Super snelle levering

Al binnen een uur na de bestelling een telefoontje dat het artikel klaar ligt.

Snelle levering van een erg mooie plant

Kort nadat ik de plant online had besteld stond de bezorger al op de stoep. De plant zag er haast nog mooier uit dan op de foto. Ik ben er blij mee!

Snelle levering en heel blij met het product, goed, veilig verpakt, kortom, aanrader

Mooi en goed gereedschap

Het afleveren van het materiaal zoals afgesproken.

Precies wat ik wilde

Goede en snelle lebering

Klantvriendelijk en goede service!!

Ik ben ontzettend goed geholpen bij de aankoop van een aantal potjes en plantjes. Er werd met mij meegedacht en alles werd netjes ingepakt. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Goede service, doen wat ze beloven en zelfs nog iets meer.

zeer goede service.

Was snel in huis, netjes verpakt en geen goedkope prul. Blij met de aandacht op oog van variatie bij producten waar je zelf geen kleur kan kiezen,

Snel&goed

Binnen 48 uur was de bestelling al binnen

super snel!

Super snelle levering en erg blij met mijn kerstverlichting waar een dimmer op zit!

Kerstlampjes

Kerstkampjes besteld en zijn snel en correct geleverd :-)

Pakket bezorging verkeerd

Het pakket was bestempeld (en betaald door leverancier) als brievenbuspakket. Dit pakket kon duidelijk NIET door de brievenbus waardoor bezorgen het bijna weer mee had genomen.

Super service!

Super service!

mooi !

blij met de kerstverlichting voldoet helemaal aan de verwachting snelle levering

Snel bezorgd

We zijn er blij mee Konden ze nergens anders vinden

Snel ontvangen en netjes verpakt

Kerstverlichting rendier was snel binnen en prima verpakt. Product werkt goed.

De voorraad online aantallen klopte niet

We hadden 100 witte runderkophuid besteld dit was op voorraad later bleek dit niet te zijn, we konden dit later wel weer bestellen maar dan kwamen er weer verzendkosten bij. Verders was de bestelling goed verlopen

tevreden met het product en de snelle levering.

Professioneel bedrijf

Attent en voortvarende manier van handelen. Heb planten laten opsturen die deskundig en zeer goed ingepakt waren. Zonder schade ontvangen.

Uitstekend tot nu toe

Het is de eerste keer dat ik dit prodockt gebruikt ivb mooie actie

Supersnel

Zat geen afdekplaatje voor vakje batterijen bij! Open geweest!

Netjes verpakt product werkt prima

Snelle afhandeling en prettige service.

Vandaag besteld = morgen in huis. Prettige ervaring met medewerkers!

Uitstekende service.

Ik bestelde 3 gelijke producten die ik spoedig ontving. Bij controle bleek dat er een verkeerd product bij zat. Eén telefoontje met de klantensservice was genoeg om het probleem op te lossen. Er werd per direct alsnog het juiste profuct toegestuurd. Een uitstekende service.

Bijzonder slecht

Hoewel de medewerker die ik sprak bijzonder vriendelijk was, bleek de baas van de zaak niet benaderbaar. Ik bestelde een fruitplukker met in lengte variabele steel, zoals duidelijk op de foto zichtbaar was. Niets wees erop dat de steel niet meegeleverd zou worden. De steel werd niet meegeleverd. Hierover heb ik telefonisch contact gehad, maar de baas Bull deed het af als: de klant zoekt het maar uit. Jammer als je werkgever zo met zijn personeel en klanten omgaat. Bij dit bedrijf moet je wel eerst controleren of je wel gaat krijgen wat je besteld.

Geachte heer van Kleeff, wij hebben u duidelijk gemaakt dat het hier duidelijk om 'n los onderdeel gaat en niet incl. de steel. De oplossing die we u voorgesteld hebben heeft u afgewezen. Het leerpunt voor ons is dat we in de omschrijvingen nog duidelijker proberen te beschrijven, in onze optiek sprak de foto meer dan voor zich.