Erg fijn bedrijf! Enige kritiek puntje dat ik heb is dat ik het persoonlijk handig zou vinden als er een maattabel bij producten staat en ook welke maat het model op de foto aan heeft (zo ook als kleding kleiner uitvalt). Dat scheelt weer in ruilen :). Verder super tevreden over deze dienst!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben altijd erg tevreden over jullie

Guts en gusto is een leuke winkel en online winkel. Wanneer je een vraag hebt zijn ze snel te bereiken. De levering is ook top! En ook hebben jullie er leuke en mooie kleding.

Perfecte service

Goeie en snelle levering leuke kleding betaalbaar en goed van kwaliteit

Super goede service!

Super leuke kleren! Wanneer je iets besteld is het ook fantastische service. De maten komen ook overeen met mijn oorspronkelijke maat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, goede kwaliteit en betaalbaar

Bestel regelmatig via de website, altijd een erg snelle verzending en altijd keurig ingepakt. Kleding valt goed op maat. Het zou fijn zijn als jullie op de website kunnen neerzetten welke maat het model aan heeft en hoe lang zij is. Vaak kan ik het dan beter inschatten (ik zit vaak tussen maat 38/40). Ook kun je makkelijk retourneren. Enige minpuntje tot nu toe is dat ik vaak mijn mail in vul voor producten die niet op voorraad zijn, maar niet altijd een mail krijg wanneer deze wel weer voorradig zijn..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke winkel + goede service!

Altijd leuke kleding te koop, krijg er altijd complimenten over.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service & een open en vriendelijk sfeer in de winkel.

Ik ben bij de locatie in Utrecht geweest. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas had ik thuis mijn aankoop in de verkeerde maat. Via mail contact kreeg ik een snelle reactie, en een geweldige service! Een super winkel wat mij betreft!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke kleren en snel geleverd. Als ik er één nadeel mag noemen dan is 't de retourkosten van vijf euro.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Carola, bedankt voor je positieve review. Natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering. Ik begrijp dat je de retourkosten best prijzig vind, wij hopen dat we in de toekomst dit kunnen veranderen! Daarnaast zullen we ook kijken naar het gebruik van een retourformulier, we nemen je feedback graag mee. Liefs

Heel prettige service en stijlvolle kleding!

Er wordt snel geleverd, spulletjes retour word ook snel afgehandeld. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de foto's en werkelijkheid klopt! Het wordt trendy ingepakt en er zit altijd een leuke kaart met slogan bij. Mooie leuke kleding, voor ieder wat wils. Kortom ik ben dik tevreden met Guts & Gusto!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een mooie, gezellige winkel met een rustige uitstraling en vriendelijk personeel.

Mijn bezoek aan de guts en gusto in Eindhoven was erg prettig. Het personeel is vriendelijk en helpt je graag. De kleding hangt netjes en goed geordend in de winkel waardoor je alles goed kunt vinden. Het personeel helpt goed en is eerlijk. Het was al met al een goede ervaring

Leuke kleding

Reageren snel op mails en leuke kleding met goede kwaliteit ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super leuke kleding, betaalbaar en goede kwali.

Nooit problemen gehad met jullie service. Altijd top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle, vriendelijke service en altijd bereikbaar!

Los van het feit dat ik op Guts & Gusto altijd mooie kledingstukken terug vind, ben ik enorm tevreden over volgende zaken: - kwaliteit van de geleverde items - snelheid waarmee de pakketjes aan huis geleverd worden - persoonlijke mails + af en toe een winactie - klantvriendelijkheid + bereikbaarheid

Snelle service via webshop

Snelle service en klant contact als dit nodig is Retouren in de winkel! Leuke meiden! Top.. helemaal Mn winkel 👍🏻

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Modieus, voor een goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit met uitlopende kledingkeuze. Maatvoering is soms wat lastig. Jammer dat je voor retourzending moet betalen. Service zou nog beter zijn als dit gratis is!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Noortje, bedankt voor je positieve review. We doen vaak ons best om de producten zo goed mogelijk te omschrijven op onze website, ook betreft de maatvoering. Ik begrijp dat je de retourkosten best prijzig vind, wij hopen dat we in de toekomst dit kunnen veranderen! Daarnaast zullen we ook kijken naar het gebruik van een retourformulier, we nemen je feedback graag mee. Liefs

Hele leuke kleding. Snelle service

Leuke hippe kleding, goede kwaliteit en snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service, leuk personeel!

Tot nu toe bijna alle keren goed gegaan qua verzending. Eenmaal stond er i.p.v. Nederland Duitsland als land. Dit werd snel en keurig opgelost door de medewerker via de Facebook Messenger. Top! Daarnaast is de service van voor 21.30 uur bestellen, volgende dag in huis echt een top uitvinding!

goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snel vriendelijk en leuk bedrijf

Ik bestel hier veel kleding! Kwaliteit van de kleding is goed! Bezorgen altijd super snel! Is er iets mis? Geen probleem! Je word altijd netjes te woord gestaan. Pakketje binnen? Dubbel feest door persoonlijke boodschap op de super leuke verpakking van je kleding die je hebt besteld!! Aanrader!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Jamie, Bedankt voor je toffe review, YAY! :-) Wat fijn om te horen allemaal. Graag tot snel. Liefs team Guts & Gusto

Goede service, leuke kleding

Regelmatig besteld, meestal tevreden met de artikelen

Trendy

Zeer toffe kledij en accessoires Maten komen overeen met werkelijkheid Levering gebeurd altijd stipt. Eigelijk alleen maar positieve punten Ik ben alvast zeer tevreden met al mijn aankopen 😍

Leuke hippe kleren!

Leuke kleren voor goede prijs! Zeer vriendelijke klantenservice! Jammer dat we in België geen winkel hiervan hebben, hint? ;-)

Fijne winkel en webshop!

Ik ben erg tevreden. De kleren zijn leuk, zitten goed en de service is uitstekend. Ik heb nu een paar keer online kleren besteld en het was super snel in huis.

Geweldige service

Heel tevreden over jullie team! Alleen jammer dat ik maar 2 weken tijd had om artikelen terug te sturen, zo was ik te laat. Nu heb ik artikelen die niet zo goed bij mij passen. Jullie hebben een ruim aanbod en zijn goed mee met de trends. De levering is telkens mooi op tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Evelien, bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je te laat was met het retourneren. Vanwege onze sterk wisselende collectie, is ervoor gekozen om het retourtermijn op 14 dagen te houden. Je kunt ons altijd nog even een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com als je te laat bent! Misschien kunnen we je nog wel tegemoetkomen :-). Liefs, team Guts & Gusto

Goede service!

Fijne online shop met goede service.

Over GutsGusto.com

Filter op Taal