Uitmuntend

Alles wat je besteld komt keurig ingepakt aan. Met een leuk kaartje erbij. Kleding is van hele goede kwaliteit en als er iets niet past dan helpt de klantenservice je meedenken. Meer zaken zouden een voorbeeld hieraan moeten nemen!

Fijne winkel!

Mooie spullen, snelle levertijden en hele goede klantenservice! Heb al een paar keer besteld via de webshop en ga dat zeker vaker doen.

Hele snelle levering mooie kleding gewoon top

Leuke en kwalitatieve kleding

Snelle service en levering. Veel variatie in de kledingkeuze en accessoires!

Hi Marleen, Bedankt voor je review! We proberen een wisselende collectie online te zetten om zo voor ieder wat wils aan te bieden! <3 Daarnaast zijn wij elke dag als team hard aan het werk om alle pakketten met veel liefde en zorg in te pakken! Met een 9 zijn wij dan ook hartstikke blij. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Mooie kleding l can goede kwaliteit!

De kleding van guts & gusto zit mooi en is van goede kwaliteit. Hierdoor gaat de kleding lang mee. Ook terugsturen gaat makkelijk.

Hi Anne, Yay! Een 10! Goed om te lezen dat je onze items zo mooi vindt en de kwaliteit ook naar behoren. Items terugsturen hoort er soms ook bij en dat proberen wij zo makkelijk mogelijk te maken! Mocht je nog tips hebben dan horen wij dat natuurlijk graag en dit mag je altijd mailen naar [email protected]. Veel liefs, team Guts & Gusto

Super blij

Hele mooie kleding en super goede kwaliteit

Hi Rowan, Dankjewel voor de 10! YAY! Zo tof dat je blij bent met guts items. Hopelijk kom je snel weer een keertje (online) bij ons shoppen. :) Veel liefs, team Guts & Gusto

Leuke, hippe collectie in een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik heb veel positieve ervaringen met jullie kleding. De kleding zit lekker en blijft na het wassen van goede kwaliteit. Ik draag graag de blousjes, t-shirts en jurkjes. Ik heb nog een tip die ik mee zou willen nemen geven. Ik zou graag willen dat alle kleding bestelbaar is in een maat en niet onesize. De kans is dan groter dat iet past en goed zit.

Hi Sarah, Dankjewel voor je review en tips! Wat goed dat je zoveel positieve ervaringen hebt met de items van Guts! Tof dat je er zoveel draagplezier van hebt. Het is natuurlijk altijd jammer als je een tof item wilt bestellen en deze niet op voorraad is. Uit duurzaamheidsoverwegingen proberen wij niet over te produceren. Wanneer een nieuw product in onze collectie komt, starten wij met een basisaantal voor onze winkels en webshop. Pas op het moment dat de vraag groter wordt dan het aanbod, gaan wij bij produceren. Hopelijk houd dit je niet tegen om bij ons te blijven shoppen! :) Veel liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding en snelle levering, maar kan beter!

Ik vind het jammer dat terug sturen extra kost. Maat / kwaliteit is niet altijd betrouwbaar en daardoor wel eens kleding moeten terug sturen. Een voorbeeld: Heb twee broeken van jullie een m en een xs en zitten mij beide goed.

Hi Melissa, Dankjewel voor je review. Bij ons betaal je inderdaad voor het retourlabel. Dit doen wij deels met het oog op het milieu, om het heen-en weer zenden van pakketjes te verminderen. Wanneer de maten niet helemaal overeen komen mag je ons áltijd een mailtje sturen. We zitten iedere dag voor je klaar en meten met alle liefde even de juiste maten van de broek voor je op. Hierin kunnen we je dan natuurlijk ook tegemoet komen in de retourkotsen. Mocht er in de toekomst iets zijn, aarzel niet contact met ons op te nemen! :) Veel liefs, Team Guts & Gusto

Guts en Gusto is echt mijn favo winkel. De producten zijn van goede kwaliteit en zitten heerlijk. Ook de verzending is altijd razendsnel, zodat je snel kan shinen in je nieuwe outfit. Helemaal tevreden!

