Super leuke kleding

Tot nu toe altijd blij geweest met mijn aankopen bij guts en gusto en altijd snelle levering.

Hi Jolien, YAY! Wat een geweldige review zeg! Wij waarderen het enorm dat jij deze lieve woorden over ons zegt. Wij werken met zijn allen hard om elke klant en in dit geval jou, zo tevreden te houden. Fijn dat dit ons lukt bij jou! :-) We hopen je snel weer bij ons terug te zien. Liefs, Team Guts & Gusto.

Leuke winkel

Veel keuze en de laatste mode. Ook wordt er snel geleverd. Topwinkel!

Hi Sharon, Dankjewel voor deze lieve woorden. Zo tof dat jij onze gave items bestelt! Erg fijn dat je hierbij goede ervaringen hebt met zowel de kwaliteit van de items als onze service. We staan uiteraard altijd voor je klaar om je te helpen. Hopelijk tot snel! :) Veel liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding,

Hun kleding is altijd goed combineerbaar Met elkaar. Leuke stijl, en toffe juwelen vooral.

Hi Melissa, Dankjewel voor je positieve review! Super leuk om te lezen dat de items goed te combineren zijn met elkaar, waardoor je hopelijk van top tot teen een Guts outfitje kan dragen. :-) Mocht jij nog tips hebben om de laatste puntjes omhoog te krijgen, wil je dit ons eventjes laten weten via [email protected]. Hopelijk tot snel! Liefs, Team Guts & Gusto.

Leuke kleding

Altijd veel leuke kleding. Ook voor mijn 1.85..

Hi Leonie, Ge-wel-dig om te lezen dat wij voor iedereen toffe items hebben. Hier worden wij uiteraard heel erg blij van! Hopelijk heb jij al veel toffe items in je kast hangen en worden dit er alleen nog maar meer. :-) We hopen je snel weer bij ons terug te zien. Liefs, Team Guts & Gusto.

Ik haal hier al mijn kleding!

Super leuke kleding, elke keer weer.

Hi Babet, Bedankt voor je review! Yay, een kledingkast vol Guts & Gusto items, dat vinden wij super leuk om te lezen! Hopelijk mag je hier in de toekomst nog veel meer pareltjes aan toevoegen. :-) Mocht je nog tips hebben over hoe wij het laatste puntje erbij kunnen verdienen, dan mag je dit mailen naar [email protected] Veel liefs, team Guts

trendy, snelle verzending , goede prijs kwaliteit verhouding

ik bestel meestal online, verzending is snel en netjes verzonden. site is overzichtelijk wanneer een artikel niet leverbaar is , krijg je altijd een mail wanneer het er weer is fijne aanbiedingen en goede sale.

Hele mooie en kwalitatieve kledij

Je krijgt wat je ziet. Heel tevreden.

Hi Lieselot, Wat een mooie review mogen wij van jou ontvangen! Heel fijn dat je zo tevreden bent over onze items. Hopelijk heb jij al wat toffe items van ons in de kast hangen. :-) Hopelijk zien we je snel weer bij ons terug. Liefs, Team Guts & Gusto.

Leuke kleding van goede kwaliteit

Leuke kleding van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Hi Sem, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kleding, de kwaliteit en natuurlijk de prijs, YAY! We hopen je snel weer eens te zien! Liefs, Team Guts & Gusto

Fijne winkel

Vaak besteld, altijd netjes bezorgd en mooi verpakt. Eigenlijk altijd heel tevreden met mijn bestelling geweest, dus ook genoeg informatie op de website om te bepalen of iets mooi gaat staan of niet.

Hi Lotte, Aaah wat een superfijne review! Wat heerlijk dat jij altijd zo goed kan online shoppen op onze website. Super om te horen dat deze altijd weer netjes en leuk verpakt bij jou in huis geleverd worden. :) Zo is iedere bestelling weer een feestje! Hopelijk tot heel snel. Veel liefs, team Guts & Gusto

Ik bestel al jaren regelmatig en graag bij Guts&Gusto. De kleding is van goede kwaliteit en er is een hele fijne klantenservice als er toch iets aan de hand is met je kledingstuk. Al met al, top!

Hi Tessa, Dankjewel voor deze mooie woorden. Zo tof dat jij al jarenlang gave items bij ons bestelt! Erg fijn dat je hierbij goede ervaringen hebt met zowel de kwaliteit van de items als onze klantenservice. We staan uiteraard altijd voor je klaar om je te helpen. Hopelijk tot snel! :) Veel liefs, team Guts & Gusto

Een hele fijne kledingwinkel!

Een fijne kledingwinkel waar je echt fijne, kwalitatieve kleding krijgt! Als ik bestel is het er 9/10 keer de dag erna in huis. In 1 woord; Top!

Hi Tamara, Nou wat een super review! Zo tof om te lezen dat je zo'n fan bent van onze winkel! Wat fijn dat je altijd zo goed bij ons kunt slagen, op die manier kan jij lekker shinen in jouw nieuwe items. :) Helemaal als deze ook nog eens zo snel binnen zijn! Hopelijk zien we je snel weer. Veel liefs, team Guts & Gusto

Prachtige kleding

Altijd leuke kleding! Helemaal mijn smaak. Snelle levering!

Hi Claudia, Woohoo wat een top review! Ik word super blij van deze woorden! Zo tof dat onze items helemaal jouw smaak zijn. Altijd fijn als deze dan ook nog eens snel bij je in huis zijn. :) Tot snel weer! Veel liefs, team Guts & Gusto

Super fijne online winkel/ fysieke winkel.

