Fantastisch!

Elke keer dat ik bij Guts&Gusto shop worden mijn verwachtingen ingelost. De pakketjes worden snel geleverd en alles is steeds perfect in orde.

Een ervaring waardoor ik mijn geld wil uitgeven.

Hele gebruiksvriendelijke website met leuke artikelen. Foto’s van de modellen zijn waarheidsgetrouw.

Hi Lorraine, Bedankt voor je positieve review en feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Leuke winkel!

Ontzettend leuke kleren! Helemaal mijn stijl. De maten vallen wat groot uit. Ik zelf bestel voortaan een kledingmaat kleiner dan dat ik normaal doe. De onesize-producten vallen groter uit dan ik had verwacht: M of L. Gunstig als je net als ik iets langer bent dan gemiddeld. Het retourneren ging prima, goed op de hoogte gehouden en geld netjes teruggestort. Enige puntje, je moet wel het retourlabel zelf printen. Ook netjes dat het verpakkingsmateriaal met name uit karton/papier bestaat in plaats van plastic.

Super snelle levering en mooie kleding!

Ik bestel altijd online en de volgende dag wordt het dan al geleverd. Leuke kleding, waar ik veel complimenten over krijg!

I love Guts&Gusto!

I love Guts&Gusto, alleen de webshop is al zeer verslavend. Leuke items en snel geleverd! :-)

Hele mooie kleding en goede service.

Ik bestel met name online. Werkt super goed, mooie kleding, site werkt goed, foto's zijn heel duidelijk en kleuren etc komen overeen in het echt. Via mail kun je je retour of ruilingen doorgeven waarna je je pakbon krijgt.

Leuke kleding, persoonlijk en super snel!

Ik bestel graag mijn kleding bij Guts! De maat klopt en past altijd. De kleding is leuk en van goede kwaliteit. De levering is super super super snel en er zit altijd een persoonlijk kaartje bij. Ik kijk elke keer weer enorm uit naar de komst van het pakketje van Guts. Het is dat mijn kledingkamer voller dan vol is anders zou ik hier elke dag bestellen!!

Ik ben altijd tevreden met mijn Guts&Gusto bestellingen!

De Guts&Gusto heeft altijd leuke, hippe kleding voor een redelijke prijs. De verzending is altijd snel wat ik heel fijn vindt. Soms zijn sommige items (vooral broeken en schoenen) snel in mijn maat uitverkocht en die worden niet snel weer toegevoegd, dat is jammer.

Hi Danique, Bedankt voor je positieve review en feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons en de snelle levering! Wij zijn momenteel druk bezig om ons assortiment uit te breiden. Hopelijk zit daar iets leuks voor jou tussen! We gaan jouw tip ook zeker meenemen. Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Mooie unieke kleding

Mooie en unieke kleding. Niet altijd is alles op voorraad maar het is het wachten waard.

Hi Tessa, Bedankt voor je positieve review en feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Wij zijn momenteel druk bezig om ons assortiment uit te breiden. Hopelijk zit daar iets leuks voor jou tussen! Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Fijn bedrijf

Ik heb altijd goede ervaringen met Guts&Gusto.

Mooi verpakt en snelle levering in België!

Als je de bestelde kledij ontvangt ziet deze er uit net zoals op de website. Pakje steeds snel ontvangen in België én heel mooi verpakt! Wanneer je stuks retour stuurt krijg je ook een correcte service. Ik ben heel tevreden!

Zeer goed, goede kwaliteit en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over het shoppen bij Guts&Gusto! Naast dat er hele leuke items zijn is de kwaliteit goed, mooie stoffen en niet geheel onbelangrijk is de levering van online shoppen snel en goed! Het wordt ingepakt als een cadeautje

Beste kleren ooit !

Mooie kleren, goede kwaliteit en snelle levering.

Zeer goede kwaliteit en levering

Zeer snelle bezorging, degelijke producten. Komt altijd met leuke verpakking en kaartje.

Mijn lievelingswebshop

Guts & Gusto slaagt er steeds in om me te verrassen met hun kledij. Aanbod wisselt snel. Leveringen zijn steeds snel en correct.

Hi Zoë, Bedankt voor je positieve review en feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto

Top winkel

Guts & Gusto is mijn favoriete winkel van dit moment. De kleding is mooi en net iets unieker dan bij de grote ketens.

Erg fijne site om online te shoppen, bestellingen worden al snel verzonden. Extra pluspunt; de pakketjes worden super leuk ingepakt het is elke keer een plezier om het uit te pakken!

Gutsgusto is helemaal top!!

Gutsgusto heeft hele toffe kledij en accessoires, levering is supersnel. Tevreden klant die telkens terugkomt!!

Gek op Guts & Gusto

Super originele en leuke kleding. Verzending en retourneren altijd vlot en soepel

Tijdig bestellen en de levering is supersnel. Dag erna komt het pakketje al aan. Vriendelijke service ook i.v.m. ruilen/retourneren.

Altijd waanzinnig leuke kleding!

Goede en mooie kleding met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Authentiek, prima kwaliteit, uitstekende levering.

Altijd snel bezorgd, retour geen probleem. Authentiek, prima kwaliteit, iedere keer weer een kadootje. Met persoonlijke aandacht. Dankjewel.

Super ervaring

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij julllie en heb nog nooit een slechte ervaring gehad!

Zeer leuke kledij en top service

Zeer veel keuze. Altijd goede kwaliteit en vriendelijke klantenservice. Ook zeer snelle verzending.

Orgineel, kwaliteit en heerlijke stofjes

Prachtige kleding in mooie materialen en voor een leuke prijs.

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven en Groningen. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!