Hi Elke, Dankjewel voor je review! Hoe tof dat wij jouw favoriete winkel zijn! Super om te horen dat onze items je zo goed bevallen, en ik weet zeker dat jij er helemaal in shint! Heel veel draag plezier ervan gewenst. :) Hopelijk zien we je snel weer. Veel liefs, team Guts & Gusto

Pakketjes worden snel geleverd en ook de kleren worden mooi ingepakt! Daarbij wordt je ook goed op de hoogte gehouden als een product weer terug op voorraad is.

Hi Maria, Dankjewel voor je leuke review! Wij doen altijd ons best om je toffe items zo snel mogelijk in te pakken! Op die manier kan je meteen shinen in je nieuwste aankopen. Tof dat je zo'n fan bent van ons. Hopelijk tot snel weer Veel liefs, team Guts & Gusto

Fijne winkel

Leuke kleding, online besteld. De kleding wordt leuk en netjes verpakt. Bij retour ook netjes geholpen.

Hi Wendy, Dankjewel voor je positieve review! Hoe tof om te horen dat je zo'n fan bent van onze items! Altijd leuk als het uitpakken ervan ook een feestje is. :) Hopelijk zien we je snel weer. Veel liefs, team Guts & Gusto

Fijne ontdekking ( door mijn dochter :-) )

Snel, vlotte levering en leuke betaalbare kledij

Hi Reinilde, Dankjewel voor je fijne review! Wat tof dat jij en jouw dochter samen zo'n fan zijn van guts items! Goed om te horen dat je blij wordt van onze snelle levering en van de toffe items voor een fijn prijsje. :) Hopelijk tot snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Super leuke shop met leuke artikelen van goede kwaliteit.

Leuke winkel met super leuke artikelen van goede kwaliteit. Niks negatiefs over te zeggen.

Leuke kleding!

Hele leuke kleding, goede kwaliteit en als er iets is helpen ze je heel goed bij de klantenservice

Mooie kleding, zit lekker, valt goed op maat en voor iedereen iets leuks

Ik koop regelmatig bij jullie. Shirts, blouses, joggingbroeken, spijkerbroeken, noem maar op. Alles zit lekker, valt mooi op maat en ik vind de ruime keuze aan kleuren en printjes erg leuk. Er is altijd wel iets leuks te vinden. En niet geheel onbelangrijk, het is leuk betaalbaar! Ik ben fan!

Hi Annemieke, Yaaay, wat een mooie woorden! Wat fantastisch dat jij zo'n fan bent van al onze items! Zo tof dat je hier altijd slaagt voor de leukste dingen en er daarna veel draag plezier van hebt. Ik weet zeker dat je helemaal shined hierin. :)) Hopelijk tot snel weer. Veel liefs, team Guts & Gusto

Hele fijne webshop met goede service

Altijd erg tevreden. Leuke en goede kleding, snelle levering, goede service. Favoriet!

Hi Daisy, Een dikke 10, yes zo fijn! Wij zijn super blij dat jij altijd tevreden bent over onze kleding, levering en service. Nog toffer dat wij jou favoriet zijn. Hier doen wij het uiteraard allemaal voor! :-) Hopelijk zien we je heel snel weer bij ons terug. Liefs, Team Guts & Gusto.

Leuke kleding. Soms ene stuk lijkt van betere kwaliteit dan het andere.

Hi Lianne, Bedankt voor jou waardevolle review! Mooi om te lezen dat jij onze kleding zo leuk vindt. Hopelijk heb jij dan ook wat toffe Guts items in jouw kast hangen. :-) Mocht jij nog tips hebben om de laatste puntjes te behalen, mag jij ons altijd mailen naar [email protected]. Hopelijk weer tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto.

Hippe, fijne kleren van hoge kwaliteit!