Altijd leuke kleding en als er wat mis is wordt je super snel en goed geholpen.

Hi Fleur, Yaaay een 10! Wat super fijn dat je altijd zo goed kunt slagen bij ons. Mocht er toch iets mis zijn met een item staan wij altijd voor je klaar om mee te denken voor de beste oplossing. Hopelijk tot snel weer. :) Veel liefs, team Guts & Gusto

Fijne winkel

Leuke kleding en goede service!

Hi Natasja, Heel erg bedankt voor je 5- sterren! Wat goed om te lezen dat je onze kleding zo leuk vindt. Daarnaast is goede service ook erg belangrijk, dat vinden wij zelf ook. ;-) Wie weet tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Leuke producten & goede service

Regelmatig bestel ik wat en ontvang ik de producten snel en mooi ingepakt. Het lijkt er op dat er met veel liefde en passie gewerkt wordt en dat maakt de service ook goed.

Hi Ankie, Wauw, bedankt voor je 10! Met een heel fijn én gezellig team zijn wij elke dag hard aan het werk om alle pakketten zo mooi en snel mogelijk te versturen! Tof dat je dit opmerkt en leuk om te lezen dat er al een aantal items uit onze collectie in jouw kledingkast hangen. :-) Hopelijk tot snel. Liefs, team Guts & Gusto

Hip en kwaliteitsvol

Fijne kleding en altijd een hele snelle verzending!

Hi Maureen, Wow! Mega bedankt voor vijf sterren, dat is natuurlijk super om te lezen. Daarnaast is jouw positieve ervaring natuurlijk waar wij het als bedrijf voor doen, fijn om te lezen dit naar behoren is. :-) Hopelijk tot snel! Liefs, team Guts & Gusto

Leuke kleding

Leuke kleding. Snelle levering

Hi Esther, Bedankt voor je toffe review! Wat super om te horen dat je de kleding zo leuk vindt en dat je de levering snel vindt. Hier doen we erg ons best voor! Liefs, Team Guts & Gusto

Super snelle verzending en fantastische kleding!

Sinds mijn ontdekking van deze winkel ben ik echt dol op de kleding van Guts & Gusto. De kwaliteit is uitstekend en ik ben zeer tevreden met mijn aankopen. Wat ik echt waardeer, is het bijzondere tintje aan hun kledingstukken, waardoor je je tijdens het dragen echt elegant voelt. Het is een echte aanrader!

Ruim aanbod en goede kwaliteit

Altijd even online kijken of binnenlopen bij Guts & Gusto. Ruim aanbod, goede kwaliteit en fijne staff.

Kwaliteit,hip en service

Hele leuke, niet echt standaard kleding, goede kwaliteit en perfecte service. Ik als moeder van 3 kinderen probeer er toch nog beetje leuk uit te zien ipv alleen maar moederen en heb het idee dat dit aardig lukt met deze leuke kleding! Zowel voor een feestje als voor casual! Heel fijn merk en een aanrader!

Amazing

Top kwaliteit

Hi Iris, Bedankt voor je 5-sterren review! Super fijn om te horen dat je de kwaliteit zo goed vindt! We hopen je snel weer eens te zien in een van onze winkels of online op onze site. Liefs, Team Guts & Gusto

Top kleding

Heerlijke kleding voor een eerlijke prijs!

Hi Joyce, Bedankt voor je prachtige 10! Fijn om te lezen dat de kleding altijd goed naar wens is en dit ook nog eens voor een eerlijke prijs. Daar doen wij het uiteraard voor en streven wij naar! :-) Hopelijk tot snel weer. Liefs, Team Guts & Gusto.

Fantastische beleving

Als volumineuze vrouw kan je steeds bij hen terecht voor toffe toppers. Ook de service achter de schermen, de snelle levering en de fijne day deals, laten mij steeds terugkeren naar de webshop.

Hi Anne, YAY! Wat een geweldige review zeg! Wij waarderen het enorm dat jij deze lieve woorden over ons zegt. Wij werken met zijn allen hard om elke klant en in dit geval jou, zo tevreden te houden. Fijn dat dit ons lukt bij jou! :-) We hopen je snel weer bij ons terug te zien. Liefs, Team Guts & Gusto.

Snelle levering en altijd verl verschillende stijlen

De bestelling wordt altijd snel geleverd en de collectie veranderd vaak en veel verschillende stijlen!

Hi Madelief, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze collecties en de leveringen! We hopen je snel weer eens te zien in een van onze winkels of op de site natuurlijk! :-) Liefs, Team Guts & Gusto

Altijd leuke kleding!

Fijne site, snelle levering en altijd leuke kleding!

Hi Daphne, Bedankt voor je toffe review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze site, de kleding en de levering ervan. We hopen je snel weer eens te zien in een van onze winkels of op de site natuurlijk! :-) Liefs, Team Guts & Gusto

Tubantiasingel 1

7514 AA Enschede

Over GutsGusto.com

Sinds 2007 werken we iedere dag met ons team keihard om jou blij te maken met de nieuwste fashion, schoenen en accessoires. Onze collectie bestaat eigenlijk uit alles waar wij blij van worden. Van leopard rokje tot studded boots, je vindt het bij Guts & Gusto. Je shopt onze collectie natuurlijk online, maar ook in onze winkels in Arnhem, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en the Mall of the Netherlands. De openingstijden van onze winkels vind je onderaan deze pagina. Kom je gezellig langs? Meerdere keren per week komen er nieuwe items online. Omdat onze collectie snel wisselt, shop jij altijd de laatste trends!