Top kleding

Heerlijke kleding voor een eerlijke prijs!

Fantastische beleving

Als volumineuze vrouw kan je steeds bij hen terecht voor toffe toppers. Ook de service achter de schermen, de snelle levering en de fijne day deals, laten mij steeds terugkeren naar de webshop.

Snelle levering en altijd verl verschillende stijlen

De bestelling wordt altijd snel geleverd en de collectie veranderd vaak en veel verschillende stijlen!

Hi Madelief, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze collecties en de leveringen! We hopen je snel weer eens te zien in een van onze winkels of op de site natuurlijk! :-) Liefs, Team Guts & Gusto

Altijd leuke kleding!

Fijne site, snelle levering en altijd leuke kleding!

Hi Daphne, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze site, de kleding en de levering ervan. We hopen je snel weer eens te zien in een van onze winkels of op de site natuurlijk! :-) Liefs, Team Guts & Gusto

Super leuke winkel

Leuke winkel waar ik graag kleren koop zowel online als in de winkel. Goede kwaliteit van de kleding. Klantenservice is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Leuke winkel met goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik vind Guts & Gusto een leuke winkel omdat je er kledingstukken vindt die vaak wat origineler zijn dan in de andere winkels. Ook de prijs-kwaliteit verhouding vind ik goed. Het is alleen jammer dat er geen winkel in België is. Daarom bestel ik meestal online maar de kans op een retourartikel is dan groot en die retour is niet gratis en moet ook best snel gebeuren. Dat is echt het enige nadeel want ik shop er graag!

Hi Katrien, Bedankt voor je 4- sterren review! Heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze items, kwaliteit en originaliteit, dankjewel hiervoor. Ik snap ontzettend dat je het jammer vindt dat er geen winkel in België zit, wie weet zit er in de toekomst een Guts & Gusto dicht bij jou in de buurt. Ik begrijp dat dit het retourneren ook een stuk makkelijker gaat maken! Mocht je eens vragen hebben over een specifiek item op de site (pasvorm, materiaal o.i.d.) dan kan je altijd telefonischl óf via de mail contact met ons opnemen. Dan zoeken we graag het een en ander voor je uit. :-) Mocht je naar aanleiding van deze review nog opmerkingen hebben, dan mag je ons dit mailen naar: [email protected]. Veel liefs, team Guts

Prettig contact met de medewerkers, zijn vriendelijk en behulpzaam en het contact over retouren verloopt prettig en soepel.

Hi Mila, Bedankt voor je review Wat superfijn dat je ons een 10 geeft, daar zijn wij heel erg blij mee. Klanttevredenheid staat hoog bij ons in het vaandel! We hopen je snel weer te zien, online óf in één van onze winkels. Liefs, team Guts & Gusto

Leuke, hippe kleding

Toffe kleding, snelle levering in leuke verpakking. Enige minpuntje is dat mijn broek al na 1 wasbeurt op wolprogramma (zoals voorgeschreven) ging pillen. Dit is prima opgelost door geld over te maken zodat ik een ontpiller/pluizenverwijderaar kon kopen.

Hi Renske, Dankjewel voor je review! Wat fantastisch om te horen dat je jouw toffe items zo snel én leuk verpakt van ons hebt ontvangen. :) Super vervelend als een item wat tegen valt, we staan altijd voor je klaar om hierin met je mee te kijken naar een passende oplossing. Fijn dat we het dan ook juist met jou op hebben kunnen lossen. Hopelijk tot snel! Veel liefs, team Guts & Gusto

Erg tevreden en mooie producten!

Leuke en mooie kleding. Kleding blijft ook altijd wel mooi.

Hele leuke kleding!

Goede prijs kwaliteit verhouding, veel aanbod en ook vaak vernieuwend assortiment!

Fijne site, goede kleding en vriendelijk contact.

De site werkt prettig en is makkelijk in gebruik. Kleding is altijd van goede kwaliteit en matcht goed met de foto's op de website. Een retour is geen probleem en contact met de eigenaresse is altijd prettig.

Hi Charlotte, Met 5 sterren zijn we altijd super blij! Wat super om te horen dat je zulke fijne ervaringen hebt met het shoppen bij ons! Hopelijk kom je snel nog meer toffe items bij ons scoren. :) Veel liefs, team Guts & Gusto

Mooie kleding en hele snelle levering.

Mooie kleding met ruime keuze, en heel snelle levering op diverse plaatsen. Je wordt goed geïnformeerd over de levering, top.

Hi Harrie, Yaaay een 10! Ik word zo blij van deze mooie worden. Toffe kleding, snelle levering en duidelijke communicatie zijn echt drie top punten! Super dat jij zulke fijne ervaringen hebt bij ons. Hopelijk tot snel. :) Veel liefs, team Guts & Gusto

Leuke winkel én site

Fijne ervaringen met zowel bestellingen online als in de winkel. Altijd goed geholpen.

