Prettige service

Leuke kleding, soms is de prijs-kwaliteit verhouding iet wat scheef. Retour procedure moet ook makkelijker kunnen denk ik

Super!!

Top zaak! super leuke kleding, top service online! Snelle levering en altijd zo leuk in cadeauverpakking verpakt. Word je toch vrolijk van! Jammerr dat er nog geen winkel in Maastricht ligt naar wie weet in de toekomst?!

Altijd leuk dat het zo leuk ingepakt is, echt een cadeautje voor jezelf. En service is verder ook heel goed.

Hippe kleding van mooie kwaliteit

Bij Guts&Gusto kun je zulke leuke (kleding)items kopen! Heel erg blij mee! Het enige minpuntje vind ik dat je je bestelling niet kosteloos kunt retourneren.

Hi Ester, Bedankt voor je positieve review en feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook het laatste puntje erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Altijd geweldig

Hi Esmeralda, Bedankt voor je positieve review en feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook het laatste puntje erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Goed assortiment en prima service

Conform verwachting

Mooie kleding en goede service

Brede keus voor mooie kleding, daarnaast een goede service en kleding snel in huis.

Snelle levering, goed product

Fijne winkel met goede klantenservice

Ik heb meerdere malen kleding besteld bij Guts&Gusto en dit wordt altijd snel verzonden. Ik wilde graag een broek die niet meer leverbaar was in mijn maat online. Ze hebben deze broek voor mij weten te bemachtigen vanuit een filiaal en heb hem alsnog gekregen! Kleding is van goede kwaliteit.

Snelle reactie, goede service

Vragen worden via email altijd snel beantwoord. Goede ervaringen, leuke kleding.

Hi, Bedankt voor je positieve review en feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook de laatste puntjes erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Superleuke kleding

Makkelijkte bestellen en leuke tips voor styling

Altijd een feestje!

De site is leuk en het is een feestje als je bestelling binnen komt. Zo leuk ingepakt altijd, dat maakt het extra leuk om je bestelde kleding uit te pakken.

Snelle service en hippe kleren

Ik reeds verschillende keren besteld bij Guts&Gusto en ben nog nooit teleurgesteld geweest! De one size maten vallen soms niet zoals gewenst, maar voor de rest niets op aan te merken.

Hi Tine, Bedankt voor je positieve review en feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook de laatste puntjes erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Ontzettend fijne winkel, zowel online als in real life!

Kleding, schoenen èn oorbellen, ik schaf het graag aan bij Guts & Gusto. Stuk voor stuk goede kwaliteit en helemaal van nu. Alles wordt keurig netjes verstuurd en ontvang ik met "cadeautjes"-gevoel, love it!

Super snelle levering!

Leuke winkel en de medewerkers zijn zeer vriendelijk!

Amazing!

De kledingstukken die ik van Guts&Gusto heb gekocht zijn mijn favoriet! Het is een van mijn favoriete sites.

Hi Janine, Bedankt voor je positieve review! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook de laatste puntjes erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Altijd een goede pasvorm

Mooie kleding, van goede kwaliteit en een goede pasvorm voor een schappelijke prijs.

Hi Cindy, Bedankt voor je positieve review! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook het laatste puntje erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Mooie unieke kleding

Ik krijg netjes een meldong als mijn item weer op voorraad is. Kleding is leuk en uniek en mooie kwaliteit.

Hi Myrthe, Bedankt voor je positieve review! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook het laatste puntje erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Goede pasvorm, goede kwaliteit/prijs verhouding

Zie hier boven

Hi Miriam, Bedankt voor je positieve review! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook de laatste puntjes erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Leuke kleding met goede kwaliteit

Sinds een aantal maanden geleden Guts en Gusto ontdekt en ik ben echt fan! Leuke kleding, goede pasvorm en mega snelle levering! Ik kijk nu zelfs bijna dagelijks op de site omdat ze heel veel vernieuwing hebben qua kleding! Als je eenmaal begint met shoppen bij Guts en Gusto werkt het erg verslavend! Echt een aanrader deze winkel/webshop!

Leuke kleding, diverse kledingstijlen.

Guts Gusto heeft leuke kleding voor diverse kledingstijlen. Via de website kun je al inspiratie opdoen voor een complete outfit. Als je naar beneden scrolt onder de maat kun je ook gelijk doorklikken naar de items van de outfit die je bekeken hebt. Jammer dat vaak items al online staan als coming soon. Persoonlijk koop ik graag in 1 keer alle items die ik wil aanschaffen als compleet setje. Dit maakt dat ik soms afhaak om tot een koop over te gaan. Het andere mindere aspect van Guts Gusto vind ik soms de prijs, sommige items vind ik qua prijs niet in verhouding als ik bijvoorbeeld kijk naar afwerking en kwaliteit van het product. Verder hebben ze een erg leuke, ruime winkel in Arnhem waar je ook goed geholpen wordt!

Hi Janine, Bedankt voor je positieve review! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Vanwege corona zijn helaas de levertijden langer waardoor de items langer bij ons binnen zijn. We willen natuurlijk de iedereen al wel laten zien wat er bij ons binnenkomt, daarom hebben we de optie coming soon. Verder over de prijs en kwaliteitsverhouding verhouding hierover mag je ons altijd mailen! Dan kijken we graag met je mee. Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Hele leuke kleding!

Mooie en fijne kleding! Gutagusto heeft ook vaak leuke korting en acties! Echt een aanrader deze webshop

Snelle levering , mooie kwaliteit

Snelle service , goeie kwaliteit

Hi Esmi, Bedankt voor je positieve review! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook de laatste puntjes erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Eindelijk mijn merk gevonden

Eindelijk een webshop gevonden waar ik mijn stijl en mijn smaak vind. De uitleg bij elk kledingstuk vertelt me hoe het past, en dan blijkt bij aankomst ook zo te zijn. Nog nooit hoefde ik iets terug te sturen. Bedankt!

Hi Justine, Bedankt voor je positieve review! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Als je nog tips voor ons hebt om ook de laatste puntjes erbij te kunnen scoren, laat je het mij dan weten via info@gutsgusto.com? Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven en Groningen. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!