Goede service en zeer vriendelijk.

Altijd keurig en vakkundig geholpen

Vriendelijk en goed personeel Kundig en hebben tijd voor je

vertrouwd rustig duurzame producten kopen kort bij huis!!!

zoals altijd geen problemen behulpzaam kwaliteit en tevreden als je thuis komt!

Netjes en overzichtelijk

Ruim opgezet en netjes onderhouden

Prettige verzorgde winkel

Klantvriendelijk prettig personeel ruime sortering.

goed bedrijf mooie product Anne's LEDKAARS

Snelle levering! mooi product, ga hier zeker vaker bestellen. Anne's Led-kaars erg mooi ding.... net echt...zo af en toe plaag ik mensen door te vragen of zij de kaars willen uit blazen.....))

Vraag gesteld over lucas promo lampjes. Netjes terug gebeld en al mijn vragen werden op de juiste wijze beantwoord.

Sfeervol

Vind er alles voorn buiten en binnenversiering

Superfijn en verzord tuincentrum.

Prachtige planten en tuinartikelen en mooie kerstspullen en in de zomerdag mooie en kwalitatief goede tuinmeubelen. Aardige behulpzame mensen.

Gezellig winkelen tussen mooie spullen.

Fijne sfeer, mooie sierstukken, handig kiezen van groen, deskundig personeel en 2 lieve poezen. Daar kom je graag terug.

Klantvriendelijk en uitstekende service en assortiement

Al jaren vanaf begin klant En klant is koning bij Bull

Fijne winkel en goede service

Blijft fijn om daar te shoppen of het nu voor de kerst is of andere jaargetijden. Personeel is altijd behulpzaam en geeft goed advies. Vaak leuke dingen om zelf te maken en met de materialen en de uitleg van Jos, lukt het ook om dingen zelf te maken.🤗

Voelde mij zeer welkom

Zondag speciaal naar bull gekomen voor de kerstshow. Maar deze was nog niet klaar. Maar hetgeen wat er stond mocht ik bekijken. Samen met mn vriendin genoten van de kerstsfeer en ook nog leuke dingen gekocht. Bedankt Bull voor deze speciale behandeling. We komen zeker nog terug wanneer het helemaal klaar is.

Voor een goed advies ga je naar Bull

Dit jaar verhuisd en met het advies van Jos een schitterende tuin gekregen

Zeer attent gepassioneerd bedrijf

Richard stuurde mij een reminder naar aanleiding van mijn contact afgelopen winter. Helaas heeft dit niet gebracht wat ik zocht maar de moeite en de inzet apprecieer ik bijzonder van dit bedrijf. Daarom geef ik 4 ****

Een betrouwbaar bedrijf dat voor de klant snel kan schakelen.

Vriendelijk en snel een probleem naar wens opgelost. Eigenaar en personeel zijn bereid zich extra in te zetten. ''Kan niet'' of ''doen we niet'', komen in het woordenboek van dit tuincentrum niet voor. Zeer aan te bevelen.

Goede produkten en supersnelle levering (kosteloos vanaf EUR 30,-)

We konden de winkel niet vinden, ook niet met de TomTom. Waren er nog nooit geweest. We hadden op internet een wijnfleshouder in de vorm van een fiets gezien. Die wilden we perse hebben, dus daarom on-line besteld. Hebben ook een aquarium afdeling, dus ook nieuwe verwarming en voer meebesteld. Goeie communicatie per mail van de bestelling. Aparte mail over de aflevering en dat was al de volgende dag. Al met al bestelling en aflevering binnen 24 uur en dat zonder kosten. Kan haast niet beter en sneller. Zeker een bezoek waard en dat gaan we ook een keer doen.

geweldig advies en hulp

Meer dan 10 jaar geleden kocht ik een mooi tuinstoelen set en tafel bij Bull in Beuningen. Heel veel plezier hebben we er nog steeds van. Door het gebruik is er een schroefje kwijtgeraakt waardoor een stoel niet langer veilig was om te gebruiken. Omdat het om een relatief oud model (wij hadden geen bon of bestelnummer meer in handen) ging is er door de medewerkers van Bull veel werk verzet om de ontbrekende schroef te kunnen vinden. Vandaag mocht ik de schroef ophalen en ik ben er erg blij mee. Nogmaals mijn dank!

Fijne winkel 5 sterren

Ik geef 5 sterren

Bull, Gezellig, vernieuwend en inspirerend,

Ga zeker een keer in de maand naar Bull. Soms voor hondenspeeldjes, of voor een verjaardagscadeau. Maar ook voor vragen over een van mijn tuinplanten ga ik naar Bull. Of de inrichting van mijn huisje. Vind het prettig winkelen, al vind ik sommige dingen wat prijzig. Maar aan de andere kant ook leuke kortingen en afprijzingen.

Leuke/ mooie planten!!

Leuk en vriendelijk personeel 😉

Ruime keuze!

Fijn geholpen, goede service!

Geweldige service

Bij Tuincentrum Bull denken ze met je mee en geven uitstekend advies. Snelle levering en aardig personeel. Ik kom daar graag

Snelle service.

Op zondagmorgen wat dingen besteld, in de verwachting dat ik het in de loop van de week wel op kon halen. Nog voor de middag bericht dat de spullen klaar stonden om af te halen.

Nestjes klant vriendelijke.

Ze maken altijd wel even tijd voor je. Of het nu om één vraag gaat kwa planten,vijver of andere spullen. Je krijgt áltijd netjes uitleg van de Dames/Heren. Ik kom er graag een mooie tuincentra. 👌👍