Pluspunten

Goede adviezen, heldere afspraken en kwalitatieve spullen

Pluspunten

Vriendelijk, behulpzaam, optimale prijs/kwaliteit verhouding, service + , kennis en ervaring , expertise. Klantwens staat centraal

N.v.t

Pluspunten

zeer goede service klantvriendelijk geholpen. de prijs kwaliteit ook in goede verhouding. snelle levering kortom voor mij alleen nog badkamer .nl

ga zo door!!!!!

Pluspunten

Zeer Goed geholpen en zeer klant vriendelijk! De levering was ook snel en kwaliteit van de spullen perfect

Pluspunten

Fantastisch begeleid bij het samenstellen van mijn droom badkamer. Het creatief meedenken in mogelijkheden onderscheid deze club van de rest. Voor mij als klant voelt het letterlijk als een warm bad. Dank toppers van Badkamer.nl

Pluspunten

Top service en advies !

Pluspunten

badkamer.nl echt een aanrader, je krijgt goede advis en een warm ontvangenst.

Pluspunten

Prijs kwaliteit verhouding super. Douche koppen kreeg snel kalk, was geen probleem kregen nieuwe van betere, duurdere kwaliteit zonder bij te betalen was sevice

Geen zijn super tevreden over de kwaliteit en service

Pluspunten

Super service en kwalitatief goede spullen voor een scherpe prijs! Ik zou badkamer.nl zeker aanbevelen!

Pluspunten

Super goed en profesioneel geholpen.

Pluspunten

Goede service en scherpe prijzen voor kwalitatief goede producten. Ik heb bij meerdere bedrijven gekeken naar vergelijkbare producten maar kwam nergens zo goedkoop uit als bij badkamer.nl

Ik heb geen verbeterpunten helaas. Het was een plezierige ervaring om een keer mee te maken dat alles in 1 keer goed was.

Pluspunten

Servicegericht, prijs en kwaliteit

Pluspunten

Goede service, snelle levering

Pluspunten

Prima service en kwalitatief uitstekende spullen.

Pluspunten

Eerlijk advise, goed prijs en snelle levering

Geen