Kwaliteit en goede service

Zowel kleding online als in de winkel gekocht. Leuke vlotte kleding van goede kwaliteit. Voor iedereen wat en ook leuk gestolen met accessoires.

Hi Miriam, Fantastisch om te lezen dat jij zowel online als in onze winkels shopt. Wij proberen een zo breed mogelijke collectie aan te bieden, zodat er voor iedereen wat leuks bij zit. Fijn dat dit dan ook bij jou aansluit en de kwaliteit ook nog naar wens is. :-) Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto.

Goede service.

Goede service.

Hi Anine, Wat fijn om te lezen dat jij zo positief bent over onze service. Hopelijk betekent dit ook dat jij al wat leuke items van ons thuis hebt hangen. <3 We hopen je ook snel weer terug te zien. Liefs, Team Guts & Gusto

Leuke kleding van kwaliteit

Klantvriendelijk en een mooie winkel waar ik vaak kan slagen

Hi Ilona, Dankjewel voor je vijf sterren review! Wat een fijne beoordeling. Prettig om te lezen dat je ervaring met Guts goed is! Ik hoop dat je jouw garderobe wat hebt uit kunnen breiden. Tot snel! Liefs, Team Guts <3

Altijd een geslaagde koop!!

Als ik bij Guts & Gusto iets koop, weet ik zeker dat de kwaliteit goed is, pasvorm zoals aangegeven is en dat ik het snel geleverd krijg. Ik ben altijd blij als ik iets bestel bij Guts & Gusto.

Hi Leonie, Te gek! Een dikke 10. :-) Ge-wel-dig om te lezen dat je altijd het gevoel hebt bij ons dat de kwaliteit en pasvorm goed valt. Daarnaast ook fijn om te lezen dat de bestelling altijd snel wordt geleverd, hierdoor kun jij zo snel mogelijk genieten van jouw toffe items! We hopen je dan ook snel weer bij ons terug te zien. Liefs, Team Guts & Gusto.

Heel fijn en goede kwaliteit

Hi Damey, Super fijn die vijf sterren! Mega tof om te lezen dat je onze service én kwaliteit vijf sterren scoort. We werken elke dag hard om er voor te zorgen dat pakketjes op tijd de deur uit gaan en items in de winkels komen te hangen. Fijn om te lezen dat het harde werken wordt beloond. :-) Hopelijk zien we je snel weer terug! Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleren, mooie stofjes en supersnel binnen na bestellen!

Nog nooit iets teruggestuurd!

Hi Annemarie, Wauwie! Super om te lezen dat alle items naar wens zijn, mega fijn natuurlijk. :-) Hopelijk tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Ik ben nog niet eerder bij een winkel geweest maar wel al een aantal keren online besteld. Ik ben altijd erg tevreden over de producten. Kleding is van goede kwaliteit en meerdere oorbellen die ik heb gekocht blijven ook heel lang mooi. Een retour aanmelden gaat via de mail en daar ervaar ik snel en persoonlijk contact.

Hi! Bedankt voor je mega toffe review! Wat super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten. Je zult er vast in shinen! We hopen je snel eens te zien in een van onze winkels of natuurlijk nog eens op de website ;-) Liefs, Team Guts & Gusto

Leuke kleding voor elke gelegenheid

Ik slaag altijd bij Guts & Gusto, voor welke gelegenheid dan ook.

Hi Inge, Yay een 10! Zo tof dat jij altijd bij ons kunt slagen voor toffe items. Ik weet zeker dat je er in zult shinen. :) Hopelijk tot snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Ik ben al meerdere jaren klant en vanaf het begin verloopt elke bestelling correct en vlot. Verzendingen naar België verlopen ook goed. Dit is niet altijd even makkelijk heb ik al gemerkt bij andere webshops. Bedankt om een betrouwbare koerierdienst te kiezen Grts

Goede kwaliteit en snelle levering

Al jaren fan van guts&gusto. Altijd een leuke collectie, goede kwaliteit en altijd super snel geleverd.

Hi Melissa, Yaaay een 10! Wat tof om te horen dat je al jaren zo'n groot fan van ons bent. Altijd heerlijk als je toffe items snel bij je binnen zijn en je hier ook nog eens lang plezier van hebt.:) Hopelijk zie ik je snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Geweldige kledingwinkel

Snelle levering en mooie broeken

Hi! Mega fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze collectie broeken én de snelle levering. Hopelijk zien we je snel weer terug, online of in één van onze winkels. ;-) Veel liefs, team Guts & Gusto

Altijd goed!

Super leuke kleding; ik vind het soms wel erg duur voor wat je krijgt.

Hi Annabeth, Bedankt voor je toffe review! Fijn om te horen dat je de kleding zo leuk vindt! Wij proberen te zorgen voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mocht je tips hebben mag je ons altijd mailen naar [email protected]. Liefs, Team Guts & Gusto

Leuke en kwalitatieve stuks

Vlot besteld en geleverd. Het openen van het pakketje maakt mij elke keer instant vrolijk. Er staan elke keer weer zo veel leuke items op de website. Grote fan hier!

Hi Evelien, Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de levering en de verpakkingen! We hopen je dan ook snel weer eens te zien! Liefs, Team Guts & Gusto

mooie kleding, kwaliteit/prijs verhouding redelijk. Klantencervice erg behulpzaam.

