Leuke winkel maar personeel mag wat vrolijker zijn

Het personeel mag wel wat vrolijker doen. Maar verder een leuke winkel

Goed geslaagd: mooie bloempotten gekocht!

Fijne winkel met goede service

Ik kom hier graag om te neuzen maar word ook goed geholpen bij vragen.

Geweldige kwaliteit Lavendel Stoechas Lamorosia

Ik ben Tuincentrum Bull zeer dankbaar dat ze een uitzondering hebben gemaakt om mij 5 planten in Amsterdam te bezorgen. Dit waardeer ik zeer. Voor beiden een risico, maar de planten zijn goed aangekomen en zien er prachtig uit. Ook fijn dat ze in een grote pot van 19 cm zitten. De hommels en bijen (die ze alweer gevonden hebben) zijn nog blijer dan ik. Ik zal zeker (als het kan) weer bij Bull bestellen. Ook de communicatie per mail verliep snel en zeer prettig. Kortom: een zeer gelukkige klant!!

Ik slaag altijd bij Bull

Meestal heb ik iets in gedachten qua plant, maar ik koop altijd meer. Er is genoeg keuze en bij de binnenplanten kreeg ik goed advies.

Zo veel keuze

Veel keuze en goede kwaliteit

Ik had voor de moestuin vereniging grondpalen nodig. Ze denken met je mee, kijken met je mee. En ik kreeg netjes een belletje met de levering. De grondpalen werden netjes mee in de auto geladen. Heel fijn zo. Goede prijs hoge kwaliteit.

Nette/verzorgde tuincentrum met top service!

Hele nette/verzorgde tuincentrum met vriendelijke medewerkers en waar een top service voorop staat! Echt een aanrader!

Gezellig tuincentrum met ruime keus, kwalitatief hoogwaardige artikelen en behulpzaam personeel

Ik word altijd goed geadviseerd en geholpen. Bijvoorbeeld: Vorig jaar kochten wij een tuintafel en die bleek kapot. Zonder gedoe werd deze omgeruild.

Altijd mooi en verzorgd

Van de week weer prachtige plantjes gehaald onze tuin ziet er weer fleurig uit met de plantjes van tuincentrum BULL

Vriendelijk personeel en áltijd goedkoper

Bij Bull Tuincentrum slagen wij altijd! Vanwege het ruime assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel en altijd net iets goedkoper dan de andere tuincentra. Tip! Het deel achter buiten waar de stenen liggen zou misschien wat vrijer aangekleed kunnen worden.

Hele fijne ervaring. Mooie planten voor de moestuin gekocht.

Geholpen door medewerker en vriendelijk antwoord. :)

Fijne winkel!

Fijne service.

Net tuincentrum met prima assortiment

Helemaal geslaagd voor diverse kruiden! Uitstekend assortiment.

Goede service altijd vrolijk personeel

De bestelling is gedaan en jullie hebben het ook netjes geregeld, maar de leerkracht die gevraagd had of ik dit wilde bestellen vond ze te groot en bij levering heeft zij gelijk geregeld dat ze retour zijn gegaan en ook dat is netjes afgehandeld. (alleen ik voelde mij daar niet zo lekker bij). Nu heb ik de retour bon gemaild naar jullie en hoop dat het bedrag terug gestort gaat worden.

Correct en goede service

Bij Bull tuincentrum wordt de klant netjes behandeld. Er wordt voor alles een goede oplossing gevonden, zodat iedereen tevreden is. Nette en correcte omgang met de klant. Bedankt voor de goede service

Mooie teakhouten tuintafel en goeie service

Hele mooie grote teakhouten tuintafel gekocht, superfijn geholpen. Snel bezorgd. Toen we later erachter kwamen dat er een knoest doorgescheurd was waardoor de tafel doorzakte en dit melden, werd dit snel en vakkundig opgelost en is de tafel omgeruild voor een nieuw exemplaar. Super service.

super goed vanaf betalen tot ophalen

Alles stond al keurig klaar om het mee te nemen in een woord goede service en mooie producten en goede prijs

Snelle levering en prima kwaliteit

Dubbele poort was op voorraad en werd al binnen 2 dagen geleverd. Prima kwaliteit en goede prijs.

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit en goed afgeleverd . Een aanrader

Netjes,naar tevredenheid afgehandeld,en vriendelijk personeel.

In eerste instantie kreeg ik de verkeerde bestelling, maar daar werd gelijk gehoor aan gegeven , bloembakken werden dezelfde dag opgehaald 18.00 uur. De volgende dag andere uitgezocht, met grond en planten, kreeg daarbij goed advies en begeleiding, en kreeg alles thuis bezorgt . Ben zeer tevreden.

Snelle en goede service

Hele snelle en goede service.

Topservice!

Na 20 jaar plezier te hebben gehad van onze eerste Black Box kerstboom, waren we 2 jaar geleden toe aan een nieuwe. Helaas deed een deel van de ingebouwde ledlampjes het dit jaar niet meer. Probleem werd heel snel opgepakt door Bull. We mochten de boom terugbrengen en we kregen het volledige aankoopbedrag terug. Topservice!!! Komend jaar kopen we weer een nieuwe Black Box kerstboom bij Bull. Alle vertrouwen in de garantie van dit merk en de advisering door Bull.

Goed bedrijf met service

Verschillende mooie tuinbakken en -vazen online gekocht met een goede prijs. Geleverd in korte tijd naar Apeldoorn en helaas een beschadiging. Geen probleem en omgewisseld in goed overleg! Tuincentrum Bull in Beuningen krijgt een dikke pluim van ons en verdient ook uw steun in deze corona tijd.......