Super service en mooie producten

Bij zagenzagen gekomen voor frontjes van keuken voor in ons nieuwbouw huis. Eerste nieuwbouw, eerste keuken, dus geen idee waar we aan begonnen. Gelukkig super geholpen door iedereen bij Zagenzagen, ze hadden alle geduld en altijd bereikbaar voor onze vragen. De samenwerking verliep zo goed dat we ook meteen het werkblad voor de keuken en de kast deuren voor de slaapkamer hebben laten maken. Ik kan Zagenzagen aan iedereen aanraden. Super service en heel mooie producten. Dankzij Zagenzagen zijn onze keuken en slaapkamer nu prachtig!

Alles wat wij hebben besteld werd keurig op maat en verpakt geleverd! Door alles op maat geleverd te krijgen heeft dit ons een hoop tijd en energie bespaard. Zeker een aanrader!

Goed systeem en prima service

Berken HPL wit 19mm besteld om een kast van te maken. Alle panelen eenvoudig via de site besteld. Is een heel duidelijk systeem. Werkt perfect! Bezorging ging even mis, door verwarring over een bezorgadres, maar goed en vriendelijk opgelost. De panelen waren goed gezaagd, heel strak. Ik ben tevreden.

positief

goede service, levering en kwaliteit

Precies op maat gezaagd

Precies op maar gezaagd en goed verpakt bezorgd.

Mooi en netjes

Het geleverde hout (Bamboe) en spaanplaat panelen zijn netjes afgewerkt en goed afgeleverd! Voor herhaling vatbaar.

Topmaterialen en top service

Erg mooi en kwalitatief hout op maat besteld. Goed contact en prima uitleg, levering volgens afspraak en exact op tijd. Voor het volgende project kom ik zeker terug bij Zagenzagen.nl

Gewoon goed

Alles was netjes geleverd en exact op maat.

Restmateriaal wordt naar eigen inzicht door Zagenzagen.nl geleverd

Wij hebben in eerste instantie hout besteld om een kast te maken. Van het restmateriaal dat volgens het zaagschema overbleef wilden wij een bed maken. Na telefonisch overleg en bevestiging van Zagenzagen.nl hebben wij hiervoor extra hout besteld. Bij binnenkomst bleek dat het restmateriaal door hen is verzaagd naar willekeurige formaten waardoor een bed maken niet meer mogelijk was. De "oplossing" die zij bieden is nog een keer (bij-)betalen voor een stuk hout op het juiste formaat. Wij zijn hiermee niet akkoord gegaan, omdat wij moeten bijbetalen voor hout dat zij (na overleg) verkeerd gezaagd hebben. Dit is géén oplossing! Tip voor nieuwe klanten: Let op als je bestelt. Nergens wordt vermeld dat Zagenzagen.nl het restmateriaal anders zaagt dan in het zaagschema staat. Niet in de bestelomgeving, niet bij de veelgestelde vragen (FAQ) en ook niet op de orderbevestiging. Men zegt dat dit bij telefonisch contact altijd wordt gemeld (dat is ons geval niet waar). Hoe gaat dit als je direct via de webshop besteld, dan is er geen telefonisch contact???

Goed en betrouwbare levering en correct op maat.

Zagenzagen.nl denkt mee met je te plaatsen bestelling en geeft zelfs advies hoe het voordeliger kan. Ook is hun levering zeer nauwkeurig op maat en de verpakking was zo goed dat er geen beschadiging kon ontstaan.

Strak zaagwerk en uitstekende service

Voor het maken van een gouden kookeiland kwamen we uit op een materiaal dat niet op de site stond. Was geen probleem om dit te bestellen en te verwerken tot superstrakke mdf panelen met een aluminium topping. Het binnenwerk van het eiland is eveneens uitermate nauwkeurig aangeleverd waardoor deze probleemloos te monteren was.

Perfect op maat!

Ik heb een hoop platen op maat laten zagen om een bed en een kastje te maken. Alles was tot op de millimeter nauwkeurig op maat en de berken multiplex platen waren van hele mooi kwaliteit. Zeker aan te raden!

Goede service en aflevering methode

Goede duidelijke en simpele site om materiaal te bestellen. Aflevering voor de deur. Materiaal wel nakijken bij de aflevering want wil soms iets beschadigd zijn. Maar bij melding word er meteen actie ondernomen en een nieuwe bezorgd.

Mooie materialen en heel precies op maat gezaagd

Zagen zagen levert goede materialen en biedt veel keuze. Ik had wel de hulp nodig om de bestelling goed te kunnen plaatsen. Vooral omdat je niet alles overziet om de juiste afwerking in te voeren. Daarbij ben ik uitstekend geholpen waardoor de kast echt super mooi is geworden. De service is prima en de medewerkers denken erg mee en zijn heel vriendelijk en geduldig.

Prachtige panelen die een blikvanger zijn, kantenband helaas niet mooi afgewerkt.

