klantgericht

Wij hadden ruim 4 jaar geleden rvs kranen en een grote rvs douchekop gekocht. De douchekop is onlangs kapot gegaan, omdat de twee zijden los lieten. Ik heb een mailtje gestuurd met foto's en de klacht en binnen een week had ik een gloednieuwe douchekop afgeleverd thuis, zonder enige discussie. Dat noem ik nu goede service. Chapeau voor Badkamer.nl!

Goed advies, vlotte levering en goede service

We hadden een probleem met een van de kranen doordat er nog cement in de leidingen zat waardoor het binnenwerk kapot ging. We kregen zonder mopperen een nieuw binnenwerk opgestuurd. Probleem opgelost!

Super bedrijf !

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling ! Helemaal goed.

Teleurstellend

Mooi sanitair, aardige mensen en prima bedrijf om mee te werken als het goed gaat. Helaas is gebleken dat als er fouten gemaakt worden en deze opgelost moeten worden badkamer.nl geen betrouwbare partner is. Er worden beloftes gedaan die vervolgens niet nagekomen worden. Jammer! Voor ons reden om nooit meer iets bij deze winkel te kopen en twijfelende klanten te behoeden. Fouten kunnen gemaakt worden maar deze moeten daarna wel volgens afspraak opgelost worden. De badkamer heeft ons nu onnodig veel geld en frustratie gekost. Dit had voorkomen kunnen worden.

Het is bijzonder jammer dat u niet op ons verzoek voor overleg van november! heeft gereageerd om pas in februari wat van u te vernemen. Daarbij is het hoogst ongebruikelijk dat u werkzaamheden door derden uit laat voeren zonder ons daar prijs/technisch van op de hoogte te stellen. Dit had inderdaad allemaal niet nodig geweest, maar daar heeft u helaas ook wat steekjes in laten vallen. Badkamer.nl team

Prima advies en snelle levering.

Bij mijn bezoek aan de showroom prima geholpen en de juiste adviezen gekregen. Na de bestelling van de producten snelle levering. Verder prima service.

Super ervaring met uitstekend advies !

Bij Badkamer.nl Soesterberg heel goed geholpen. Dachten erg goed mee en hadden al snel door waar wij naar op zoek waren. Super service voor prima prijzen. Wij raden deze zaak zeker aan!

Snelle afhandeling en goed meegedacht

correct geholpen, goed meegedacht en snelle levering.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Absoluut geen

Telefoon opnemen, mails leren beantwoorden en leveringstermijnen naleven

Pluspunten

Ondanks een probleem met geleverde producten is dit goed opgepakt door badkamer.nl. De aftercare is dus zeer op orde, iets wat zeker niet altijd vanzelfsprekend is.

Tijdig track & trace code versturen

Pluspunten

Goede after sales service, ook ná 2 jaar !

Pluspunten

Prettige meedenkende houding, grote professionaliteit, fijne samenwerking en perfect resultaat

Pluspunten

Goed advies, meegedacht een mooie producten tegen een nette prijs. Klantvriendelijk, snel en meewerkend.

Pluspunten

- Goede service - Goede prijzen - Snelle opvolging bij vragen

Pluspunten

Goede service, klantvriendelijk.

Mijn broer had enige tijd geleden een email gestuurd om deze artikelen zelf te bestellen. Daar heeft hij nooit antwoord op gehad helaas..

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijk en zeer goede service.

Pluspunten

duidelijke webshop

weinig bericht of order onderweg is

Pluspunten

Goede adviezen, heldere afspraken en kwalitatieve spullen

Pluspunten

Vriendelijk, behulpzaam, optimale prijs/kwaliteit verhouding, service + , kennis en ervaring , expertise. Klantwens staat centraal

N.v.t

Pluspunten

zeer goede service klantvriendelijk geholpen. de prijs kwaliteit ook in goede verhouding. snelle levering kortom voor mij alleen nog badkamer .nl

ga zo door!!!!!

Pluspunten

Zeer Goed geholpen en zeer klant vriendelijk! De levering was ook snel en kwaliteit van de spullen perfect

Pluspunten

Fantastisch begeleid bij het samenstellen van mijn droom badkamer. Het creatief meedenken in mogelijkheden onderscheid deze club van de rest. Voor mij als klant voelt het letterlijk als een warm bad. Dank toppers van Badkamer.nl

Pluspunten

Top service en advies !

Pluspunten

badkamer.nl echt een aanrader, je krijgt goede advis en een warm ontvangenst.

Pluspunten

Prijs kwaliteit verhouding super. Douche koppen kreeg snel kalk, was geen probleem kregen nieuwe van betere, duurdere kwaliteit zonder bij te betalen was sevice

Geen zijn super tevreden over de kwaliteit en service

Pluspunten

Super service en kwalitatief goede spullen voor een scherpe prijs! Ik zou badkamer.nl zeker aanbevelen!