Snelle reactie op mijn vraag

Bestellen en afspraak maken voor afhalen liep soepel.

Netjes op tijd geleverd en top kwaliteit

Prijs verhouding goed Snel geleverd Top kwaliteit

Goed geregeld

Goed geregeld in deze moeilijke tijd.Chapeau!

makkelijk bestellen en snel geleverd

Ik had ene mail gestuurd over de beschikbaarheid, deze werd snel en netjes beantwoord. Meteen besteld en daarna werd er direct verstuurd.

's Morgens besteld en kon het de 's middag al ophalen, snelle service, top!

Prima, alles stond gereed zoals in de mail vermeld was.

Top, snelle levering goed product

gewoon warmte uitstralende spullekes en prijselijk!

zocht dagen lang naar houten ronde dienblad op pootjes overal onmenselijk duur..niet verwacht plots op google op een tuincentrum zou vinden ..

Perfect geregeld.

Zeer positieve ervaringen met Tuincentrum Bull. Prima service. Top

Prima spullen en vlot geleverd.

Ivm sneeuwval een sneeuwschep besteld en kreeg na 5 minuten telefoon dat die dezelfde dag nog thuisbezorgd zou worden . Savonds om 20:30 werd de schep netjes bij mij thuis afgeleverd . Zeer goede service

Goed en netjes geleverd Erg blij, mijn katten ook.

Helemaal goed!

Goede service.

Snelle behandeling zonder mitsen en maren

In de ochtend via de site besteld, rond middaguur een telefoontje dat de bestelling kan worden opgehaald. Een service die sneller is dan die van de bouwmarkten en IKEA. M.a.w. een voorbeeld voor deze bedrijven van hoe om te gaan met klanten.

Snel

Goede service mbt retouren

Bedankt voor het kijken naar een goede oplossing. Tevreden en zal zeker weer bij jullie komen in de toekomst.

Een pakket besteld met 5 schuttingdelen, palen en toebehoren werd keurig en snel thuisbezorgd. Helaas vond ik de schuttingdelen te dun. In overleg met tuincentrum Bull hebben ze vrij snel andere gebracht, die wel de dikte hadden die ik graag wilde. Uiteraard moest ik wat bijbetalen, maar dat is logisch. Maar ik ben zeer tevreden over het hele proces.

Super snelle service

Twee minuten na het plaatsen van de bestelling, konden we deze al direct ophalen!

Goed geregeld

Nu wegens gesloten winkel online besteld. Keurig contact en op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de bezorging. De bezorging zelf verliep ook perfect, mijn complimenten voor alles. Ben er erg blij mee zo.

Binnen 1 dag kunnen ophalen, werd netjes verpakt als cadeau. Prima corona maatregelen.

Helemaal goed

Klantgericht en behulpzaam

Mooie plant ontvangen. Klopte met het plaatje op de website

Snelle, keurige levering, mooie plant. Ziet eruit zoals het plaatje op de website!