Zagen zagen heeft een duidelijke webshop en de panelen bestellen kostte echt geen enkele moeite. Zagenzagen heeft ons goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Logischerwijs is zo iets niet in enkele werkdagen gereed. Met de panelen hebben wij een soort moderne 'en-suite' in de woonkamer gerealiseerd. De kwaliteit van de panelen is echt prachtig. Het kantenband is echter minder mooi geplakt/afgewerkt. Hier zie je overal plastic/lijmrestjes die moeilijk te verwijderen zijn. We hebben dit niet gemeld gezien de omvang van onze totale verbouwing (dit is er gewoon bij in geschoten), en hebben daarmee zagenzagen dus ook niet de kans gegeven dit op te lossen.

Super! Mooi gezaagd, mooi afgeband en prima verpakt

Ik had twee platen wit HPL 18 mm besteld rondom voorzien van kantenband met iets afgeschuinde hoeken. Het geheel is heel nauwkeurig op maat gezaagd en afgeband. Het enige was dat ik vooraf de website niet zo goed begrepen had en dacht dat de radius van afgeronde hoeken, die je kunt kiezen bij je bestelling, een radius van het kantenband zou worden. Maar dat was niet het geval: de afgeronde hoek wordt in het materiaal zelf gemaakt en als je een plaat laat voorzien van kantenband dan heeft dat weliswaar een kleine radius, maar die kan je verder niet kiezen, die is standaard. Gelukkig had ik ze nog even gebeld van te voren om te vragen of de maatvoering in of ex kanten band was. Enfin: heel erg tevreden met de service, de verpakking (mijn twee platen zaten verpakt tussen twee stukken (rest)plaat die netwat groter was, waardoor de hoeken goed beschermd waren, heel slim!), de bezorging (keurig op de stoep afgeleverd) en het eindresultaat! Ik bestel HPL platen (zonder kantenband) meestal bij een flightcase materiaal leverancier, die ook supernauwkeurig zaagt, dus de lat lag hoog, maar dat heeft zagenzagen zeker waar gemaakt! Bij twijfel of vragen: gewoon even bellen met ze! Erg tevreden klant!

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Zagenzagen is een bedrijf dat zijn afspraken perfect nakomen. Zij denken met je mee en zijn goed bereikbaar. Vriendelijke en professionele ondersteuning. Het zaagwerk wordt netjes en goed beschermd afgeleverd. Een klein minpuntje is dat soms de nauwkeurigheid iets beter kan. In algemeen geen probleem, maar als twee platen tussen twee andere platen moeten komen dan is een exacte maatvoering essentieel anders ontstaat een kiertje. Een probleempje werd perfect in goede samenwerking afgehandeld.

Uitstekende service! Er werd goed meegedacht en mede daardoor is mijn project geslaagd.

Dit was de eerste keer dat ik een grote hoeveelheid hout op maat nodig had voor een zelf ontworpen project. Na lang vergelijken en overwegen uiteindelijk gekozen voor Zagenzagen. Na mijn bestelling werd ik gebeld om even wat zaken af te stemmen en er werd daarbij goed meegedacht. Ik heb toen ook de tekening voor mijn project gedeeld en op basis daarvan hebben we de bestelling nog wat aangepast wat het project absoluut ten goede gekomen is. Bij het bestellen heb ik expliciet een leverdatum gecommuniceerd vanwege een strakke planning en het is ook precies op die datum afgeleverd. Heel netjes allemaal, goed verpakt en uiteraard compleet. Al met al een hele goede ervaring en ik kan Zagenzagen dan ook zeker aanbevelen!

Enkele panelen warn krom

Enkele van de geleverde panelen waren krom bij levering. Dat was jammer. Verder is het een leuk concept. En wordt het pakket netjes verpakt aangeleverd.

Uitstekend!

Wij hebben een grote mdf plaat besteld en op maat laten zagen voor het maken van een groot bureau. Super netjes gezaagd (paté tot op de mm) en keurig afgeleverd thuis.

Goede kwaliteit en heel behulpzaam met alles!

Ik ben heel goed geholpen door Zagenzagen.nl. Erg behulpzame en vriendelijke medewerkers, leveringsafspraken werden goed nagekomen en het product voldeed zeker aan mijn verwachtingen. Ik ben dan ook zeer tevreden!

Zeer nauwkeurig en strak zaagwerk en volgens afspraak geleverd en goede communicatie ...!

Perfect werk geleverd, uitstekende communicatie

Gebruik hun diensten al vanaf het begin, en met reden. Goede prijs, goede website en goed werk en uitstekende service.

Helemaal goed geregeld!

Netjes alles op de millimeter gezaagd en goed netjes geleverd ;-)

Als je goed hout, onder goede service gezaagd wilt hebben moet je bij zagenzagen.nl zijn!

De service is perfect. Ze hebben verstand van zagen.....en van zaken denken goed mee waardoor ze goed kunnen adviseren. Gewoon top.

Aventurijn 236 3316 LB Dordrecht

31782049310

Over Zagenzagen.nl

Zagenzagen.nl zaagt een groot assortiment hoge kwaliteit plaatmateriaal precies op maat, bewerken het en sturen het naar je toe. Maatwerk voor interieurarchitecten, meubelontwerpers, projectmanagers, designers en handige makers. Maak je ideeën tastbaar!