Geweldige drukker, zeer behulpzaam, aanrader !

Als niet professional was het een gemakkelijke bestelling ,en professionele afhandeling ervan. Had mijn bestelling de volgende dag netjes in huis, complimenten !

waanzinnig zo snel en goed afgeleverd!

We hadden een bijna haastklus en het ingebonden boekje lag binnen het uur al klaar!!! Top prestatie! Heel veel dank.

Zeer vriendelijk, enthousiaste medewerksters, fijn bedrijf

Snel en fijn geholpen. Na een belletje gevraagd of er direct 1 printje retour print t.b.v. pakketje versturen gemaakt kon worden, deze doorgemaild en daar aangekomen lag het printje klaar en werd direct op mijn geleverde pakketje geplakt zodat deze via FlevoPrints met Postnl mee genomen kon worden ...... en werd ik ook nog gematst :-) Bedankt.

Snel accuraat en meedenkend team

Wij hebben al veel printwerk laten doen door Flevoprint en zijn zeer tevreden over de snelle levering , de kwaliteit van de geleverde spullen en snelle communicatie. Aanrader dus ! Bert van Son MUD JEANS

Vakkundig en vriendelijk personeel

Kom je persoonlijk langs en kontakt per telefoon altijd vriendelijk meedenkend personeel. Ook vakkundig.

Uitstekende partner om zaken mee te doen.

FlevoPrints voorziet ons al jaren met kennis van zaken van advies en drukwerk. De communicatie is helder en bondig, wat maakt dat opdrachten snel en accuraat geplaatst kunnen worden. De vooraf gecommuniceerde leverdatum maken ze eigelijk altijd waar en ook spoed opdrachten (zijn we goed in :) is nooit een probleem. Al met al blij met deze prettige samenwerking!

Geweldige afdrukken

Heel fijn geholpen door zeer vriendelijke medewerksters en alles heel netjes en vlot geregeld. Kunnen veel bedrijven n voorbeeld aan nemen

Supersnelle reactie van een leuk stel dames !

TOP

Goede kwaliteit, lage prijs.

Goede scherpe kwaliteit, Lage prijs. Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb.

prachtig spandoek, zo makkelijk gemaakt

Voor een familiefeest hebben we een spandoek gemaakt met leuke foto's. Iedereen was enthousiast over het resultaat Het was makkelijk te doen met de bestelinstructie op de website, en het resultaat was erg mooi. En niet duur, dus dat is ook een meevaller.

Betrouwbare partner

Nu sinds enige tijd met Flevoprints in zee. Mijn ervaring is zeer goed, prijs/kwaliteitverhouding goed op orde, betrouwbaar en snel. Prima communicatie. Met andere woorden een fijne partner voor ons drukwerk.

Topservice! Ook voor kleine opdrachten van één of enkele prints.

super service

top beste service

Geweldige service!

Met spoed moesten mijn scripties geprint worden nadat mijn printer kapot was gegaan. Na een belletje en mijn situatie uitgelegd te hebben, hebben zij hun uiterste best gedaan om mijn scripties uit te printen en te binden voor mijn deadline. Geweldige en enorm vriendelijke service!

Snel

Snelle reacties en advies!

Professioneel advies en snelle hulp

Snel geholpen en deskundig advies gekregen over onze vraagstelling

FlevoPrints staat altijd voor je klaar

Ook mijn relatief kleine opdrachten voor zo'n 150 door mij ontworpen fc nieuwjaarskaarten worden snel en met accuratesse behandeld of het om een wereldorder gaat.

goede service

ik heb gemaild met een vraag en heel snel een tevreden antwoordt gekregen

ik ben altijd correct geholpen

ik wordt altijd netjes geholpen en de medewerkster is altijd vriendelijk

Prima kwaliteit, snelle levering!

Prima kwaliteit, snelle levering!

Super service!

Het is een top bedrijf, altijd vriendelijk en willen je graag helpen. Ik blijf hier altijd terug komen.

uitstekend

Flevoprint heeft altijd de juiste oplossing en gelukkig ook voor een prima prijs !

Klantgericht

Heb mijn A5 flyers bij hen laten drukken en ben erg blij met de communicatie, het meedenken en hun servicegerichtheid. Het is een klein bedrijf en je wordt nog echt als klant gezien door hen. Helemaal top!

FlevoPrint prima shop

s'Morgens gevraagd of het mogelijk was en dezelfde dag kant en klaar keurig verzorgd opgehaald. Prima geholpen.

Zeer prettig werkend en ervaren bedrijf

Ik werk al een lange tijd samen met dit bedrijf. Tevreden over de kwaliteit, leveringstijd en de prijs.