Correct en goede service

Bij Bull tuincentrum wordt de klant netjes behandeld. Er wordt voor alles een goede oplossing gevonden, zodat iedereen tevreden is. Nette en correcte omgang met de klant. Bedankt voor de goede service

Mooie teakhouten tuintafel en goeie service

Hele mooie grote teakhouten tuintafel gekocht, superfijn geholpen. Snel bezorgd. Toen we later erachter kwamen dat er een knoest doorgescheurd was waardoor de tafel doorzakte en dit melden, werd dit snel en vakkundig opgelost en is de tafel omgeruild voor een nieuw exemplaar. Super service.

Goed en wat minder

Ik weet dat het vooral om bloemen, planten, bomen, struiken en dieren gaat. Maar ik wil toch even stilstaan bij het restaurant in Lent. Want wanneer je een restaurant runt dan moet je dat goed en hygiënische doen en anders niet. Maar wat ik aantrof was; - onvoldoende voorraad. - smerige glazen. - smerig meubilair. - geen mogelijkheid tot handdesinfectie. Na een regenbui worden peper- en zoutstellen in een vies kinderstoeltje gelegd omdat het sneller gaat. Daarna wordt het kinderstoeltje pas schoongemaakt met een vieze gele vaatdoek die na de schoonmaakbeurt (overigens zonder schoonmaakmiddel) weer naast de koffiemachine wordt gelegd. Een lesje hygiënisch werken zou goed zijn naast meer toezicht. We werken tenslotte met drank en voeding.

super goed vanaf betalen tot ophalen

Alles stond al keurig klaar om het mee te nemen in een woord goede service en mooie producten en goede prijs

Snelle levering en prima kwaliteit

Dubbele poort was op voorraad en werd al binnen 2 dagen geleverd. Prima kwaliteit en goede prijs.

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit en goed afgeleverd . Een aanrader

Netjes,naar tevredenheid afgehandeld,en vriendelijk personeel.

In eerste instantie kreeg ik de verkeerde bestelling, maar daar werd gelijk gehoor aan gegeven , bloembakken werden dezelfde dag opgehaald 18.00 uur. De volgende dag andere uitgezocht, met grond en planten, kreeg daarbij goed advies en begeleiding, en kreeg alles thuis bezorgt . Ben zeer tevreden.

Snelle en goede service

Hele snelle en goede service.

Topservice!

Na 20 jaar plezier te hebben gehad van onze eerste Black Box kerstboom, waren we 2 jaar geleden toe aan een nieuwe. Helaas deed een deel van de ingebouwde ledlampjes het dit jaar niet meer. Probleem werd heel snel opgepakt door Bull. We mochten de boom terugbrengen en we kregen het volledige aankoopbedrag terug. Topservice!!! Komend jaar kopen we weer een nieuwe Black Box kerstboom bij Bull. Alle vertrouwen in de garantie van dit merk en de advisering door Bull.

Goed bedrijf met service

Verschillende mooie tuinbakken en -vazen online gekocht met een goede prijs. Geleverd in korte tijd naar Apeldoorn en helaas een beschadiging. Geen probleem en omgewisseld in goed overleg! Tuincentrum Bull in Beuningen krijgt een dikke pluim van ons en verdient ook uw steun in deze corona tijd.......

Snel geleverd direct vanaf de producent

Het hondenkussen dat ik via Tuincentrum Bull had aangekocht werd 2 dagen later al geleverd direct vanaf de producent.

Super snelle levering!

Twee bloempotjes besteld. De volgende dag had ik ze al in huis. Heel goed verpakt.

Zeer goede service!

Al jaren kom ik graag bij tuincentrum Bull in Beuningen. Nu is door omstandigheden een tegoedbon zoekgeraakt, er is veel moeite gedaan om alsnog een nieuwe te verstrekken. Richard Bull, bedankt hiervoor!

Erg servicegericht klantvriendelijk bedrijf

Mijn online bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Nadat bleek dat per abuis niet helemaal het juiste produkt verstuurd was, werd alles in het werk gezet nog dezelfde dag het juiste artikel te versturen. Ondanks alle drukte tijdens de kerstperiode. Erg te waarderen, zeer klantvriendelijk bedrijf!

Goed tuincentrum

Mijn honden broken zijn heel goed mijn hond lust ze graag

Prima service !

Ruime keus aan verschillende artikelen, en een prima service ! Mooie kamerplanten !

Geleverde lampjes kapot, maar keurig opgelost

Na het plaatsen van nieuwe ijspegel- kerstverlichting bleek deze helaas kapot te zijn. Na het contacten en het versturen van een video van de kapotte verlichting kreeg ik een dag later gratis nieuwe verlichting opgestuurd. Goede service dus! :-)

Snel en efficiënt

Goede ervaring hier voor het eerst besteld. Ik vond wel de verzendkosten enorm hoog dus daar zou wel wat van af mogen. Als dit de standaard verzendkosten zijn dan ga ik dit niet meer doen. €9,95 voor 4 vilten artikelen die makkelijk in een bubbel enveloppe voor €2,95 verzonden had kunnen worden i.p.v. een grote kartonnen doos waarover toch al een karton te kort is. Mijn man vroeg of ik ze wel allemaal op een rijtje had. De artikelen waren verder prima.

Retour beleid

Omdat mijn bestelling tegenviel heb ik de winkel gebeld over de retour procedure. Een vriendelijke dame vertelde me dat dat kon door het pakket gewoon aan te bieden bij dhl. Dat kon kosteloos en zonder labels oid. Eenmaal bij een dhl punt bleek dat er iets fout ging; het systeem weigerde het retour. Dhl meneer vertelde dat ik een retourlabel moest aanvragen. Daarop heb ik nogmaals de winkel gebeld om het label. Het vast bijdehandste ventje uit Beuningen ei dat ik aan de telefoon kreeg lachte me gewoon uit dat ik daarvoor belde. Het was nml niet meer van deze tijd dat dat zomaar kon. Om te retourneren betaal je verzendkosten. Dat moet tegenwoordig overal! Succes met dit soort personeel!

Geachte mevrouw Koster, per email hebben wij hier al eerder over gecommuniceerd. Zoals eerder gezegd is de communicatie niet helemaal goed verlopen, "de toon maakt de muziek" en excuus daarvoor. Het is inderdaad wel onze standaard regel dat het retour zenden op kosten van de ontvanger gaat. Gr. Richard Bull https://www.tuincentrumbull.nl/ruilen-en-retourneren

Snelle levering en goed ingepakt

Netjes en correct geleverd

Eerste keer besteld en gelijk PERFECT

goede ervaring goed product perfect verpakt en supersnel geleverd

Keurige service, snelle bezorging, netjes te woord gestaan!

Altijd vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, snelle levering en alles was perfect in orde!

Eind goed al goed....

Aanvankelijk veel gedoe over het droogloopmatje. Matje was gewoon slecht, zelfs na intensief reinigen kwam bij het voeten vegen enorm veel materiaal; pluizen en garen vrij. Ook bij een tweede omgeruild matje hetzelfde resultaat. Maar... de heer Bull zelf ging zich ermee bemoeien en er ontstond een uitgebreide en prettige mailwisseling. Om het kort te houden: de heer Bull heeft het aankoopbedrag terug gestort, dus prima opgelost!!

Mooie ligusterboompjes

Onze bestelling lag netjes klaar bij de kassa. De boompjes /struikjes waren groter dan ik dacht. Ik had de boompjes te vroeg besteld dus mailde netjes wanneer ze er wel waren en we konden zelf de dag en het tijdstip kiezen.Top

Door vertraging in levering echt super goed geholpen en opgelost