Geweldige service!

Met spoed moesten mijn scripties geprint worden nadat mijn printer kapot was gegaan. Na een belletje en mijn situatie uitgelegd te hebben, hebben zij hun uiterste best gedaan om mijn scripties uit te printen en te binden voor mijn deadline. Geweldige en enorm vriendelijke service!

Snel

Snelle reacties en advies!

Professioneel advies en snelle hulp

Snel geholpen en deskundig advies gekregen over onze vraagstelling

FlevoPrints staat altijd voor je klaar

Ook mijn relatief kleine opdrachten voor zo'n 150 door mij ontworpen fc nieuwjaarskaarten worden snel en met accuratesse behandeld of het om een wereldorder gaat.

goede service

ik heb gemaild met een vraag en heel snel een tevreden antwoordt gekregen

ik ben altijd correct geholpen

ik wordt altijd netjes geholpen en de medewerkster is altijd vriendelijk

Prima kwaliteit, snelle levering!

Prima kwaliteit, snelle levering!

Super service!

Het is een top bedrijf, altijd vriendelijk en willen je graag helpen. Ik blijf hier altijd terug komen.

uitstekend

Flevoprint heeft altijd de juiste oplossing en gelukkig ook voor een prima prijs !

Klantgericht

Heb mijn A5 flyers bij hen laten drukken en ben erg blij met de communicatie, het meedenken en hun servicegerichtheid. Het is een klein bedrijf en je wordt nog echt als klant gezien door hen. Helemaal top!

FlevoPrint prima shop

s'Morgens gevraagd of het mogelijk was en dezelfde dag kant en klaar keurig verzorgd opgehaald. Prima geholpen.

Zeer prettig werkend en ervaren bedrijf

Ik werk al een lange tijd samen met dit bedrijf. Tevreden over de kwaliteit, leveringstijd en de prijs.

Toppy

Ze zijn top altijd mijn wens in vervulling

TOP klantvriendelijkheid

snelle service en er wordt meegedacht

Snelle service!

Fantastisch !

Altijd klantgericht ! Niets is te veel !!!

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Geen wens is te veel, Mirte en haar collega’s staan altijd voor je klaar. En niet onbelangrijk, het werk wordt petfect afgeleverd tegen een prima prijs.

Goede service en vriendelijk personeel

Zocht voor mijn overleden zoon een mooie doek en frame voor op zijn graf en FlevoPrints heeft iets moois voor mij kunnen maken

Ik bestel alleen nog maar bij Flevoprints

Als beginnend ondernemer ben je op zoek naar een drukker die met je meedenkt, je adviseert en je kent. En dat gevoel heb ik zeker bij Flevoprints. Daarom kom ik steeds bij hen terug en belangrijk... de prijzen zijn altijd netjes en transparant.

Snel en efficiënt! Heel vriendelijke staf!

Ontwerp en vormgeving zijn zeer professioneel! Snelheid is subliem!

Top!!

Super fijne printshop! Altijd goede kwaliteit en gezellige, vakkundige service!!

gegarandeerd een goed resultaat

Het was zeer makkelijk om mijn product te bestellen. Ik via de mail contact op genomen met Flevoprints en vroeg hun naar de specificaties van mijn product, zij boden mij duidelijk aan wat hun te bieden hadden en stuurden hierbij ook de bijhorende prijzen. Makkelijk en snel!

FANTASTISCH

FlevoPrints verzorgt al enige tijd ons druk en printwerk. Altijd helemaal naar wens, proefdrukken geen probleem. Altijd op tijd en accuraat !

Perfecte service!

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen en ben héél tevreden!

Goed, vriendelijk en snelle levering

Zeer goede en vriendelijke service. Producten altijd binnen een week geleverd!