Toppy

Ze zijn top altijd mijn wens in vervulling

TOP klantvriendelijkheid

snelle service en er wordt meegedacht

Snelle service!

Fantastisch !

Altijd klantgericht ! Niets is te veel !!!

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Geen wens is te veel, Mirte en haar collega’s staan altijd voor je klaar. En niet onbelangrijk, het werk wordt petfect afgeleverd tegen een prima prijs.

Goede service en vriendelijk personeel

Zocht voor mijn overleden zoon een mooie doek en frame voor op zijn graf en FlevoPrints heeft iets moois voor mij kunnen maken

Ik bestel alleen nog maar bij Flevoprints

Als beginnend ondernemer ben je op zoek naar een drukker die met je meedenkt, je adviseert en je kent. En dat gevoel heb ik zeker bij Flevoprints. Daarom kom ik steeds bij hen terug en belangrijk... de prijzen zijn altijd netjes en transparant.

Snel en efficiënt! Heel vriendelijke staf!

Ontwerp en vormgeving zijn zeer professioneel! Snelheid is subliem!

Top!!

Super fijne printshop! Altijd goede kwaliteit en gezellige, vakkundige service!!

gegarandeerd een goed resultaat

Het was zeer makkelijk om mijn product te bestellen. Ik via de mail contact op genomen met Flevoprints en vroeg hun naar de specificaties van mijn product, zij boden mij duidelijk aan wat hun te bieden hadden en stuurden hierbij ook de bijhorende prijzen. Makkelijk en snel!

FANTASTISCH

FlevoPrints verzorgt al enige tijd ons druk en printwerk. Altijd helemaal naar wens, proefdrukken geen probleem. Altijd op tijd en accuraat !

Perfecte service!

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen en ben héél tevreden!

Goed, vriendelijk en snelle levering

Zeer goede en vriendelijke service. Producten altijd binnen een week geleverd!

heel goede service en perfecte kwaliteit

werd goed en snel geholpen . bij he vaststellen van het ontwerp veel steun gehad aan de vakkennis van mirte.

Perfecte service

Vriendelijk personeel, waarvoor niets teveel is. Ze denken met je mee en geven goede tips. Ook de prijzen zijn prima en het drukwerk is snel beschikbaar.

Topservice

Sinds kort laat ik alles drukken bij Flevoprints...ze denken echt mee, checken goed of het klopt. Goede prijzen...

Super bedrijf! Levert top drukwerk en bovendien vriendelijk personeel!

Erg blij met dit bedrijf. Levert altijd snel kwalitatief goed drukwerk met vriendelijk personeel. Mirthe is een topper!

Pluspunten

Zeer behulpzaam!

Pluspunten

Wij laten al ons drukwerk verzorgen door Flevoprints. Goede kwaliteit, komen afspraken na en vriendelijke mensen.

Pluspunten

Zeer behulpzaam. Ook als je zonder afspraak komt, helpen ze je meteen. Printkwaliteit is goed.