Inmiddels komt meer dan de helft van m’n kledingkast bij Guts & Gusto vandaan, inclusief meerdere jassen! Leuke kleding, veel keuze, hippe vrolijke kleurtjes en doorgaans van hele goede kwaliteit. Ook shop ik met veel plezier in de mooie winkels. En héél blij dat er nu ook broeken zijn met lengtemaat 34!

Hi Melissa, Whiehooo, te gek dat meer dan de helft van jou kledingkast vol hangt met toffe Guts items. Een echte GUTSIE ben jij! We vinden het dan ook super fijn dat jij met zoveel plezier bij ons shopt en dat de items hierin vaak naar wens zijn. :-) Hopelijk kunnen wij jou nog héél lang blij maken met onze items. Liefs, Team Guts & Gusto.

Goeie kwaliteit en klantenservice!

Ik was al een tijdje opzoek naar de perfecte cargo broek. En vandaag heb ik bij guts en gusto er 1 kunnen scoren! :) Medewerkster hielp mij meteen toen ik vroeg of ze de broek nog in meer kleuren verkopen.

Hi Elise, Wat super fijn om te lezen dat jij dé perfecte broek hebt gevonden voor jezelf! Wat zal de broek je geweldig staan. Daarnaast vinden wij het ook erg fijn dat één van onze te gekke winkelmeiden jou zo goed heeft geholpen. :-) Wij wensen je dan ook veel plezier van je toffe broek. Liefs, Team Guts & Gusto.

Lange broeken, zitten top

De broeken zijn lang, wat ik als lang persoon fantastisch vindt, en ze zitten heerlijk en mooi door een lichte stretch.

Hey! Super bedankt voor je 5-sterren review. Hier worden wij als Guts medewerkers zo onwijs vrolijk van! We proberen iedere dag voor jou klaar te staan en daarnaast de tofste kleding te produceren! Ik wens je veel plezier met je tall broek Liefs, Team Guts & Gusto

Snelle service en mooie kleding!

Ik heb al vaak bij Guts en Gusto besteld en ben heel blij met de kleding. Het zit mooi en het blijft mooi!

Hi Iris, Bedankt voor je 5-sterren review! Super tof om te horen dat je vaak aan ons denkt en zo blij bent met de kleding, YAY! Je zult er vast en zeker in shinen! Liefs, Team Guts & Gusto

Snelle levering en mooie kwaliteit

Hey Sandy, Bedankt voor je goede review, hier worden wij als Guts medewerkers enorm vrolijk van! Ik wens je heel veel plezier met je gekochte artikelen. Liefs, Team Guts & Gusto.

Fijne webshop en goede kwaliteit kleding

Ik heb een fijne ervaring gehad bij Guts Gusto. De kleding werd netjes geleverd. Het eventueel terugsturen is wel wat lastiger. Maar kleding valt goed op maat, hierdoor was dat voor nu niet nodig. De kleding is ook van een erg mooie kwaliteit.

Hele mooie goede kwaliteit kleding

Dol op dit merk. Kwaliteit is goed en de kleding zit heerlijk. Jammer dat de winkels niet bij mij in de buurt staan of misschien wel beter voor mij ;) dan zou mijn hele kast volhangen.

Hi Kim, Bedankt voor je 5-sterren review! Zo leuk om te horen dat je dol bent op ons merk, YAY! Daarnaast ook super om te horen dat de kleding je lekker zit. Je zult er vast in shinen! Liefs, Team Guts & Gusto

Vaste, trouwe klant van de fantastische collectie.

Ik ben super tevreden van Guts&Gusto. De collectie is altijd super en de kwaliteit van de kledij is top. Enige minpunt is de verzendkosten bij het retourneren.

Hi Silke, Bedankt voor je toffe review! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze collecties en de kwaliteit. We hopen je dan ook snel weer te zien in een van onze winkels! Liefs, Team Guts & Gusto

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en the Mall of the Netherlands. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!