Snel geleverd direct vanaf de producent

Het hondenkussen dat ik via Tuincentrum Bull had aangekocht werd 2 dagen later al geleverd direct vanaf de producent.

Super snelle levering!

Twee bloempotjes besteld. De volgende dag had ik ze al in huis. Heel goed verpakt.

Zeer goede service!

Al jaren kom ik graag bij tuincentrum Bull in Beuningen. Nu is door omstandigheden een tegoedbon zoekgeraakt, er is veel moeite gedaan om alsnog een nieuwe te verstrekken. Richard Bull, bedankt hiervoor!

Erg servicegericht klantvriendelijk bedrijf

Mijn online bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Nadat bleek dat per abuis niet helemaal het juiste produkt verstuurd was, werd alles in het werk gezet nog dezelfde dag het juiste artikel te versturen. Ondanks alle drukte tijdens de kerstperiode. Erg te waarderen, zeer klantvriendelijk bedrijf!

Goed tuincentrum

Mijn honden broken zijn heel goed mijn hond lust ze graag

Prima service !

Ruime keus aan verschillende artikelen, en een prima service ! Mooie kamerplanten !

Geleverde lampjes kapot, maar keurig opgelost

Na het plaatsen van nieuwe ijspegel- kerstverlichting bleek deze helaas kapot te zijn. Na het contacten en het versturen van een video van de kapotte verlichting kreeg ik een dag later gratis nieuwe verlichting opgestuurd. Goede service dus! :-)

Snel en efficiënt

Goede ervaring hier voor het eerst besteld. Ik vond wel de verzendkosten enorm hoog dus daar zou wel wat van af mogen. Als dit de standaard verzendkosten zijn dan ga ik dit niet meer doen. €9,95 voor 4 vilten artikelen die makkelijk in een bubbel enveloppe voor €2,95 verzonden had kunnen worden i.p.v. een grote kartonnen doos waarover toch al een karton te kort is. Mijn man vroeg of ik ze wel allemaal op een rijtje had. De artikelen waren verder prima.

Retour beleid

Omdat mijn bestelling tegenviel heb ik de winkel gebeld over de retour procedure. Een vriendelijke dame vertelde me dat dat kon door het pakket gewoon aan te bieden bij dhl. Dat kon kosteloos en zonder labels oid. Eenmaal bij een dhl punt bleek dat er iets fout ging; het systeem weigerde het retour. Dhl meneer vertelde dat ik een retourlabel moest aanvragen. Daarop heb ik nogmaals de winkel gebeld om het label. Het vast bijdehandste ventje uit Beuningen ei dat ik aan de telefoon kreeg lachte me gewoon uit dat ik daarvoor belde. Het was nml niet meer van deze tijd dat dat zomaar kon. Om te retourneren betaal je verzendkosten. Dat moet tegenwoordig overal! Succes met dit soort personeel!

Geachte mevrouw Koster, per email hebben wij hier al eerder over gecommuniceerd. Zoals eerder gezegd is de communicatie niet helemaal goed verlopen, "de toon maakt de muziek" en excuus daarvoor. Het is inderdaad wel onze standaard regel dat het retour zenden op kosten van de ontvanger gaat. Gr. Richard Bull https://www.tuincentrumbull.nl/ruilen-en-retourneren

Snelle levering en goed ingepakt

Netjes en correct geleverd

Eerste keer besteld en gelijk PERFECT

goede ervaring goed product perfect verpakt en supersnel geleverd

Keurige service, snelle bezorging, netjes te woord gestaan!

Altijd vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, snelle levering en alles was perfect in orde!

Eind goed al goed....

Aanvankelijk veel gedoe over het droogloopmatje. Matje was gewoon slecht, zelfs na intensief reinigen kwam bij het voeten vegen enorm veel materiaal; pluizen en garen vrij. Ook bij een tweede omgeruild matje hetzelfde resultaat. Maar... de heer Bull zelf ging zich ermee bemoeien en er ontstond een uitgebreide en prettige mailwisseling. Om het kort te houden: de heer Bull heeft het aankoopbedrag terug gestort, dus prima opgelost!!

Mooie ligusterboompjes

Onze bestelling lag netjes klaar bij de kassa. De boompjes /struikjes waren groter dan ik dacht. Ik had de boompjes te vroeg besteld dus mailde netjes wanneer ze er wel waren en we konden zelf de dag en het tijdstip kiezen.Top

Door vertraging in levering echt super goed geholpen en opgelost

zeer tegemoetkomend!

Eigenlijk wordt er alleen naar Nederland en België geleverd, maar na een kort onderhoud werd naar ook een Duits adres probleemloos Voorzien. Hulde!!!

Uitzonderlijke service

Zaterdag onze tuinmeubelen besteld. Binnen 15 minuten een bezorging gepland. Dinsdagmorgen om 8 uur geleverd. Helaas een klein gebrek maar dit is uitstekend opgelost. Service zoals bij Tuincentrum Bull is zeer zeldzaam. Onze uitmuntende ervaring zal dan ook op verjaardagen worden rond vertelt.

helemaal top

balken voor een prima prijs zeer weinig bezorg kosten keurig op tijd en netjes door chauffeur afgeleverd

Snelle levering keurig verpakt, prima product. Met vriendelijke groetjes Esther Stigter

GEWELDIG!

Ik was op zoek naar een super goed onkruidbestrijdingsmiddel en Tuincentrum Bull Beuningen had mij héél goéd geadviseerd en hierbij geholpen. Ze zijn super klantvriendelijk en nemen alle tijd voor de klant. Thanks guys! :)

Snelle levering, perfect

Snelle levering, perfect.

Fijn tuincentrum ,ik slaag meestal kom er regelmatig. Alles voor de tuin en ook vaak voor binnenshuis

Blij mee

Ik ben zo blij en zo mooi dat is

Zeer goede service

Bij het afleveren van de tafel zat er een beschadiging op 1 van de plankjes. De tafel werd zonder problemen omgeruild.

Valt heel erg tegen!

Mijn bestelling viel heel erg tegen! €11,95 verzendkosten!? Hoe dan!? Maargoed toch besteld want had de planten hard nodig. Een opmerking geplaatst bij de bestelling dat ik graag 4 verschillende kunst mini vetplantjes wilde van de assorti. Krijg ik 4 dezelfde. Helaas dit doe ik nooit meer bij jullie.

Van Heemstraweg 82 6641AG Beuningen