. Wat ik ook fijn vind is dat er niet op heel grote schaal wordt geproduceerd, maar dat er bij veel vraag opnieuw wordt geproduceerd. Ik krijg ook altijd veel complimentjes als ik kleding of accessoires van Guts & Gusto draag.

Hi Kim, Bedankt voor je 5-sterren review! Zo super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze items, inpak en productie. Ik wens je nog veel leuke complimentjes toe over onze toffe kleding! Liefs, Team Guts & Gusto.

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en the Mall of the Netherlands. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!