Hi Nikki, Wat een super review! Wat goed dat jij zulke fijne ervaringen hebt aankopen in onze webshop of in onze winkel. Altijd fijn als hier een stukje service bij krijgt. Mocht je nog tips hebben voor de laatste puntjes dan hoor ik dat ook graag. Tot snel! Veel liefs, team Guts & Gusto

Toffe kleding, snelle levering

Altijd leuke kleding te vinden. Verzorgd ingepakt voor levering. Goede prijs kwaliteit.

Hi Anne, Yay, dankjewel voor deze review! Hoe leuk dat je altijd toffe outfits bij ons kunt scoren. Wij maken van ieder pakketje een feestje door deze gezellig en verzorgd in te pakken! Tot snel! :) Veel liefs, Team Guts & Gusto

Leuke kleding, goede service

De kleding is van redelijk goede kwaliteit. Stof is soms wel iets anders dan verwacht. Prijs vind ik voor een aantal producten aan de hoge kant, terwijl het voor andere producten juist een prima prijs is. Het werd snel geleverd en over het algemeen ben ik heel blij met de kleren.

Hi Robin, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent over onze items. Dat vinden wij heel erg belangrijk! We doen ons best om deze voor een zo goed mogelijke prijs-kwaliteitverhouding te verkopen. Hopelijk kom je snel weer shoppen! :) Veel liefs, Team Guts & Gusto

Fijne winkel en mooie kleding

Super goede kwaliteit kleding en hele fijne online store.

Hi Emmy, Woehoe, een 10! Hoe fijn dat je bij ons kwalitatief goede items kan shoppen. Zo kan je hier ook extra lang in blijven shinen. :) Ook top om te horen dat je onze webshop zo fijn vindt! Tot snel weer! Veel liefs, Team Guts & Gusto

Blij met mijn kleding!

Ik ben helemaal weg van de basic wilde leg broeken! Ze zijn steeds per seizoen in toffe kleuren te krijgen. Mooie pasvorm, zitten heerlijk en blijven mooi. Ook kan ik er steeds leuke sweaters en truien bij kopen. Die matchen bij de kleur. Fijn!

Hi Femke, Dankjewel voor je toffe review! Wat super fijn dat je zo'n fan bent van onze basic wide leg broek! Hoe leuk om deze gezellige kleurtjes met elkaar te matchen? Wij zijn er ook weg van! Hopelijk kom je snel weer shoppen. :) Veel liefs, Team Guts & Gusto

Leuke kleding en super klantvriendelijk

Mooie kleding, snel geleverd en makkelijk retourneer baar. Ben blij met de ontdekking van Guts!

Hi Diana, Wauw! 5-sterren! Heel erg fijn om te lezen dat je zo enthousiast over ons bent! We doen elke dag hard ons best voor iedereen. :-) Bedankt voor het schrijven van deze review. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Goede en mooie kleding.

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

Hi Sanne, Dankjewel voor je review. Wat superfijn dat de kwaliteit van onze items je goed bevalt. Dat is natuurlijk super belangrijk! Mocht je verder nog tips hebben voor ons dan horen we dat graag van je! Hopelijk zien we je snel weer. Veel liefs, Team Guts & Gusto

Leuke wisselende collectie voor toffe prijzen

Hi Jony, Bedankt voor je review. Wat tof om te horen dat je onze collectie zo leuk vindt. Hopelijk kom je snel weer wat toffe items scoren! :) Veel liefs, Team Guts & Gusto

Snelle levering, mooie unieke kleding, goede pasvorm aangegeven maat!

Veel keuze, unieke kleding, pasvorm mooi en de maat valt altijd goed. Snelle levering en service, retourneren ook altijd makkelijk. Snelle reactie op verstuurde mails. Bestel hier graag! Ga zo door.

Hi Milou, Wauw wat een top review! Van jouw woorden worden wij super blij. Wat super fijn dat je zo graag bij ons besteld, echt een feestje! :) Hopelijk tot heel snel. Veel liefs, Team Guts & Gusto

Heel veel leuke kleding

Leuke kleding. Zowel online en in de winkel goede service

Hi Sonja, Dankjewel voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je onze service als prettig ervaren hebt! Ik hoop dat je wat leuks toe hebt kunnen voegen aan je garderobe en dat je natuurlijk snel weer langskomt. Veel liefs, Team Guts

De maten vallen goed, de broeken zijn altijd lang genoeg voor mijn 1,80M ;) Helemaal mijn stijl en snelle levering!

Hi Kelly, Bedankt voor je review! Wat fijn dat jij óók eens geluk hebt! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast ben over onze collectie en dat je het opmerkt dat wij hard ons best doen om alle pakketten zo snel mogelijk te versturen. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Favoriete webshop

Nog nooit vervelende ervaringen gehad. Fijne service en leuke kleding!

Hi Inge, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je nog nooit een vervelende ervaring bij ons hebt gehad, houden zo! Mocht je nog tips hebben over hoe wij die laatste punt erbij kunnen scoren dan horen wij dat graag. Tips en tops mag je áltijd mailen naar: [email protected] Hopelijk tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Een top bedrijf met mooie kleren

Guts en gusto heeft een goede service en de laatste kleding trends.

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en the Mall of the Netherlands. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.