Fijne en heldere website en goede service

Fijne (online) winkel, waarbij er sprake is van heldere communicatie en altijd goede service.

Snel in huis! En altijd leuke kleding.

Super snelle levering, mooie producten

Altijd snel geleverd, mooie producten, goed geholpen als er wat mis was.

Hi Nienke, Bedankt voor je 5-sterren review! Wat super tof dat je zo tevreden bent over onze producten, leveringen en service! We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of online op onze webshop! Liefs, Team Guts & Gusto

Leuke spullen voor goede prijs.

Mooie spullen, prijzen over algemeen goed. Soms zit er iets tussen waarvan ik de prijs wel hoor vind. Sommige stoffen pillen wel makkelijk.

Hi Karin, Bedankt voor je toffe review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze spullen! Mocht je nog tips hebben voor mag je ons zeker mailen naar [email protected]. We hopen je snel weer eens te zien in onze winkel of online natuurlijk! Liefs, Team Guts & Gusto

Mooie kwaliteit en super snelle levering!

Al vaker kleding besteld en het bevalt altijd goed! Super snel bezorgd en de kleding blijft lang mooi :)

Fijne winkel met leuke kleding

Goede service bij guts en gusto, Altijd snelle reactie terug op bv mail. En natuurlijk leuke kleding voor een betaalbare prijs.

Leuke webwinkel

Leuke webwinkel met leuke kleding die goed op maat vallen. Items retour sturen is redelijk gebruikers-onvriendelijk door een mail te moeten sturen en dan moet je goed opletten om aan te geven welke artikelen je retour stuurt. Een online portal zou veel makkelijker zijn. Als je net een dag te laat bent na 14 dagen krijg je ook je geld niet terug, maar een tegoed bon. Daar moet je dus wel even rekening mee houden.

Goeie communicatie, snelle levering

Fantastische kleding en snelle levering

Er is veel leuke kleding te vinden van goede kwaliteit. Het blijft mooi in de was. Er is veel keus en handig gecategoriseerd.

Hi Miriam, Geweldig dat jij altijd bij ons kunt slagen door de hoeveelheid variatie wat wij aanbieden en de goede kwaliteit! Hopelijk hangt jouw kledingkast dan ook al aardig vol met toffe items van ons! :-) We hopen je snel weer bij ons terug te zien. Liefs, Team Guts & Gusto.

Mooie kleding! En betaalbaar!

Goede ervaring met guts en gusto, zowel in de winkel als online. Jammer van de verzendkosten bij retourneren.

Hi Maud, Superfijn dat jou ervaring bij ons zowel in de winkels als online zo naar wens is. Daar doen wij het uiteraard voor! Wat betreft het retourneren zijn er natuurlijk genoeg mogelijkheden. Je zou je bestelling altijd gratis kunnen retourneren in één van onze winkels. Daarnaast bieden wij een retourlabel aan voor 5 euro, dit is altijd nog goedkoper dan het zelf retour sturen via een bezorgdienst. Wij proberen hierin natuurlijk ook mee te denken aan het milieu. Hopende op je begrip hiervoor. Hopelijk zien we je snel weer bij ons terug. Liefs, Team Guts & Gusto.

Ik ben fan!

Ik ben echt fan van dit merk. Trendy, zit mooi, valt mooi en veel variatie. Nog nooit iets teruggestuurd

Hi Emma, Wat tof om te lezen dat jij zo fan bent van ons en dat alles wat je tot nu toe hebt besteld helemaal in de smaak valt. Wij hopen dan ook dat je nog veel toffe items bij ons gaat scoren en wij jou tevreden kunnen houden. :-) Hopelijk weer tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto.

Comfortabel, elegant en stoer in 1, helemaal top!

Ik heb echt mijn nieuwe merk gevonden voor comfortabele maar ook elegant en stoere kledij! Ideaal voor op de werkvloer maar ook voor een avondje weg met vrienden! <3

Hi Rien, YAY 5 sterren! Wat een ontzettend mooie en lieve woorden heb je voor ons achtergelaten! Hoe tof dat wij jouw nieuwe favoriete merk zijn geworden voor zowel casual als chique outfits. Bij ons vind je voor iedere gelegenheid wel iets passends. :) We zien je gauw weer terug! Veel liefs, team Guts & Gusto

Super fijne kleding

De kleding van guts & gusto valt me eigenlijk nooit tegen. De kleuren en stoffen zijn mooi en verhoudingsgewijs is de prijs ook goed.

Hi Simone, Dankjewel voor je mooie review! Hoe tof dat je altijd blij bent met een aankoop van de GUTS! Wij vinden de prijs-kwaliteit verhouding van onze items super belangrijk, ik ben blij dat jij hier zo tevreden over bent. :) We hopen je snel weer terug te zien om nieuwe, toffe items te shoppen! Veel liefs, team Guts & Gusto

Superleuke en kwalitatief goede kleding

Ze hebben altijd leuke kleding te koop, de verzending is snel, het wordt leuk verpakt met een kaartje en de kleding is van goede kwaliteit.

