Snelle levering, vriendelijk personeel Leuke vrolijke kleding , aanbod in winkel helaas wel minder keuze dan online. Kwaliteit is wat wisselend maar over het algemeen prima!

Hi Lisanne! Bedankt voor je positieve beoordeling! En daarnaast bedankt voor de tip! We gaan er zeker mee aan de slag. Mocht je nog extra tips hebben mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Top winkel, top site, top service!

Ik word zo blij van de kleding van guts en gusto! In de winkel word je goed geholpen en als je online besteld is het de volgende dag in huis. Mocht er iets zijn wordt je via de mail snel en correct geholpen !

Hi Liesbeth! Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om het laatste puntje erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Fijne website, leuke kleding, snel verzonden!

Hi Marie! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Snel, goede kwaliteit, leuke verpakking

Alles werd elke keer weer snel geleverd en leuk verpakt! Kleding is exact zoals omschreven wordt!

Hey Ann, Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Top winkel/website met mooie producten!

Ik bestel altijd online bij jullie aangezien er geen winkel van guts in de buurt is. Ondanks dat ik de producten nooit in het echt zie voordat ik ze bestel is het altijd top. Mooie producten van mooie materialen en een goede klantenservice.

Hey Kim, Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Mooie kleding, goede kwaliteit en fijne klantenservice

Mooie kleding, goede kwaliteit en fijne klantenservice

Hey Hester, Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Super leuke winkel met heel goede service!

Echt een hele leuke winkel makkelijk online shoppen en toen het niet paste heb ik het terug kunnen brengen in the Mall echt super handig. Ook super aardig personeel! We zagen er met de kerst top uit met zijn 3en allemaal in het satijn groen, veel complimenten ontvagen. Kortom wij zijn zeker fan en oja hoe je pakket binnenkomt is ook echt een feestje alles zo mooi verpakt in dat gave papier, we hebben het hergebruikt voor inpak papier onder de kerstboom. Het was echt to good to go!

Hi Annemiek, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Uitstekend.

Leuke kleding, snelle service en vriendelijk contact.

Fijne kleding

Ik koop hier graag m’n kleding. Communicatie loopt ook soepel

Perfect, mooie kledij goede kwaliteit. Altijd heel goed geholpen!

Hi Myrthe! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Top service en top kwaliteit

Guts en Gusto is een heel gevarieerde site met kleurrijke en stijlvolle artikels die je nergens anders vindt. Niet alleen ben ik fan van de producten, ook de klantenservice is ideaal! Nog nooit problemen gehad.

Hi Eva, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Fijne winkel!

Goede producten, fijne service.

Hi Ilse, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Sier!

De kleding is super fijn, altijd van super goede kwaliteit. De service is ook top!

Hi Renate, Bedankt voor je toffe review. Wat fijn om te zien dat je zo positief bent. We hopen je snel weer een keer te zien. Liefs, team Guts & Gusto

Leuke en goede kwaliteit kleding.

Wekelijks nieuwe toffe items!

Hi Sanne, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te zien dat je zo positief bent over ons. Tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Ik houd van deze kledingstyle!!!

Leuke winkel, heerlijke kleding, breed aanbod, goede service, lieve mensen, alleen het retoursysteem is niet ideaal!

Hi Lies, Bedankt voor je positieve review! Mocht je nog tips hebben om de laatste puntjes erbij te verdienen, dan mag je altijd een mailtje sturen naar info@gutsgusto.com. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto

Altijd super originele collectie!

Bij Guts & Gusto vind ik altijd iets leuks, net even anders! En het is een feestje als je de bestelling binnenkrijgt, mooi ingepakt, leuk kaartje erbij, ik hou ervan. Service is top, je krijgt in no time een persoonlijk antwoord op je vraag, ik ben fan!

Hi Annemarie, Bedankt voor je review. Fijn om te zien dat je zo positief bent over onze kleding en onze service! We hopen je snel weer een keer te zien. Liefs, team Guts & Gusto

Super leuke kleding

Ik kom de laatste maanden regelmatig bij jullie kleding en ik ben zeer tevreden. Het zit super lekker en ziet er ook nog mooi uit :)

Hi Kimberley, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te zien dat je zo positief bent over ons. Tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Bestellingen worden super snel geleverd in een leuke verpakking, kwaliteit van de producten zijn goed en ook in de winkels zijn de medewerkers ontzettend behulpzaam en professioneel.

Hi Celine! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Leuke goeie kwaliteit kleren super snelle Levering

Hi Ilse! Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleren en superservice

Altijd is er weer iets leuks te vinden bij GutsGusto. De verzending is er super snel en alles is altijd leuk en persoonlijk ingepakt.

Hi Kamelia, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service. Hopelijk zien we je snel terug. Liefs, team Guts & Gusto

Snelle levering, goede service en erg leuke kleding.

De kleren en schoenen van guts en gusto zijn altijd supermooi en goede kwaliteit!!!

Altijd mooie kleding!

Hele fijne ervaring. Mag er heel graag shoppen!

Super leuke kleding!

Super leuke kleding, snelle bezorging en goede service.

Super leuke kleding en altijd snel in huis!

Ik bestel regelmatig mijn kleding hier en altijd heel tevreden! De volgende dag is alles altijd al in huis, heel fijn!

Hi Marjolein, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te zien dat je zo positief bent over ons. Tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en the Mall of the Netherlands. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!