Geweldige afdrukken

Heel fijn geholpen door zeer vriendelijke medewerksters en alles heel netjes en vlot geregeld. Kunnen veel bedrijven n voorbeeld aan nemen

Supersnelle reactie van een leuk stel dames !

TOP

Goede kwaliteit, lage prijs.

Goede scherpe kwaliteit, Lage prijs. Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb.

prachtig spandoek, zo makkelijk gemaakt

Voor een familiefeest hebben we een spandoek gemaakt met leuke foto's. Iedereen was enthousiast over het resultaat Het was makkelijk te doen met de bestelinstructie op de website, en het resultaat was erg mooi. En niet duur, dus dat is ook een meevaller.

Betrouwbare partner

Nu sinds enige tijd met Flevoprints in zee. Mijn ervaring is zeer goed, prijs/kwaliteitverhouding goed op orde, betrouwbaar en snel. Prima communicatie. Met andere woorden een fijne partner voor ons drukwerk.

Topservice! Ook voor kleine opdrachten van één of enkele prints.

super service

top beste service

Geweldige service!

Met spoed moesten mijn scripties geprint worden nadat mijn printer kapot was gegaan. Na een belletje en mijn situatie uitgelegd te hebben, hebben zij hun uiterste best gedaan om mijn scripties uit te printen en te binden voor mijn deadline. Geweldige en enorm vriendelijke service!

Snel

Snelle reacties en advies!

Professioneel advies en snelle hulp

Snel geholpen en deskundig advies gekregen over onze vraagstelling

FlevoPrints staat altijd voor je klaar

Ook mijn relatief kleine opdrachten voor zo'n 150 door mij ontworpen fc nieuwjaarskaarten worden snel en met accuratesse behandeld of het om een wereldorder gaat.

goede service

ik heb gemaild met een vraag en heel snel een tevreden antwoordt gekregen

ik ben altijd correct geholpen

ik wordt altijd netjes geholpen en de medewerkster is altijd vriendelijk

Prima kwaliteit, snelle levering!

Prima kwaliteit, snelle levering!

Super service!

Het is een top bedrijf, altijd vriendelijk en willen je graag helpen. Ik blijf hier altijd terug komen.

uitstekend

Flevoprint heeft altijd de juiste oplossing en gelukkig ook voor een prima prijs !

Klantgericht

Heb mijn A5 flyers bij hen laten drukken en ben erg blij met de communicatie, het meedenken en hun servicegerichtheid. Het is een klein bedrijf en je wordt nog echt als klant gezien door hen. Helemaal top!

FlevoPrint prima shop

s'Morgens gevraagd of het mogelijk was en dezelfde dag kant en klaar keurig verzorgd opgehaald. Prima geholpen.

Zeer prettig werkend en ervaren bedrijf

Ik werk al een lange tijd samen met dit bedrijf. Tevreden over de kwaliteit, leveringstijd en de prijs.

Toppy

Ze zijn top altijd mijn wens in vervulling

TOP klantvriendelijkheid

snelle service en er wordt meegedacht

Snelle service!

Fantastisch !

Altijd klantgericht ! Niets is te veel !!!

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Geen wens is te veel, Mirte en haar collega’s staan altijd voor je klaar. En niet onbelangrijk, het werk wordt petfect afgeleverd tegen een prima prijs.

Goede service en vriendelijk personeel

Zocht voor mijn overleden zoon een mooie doek en frame voor op zijn graf en FlevoPrints heeft iets moois voor mij kunnen maken