Hi Wil, Dankjewel voor je super review! Wat tof dat je zo lekker enthousiast bent over onze webshop. Wij vinden het super belangrijk dat onze klanten zo lang mogelijk lekker kunnen genieten van onze items. Hoe leuk als deze dan zo snel als een cadeautje verpakt bij jou thuis binnenkomen. :) Hopelijk tot snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Leuke en goede kleding

Mooie winkels met hele leuke, mooie en fijne kleding. Laatst ontving ik in mijn online bestelling een kapot item, na een mail werd dit meteen heel snel en passend opgelost. Super fijne vriendelijke en toegankelijke service en personeel!

Hi Lotte, Dankjewel voor je fantastische review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze mooie items. Ook erg fijn om te lezen dat je onze service zo goed ervaren hebt. Daar doen wij het ook heel graag voor. :) Hopelijk zien we je snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Super leuke webshop

Deze webshop stelt nooit teleur. Super leuke items keer op keer.

Hi Manon, Bedankt voor je 9! Goed om te lezen dat de webshop je niet teleurstelt. We hebben ook nog hele leuke en gezellige winkels. Hopelijk mogen wij je daar ook eens verwelkomen. Wie weet tot snel. Veel liefs, team Guts & Gusto

Erg prettige winkel!

Leuke collecties en heel fijn contact als er iets aan de hand is. Soms ziet iets er net iets anders uit dan op de website maar ik ben heel erg tevreden

Hi Anniek, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je het contact zo prettig is en je de collectie zo leuk vindt. We doen ons best om alle items zo goed mogelijk op de foto te zetten. Mocht je nog tips hebben over hoe dit beter kan, dan horen wij dat natuurlijk graag. Tips mag je altijd op de mail zetten. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding en kwaliteit

De bestelling is altijd snel binnen en leuk verpakt! Echt een cadeautje voor jezelf om uit te pakken. Verder nog nooit problemen gehad eigenlijk en altijd tevreden over de kleding!

Hi Saskia, Bedankt voor 4,5 ster. Wie vindt het nou niet leuk om je bestelling als cadeau uit te pakken?! Fijn om te horen dat alles zo naar wens is. Mocht je nog tips hebben om dat laatste puntje erbij te verdienen dan horen wij dat graag. Veel liefs, team Guts & Gusto

Goede service en leuke kleding

Erg blij met m’n aankoop en fijne klantenservice als er iets aan de hand is

Hi Charlotte, Mega bedankt voor het plaatsen van een review. Super fijn om te lezen dat je tevreden bent met je toffe aankoop. Daarnaast is het natuurlijk ook erg fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Hopelijk zien we je snel weer. :-) Liefs, team Guts & Gusto

Leuke outfits

Ik heb al enkele erg leuke sets besteld. Ik ben tevreden

Hi Leonie, Bedankt voor je toffe review! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de setjes! Je gaat er zeker in shinen deze zomer! Liefs, Team Guts & Gusto

Fijne klantenservice, snelle en correcte levering. Leuke kleding.

Hi Inge, Yay een 10! Daar worden we blij van. Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze fijne klantenservice en snelle en correcte levering. Wij doen ons best om van al jouw bestellingen een feestje te maken en staat elke dag voor je klaar. :) Hopelijk zien we je snel weer terug bij een volgende toffe bestelling. Veel liefs, team Guts & Gusto

Mooie kledij en perfecte service!

Het is een leuke webshop met mooie kledij. Wanneer een kledingstuk perongeluk verkeerd was geleverd, kreeg ik onmiddellijk een retourticket toegestuurd om het gratis terug te sturen. Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Eline, Dankjewel voor deze lieve review! Super fijn dat je fan bent van onze webshop en dat de kleding die wij aanbieden jou zo bevalt! Nog fijner dat wanneer er iets met een item is, wij voor je klaar hebben kunnen staan. Dit zullen wij natuurlijk ook blijven doen met welke vraag, opmerking of klacht dan ook. :-) Hopelijk zien we je snel weer bij ons terug. Liefs, Team Guts & Gusto.

Mooi betaalbare kleding en snelle levering

Guts&Gusto heeft een ruim assortiment betaalbare kleding. Levering is super snel en mocht het nodig zijn kun je eenvoudig retourneren. Er zijn vaak kortingsacties of speciale dagdeals.

Hi Jeanne, YAY een 10! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze toffe items. Ook erg fijn dat je zij blij bent met de snelle levering en makkelijke retournering. Wij houden ook wel van een leuke actie voor onze lieve klanten. :) Hopelijk tot snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Prachtige kleding, goede fit

Ik ben sinds kort bekend met deze winkel en erg blij verrast. De kleding is prachtig, goede kwaliteit en zit heel erg mooi!

Hi Patricia, Dankjewel voor je mooie review! Wat tof om te horen dat je sinds kort de guts ontdekt hebt en nu al fan bent! Hopelijk kom je nog veel meer mooie outfitjes bij ons shoppen. :) Veel liefs, team Guts & Gusto

Mijn favoriete winkel ever

Bestel zeer regelmatig kleding en ben altijd tevreden.

Hey Bibi, Heel erg bedankt voor je toffe recensie! Daar zijn we zo blij mee. We verheugen ons al op je volgende bestelling! Liefs, team Guts & Gusto

Tubantiasingel 1

7514 AA Enschede

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en the Mall of the Netherlands. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!