Leuke collectie

Heel leuke items, volledig mijn stijl en leuk te combineren. Soms een beetje zoeken van maat. Maar aan communicatie en feedback geen gebrek!

Geweldig leuke winkel met toffe items.

Mega leuke winkel, hoe ze het verpakken alleen al!! Super toffe items. Ik ben fan ;)

Geweldige winkel!

Als ik een klacht heb word ik netjes behandeld. Je krijgt binnen twee uur antwoord. Als ik een item retour wil sturen, is dat mogelijk. En de items zijn hele goeie kwaliteit, ben verliefd op deze shop!

Goede service, goede kwaliteit

Fijn dat het altijd zo snel geleverd wordt en leuk dat de kleding zo leuk verpakt wordt!

Toffe kleding en uitstekende service

Zowel in de winkel als op de webshop is het leuk shoppen. Personeel is altijd klantvriendelijk! Hele leuke kleding, schoenen en accessoires. Ook vaak leuke acties zoals je nagels kunnen laten in de winkels, kortingen etc. Superwinkel! :)

Ik bestel regelmatig iets bij G&G. De levering is super snel, de stoffen zijn fijn, goeie kwaliteit-prijsverhouding en het is heel persoonlijk. Bij elke levering krijg je een klein berichtje met je bestelling meegestuurd, waar het team je veel plezier wenst met je aankoop. Altijd leuk zo’n kleine attentie. Ik ben fan!

Zo blij met ieder pakketje

Ik ben een enorme fan van de Guts. Ik kijk altijd uit naar de nieuwe collectie en draag de kleding van Guts dan ook met heel veel plezier! Wel vind ik het soms aan de prijs, dat is het enige "min" puntje wat ik kan verzinnen. het is goede kwaliteit, super leuk en zit heerlijk

Ze hebben een erg fijne webshop. Met super leuke kleding! Alles is overzichtelijk! En ze laten leuke combinaties zien.

"love it"

Ik bestel regelmatig bij Guts & Gusto! Ze hebben een ruime collectie die anders is dan die van de standaard websites als H&M, Zara, etc. De kwaliteit stelt nooit teleur en bij elke bestelling krijg je een lief handgeschreven kaartje. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat ze niet altijd even size inclusive zijn en ze nogal veel verpakkingsmateriaal gebruiken, wat niet heel milieuvriendelijk is. Desondanks blijf ik bij ze bestellen vanwege het unieke aanbod :)

Leuke site leuke kleding!!

Goede service en mooie kwaliteit kleding

Snelle levering, goeie kwaliteit en leuke casual kleding voor op werk

Goede kwaliteit, snelle levering

De artikelen zijn van goede kwaliteit en de levering is snel. Je wordt ook altijd super goed geholpen als je met vragen zit

Super mooie kleding

Altijd al tevreden geweest met mijn aankopen 👌🏻

Super leuke mooie hippe kleding! Handige website.

Ik vind Guts& Gusto een erg fijne winkel. Ze hebben er leuke kleding en ik word hier altijd erg goed geholpen Ook het retour systeem werkt goed.

Prima ervaring met deze site.

Guts en gusto heeft hippe en trendy kleding. Het is altijd net iets anders dan anders, waardoor je er hip en uniek uitziet.

Algemeen ben ik erg tevreden van de service van Guts&Gusto. Alleen heb ik bij de laatste bestelling een broek besteld in dezelfde maat als anders, die nu te klein blijkt te zijn. Vandaar een beetje teleurstelling.

Super leuke winkel met voor ieder wat wils

Veel en leuke kleding. Voor verschillende styles. Iedere maand is er altijd wel weer wat nieuws. Om te kunnen gaan shoppen. Online is het een goede site om online te shoppe. Maar in de winkels is het ook altijd leuk om een kijkje te nemen.

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de service van Guts en Gusto. Kledingstukken kunnen altijd terug gestuurd worden en het retour is dan ook snel geregeld. En ook het bedrag is vaal snel terug gestort. Daarbij heb ik ook al een paar keer gehad dat een naadje van een kledingstuk niet goed was. En dit mocht ik dan op jullie kosten laten maken! Zoals het hoort.

Perfect tevreden

Ik bestel regelmatig en ik ben bod nooit teleurgesteld geweest! Pakje is altijd snel bezorgd, kwaliteit van de kleren is goed! En altijd super mooie nieuwe artikelen!! Ik kan gewoon niet stoppen met te bestellen bij hun 🙈

Snelle reactie

Na een slechte ervaring toch goed geholpen.

Hi Esmee, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet is wat je ervan verwacht had! Ik heb even meegekeken naar je bestelling en zie dat we dit nog niet eerder gehoord hebben over dit jurkje. Misschien heb jij wel net pech gehad! De verzendkosten krijg je altijd weer terug bij het retourneren van een volledige bestelling, dus enkel de retourkosten zijn in dat geval voor eigen rekening. Mocht je jurkje inderdaad niet helemaal juist zijn, dan zullen we natuurlijk even kijken naar de retourkosten! Ik zie dat je net een mailtje gestuurd hebt en zal dit dan ook met je oppakken. Liefs, Team Guts&Gusto.

Goede service, mooie kledij

Ik hou van de goede service. De kleding wordt vlug aan huis geleverd. Ik vind de stijl van de kledij mooi, het is mijn ding.

Hele leuke kleren, super lieve medewerkers en goede klantenservice. Het enige kleine nadeel is dat jurken vaak heel groot vallen en dat is een beetje jammer

Super leuke kleding, met snelle & klantvriendelijke bezorging.

Altijd veel leuke kleren (en schoenen) in de shop, op dit moment is guts & gusto een van m’n lievelingswinkels om te bestellen. Daarnaast altijd erg klantvriendelijk, reageren snel op de mails en helpen mee om te denken in oplossingen. En dag erna in huis is ook echt super fijn.

Altijd vriendelijk, zowel in winkel als online service. Echt mijn kledingsstijl

Heel tevreden!

Altijd alles snel geleverd. Past iets niet? Dan mag je dit zonder problemen terugsturen. In 1 woord: TOP!

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede en Eindhoven. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!