Onprofessioneel

Geen fijn contact gehad nav een vraag. 4 mails gehad waarvan er twee elkaar tegenspraken, maar volgens de medewerker kon je toch beter 2 mails ontvangen dan geen. Hij vergat even dat zijn mails niet klopten en dat ik zelf na 10 dagen maar eens geinformeerd heb of de de uitgezette vraag al beantwoord was door de fabrikant. Een vrij onprofessionele reactie gehad en dus maar besloten om de volledige bestelling te retourneren. En ik maar denken dat de klant koning is, maar dat spreekwoord kent Martin geloof ik niet.

wij zijn door u op een zo arrogante en neerbuigende manier behandelt dat ik zelf heb geadviseerd om de order te retourneren! op onze kosten uiteraard. Klant is koning maar ik verwacht van iedereen dus ook mijn klanten dat wij met respect behandeld worden. Martin Badkamer.nl

mooie spullen. prima service

vorig jaar onze badkamers ingericht met producten van badkmaker.nl. Mooie spullen. Onlangs toch een probleempje met 1 van de producten. Direct en professioneel opgelost. Top

Vriendelijke en duidelijke informatie in de winkel. De winkel zelf zit op een niet zo fraaie locatie, maar dat zie je in de prijzen terug. Het team waarmee gewerkt wordt is netjes, accuraat, zeer vakkundig en helemaal niet vervelend om in huis te hebben. Tot in de puntjes is alles afgewerkt. Wij zijn zeer te spreken over Badkamer.nl!

Fijn geholpen en ook de service is super. Als we weer iets nodig hebben komen we zeker terug.

Blijven zich inzetten om probleem met douchekop op te lossen

Top zaak!

Een goede service, snelle levering en goed in contact. Wij gaan de badkamer verbouwen en zullen andere spullen die we nodig hebben ook bij deze winkel bestellen.

Hele goede service

Ik heb een prachtige spiegelkast gekocht . Helaas kwam in de spiegel wat vocht . Heb direct een nieuwe gehad. Super service

Misleidend

We hadden een HOEK inbouwreservoir voor toilet besteld die 235 euro kostte. Tot onze verbazing kregen we een reservoir voor de wand, de up320 en een doos met hoeksteunen erbij. We hadden dezelfde wandreservoir bij een andere winkel gekocht voor 179 euro maar die juist teruggestuurd omdat we een hoekreservoir moesten hebben. Dus kosten de hoek steunen ons 56 euro. Telefonisch contact gehad maar werd gezegd van ja, dat is de hoekopstelling. Nog een mail gestuurd of ze ons nog tegemoet konden komen maar geen reactie ontvangen. Wij voelen ons zeer belazerd en terug sturen doen we maar niet want dan krijgen we die kosten er ook nog bij. We bevelen deze winkel dan ook niet aan.

Helaas is uw reactie niet volledig, de up320 kost bij ons €199,- als normale uitvoering, dus ik denk dat er verschillende bedrijven door elkaar worden gehaald. De up320 als hoekuitvoering kost €235,- dus de hoekversie kost €36,- extra en geen €56,- Wij hebben u gemaild en telefonische contact gehad en na alles te hebben uitgelegd aangeboden het reservoir op onze kosten te retourneren waar u geen gehoor aan heeft gegeven maar dit ook niet vermeld in uw reactie wat heel vreemd is. Uiteraard vinden wij het fijn als mensen een reactie geven, goed of slecht! maar zolang als het maar geen onzin verhaal is waar wij eigenlijk niets mee kunnen! Badkamer.nl

In een mengkraan was een plastic ring stuk gegaan. Contact gezocht met Badkamer.nl (Faizal) en kreeg 2 compleet nieuwe, verbeterde uitvoeringen toegestuurd! Top.

klantgericht

Wij hadden ruim 4 jaar geleden rvs kranen en een grote rvs douchekop gekocht. De douchekop is onlangs kapot gegaan, omdat de twee zijden los lieten. Ik heb een mailtje gestuurd met foto's en de klacht en binnen een week had ik een gloednieuwe douchekop afgeleverd thuis, zonder enige discussie. Dat noem ik nu goede service. Chapeau voor Badkamer.nl!

Goed advies, vlotte levering en goede service

We hadden een probleem met een van de kranen doordat er nog cement in de leidingen zat waardoor het binnenwerk kapot ging. We kregen zonder mopperen een nieuw binnenwerk opgestuurd. Probleem opgelost!

Super bedrijf !

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling ! Helemaal goed.

Teleurstellend

Mooi sanitair, aardige mensen en prima bedrijf om mee te werken als het goed gaat. Helaas is gebleken dat als er fouten gemaakt worden en deze opgelost moeten worden badkamer.nl geen betrouwbare partner is. Er worden beloftes gedaan die vervolgens niet nagekomen worden. Jammer! Voor ons reden om nooit meer iets bij deze winkel te kopen en twijfelende klanten te behoeden. Fouten kunnen gemaakt worden maar deze moeten daarna wel volgens afspraak opgelost worden. De badkamer heeft ons nu onnodig veel geld en frustratie gekost. Dit had voorkomen kunnen worden.

Het is bijzonder jammer dat u niet op ons verzoek voor overleg van november! heeft gereageerd om pas in februari wat van u te vernemen. Daarbij is het hoogst ongebruikelijk dat u werkzaamheden door derden uit laat voeren zonder ons daar prijs/technisch van op de hoogte te stellen. Dit had inderdaad allemaal niet nodig geweest, maar daar heeft u helaas ook wat steekjes in laten vallen. Badkamer.nl team

Prima advies en snelle levering.

Bij mijn bezoek aan de showroom prima geholpen en de juiste adviezen gekregen. Na de bestelling van de producten snelle levering. Verder prima service.

Super ervaring met uitstekend advies !

Bij Badkamer.nl Soesterberg heel goed geholpen. Dachten erg goed mee en hadden al snel door waar wij naar op zoek waren. Super service voor prima prijzen. Wij raden deze zaak zeker aan!

Snelle afhandeling en goed meegedacht

correct geholpen, goed meegedacht en snelle levering.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Absoluut geen

Telefoon opnemen, mails leren beantwoorden en leveringstermijnen naleven

Pluspunten

Ondanks een probleem met geleverde producten is dit goed opgepakt door badkamer.nl. De aftercare is dus zeer op orde, iets wat zeker niet altijd vanzelfsprekend is.

Tijdig track & trace code versturen

Pluspunten

Goede after sales service, ook ná 2 jaar !

Pluspunten

Prettige meedenkende houding, grote professionaliteit, fijne samenwerking en perfect resultaat

Pluspunten

Goed advies, meegedacht een mooie producten tegen een nette prijs. Klantvriendelijk, snel en meewerkend.

Pluspunten

- Goede service - Goede prijzen - Snelle opvolging bij vragen

Geen

Pluspunten

Goede service, klantvriendelijk.

Mijn broer had enige tijd geleden een email gestuurd om deze artikelen zelf te bestellen. Daar heeft hij nooit antwoord op gehad helaas..

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijk en zeer goede service.

Geen

Pluspunten

duidelijke webshop

weinig bericht of order onderweg is