Hi Jantine, Dankjewel voor jou waardevolle review! Wat fijn om te lezen dat jij de klantenservice zo behulpzaam vindt. Hier doen wij met zijn allen ons best voor om de klant tevreden te houden. Ook fijn dat jij de kleding zo mooi vindt. :-) Mocht jij nog tips hebben om de laatste puntjes te scoren, zou je ons dan willen mailen naar [email protected]. Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto.

Heel mooie kledij aan betaalbare prijzen. Uitstekende klantenservice!

Hi Kim, YAY! Wat een geweldige review zeg! Wij waarderen het enorm dat jij deze lieve woorden over ons zegt. Wij werken met zijn allen hard om elke klant en in dit geval jou, zo tevreden te houden. Fijn dat dit ons lukt bij jou! :-) We hopen je snel weer bij ons terug te zien. Liefs, Team Guts & Gusto.

Fijne en handige website. Leuk assortiment. Hele goede service.

Hi Sanne, Yessss, een 10! Fijn om te lezen dat onze website je zo bevalt. Hierdoor heb jij hopelijk al prachtige toffe items kunnen scoren. Wij doen ons uiterste best om iedereen (in dit geval jou), zo goed mogelijk te helpen met onze service. Gelukkig lukt dit. :-) Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto.

Top! Goede kwaliteit kleding en uitstekende service!

De kleding die ik bestel is altijd op tijd binnen, van goede kwaliteit en valt nooit tegen! De klantenservice is ook echt top, snelle reactie en goede oplossingen!

Hi Eline, YAY een 10, ge-wel-dig. Wat super dat de items die jij bij ons bestelt zo naar wens zijn. Ook heel erg fijn dat de service die wij bieden op prijs wordt gesteld. Daar worden wij uiteraard heel erg blij van. :-) Hopelijk tot snel. Liefs, Team Guts & Gusto.

Super fijne winkel! Maten kloppen en goed en klantvriendelijk contact!

Hi Tess, Bedankt voor je review! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze collectie en maten! Daarnaast ook prettig dat je het klantencontact zo vriendelijk vindt, daar doen we hard ons best voor. :-) Mocht jij nog tips hebben over hoe wij het laatste puntje erbij kunnen verdienen dan horen wij dat graag. Liefs, team Guts & Gusto

heel fijne samenwerking met mooie kledij!

na een aantal aankopen heb ik vertrouwen gekregen in jullie houding tov jullie klanten, tevens is jullie kledij van fijne materie en matchen de kledingstukken goed met de foto’s. ook was er telkens een vlot, heel vriendelijk en correct sociaal contact en opvolging!

Hi Ann, Wat een lieve review zeg! Dankjewel voor alle complimenten die wij mogen ontvangen. Wij stellen het op prijs dat de items en service zo naar wens is. :-) Hopelijk zien we je snel weer online of in één van onze winkels. Liefs, Team Guts & Gusto.

Heel leuke tall collectie en vlotte communicatie

Fijn dat ze zoveel tall hebben. Steeds snelle verzending en top klantenservice

Fijn bedrijf, goede kwaliteit en snelle levering

Je krijgt de kleding altijd binnen een mum van tijd bezorgd, de kwaliteit is goed. Een puntje van verbetering is wel dat er een retourlabel in het pakket geleverd kan worden. Nu moet je mailen welke producten je terug wil sturen en dan krijg je pas een retourlabel.

Hi Raissa, Bedankt voor je toffe review! Wat super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de bezorging en de kwaliteit! Om verschillende milieu redenen kiezen wij ervoor om de retourlabels voor nou nog even via de mail op te sturen. Mocht je nog tips hebben mag je ons altijd mailen op [email protected]. Liefs, Team Guts & Gusto

Super leuke kleding, mooie kwaliteit en goede service.

Alleen maar positieve ervaringen gehad hier. Alle bestellingen komen op tijd binnen en in goede staat. Kwaliteit van de kleding is goed.

Super fijne webwinkel

Ik heb al vaker kleding online besteld. Elke keer komt het pakje snel binnen en is het telkens mooi en persoonlijk ingepakt. De kwaliteit van de kleding is hoog en komt overeen met de foto's op de website. Ik ben elke keer weer tevreden over de gekochte items.

Hi Leonie, Mega fijn dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review te plaatsen. We vinden het dan ook erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Ons team in het magazijn werkt er dagelijks hard aan om er voor te zorgen dat alle bestellingen met zorg worden ingepakt én op tijd het magazijn verlaten. Super om te lezen dat het harde werk wordt beloond! Hopelijk zien we je snel weer online of in één van onze winkels. :-) Veel liefs, team Guts & Gusto

Prachtige kleding en altijd super snel verzonden.

Hi Marlon, Ach, wat een leuke review! Mega fijn om te lezen dat je tevreden bent over de items in onze collectie én dat je deze ook nog eens snel in huis hebt. Hopelijk zien we je snel weer terug online óf in een van onze winkels. ;-) Veel liefs, team Guts & Gusto

Betrouwbaar

Koop regelmatig bij Guts in ben een fan!!

Hi Nicola, YAY een 10! Wat leuk dat jij regelmatig bij ons items koopt. Een echte GUTSIE met een kast vol Guts & Gusto kleding, ge-wel-dig! :-) Hopelijk zien we je snel weer terug. Liefs, Team Guts & Gusto.

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en the Mall of the Netherlands. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!