Blij mee

Ik ben zo blij en zo mooi dat is

Zeer goede service

Bij het afleveren van de tafel zat er een beschadiging op 1 van de plankjes. De tafel werd zonder problemen omgeruild.

Valt heel erg tegen!

Mijn bestelling viel heel erg tegen! €11,95 verzendkosten!? Hoe dan!? Maargoed toch besteld want had de planten hard nodig. Een opmerking geplaatst bij de bestelling dat ik graag 4 verschillende kunst mini vetplantjes wilde van de assorti. Krijg ik 4 dezelfde. Helaas dit doe ik nooit meer bij jullie.

Supersnelle levering.

Onze loungeset in de ochtend besteld en stond dezelfde middag al in de tuin. Mooie set.

Gemakkelijk te bestellen en correct en zeer vriendelijk geleverd!!

Ik zal vaker gebruik maken van de diensten can Bull.

Mooie loungeset!

Mooie en strakke loungeset. Het in elkaar zetten van de set is een makkie. Ik had ‘m in 30 minuten staan. De kussens voelen stevig en zitten fijn en goed.

Behulpzaam, vriendelijk en mooie spullen

Super zaak.

nette en vlotte levering

goed artikel en niet duur

Topervaring

Super Tuincentrum, mijn vraag gesteld op vrijdagavond op de site en werd de volgende ochtend al teruggebeld, wat ze kunnen doen ze, en anders wordt er met je meegedacht en voor een oplossing gezorgd. Maandag ochtend is keurig alles geleverd. Super blij hiermee, wat een toppers

Goede webshop

Hele goeie service en vriendelijk en een mooi product kortom ik ben zeer tevreden.

Zeer goede klantenservice!

Er waren problemen bij DHL ontstaan omdat ik m'n huisnummer onjuist had ingevuld. Mede dankzij Bull is alles uiteindelijk goed gekomen!

Hele fijne service en mooi product!

We wilden graag een tuinset bestellen en laten bezorgen. Ondanks de lange afstand kon hij na 1 dag al bij ons bezorgd worden! Hele fijne communicatie en prachtige tuinset!

Goed meedenkend/werkend bedrijf

Het artikel naar waar ik op zoek was bij Bull nog leverbaar, medewerker klantenservice ging navraag doen en ik werd de zelfde dag nog terug gebeld. Daar ik uit zeeland kom en Bull alleen normaal in de regio lever, werd er na overleg het artikel netjes op afspraak geleverd. Mijn ervaring met Bull is een goed en meewerkend bedrijf, zeker een aanrader.

Superwinkel, superservice!

We waren op zoek naar beschermhoezen voir onze palmboomjes i.v.m vorst. Overal gezocht uiteindelijk bij tuincentrum Beuningen geslaagd. Snelle afhandeling, prima prijs!Topwijnen!

Uitstekend! ik keek op de website omdat ik opzoek was naar een tuinmeubel. En deze was in de reclame en ik had er al in gezeten voor de COVID-19 dus voor mijn was het een snelle aankoop geweest En ik heb er tot nu toen geen spijt van hij zit heerlijk lekker in de zon

Gewoon goed

Het bestellen simpel en snel. Bezorgkosten zeer redelijk. Kwaliteit goed, levertijd zeer kort!

goede en snelle levering van uitstekende materialen

de complete hout/betonschutting is op het juiste tijdstip geleverd zoals het aangegeven was, en het zijn goede produkten waarvan de maat ook goed is en in enkele woorden, uitstekend service

Ik bestelde houten palen. Die werden de volgende dag al geleverd. Goede prijs- kwaliteit.

Zelfde dag nog gebeld met informatie en meegedacht over plan van aanpak. Levering was keurig op tijd! Wel kort van te voren bericht van levering maar gelukkig was ik die dag thuis.

Snelle levering en goede service

Bestelling stond snel klaar om afgehaald te worden. Kreeg hiervan netjes een telefoontje en had binnen 4 uur nadat ik de bestelling had geplaatst alles in huis. Top service!

Snel geholpen

Soepele bediening. Gevraagd product aanwezig. Op diverse andere tuincentra niet.

Geweldig bedrijf met top servic

Vandaag 26-04-2021 op zeer professionele manier telwoord gestaan en ons meer dat verwacht geholpen met een gevalletje garantie. Bull Beuningen is zeker een tuincentrum om aan te bevelen. Met vriendelijke groeten, Alfred Beker

Na tevredenheid snel opgelost.

Richard bedankt voor het snel oplossen van onze kapotte tuinstoel. Dat is nog eens service. Een zeer tevreden Bull klant. Je krijgt van mijn een 10.

Snelle reactie op mijn vraag

Bestellen en afspraak maken voor afhalen liep soepel.

Netjes op tijd geleverd en top kwaliteit

Prijs verhouding goed Snel geleverd Top kwaliteit