Erg handig voor de klusser!

Als je goed weet hoe en wat je maken wil, kun je met deze handige site mooie dingen maken. Erg overzichtelijk. Goede service en communicatie. Materiaal bij levering goed verpakt.

T O P !

Zagenzagen is een aanrader! Zeer vriendelijk behulpzaam contact. Duidelijke website. Levering zoals besproken. Alle panelen netjes verpakt! Wanneer ik weer meubelpaneel nodig heb ga ik dit zeker weer bij zagenzagen bestellen!

Goede service, netjes geleverd, prima kwaliteit

Dankzij goede communicatie en adviezen ben ik zeer positief over ZagenZagen. Kwaliteit is heel goed.

Ondanks wat opstart problemen met levering is alles prima geleverd en netjes

Zeer goed bevallen

Zwart MDF besteld, deels in verstek om cassette planken te kunnen maken. Perfect onbeschadigd aangekomen, perfecte maatvoering en heel goed genummerd, zodat ik er goed mee aan de slag kon

Het materiaal werd prachtig verpakt geleverd. Keurig voor de deur, zoals afgesproken. Zagenzagen.nl had de planken prima van stickers voorzien. De kast pronkt nu in de kamer en ik heb ook goed gebruik kunnen maken van het verpakkingshout. Als ik een minpuntje moet opgeven dan was dat toen de wachttijd, ruim 20 werkdagen. Ik had graag eerder aan de slag gewild. Kortom zeer tevreden. Daarom al snel weer een tweede bestelling gedaan. Daar wacht ik nu op (iets minder lang).

leveren kwaliteit in materialen en bewerkingen

Al meerdere keren materialen op maat besteld en telkens tot tevredenheid van mij en mijn klant

Duidelijk en klantgericht

Duidelijk aan de telefoon over levering en de chauffeur was ook heel behulpzaam

Heel degelijk ingepakt en op tijd afgeleverd Levering en materiaal voldeed aan onze wensen

Prima werk, netjes verpakt en op tijd!

Prima werk, netjes verpakt en op tijd geleverd!

Ik heb verschillende panelen gezaagd bij zagen zagen.nl en mijn ervaring is super ze zijn vriendelijk en zeer snel en de panelen zijn perfect op maat. En netjes afgewerkt.

Zagen zagen Is duidelijk in de communicate en levert volgens afspraak!

Dit was mijn eerste ervaring bij zagen zagen en het is prima bevallen. Het mdf dat ik besteld had is heel goed verpakt en zonder enige schade afgeleverd. Ik heb er een vakken kast van gemaakt

Goede service en exact op maat

Duidelijke site. Makkelijk en gebruiksvriendelijk om (verschillende) zaadlijsten aan te maken. Levering ging keurig volgens afspraak en de materialen waren exact op maat!

Prima geholpen, nette levering

Goede site, goede service; werd nagebeld ivm een inconsistentie in mijn bestelling. Netjes en verzorgd afgeleverd.

Tot op de millimeter perfect gezaagd

Ik kwam bij Zagenzagen.nl terecht op aanraden van mijn broer, die professioneel meubelmaker is. Zeer positieve ervaring; via de website kun je stap voor stap zeer precies aangeven wat je wilt en alles werd tot op de millimeter nauwkeurig gezaagd geleverd. Een absolute aanrader voor als je echt iets moois wilt maken.

mooi product, snel geleverd en prima service

Ten behoeve van onze 'metallotheek' leverde Zagenzagen panelen op maat. Alles keurig gezaagd en op tijd afgeleverd.

Prima service en kwaliteit

Prima geholpen, plaatmateriaal is van goede kwaliteit.

Niks dan lof

Echt fantastisch geholpen door deze mannen, goed bereikbaar hulpvaardig, en denken in oplossingen, geen loze beloftes. Kan ik echt aanbevelen, ook de bedrijven waar ze zaken mee doen, niks dan lof Floris B E L J O N W O O D S

fijne samenwerking en goede service

Mooie kwaliteit en netjes geleverd. Bij levering bleek een paneel niet van de juiste kwaliteit en deze is keurig vervangen voor een nieuwe. Goede service

Precies op maat!

Mijn panelen waren precies op maat. We konden direct aan de slag!

Snelle levering goeie kwaliteit

Bestelde materiaal was snel ter plaatse en netjes op maat. Geen rafels of splinters kortom keurig afgewerkt

Een goede service en een mooie kwaliteit

Bij toeval kwam ik uit bij ZagenZagen nu ruim een jaar geleden voor het vervaardigen van meubels voor mijn nieuwe woning. Inmiddels heb ik al verschillende klanten blij gemaakt met onderdelen die door ZagenZagen zijn geproduceerd. Het ruime assortiment met vele mogelijkheden geven een meubelmaker de ruimte om zijn variaties te laten produceren.

Super goede service!!

Keurig gezaagde en gelabelde plankjes, netjes verpakt! Ik kan het iedereen aanraden

Goede leverancier.

Na lange tijd heb ik eindelijk de platen kunnen gebruiken waar ze voor bedoeld waren. Ik zat te wachten op een onderdeel voor mijn CNC dat uit China moest komen en dat heeft 2,5 maand geduurd. Nu dat onderdeel er eindelijk opzit heb ik mijn eerste werkstukken met deze zwarte mdf platen gemaakt. Ik heb de bovenkant van de plaat in goudverf geschilderd en daarna met de CNC gegraveerd en ik moet zeggen het ziet er mooi strak uit. Nu heb ik meer dan 100 van deze Art Deco tekeningen gemaakt dus na deze eerste werkstukken zullen er nog vele volgen. Met vriendelijke groet Bert Klappe

Super kwaliteit en prima maatwerk

De kastdeuren van Berken multiplex (14 stuks) zijn zeer netjes en en goed beschermd op tijd afgeleverd. Hangen inmiddels en het staat prachtig. Afstemming over het inboren van de scharniergaten was even een dingetje maar is uiteindelijk prima opgelost. Zeker een aanrader.

Aventurijn 236

3316 LB Dordrecht

31782049310

Over Zagenzagen.nl

Zagenzagen.nl zaagt een groot assortiment hoge kwaliteit plaatmateriaal precies op maat, bewerken het en sturen het naar je toe. Maatwerk voor interieurarchitecten, meubelontwerpers, projectmanagers, designers en handige makers. Maak je ideeën tastbaar!